Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stargaze skrev (11 minutter siden):

IMG_1665.thumb.jpeg.e61c6ba8a4c4f641760297f07b0b5bf8.jpegNei, det er ikke mange forskjellige varianter av sone 2. Hva mener du med det coachen?

og beskrivelsen av hvorfor trene rolige langturer er kunnskapsløs…

Fordi det koster mindre så du kan gjøre mer av det?  

Rolige langturer er viktig for å bygge opp aerob utholdenhet. Muskulaturens evne til å ta opp oksygen blir bedre. Aerob utholdenhet gjør at man kan løp lenger uten å overskride aerob kapasitet.

De svarer enkelt, kunnskapsløst og gjennomskuende. Håper ingen går på og kjøper noe abo.

Forøvrig ikke rart de alltid er kjørt i beina, peiser på som om de har fanden i hælene.

Svarene ser ut som svar på en oppgave i 7.klasse…

For en beskrivelse. På en måte liksom assa, svar 😂

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 minutter siden):

IMG_1665.thumb.jpeg.e61c6ba8a4c4f641760297f07b0b5bf8.jpegNei, det er ikke mange forskjellige varianter av sone 2. Hva mener du med det coachen?

Rolige langturer er viktig for å bygge opp aerob utholdenhet. Muskulaturens evne til å ta opp oksygen blir bedre. Aerob utholdenhet gjør at man kan løp lenger uten å overskride aerob kapasitet.

De svarer enkelt, kunnskapsløst og gjennomskuende. Håper ingen går på og kjøper noe abo.

Forøvrig ikke rart de alltid er kjørt i beina, peiser på som om de har fanden i hælene.

Du har helt rett. Men det er ikke annet å forvente.

Hun har riktignok et 3 mnd yoga-nettkurs med 3-4 helgesamlinger. Men Caroline Berg Eriksen hun har ingen utdanning innen styrketrening, kondisjonstrening, eller nok anatomi/fysiologi til å gi "faglige" svar til betalende kunder!

Og for riktig å understreke sin totalt fraværende faglige kvalitet, så toppes det med et bilde som er umerket/skjult reklame for ICIW og umerket for (veldig) retusjert person.

Om det ikke var for at de tre siste pt'ene frivillig har inngått et samarbeid med Netfit AS, så kunne jeg nesten syntes synd i dem. For den manglende kunnskapen og manglende profesjonaliteten som CBE og Netfit AS viser her, det er et inntrykk som også disse tre vil få på sitt rykte. De kan rømme det synkende skipet nå før de knapt har begynt samarbeidet. Gjør de det ikke tror jeg de senere vil angre veldig på at de ikke kom seg bort tidsnok.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (15 minutter siden):

Fantastisk svar fra coachen😅 (hvem det nå er. De burde vel begynne å signere nå som de har reklamert for flere i staben?). Hvor blir det av ernæringsfysiologen de skulle ansette i september?

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (13 timer siden):

Slettet og blokkert ✔️

Det var min kommentar. Jeg skal slette kontoen likevel, og skrev innlegget slik at hun skal skjønne at folk legger merke til den hodeløse eksponeringen. At det blir slettet viser jo enda en gang at de ikke står for valgene sine, kommentaren var ikke hetsende eller ufin på noen måte. 

De tar det garantert som hat og kritikk for kritikkens skyld. Var det ikke på podden hun sa at denne diskusjonen kunne legges død, fordi man kunne ikke argumentere i mot at de eksponerte barna mye, (særlig!) eller på en negativ måte. Nei, diskusjonen kan ikke legges død. Ikke så lenge det finnes uvettuge influencere. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Fantastisk svar fra coachen😅 (hvem det nå er. De burde vel begynne å signere nå som de har reklamert for flere i staben?). Hvor blir det av ernæringsfysiologen de skulle ansette i september?

Planen druknet nok i litt vin på Granka, litt sjampanje i Frankrike, og siste rest forsvant i treningsrommet på Vestlia Resort i overgangen til oktober...

Ingen vettug ernæringsfysiolog som sjekker litt av historikken til bedriftseierne, og som har sett på kostholdet som Netfit AS fronter, vil noensinne satse sitt gode navn og rykte for å være en del av Netfit AS. Jeg tviler, men det er jo en mulighet for at de greier å få en uerfaren kostholdsveileder eller en ernæringsterapeut til å slutte seg til dem for en periode. Men en ernæringsfysiolog som gjør jobben sin og sjekker bakgrunne til Netfit AS og faktisk innhold - nei, det kan jeg ikke tro!

At CBE skal ha ansvaret for to av appene og kosthold og svare på spørsmål på Instagram, og til betalende kunder - det er så uproft og uansvarlig at det sier mye om de andre der som stiller seg bak og går god for det hun presterer.

• Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (36 minutter siden):

Nei, det er ikke mange forskjellige varianter av sone 2. Hva mener du med det coachen?

Hun mener nok enkelt og greit at det er forskjellig hvor sone 2 starter/slutter avhengig av hvilken modell på soneinndeling man bruker. Derimot er det ikke så stor forskjell mellom de ulike, og de fleste seriøse bruker Olympiatoppen sin. Det kan også korrigeres på den enkelte pulsklokke. 
Dette burde hun som coach ha forklart enkelt og greit, istedenfor liksom assa.  

Olympiatoppen sin % inndeling utfra makspuls. 

1. Sone 1 – Lav intensitet (50-60% av HFmax)

2. Sone 2 – Moderat intensitet (60-70% av HFmax)

3. Sone 3 – Moderat til høy intensitet (70-80% av HFmax)

4. Sone 4 – Høy intensitet (80-90% av HFmax)

5. Sone 5 – Maksimal intensitet (90-100% av HFmax)

Kilde: https://olympiatoppen.no

Endret av Ishwanvile
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Planen druknet nok i litt vin på Granka, litt sjampanje i Frankrike, og siste rest forsvant i treningsrommet på Vestlia Resort i overgangen til oktober...

Ingen vettug ernæringsfysiolog som sjekker litt av historikken til bedriftseierne, og som har sett på kostholdet som Netfit AS fronter, vil noensinne satse sitt gode navn og rykte for å være en del av Netfit AS. Jeg tviler, men det er jo en mulighet for at de greier å få en uerfaren kostholdsveileder eller en ernæringsterapeut til å slutte seg til dem for en periode. Men en ernæringsfysiolog som gjør jobben sin og sjekker bakgrunne til Netfit AS og faktisk innhold - nei, det kan jeg ikke tro!

At CBE skal ha ansvaret for to av appene og kosthold og svare på spørsmål på Instagram, og til betalende kunder - det er så uproft og uansvarlig at det sier mye om de andre der som stiller seg bak og går god for det hun presterer.

Du har helt rett. Har de noen sinne hatt vellykkede prosjekter de har gjennomført, foruten å spille fotball profesjonelt og utlevere privatlivet inkl.barna (også kalt norges største blogger)?

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Du har helt rett. Har de noen sinne hatt vellykkede prosjekter de har gjennomført, foruten å spille fotball profesjonelt og utlevere privatlivet inkl.barna (også kalt norges største blogger)?

Si det. Hun traff godt tidsmessig da hun begynte som blogger. Men selv da var det bygget på sterk redigering av kropp og utseende, løgner, trakasserende mann mot hennes følgere, og barneeksponeringen startet jo tidlig. De tjente nok bra en periode, men hvor stor suksess det var, det tror jeg kommer an på øyet som ser.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (25 minutter siden):

Si det. Hun traff godt tidsmessig da hun begynte som blogger. Men selv da var det bygget på sterk redigering av kropp og utseende, løgner, trakasserende mann mot hennes følgere, og barneeksponeringen startet jo tidlig. De tjente nok bra en periode, men hvor stor suksess det var, det tror jeg kommer an på øyet som ser.

Ja, vil jo si det var suksess den gangen, selv om det aldri var min cup of tea. Og det viser seg jo i det lange løp, at «å by på seg sjæl» aldri er nok over tid, du må ha et produkt utover det, og da mener jeg ikke kaffekoppen og definitivt ikke mindreårige.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (55 minutter siden):

IMG_2947.thumb.png.09e63f41428352e25c74ab90eec70b96.pngÅ gud..This!! Var dagens😝

Kan se ut som de de ute og spiser og ikke er fornøyd med maten ja. Men er det noe å legge ut på en bedriftskonto lurer nå jeg på. Virker useriøst. Men bedre enn pro-ana og barneeksponering så køyr på med halvkveda matanmeldelser på dårlig engelsk med poop & pee, skal ikke klage. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingo skrev (1 minutt siden):

Kan se ut som de de ute og spiser og ikke er fornøyd med maten ja. Men er det noe å legge ut på en bedriftskonto lurer nå jeg på. Virker useriøst. Men bedre enn pro-ana og barneeksponering så køyr på med halvkveda matanmeldelser på dårlig engelsk med poop & pee, skal ikke klage. 

Det er Henrik Troy sin tekst.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ingo said:

Det er Henrik Troy som har skrevet over. Se øverst til venstre. 😅 (Så innlegget over for sent.)

Endret av Rufs
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

IMG_2947.thumb.png.09e63f41428352e25c74ab90eec70b96.pngÅ gud..This!! Var dagens😝

Troy tar det på kornet sånn 99,9999 % av gangene men denne forsto jeg ikke helt? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rufs skrev (6 minutter siden):

Det er Henrik Troy som har skrevet over. Se øverst til venstre. 😅 (Så innlegget over for sent.)

Oki, sorry, fikk ikke det med meg!! Syns det var litt vel useriøst 🤣🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Klink said:

Troy tar det på kornet sånn 99,9999 % av gangene men denne forsto jeg ikke helt? 

Han beskriver vel egentlig bare det som vises. Tørr pasta uten noen saus, og reker/scampi der tarmen ikke er fjernet. 😉

Endret av CityCityBangBang
skrivefeil
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Story der hun ligger i senga og snakker om teater ser det ut som kinnet er en stor kule. Det må virkelig ha blitt sprøytet inn noe der.

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (19 minutter siden):

På Story der hun ligger i senga og snakker om teater ser det ut som kinnet er en stor kule. Det må virkelig ha blitt sprøytet inn noe der.

Så det samme. Og for en stilling å ligge og snakke om dagen i…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...