MacBeth Skrevet 7. oktober 2023 #89081 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nutz skrev (6 timer siden): Jeg lurer på hvilken mirakelkur CBE har gått på siden hun gikk fra å ikke tåle gluten til å spise et kosthold hovedsakelig bestående av dette. Dette må jo være gull verdt, hadde selv brukt penger på noe sånt. Er jo faktisk ikke sikkert hun spiser så mye karbohydrater som han, og selv om stories og innhold ser ut til å inneholde veldig mye karbohydrater, vet vi ikke hvor mye som faktisk spises. En annen ting er at man trenger ikke en mirakelkur for å bygge opp en toleranse for gluten, gitt at man ikke er faktisk intolerant eller har cøliaki. Jeg reagerer selv på karbohydrater i perioder hvor jeg spiser lite, og plutselig hiver innpå en hel carbonara porsjon, dette går bort om jeg øker inntak over tid. Dessuten kjøper jeg ikke hennes "vondt i magen av å spise en burger", jeg tror nok mer det var imaget i sin tid hvor de var ihuga LCHF tilhengere som måtte være riktig. Så nok en gang, alt handler om fremstilling og tolkning. Som med alt annet i hennes IG liv 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 7. oktober 2023 #89082 Del Skrevet 7. oktober 2023 4 stories med juletema den 7. oktober. (fra Instanavigation.com - kanskje flere på "live IG"). Begynner kanskje å bli litt tynt med oppdatert og relevant innholdsproduksjon og ikke minst oppfinnsomhet? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. oktober 2023 #89083 Del Skrevet 7. oktober 2023 Minthia skrev (3 timer siden): Netfit har endret innholdet i "strong and athletic" igjen. CBE er ikke lengre oppgitt som personlig trener, men rollen hennes er endret til å være "med hele veien og hjeper deg med hva du måtte lure på underveis". Det er fortsatt ikke oppgitt om "øktene" er live, eller ferdig innspilte videoer. Fortsatt er det LKE som har satt sammen programmet og står som "faglig ansvarlig": Men det er CBE som skal svare på videoene du sender inn? Eller skal hun sjekke med LKE "rumpa er på rett plass" hvis noen har spørsmål om hvordan de gjør øvelser korrekt? Han som insisterer på at CBE gjør alle øvelser rett når de åpenbart er ute og kjøre? Er CBE bare en modell her også? Hva er det man betaler for? Dessuten, har de ikke noen kvalitetssikring overhodet? Driver de forretningsutvikling på spontanbasis? Er det lite impulskontroll rundt å publisere tanker på nett blant de ansatte? Klarer de ikke å bestemme seg for hvilket innhold det skal være i programmet de selger for 699,- pr mnd? Eller har de ikke forstått at det er noen forventninger til at de må levere noe ordentlig i møte med kunder? Det er så uprofesjonelt at jeg blir helt ør av det. Om innholdet er at CBE skal holde live treningsøkter og yogaøkter med null ekspertise eller erfaring er det lett sjokkerende og svært dyrt. Om det er ferdiginnspilte videoer er det voldsomt dyrt. Joda, de sier fremdeles at man får henne som "personlig trener og motivator". Alle tjenestene de tilby - selv den som koster bare kr 69,- i måneden tilbyr 24/7 kontakt med deres coacher. Skal de følge dette må hver av de seks andre (ikke Caroline Berg Eriksen, for hun har jo ikke utdanning som personlig trener!) jobbe natt litt mer enn en gang i uken i snitt. Det sier seg selv at dette er villedende markedsføring fra ende til annen. Det er jo åpenbart at de følger med her inne - men de gidder aldri gjøre noe ordentlig, det finnes ikke seriøsitet, det finnes ikke "yrkes"stoltet eller ansvarsfølelse. Lettjente penger på bekostning av andre er det eneste som teller - selv egne barn er heller ikke forskånet fra å måtte jobbe helgearbeid for Netfit AS... (Prisen for S&A er 599,-, men det er fremdeles svært dyrt og overhodet ikke i stil med det "faglige" Caroline Berg Eriksen kan levere. Det er vanskelig å levere faglig kompetanse man ikke har. Det er så mye graverende med tilbudene at jeg nettopp har sendt av gårde enda en klage til Forbrukertilsynet på disse, da jeg ikke fikk med dette i forrige klage jeg sendte dem. Antar det ikke er tilfeldig at jeg i natt, etter flere lengre kritiske innlegg i går, fikk en pm her inne fra en forumbruker: "Sarpsborg?"... 33 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 7. oktober 2023 #89084 Del Skrevet 7. oktober 2023 58 minutter siden, Frisk Frosk said: Antar det ikke er tilfeldig at jeg i natt, etter flere lengre kritiske innlegg i går, fikk en pm her inne fra en forumbruker: "Sarpsborg?"... Hadde vært interessant å høre hva PM'en inneholdt? 🙂 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. oktober 2023 #89085 Del Skrevet 8. oktober 2023 11 hours ago, MacBeth said: Dessuten kjøper jeg ikke hennes "vondt i magen av å spise en burger", jeg tror nok mer det var imaget i sin tid hvor de var ihuga LCHF tilhengere som måtte være riktig. Så nok en gang, alt handler om fremstilling og tolkning. Som med alt annet i hennes IG liv Det var jo hele poenget mitt - at intoleransen hennes ikke var reell. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. oktober 2023 #89086 Del Skrevet 8. oktober 2023 Nutz skrev (30 minutter siden): Det var jo hele poenget mitt - at intoleransen hennes ikke var reell. LCHF var ekstremt poppis en periode, hele den «kokeboka» hennes var vel bare LCHF-oppskrifter. Sånn i ettertid var det jo helt koko å bare spise smør og fett🤮 At de kaster seg på trender er ikke noe nytt../hun er vel også vegaterianer/veganer/lacto-ovo-vegetarianer litt etter som det passe seg også.. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. oktober 2023 #89087 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (13 timer siden): Joda, de sier fremdeles at man får henne som "personlig trener og motivator". Alle tjenestene de tilby - selv den som koster bare kr 69,- i måneden tilbyr 24/7 kontakt med deres coacher. Skal de følge dette må hver av de seks andre (ikke Caroline Berg Eriksen, for hun har jo ikke utdanning som personlig trener!) jobbe natt litt mer enn en gang i uken i snitt. Det sier seg selv at dette er villedende markedsføring fra ende til annen. Det er jo åpenbart at de følger med her inne - men de gidder aldri gjøre noe ordentlig, det finnes ikke seriøsitet, det finnes ikke "yrkes"stoltet eller ansvarsfølelse. Lettjente penger på bekostning av andre er det eneste som teller - selv egne barn er heller ikke forskånet fra å måtte jobbe helgearbeid for Netfit AS... (Prisen for S&A er 599,-, men det er fremdeles svært dyrt og overhodet ikke i stil med det "faglige" Caroline Berg Eriksen kan levere. Det er vanskelig å levere faglig kompetanse man ikke har. Det er så mye graverende med tilbudene at jeg nettopp har sendt av gårde enda en klage til Forbrukertilsynet på disse, da jeg ikke fikk med dette i forrige klage jeg sendte dem. Antar det ikke er tilfeldig at jeg i natt, etter flere lengre kritiske innlegg i går, fikk en pm her inne fra en forumbruker: "Sarpsborg?"... Hun har ganske grandiose tanker om seg selv ved å kalle seg motivator. Tenker hun man blir motivert av å se på henne trene og skryte av seg selv? Hun må bli mindre selvopptatt og få fokuset bort fra seg selv før det skjer. Men det skjer ikke . Løpetur på Insta hvor hun skryter av hvor langt og hvor fort hun løper. Det er helt irrelevant for de fleste men hun, vil jeg påstå, bruker dette som motivasjon for sin egen selvfølelse og behov for bekreftelse. Endret 8. oktober 2023 av Surikatt 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. oktober 2023 #89088 Del Skrevet 8. oktober 2023 Følgertallet til Netfit synker som et blylodd også. Forståelig nok; når man titter inn på den kontoen er det vanskelig å få grep om hva den faktisk er til for. Bare halvdunkle bilder og videoer av egne prestasjoner. Det er meg en gåte hva de forsøker å oppnå med Netfit. Om dette skulle være deres nye flaggskip; hvorfor legger de så minimalt med arbeid i det? Det er stort sett ingenting som kommer rekende på ei fjøl, (forhenværende) influenser eller ikke. Alt må jobbes for her i livet. Det som i beste fall demonstreres er fullstendig fraværende arbeidsmoral- og kapasitet 🙈 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2023 #89089 Del Skrevet 8. oktober 2023 Helt norrmal den toppen der… https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 8. oktober 2023 Populært innlegg #89090 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Har denne kommentaren virkelig fått lov å stå, eller er ikke instanavigation helt oppdatert? Slike kommentarer burde de få daglig, siden de er en av få som ikke tar dette alvorlig. Hadde blitt travelt med å slette og blokkere, si. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 8. oktober 2023 av Snødronninga Glemt et ord 37 1 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. oktober 2023 #89091 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ellie77 skrev (2 timer siden): Følgertallet til Netfit synker som et blylodd også. Forståelig nok; når man titter inn på den kontoen er det vanskelig å få grep om hva den faktisk er til for. Bare halvdunkle bilder og videoer av egne prestasjoner. Det er meg en gåte hva de forsøker å oppnå med Netfit. Om dette skulle være deres nye flaggskip; hvorfor legger de så minimalt med arbeid i det? Det er stort sett ingenting som kommer rekende på ei fjøl, (forhenværende) influenser eller ikke. Alt må jobbes for her i livet. Det som i beste fall demonstreres er fullstendig fraværende arbeidsmoral- og kapasitet 🙈 Netfit er bare en ekstra poseringskanal hvor Caroline Berg Eriksen kan skryte av sine prestasjoner. Den er ikke til fordi de er så opptatt av andre. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. oktober 2023 #89092 Del Skrevet 8. oktober 2023 Løper hun 16 km med mobilen i hånden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten89 Skrevet 8. oktober 2023 Populært innlegg #89093 Del Skrevet 8. oktober 2023 Noen som er lei av kommentarene til herr Eriksen.. 🙈 54 5 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 8. oktober 2023 #89094 Del Skrevet 8. oktober 2023 Katten89 skrev (5 minutter siden): Noen som er lei av kommentarene til herr Eriksen.. 🙈 Han krangler jo med alle. 23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. oktober 2023 #89095 Del Skrevet 8. oktober 2023 Høstsemester skrev (52 minutter siden): Han krangler jo med alle. Han har for mye tid til overs… 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 8. oktober 2023 #89096 Del Skrevet 8. oktober 2023 Surikatt skrev (5 timer siden): Hun har ganske grandiose tanker om seg selv ved å kalle seg motivator. Tenker hun man blir motivert av å se på henne trene og skryte av seg selv? Hun må bli mindre selvopptatt og få fokuset bort fra seg selv før det skjer. Men det skjer ikke . Løpetur på Insta hvor hun skryter av hvor langt og hvor fort hun løper. Det er helt irrelevant for de fleste men hun, vil jeg påstå, bruker dette som motivasjon for sin egen selvfølelse og behov for bekreftelse. Engasjementprosenten både på hennes egen IG-konto og Netfits konto viser jo tydelig at hun ikke motiverer. Når hun etter 14 år har engasjert færre og færre og nå engasjerer null, så er det litt merkelig å forvente at andre nå skal betale henne for å motivere dem... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 8. oktober 2023 #89097 Del Skrevet 8. oktober 2023 Isola2 skrev (12 minutter siden): Han har for mye tid til overs… Ja, det har han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. oktober 2023 #89098 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Katten89 skrev (1 time siden): Noen som er lei av kommentarene til herr Eriksen.. 🙈 Ikke det minste rart. Han er en kverulerende besserwisser på Twitter også. Tror nesten ikke jeg har sett maken til usympatisk type. Endret 8. oktober 2023 av Stargaze 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 8. oktober 2023 #89099 Del Skrevet 8. oktober 2023 Stargaze skrev (11 minutter siden): Ikke det minste rart. Han er en kverulerende besserwisser på Twitter også. Tror nesten ikke jeg har sett maken til usympatisk type. Har sett han i kommentarfeltet på FB også. Fram med popcornet og en pute å gjemme seg bak 🫣 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 8. oktober 2023 #89100 Del Skrevet 8. oktober 2023 Frisk Frosk skrev (18 timer siden): Joda, de sier fremdeles at man får henne som "personlig trener og motivator". Alle tjenestene de tilby - selv den som koster bare kr 69,- i måneden tilbyr 24/7 kontakt med deres coacher. Skal de følge dette må hver av de seks andre (ikke Caroline Berg Eriksen, for hun har jo ikke utdanning som personlig trener!) jobbe natt litt mer enn en gang i uken i snitt. Det sier seg selv at dette er villedende markedsføring fra ende til annen. Det er jo åpenbart at de følger med her inne - men de gidder aldri gjøre noe ordentlig, det finnes ikke seriøsitet, det finnes ikke "yrkes"stoltet eller ansvarsfølelse. Lettjente penger på bekostning av andre er det eneste som teller - selv egne barn er heller ikke forskånet fra å måtte jobbe helgearbeid for Netfit AS... (Prisen for S&A er 599,-, men det er fremdeles svært dyrt og overhodet ikke i stil med det "faglige" Caroline Berg Eriksen kan levere. Det er vanskelig å levere faglig kompetanse man ikke har. Det er så mye graverende med tilbudene at jeg nettopp har sendt av gårde enda en klage til Forbrukertilsynet på disse, da jeg ikke fikk med dette i forrige klage jeg sendte dem. Antar det ikke er tilfeldig at jeg i natt, etter flere lengre kritiske innlegg i går, fikk en pm her inne fra en forumbruker: "Sarpsborg?"... Åge har gått løs på konjakk tralla igjen 🤪 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå