Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MacBeth skrev (19 minutter siden):

CBE er tilbake etter tre uker, og legger ut en "løpeøkt" i story på IG. Ikke et "hei kjære følgere, jeg har så mye å fortelle dere, men må vente litt til før jeg forteller hva jeg har gjort disse tre fantastiske ukene" innlegg. Jeg syns det viserer så utrolig godt hvor dårlig hun er med kommunikasjon. Det kommer så altfor tydelig frem at følgerene hennes skal ta til takke med og bare være glad hun er tilbake, for da får dem jo mulighet til å se nettopp henne løpe igjen! 

Hun er ubrukelig på innhold, og denne teknikken influensere bruker for å gjøre seg interessant nok på IG. Jeg tviler sterkt på hun har vært dypt savnet slik hun kanskje en gang var mens hun skrev blogg, og dette forstår hun ikke selv. Hun fremstår så middelmådig.. 

Hun virker jo som hun er drit lei av det hun holder på med - det er veldig lenge siden det virket som  hun syntes det var gøy å lage innhold til et interaktivt medium.

Og tenk å ha levert innhold kun med fokus på seg selv og egen navle i 14 år, og likevel hevde at folk ikke kjenner henne. Hun som har 100 % styring på hva hun legger ut og hvordan hun presenterer seg, og så klarer hun altså ikke å formidle hvem hun er. Ikke akkurat så god evaluering av egen innsats og kommunikasjonsevne, det der.

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Klink said:

Åja den er grei. 
Men spilles ikke CK fremdeles inn da? Da er det kanskje ikke det hun har vært med på. 

Mener noen skrev litt lenger bak i tråden at finalen var 11/9.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (4 minutter siden):

Var kanskje ikke såååå savnet da?

image.thumb.png.3866074b670c0928fdbaf1ba8a7dc086.png

Kilde: Instanavigation.com CBE

Filtrene er på plass. Var ikke sånn hun så ut på VGTV. Så pinlig. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Henrik Troy er PÅ! 😂

image.thumb.png.9b04a3a39efa1877bd49fcc68cf34a06.png

Kilde: Instanavigation.com Henriktroy 

Endret av CityCityBangBang
Glemte kildehenvisning
  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (9 minutter siden):

Da er det bare å tipse Forbrukertilsynet om nye lovbrudd igjen fra Caroline Berg Eriksen og Treasures AS og Netfit AS...

Og den porsjonsstørrelsen som vises på Netfit, det går rett inn i narrativet om proana.

Hun/de fremstiller seg mer og mer patetiske, og alt annet enn ansvarlige voksne, og i hvert fall ikke profesjonelle!

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (11 minutter siden):

"Favorittduoen din er tilbake" sier hun. Ehhh......🤡

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (27 minutter siden):

Jøss. Selvbildet er i orden. Lov det, men EN kommentar? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Snødronninga said:

Den kommentaren kan være morsom, om den er ment ironisk, men slik jeg kjenner henne, og hennes mangel på selvironi, er den nok ment helt seriøst, eller hun bare skriver noe bloggersk uten å tenke mer på hvordan det virker.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Duo som i….🍈🍈?

😏

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (5 timer siden):

Da er hun tilbake  fra det hun har  drevet med og begynner med å legge ut jogging, hund og klokke på netfit. Samme gamle, kjedelige altså! 

Men altså, er du sjokkert? 

Det er jo dette hun VIL vise. Jeg forstår liksom ikke hvorfor folk her irriterer seg over jogginga, hunden, klokka, kaffekoppen, speilselfiene etc. Det er jo den hun er. Det er det hun driver med. Hun kunne ha gjort noe annet, men hun vil ikke. 

Egentlig litt som dette her; at jeg klager på hva dere klager på. For dere vil jo tydligvis klage på det uansett så det er jo helt fåfengt av meg å påpeke det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (4 minutter siden):

Men altså, er du sjokkert? 

Det er jo dette hun VIL vise. Jeg forstår liksom ikke hvorfor folk her irriterer seg over jogginga, hunden, klokka, kaffekoppen, speilselfiene etc. Det er jo den hun er. Det er det hun driver med. Hun kunne ha gjort noe annet, men hun vil ikke. 

Egentlig litt som dette her; at jeg klager på hva dere klager på. For dere vil jo tydligvis klage på det uansett så det er jo helt fåfengt av meg å påpeke det.

Er vel kanskje noen som har tenkt at på to-tre uker hadde CBE muligheten til litt selvransakelse mht hva som fungerer på SoMe i 2023. Jeg var ikke en av dem, tror Treasures AS mener at det holder det de gjør, feks ikke legge ut noe reklame for Netfit-appen før i dag. Rart, spør du meg, det er jo i august-september at mange hiver seg på treningstilbud. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Er vel kanskje noen som har tenkt at på to-tre uker hadde CBE muligheten til litt selvransakelse mht hva som fungerer på SoMe i 2023. Jeg var ikke en av dem, tror Treasures AS mener at det holder det de gjør, feks ikke legge ut noe reklame for Netfit-appen før i dag. Rart, spør du meg, det er jo i august-september at mange hiver seg på treningstilbud. 

🤣🤣 Sorry at jeg ler, ikke meningen å være ufin. Men det er jo ganske morsomt at noen tror at det radarparet der kommer til å endre seg/skifte kurs/gjøre endringer i bedriften sin. 

De kommer ikke til å ønske å gjøre noe annerledes noen gang. Ferdig snakka 😉

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Helt utrolig merkelig at akkurat dette er måten man synes man skal framstille seg selv på. Det er lett å bli litt sånn perpleks av det

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (3 timer siden):

Filtrene er på plass. Var ikke sånn hun så ut på VGTV. Så pinlig. 

Og se kinnene og leppene 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snødronninga said:

Hun møter seg selv i døra på så utrolig mange områder. Har hun helt glemt hva hun har uttalt i intervjuer og skrevet i bloggen tidligere?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...