Klink Skrevet 13. september 2023 #88121 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Er det CK hun er med på holdt hun i tre uker. Endret 13. september 2023 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. september 2023 #88122 Del Skrevet 13. september 2023 I utgangspunktet så virker det som om LKE har en negativ påvirkning på CBE. Hun jobber, han løper. I tilleg virker det som om det er han som pusher på trening og har forventniger til hvor tynn og perfekt man zkal være. Vedig tydelig på bildene han tar. At hun har fått 3 uker uten ham må jo ha vært en lettelse. Håper det har påvirket henne positivt og at hun kan vise en mer naturlig side av seg selv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 13. september 2023 #88123 Del Skrevet 13. september 2023 Stargaze skrev (3 minutter siden): I utgangspunktet så virker det som om LKE har en negativ påvirkning på CBE. Hun jobber, han løper. I tilleg virker det som om det er han som pusher på trening og har forventniger til hvor tynn og perfekt man zkal være. Vedig tydelig på bildene han tar. At hun har fått 3 uker uten ham må jo ha vært en lettelse. Håper det har påvirket henne positivt og at hun kan vise en mer naturlig side av seg selv. Jeg er enig i dette inntrykket. Jeg ser på Strava at hun har løpt mye mindre enn normalt (hvis hun har lagt ut alle økter), ca 5-6 km tre ganger i uken. Alle økter har også startet mellom 8 og 9 på morgenen. Kanskje pausen har gjort henne godt og hun skjønner hvilket jag det er i hverdagen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. september 2023 Populært innlegg #88124 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg syns ikke noen skal spekulere i ekteskapet deres. Men jeg er helt enig i at LKE fremstår som en ufyselig type. Personlig hadde jeg ikke orket å være sammen med en mann som "bråker" på nettet, og ellers bare dasser hjemme og pleier egentreningen sin - og lever på meg. Videre så er det ikke særlig imponerende at han aldri når et eneste mål. Netfis som han har "jobbet døgnet rundt" med i årevis er jo direkte flaut. 38 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 13. september 2023 #88125 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) h/k skrev (3 timer siden): Jeg er enig i dette inntrykket. Jeg ser på Strava at hun har løpt mye mindre enn normalt (hvis hun har lagt ut alle økter), ca 5-6 km tre ganger i uken. Alle økter har også startet mellom 8 og 9 på morgenen. Kanskje pausen har gjort henne godt og hun skjønner hvilket jag det er i hverdagen. Nå er det ikke mye CBE gjør til vanlig da. Hun trener to ganger om dagen, går regelmessig til manikyr, frisør og klinikkbesøk. Selfies på kjellergulvet, selfies på offentlige toalett, selfies i ultrafast fashion fra chiquell. 1-2 reklameinnlegg per måned på instagram 🤷♀️ Hvis det nå har vært tv-innspilling i 3 uker med ukjente folk, så er det ikke rart at CBE heller har trent som folk flest. Hun er jo kjent for å bli syk hver gang det kreves noe ekstra av henne. Jeg nevner i fleng; to aktive ferier som måtte avbrytes (fjelltur og sykkeltur), hun ble også syk i fbm premieren på et teaterstykke hun var med i, hun fikk nyrebekkenbetennelse i fbm fødsel, ble liggende til sengs en hel dag pga bilsyke på morgenen, osv. Alt tyder på at CBE har veldig lite å gå på. Men ja det er nok inderlig godt med et pusterom fra en treningsnarkoman og hjemmeværende "trofè-gubbe". Endret 13. september 2023 av Rastebenk 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 13. september 2023 #88126 Del Skrevet 13. september 2023 Da er hun tilbake fra det hun har drevet med og begynner med å legge ut jogging, hund og klokke på netfit. Samme gamle, kjedelige altså! 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. september 2023 #88127 Del Skrevet 13. september 2023 EmilieH skrev (33 minutter siden): Da er hun tilbake fra det hun har drevet med og begynner med å legge ut jogging, hund og klokke på netfit. Samme gamle, kjedelige altså! Her hadde hun virkelig en mulighet til å komme tilbake og vise at hun skulle skape innhold... og så gjentar hun bare det hun har vist hundrevis av ganger de siste årene. Fravær, samarbeid med Kontent som sier hun briljerer i alt hun gjør, et hemmelig prosjekt. Alt lå tilrette for at nå kunne hun skape endringer, men nei... Men hun trenger vel ikke endre seg når det å gjenta seg selv i årevis med innholdsløst "innhold" får også hennes nye samarbeidspartner Kontent til å mene at hun briljerer... Tenk om disse to voksne menneskene kunne hatt arbeids som gjorde at faktisk bidrog i samfunnet. Selv renovasjonsmedarbeidere har og gjør en vanvittig mer viktig jobb enn hva influencere som CBE og LKE gjør... 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 13. september 2023 #88128 Del Skrevet 13. september 2023 Frisk Frosk skrev (12 minutter siden): Her hadde hun virkelig en mulighet til å komme tilbake og vise at hun skulle skape innhold... og så gjentar hun bare det hun har vist hundrevis av ganger de siste årene. Fravær, samarbeid med Kontent som sier hun briljerer i alt hun gjør, et hemmelig prosjekt. Alt lå tilrette for at nå kunne hun skape endringer, men nei... Men hun trenger vel ikke endre seg når det å gjenta seg selv i årevis med innholdsløst "innhold" får også hennes nye samarbeidspartner Kontent til å mene at hun briljerer... Tenk om disse to voksne menneskene kunne hatt arbeids som gjorde at faktisk bidrog i samfunnet. Selv renovasjonsmedarbeidere har og gjør en vanvittig mer viktig jobb enn hva influencere som CBE og LKE gjør... Renovasjonsmearbeidere og renholdere har kanskje en av de viktigste jobbene i samfunnet vårt. Hadde disse gruppene lagt ned arbeidet er det veldig mye som ville blitt stengt veldig fort. Bare et sidespor, men likevel! 23 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. september 2023 #88129 Del Skrevet 13. september 2023 Medici skrev (2 minutter siden): Renovasjonsmearbeidere og renholdere har kanskje en av de viktigste jobbene i samfunnet vårt. Hadde disse gruppene lagt ned arbeidet er det veldig mye som ville blitt stengt veldig fort. Bare et sidespor, men likevel! Enig. Har vært i land med renovasjons-streik og det var ikke noe vi ønsker oss. Å bidra til samfunnet, å kunne oppleve at arbeidet ditt gjør det bedre for noen, det sidestiller nok influencere (generelt, faktisk) med å formidle feks gratis mattips og treningstips. De betaler jo også skatt, så noe bidrar de til fellesskapet, men sånn ellers mener jeg at de er en helt unødvendig yrkesgruppe (litt bred kam nå, det finnes unntak.) I tillegg tror jeg at de som er influencere taper på det personlig; lite intellektuell vekst gjør seg gjeldende. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. september 2023 #88130 Del Skrevet 13. september 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Da er hun tilbake fra det hun har drevet med og begynner med å legge ut jogging, hund og klokke på netfit. Samme gamle, kjedelige altså! Hun har vel ikke særlig mer å by på 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #88131 Del Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (6 timer siden): Er det CK hun er med på holdt hun i tre uker. Hvordan vet du det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. september 2023 #88132 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden): Hvordan vet du det? Hun la ut på insta at hun er tilbake etter tre uker. Rettelse «jeg er tilbake etter tre fantastiske uker» lagt ut på story på insta. Endret 13. september 2023 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #88133 Del Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Hun la ut på insta at hun er tilbake etter tre uker. Det betyr jo ikke at hun har vært med alle ukene. De fleste reality programmer har kontrakt med deltagerne at de ikke skal være aktive mens programmet spilles inn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 13. september 2023 #88134 Del Skrevet 13. september 2023 Hun sitter konsekvent med håret foran den «dårlige» siden sin i hele klippet. Hun har jo uttalt at hun hater å bli filmet fra den siden. Tragisk OG trist å ha så store komplekser og være så selvbevisst som voksen dame og mor 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 13. september 2023 #88135 Del Skrevet 13. september 2023 1 minutt siden, LinnHenrikke said: Hun sitter konsekvent med håret foran den «dårlige» siden sin i hele klippet. Hun har jo uttalt at hun hater å bli filmet fra den siden. Tragisk OG trist å ha så store komplekser og være så selvbevisst som voksen dame og mor Ja, det er helt parodi, men så utrolig trist at en voksen kvinne kan ha så sterke komplekser for ingenting. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. september 2023 #88136 Del Skrevet 13. september 2023 Medici skrev (57 minutter siden): Renovasjonsmearbeidere og renholdere har kanskje en av de viktigste jobbene i samfunnet vårt. Hadde disse gruppene lagt ned arbeidet er det veldig mye som ville blitt stengt veldig fort. Bare et sidespor, men likevel! Jeg er helt enig! Mulig jeg formulerte meg litt uklart, for jeg slettet resten av den kommentaren før jeg postet. Var ikke meningen å snakke ned renovasjonsarbeiderne, for de gjør en fantastisk jobb (som jeg gjerne henger en lapp på søppelkassen og forteller dem også ). Jeg har all respekt for den jobben renovasjonsarbeiderne gjør! Men jeg tror ikke at CBE og LKE har særlig respekt for dem, selv om renovasjonsarbeiderne gjør en langt viktigere jobb enn hva CBE og LKE trolig noen sinne kommer til å utføre. Men LKE greide jo å dokumentere at han selv ikke en gang greier å gå ut med søpla uten at dette er helt forferdelig for ham, så forferdelig at han måtte kaste seg over tastaturet for å slenge dritt om hun som rengjorde hos dem hadde glemt å ta ut søpla deres. Å gjøre slikt viser bare hvor uendelig lite han/de selv har å fare med. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 13. september 2023 #88137 Del Skrevet 13. september 2023 CBE er tilbake etter tre uker, og legger ut en "løpeøkt" i story på IG. Ikke et "hei kjære følgere, jeg har så mye å fortelle dere, men må vente litt til før jeg forteller hva jeg har gjort disse tre fantastiske ukene" innlegg. Jeg syns det viserer så utrolig godt hvor dårlig hun er med kommunikasjon. Det kommer så altfor tydelig frem at følgerene hennes skal ta til takke med og bare være glad hun er tilbake, for da får dem jo mulighet til å se nettopp henne løpe igjen! Hun er ubrukelig på innhold, og denne teknikken influensere bruker for å gjøre seg interessant nok på IG. Jeg tviler sterkt på hun har vært dypt savnet slik hun kanskje en gang var mens hun skrev blogg, og dette forstår hun ikke selv. Hun fremstår så middelmådig.. 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. september 2023 #88138 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Jobbermedbarn skrev (43 minutter siden): Det betyr jo ikke at hun har vært med alle ukene. De fleste reality programmer har kontrakt med deltagerne at de ikke skal være aktive mens programmet spilles inn. Åja den er grei. Men spilles ikke CK fremdeles inn da? Da er det kanskje ikke det hun har vært med på. Endret 13. september 2023 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #88139 Del Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (4 minutter siden): Åja den er grei. Men spilles ikke CK fremdeles inn da? Da er det kanskje ikke det hun har vært med på. Tviler på at de bruker mer enn 3 uker på innspilling. Mener jeg leste et sted at innspillingen var ferdig, men finner det ikke igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. september 2023 #88140 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden): Tviler på at de bruker mer enn 3 uker på innspilling. Mener jeg leste et sted at innspillingen var ferdig, men finner det ikke igjen. Ok 😊 ikke rart hun ikke har hatt tid til så mye jogging da. Googlet og i et blogginnlegg fra en eldre sesong skrevet av KG, står det at hun var borte i 5 uker. Endret 13. september 2023 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå