FruRosa Skrevet 12. september 2023 #88101 Del Skrevet 12. september 2023 h/k skrev (35 minutter siden): Da var det i gang igjen. Hun har lagt ut flere økter på strava og hun har vært i Kragerø fra 26. August til nå. Barneeksponering er også på kjent spor! Et kjapt Google søk sier at Camp Kullinaris innspilles i kragerø. Skjul innhold Jeg har tippet Camp Kulinaris siden hun "forsvant". Der kan hun stelle seg og være "on fleek". Hun kan riktignok ikke kontrollere kameravinkel osv, men CK er langt mindre avslørende enn mange andre realityserier. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. september 2023 #88102 Del Skrevet 12. september 2023 Bar mage i kokkejakke😜😜😜 Sorry😜 Håper fruen gjør en god figur i evnt Kulinaris. men seriøst… deltagere i matlagingsprogrammer som kler på seg kokkeuniform sånn halvveis .. eller åpen jakke m T-skjorte under og shorts🤦🏽♀️ Løst langt hår , lange negler.. 🤦🏽♀️ ble avsporing dette… sorry 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. september 2023 #88103 Del Skrevet 12. september 2023 Heldigvis er det bare et TV-program, ekte restauranter har heldigvis krav til påkledning og hygiene😏 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 12. september 2023 #88104 Del Skrevet 12. september 2023 Synes noen sa at finalen i CK ble spilt inn 11. september, så da kan det jo spekuleres i at hun gikk hele veien til finalen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. september 2023 #88105 Del Skrevet 12. september 2023 Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten. Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på. Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. september 2023 #88106 Del Skrevet 12. september 2023 Bingo Bongo skrev (2 timer siden): Synes noen sa at finalen i CK ble spilt inn 11. september, så da kan det jo spekuleres i at hun gikk hele veien til finalen Alle må være samlet til slutt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2023 #88107 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Stargaze skrev (7 timer siden): Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten. Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på. Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med. Får håpe hun greier by på seg selv på en sjarmerende og varm måte slik Monica (litt overraskende) gjorde. Og tåle at det er konkurranse på en mye bedre måte enn hun gjorde i Skal vi danse. uansett blir det ikke å følge denne sesongen av CK for min del. Orker ikke det rett og slett når CBE er med Endret 12. september 2023 av Pusern3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2023 #88108 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Jeg har sett på alle sesongene av Camp Kulinaris, og kommer til å følge med på neste sesong også. Det kan være interessant å se hvordan Caroline fremstår i programmet. Jeg håper vi får se en naturlig side av henne, og at kameravinkel og det å være "on fleek" ikke er det viktigste. Er det lov å håpe på litt personlighet? Så får man inderlig håpe at dette ikke er nok en arena hvor hun øser ut om hvor forferdelig det er å bli utsatt for hat og hets. Jeg blir i alle fall ikke overrasket hvis hun er oppe kl 5-6 hver morgen for å løpe, dusje og ordne seg og dermed være den første som starter dagen. Endret 12. september 2023 av Snødronninga 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diosa Skrevet 12. september 2023 #88109 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Snødronninga skrev (På 12.9.2023 den 14.03): Jeg har sett på alle sesongene av Camp Kulinaris, og kommer til å følge med på neste sesong også. Det kan være interessant å se hvordan Caroline fremstår i programmet. Jeg håper vi får se en naturlig side av henne, og at kameravinkel og det å være "on fleek" ikke er det viktigste. Håper vi får se litt personlighet! Så får man inderlig håpe at dette ikke er nok en arena hvor hun øser ut om hvor forferdelig det er å bli utsatt for hat og hets. Jeg blir i alle fall ikke overrasket hvis hun er oppe kl 5-6 hver morgen for å løpe, dusje og ordne seg og dermed være den første som starter dagen. . Endret 8. februar 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2023 #88110 Del Skrevet 12. september 2023 Diosa skrev (2 minutter siden): https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/obsessed obsessed: unable to stop thinking about something; too interested in or worried about something Kanskje du også hadde hatt godt av en timeout? Hva er det jeg er besatt av, mener du? 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. september 2023 #88111 Del Skrevet 12. september 2023 Snødronninga skrev (11 minutter siden): Hva er det jeg er besatt av, mener du? Jeg tipper Camp Kulinaris, siden du skrev at du har sett alle sesongene...?🤣 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2023 #88112 Del Skrevet 12. september 2023 Felis skrev (11 minutter siden): Jeg tipper Camp Kulinaris, siden du skrev at du har sett alle sesongene...?🤣 Wow! Ja tenk så mye tv-tid jeg bruker på det, det som går bare en gang i året. Må skjerpe meg, altså! 😅 20 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 12. september 2023 #88113 Del Skrevet 12. september 2023 h/k skrev (8 timer siden): Da var det i gang igjen. Hun har lagt ut flere økter på strava og hun har vært i Kragerø fra 26. August til nå. Barneeksponering er også på kjent spor! Et kjapt Google søk sier at Camp Kullinaris innspilles i kragerø. Vis skjult innhold Grattis m. treffsikkert detektivarbeid. 🤗 Ser på castingen på programmets Wikipedia-side at de vanligvis må langt ut i alfabetet for å rekruttere kjendiser som er villige til å delta. Det kan neppe være særlig lukrativt. Jeg skjønner i grunnen ikke at det er marked for dette i det hele tatt. Har folk tid til å se sånt på TV? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 12. september 2023 #88114 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Stargaze skrev (5 timer siden): Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten. Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på. Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med. Er nok ikke brudd på kontrakten at hun legger ut en løpeøkt på Strava. Det er ikke henvist til noe som helst som har med innspillingen å gjøre, eneste grunnen dette kan fremstå som et "kontraktsbrudd" er fordi man vet at hun har vært borte (fra IG) en stund og man vet at innspillingen foregår i Kragerø, og at hun bor i Fredrikstad(rart å løpe i kragerø). Strategisk er det litt smart, ettersom for de som bryr seg spekulerer og dermed kan det skapes litt PR, men det er ingen sladderavis som gidder å bry seg om CBE, basert på at det ikke har vært skriverier om at hun er borte, slik som det ble gjort i sin tid når Anna Rasmussen eller Sophie Elise "var borte fra bloggen" med jevne mellomrom🤷♀️ Monica (Nyhus) fikk en del oppmerksomhet pga CK men dette var sammen med en del andre smarte valg og bedriftsstrategier. Fortsetter CBE i samme tralten som før, blir det nok en artikkel i VG som hun ikke svarer på og så like lite oppmerksomhet etterpå... Endret 12. september 2023 av MacBeth 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. september 2023 #88115 Del Skrevet 12. september 2023 FruRosa skrev (10 timer siden): Jeg har tippet Camp Kulinaris siden hun "forsvant". Der kan hun stelle seg og være "on fleek". Hun kan riktignok ikke kontrollere kameravinkel osv, men CK er langt mindre avslørende enn mange andre realityserier. Tror ikke det er filtre på kameraene med mindre hun har en spesiell avtale, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. september 2023 #88116 Del Skrevet 12. september 2023 Surikatt skrev (Akkurat nå): Tror ikke det er filtre på kameraene med mindre hun har en spesiell avtale, da. Mer spent på hvordan hun skal klare å holde inn magen og presse rævva ut hele tiden og vri en side til kamera🤪 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. september 2023 #88117 Del Skrevet 12. september 2023 Stargaze skrev (7 timer siden): Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten. Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på. Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med. Neste er vel at David Reme skal ha henne inn i stallen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. september 2023 #88118 Del Skrevet 12. september 2023 Isola2 skrev (7 minutter siden): Mer spent på hvordan hun skal klare å holde inn magen og presse rævva ut hele tiden og vri en side til kamera🤪 Jeg er mest spent på høyden på kjøkkenbenkene på CK. Må være uvant å jobbe med standard 90cm, når kjøkkenbenken hjemme bare rekker henne til midt på lårene... 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2023 #88119 Del Skrevet 12. september 2023 Isola2 skrev (32 minutter siden): Mer spent på hvordan hun skal klare å holde inn magen og presse rævva ut hele tiden og vri en side til kamera🤪 Og de har vel vanlig høyde på kjøkkenbenkene der og uten krakk 🤓 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. september 2023 #88120 Del Skrevet 12. september 2023 Pusern3 skrev (48 minutter siden): Og de har vel vanlig høyde på kjøkkenbenkene der og uten krakk 🤓 Krakk er krenkende! 🙃 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå