Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

h/k skrev (35 minutter siden):

Da var det i gang igjen. Hun har lagt ut flere økter på strava og hun har vært i Kragerø fra 26. August til nå. Barneeksponering er også på kjent spor! 

Et kjapt Google søk sier at Camp Kullinaris innspilles i kragerø. 

Skjul innhold

Screenshot_2023-09-12-08-56-14-12_3bb53944894d9646ec5754b62cc2584b.jpg

Jeg har tippet Camp Kulinaris siden hun "forsvant". 

Der kan hun stelle seg og være "on fleek". Hun kan riktignok ikke kontrollere kameravinkel osv, men CK er langt mindre avslørende enn mange andre realityserier.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bar mage i kokkejakke😜😜😜 

Sorry😜

Håper fruen gjør en god figur i evnt Kulinaris. 

men seriøst… deltagere i matlagingsprogrammer som kler på seg kokkeuniform sånn halvveis .. eller åpen jakke m T-skjorte under og shorts🤦🏽‍♀️ Løst langt hår , lange negler.. 🤦🏽‍♀️

ble avsporing dette… sorry

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen sa at finalen i CK ble spilt inn 11. september, så da kan det jo spekuleres i at hun gikk hele veien til finalen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten.

Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på.
Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

Synes noen sa at finalen i CK ble spilt inn 11. september, så da kan det jo spekuleres i at hun gikk hele veien til finalen

Alle må være samlet til slutt.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (7 timer siden):

Tipper hun egentlig ikke har lov å røpe at hun er med før det er offentliggjort. Pussig å legge ut på Strava når alt annet er så hemmelig. Brudd om det er i kontrakten.

Angående deltakelse så tipper jeg de så at Monica gjorde det bra, at hun håver inn penger og dermed tenkte at dette vil vi ha C med på.
Skal vedde på at de har tatt kontakt selv. Cbe er vel nede på D-E-F på kjendislistrn og sikkert ikke den gørste de tenkte på å ta med.

Får håpe hun greier by på seg selv på en sjarmerende og varm måte slik Monica (litt overraskende) gjorde. Og tåle at det er konkurranse på en mye bedre måte enn hun gjorde i Skal vi danse.

uansett blir det ikke å følge denne sesongen av CK for min del. Orker ikke det rett og slett når CBE er med 

Endret av Pusern3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på alle sesongene av Camp Kulinaris, og kommer til å følge med på neste sesong også. Det kan være interessant å se hvordan Caroline fremstår i programmet. Jeg håper vi får se en naturlig side av henne, og at kameravinkel og det å være "on fleek" ikke er det viktigste. Er det lov å håpe på litt personlighet? Så får man inderlig håpe at dette ikke er nok en arena hvor hun øser ut om hvor forferdelig det er å bli utsatt for hat og hets. Jeg blir i alle fall ikke overrasket hvis hun er oppe kl 5-6 hver morgen for å løpe, dusje og ordne seg og dermed være den første som starter dagen. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (På 12.9.2023 den 14.03):

Jeg har sett på alle sesongene av Camp Kulinaris, og kommer til å følge med på neste sesong også. Det kan være interessant å se hvordan Caroline fremstår i programmet. Jeg håper vi får se en naturlig side av henne, og at kameravinkel og det å være "on fleek" ikke er det viktigste. Håper vi får se litt personlighet! Så får man inderlig håpe at dette ikke er nok en arena hvor hun øser ut om hvor forferdelig det er å bli utsatt for hat og hets. Jeg blir i alle fall ikke overrasket hvis hun er oppe kl 5-6 hver morgen for å løpe, dusje og ordne seg og dermed være den første som starter dagen. 

.

Endret av Diosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Hva er det jeg er besatt av, mener du? 

Jeg tipper Camp Kulinaris, siden du skrev at du har sett alle sesongene...?🤣

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 minutter siden):

Jeg tipper Camp Kulinaris, siden du skrev at du har sett alle sesongene...?🤣

Wow! Ja tenk så mye tv-tid jeg bruker på det, det som går bare en gang i året. Må skjerpe meg, altså! 😅

• Liker 20
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (8 timer siden):

Da var det i gang igjen. Hun har lagt ut flere økter på strava og hun har vært i Kragerø fra 26. August til nå. Barneeksponering er også på kjent spor! 

Et kjapt Google søk sier at Camp Kullinaris innspilles i kragerø. 

Vis skjult innhold

Grattis m. treffsikkert detektivarbeid. 🤗

Ser på castingen på programmets Wikipedia-side at de vanligvis må langt ut i alfabetet for å rekruttere kjendiser som er villige til å delta. Det kan neppe være særlig lukrativt. Jeg skjønner i grunnen ikke at det er marked for dette i det hele tatt. Har folk tid til å se sånt på TV? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (5 timer siden):

Er nok ikke brudd på kontrakten at hun legger ut en løpeøkt på Strava. Det er ikke henvist til noe som helst som har med innspillingen å gjøre, eneste grunnen dette kan fremstå som et "kontraktsbrudd" er fordi man vet at hun har vært borte (fra IG) en stund og man vet at innspillingen foregår i Kragerø, og at hun bor i Fredrikstad(rart å løpe i kragerø).

Strategisk er det litt smart, ettersom for de som bryr seg spekulerer og dermed kan det skapes litt PR, men det er ingen sladderavis som gidder å bry seg om CBE, basert på at det ikke har vært skriverier om at hun er borte, slik som det ble gjort i sin tid når Anna Rasmussen eller Sophie Elise "var borte fra bloggen" med jevne mellomrom🤷‍♀️

Monica (Nyhus) fikk en del oppmerksomhet pga CK men dette var sammen med en del andre smarte valg og bedriftsstrategier. Fortsetter CBE i samme tralten som før, blir det nok en artikkel i VG som hun ikke svarer på og så like lite oppmerksomhet etterpå...

Endret av MacBeth
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 timer siden):

Jeg har tippet Camp Kulinaris siden hun "forsvant". 

Der kan hun stelle seg og være "on fleek". Hun kan riktignok ikke kontrollere kameravinkel osv, men CK er langt mindre avslørende enn mange andre realityserier.

Tror ikke det er filtre på kameraene med mindre hun har en spesiell avtale, da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det er filtre på kameraene med mindre hun har en spesiell avtale, da. 

Mer spent på hvordan hun skal klare å holde inn magen og presse rævva ut hele tiden og vri en side til kamera🤪

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Stargaze skrev (7 timer siden):

Neste er vel at David Reme skal ha henne inn i stallen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (7 minutter siden):

Mer spent på hvordan hun skal klare å holde inn magen og presse rævva ut hele tiden og vri en side til kamera🤪

Jeg er mest spent på høyden på kjøkkenbenkene på CK. Må være uvant å jobbe med standard 90cm, når kjøkkenbenken hjemme bare rekker henne til midt på lårene...

• Liker 40
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (32 minutter siden):

Og de har vel vanlig høyde på kjøkkenbenkene der og uten krakk 🤓

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (48 minutter siden):

Og de har vel vanlig høyde på kjøkkenbenkene der og uten krakk 🤓

Krakk er krenkende! 🙃

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...