Xstrella Skrevet 27. august 2023 #87821 Del Skrevet 27. august 2023 Glufseguri skrev (På 27.8.2023 den 17.40): Forøvrig temmelig polert redigering på CBE, sammenlignet med andres bilder fra samme dag. (innlegg med bilder fra pop up yogaen) https://www.instagram.com/p/CwVGqtFMMPm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Ekspander Du snakker meg om pillowface, photoshop og filtrert. Skal si hun har fylt på og endret hele ansiktet. Veldig trist å se. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. august 2023 #87822 Del Skrevet 27. august 2023 Glufseguri skrev (På 27.8.2023 den 17.40): Forøvrig temmelig polert redigering på CBE, sammenlignet med andres bilder fra samme dag. (innlegg med bilder fra pop up yogaen) https://www.instagram.com/p/CwVGqtFMMPm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Ekspander Der finner man hvert fall beviset for at kun inngangsbillettprisen til yogaen ble donert til minnefondet. Mens den langt større pengesummen fra klessalget, som alle yogakundene ble sluset rett inn på etter yogaen, de penga tok damene sjæl gitt! 24 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. august 2023 #87823 Del Skrevet 27. august 2023 Rastebenk skrev (På 27.8.2023 den 18.01): Der finner man hvert fall beviset for at kun inngangsbillettprisen til yogaen ble donert til minnefondet. Mens den langt større pengesummen fra klessalget, som alle yogakundene ble sluset rett inn på etter yogaen, de penga tok damene sjæl gitt! Ekspander Det er så sleip strategi at man må være influencer for å forsvare det. Reklamert med som «pop-up-yoga +salg av klær». Man må besitte et særdeles dårlig etisk kompass for å gå for en slik løsning. 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 27. august 2023 Populært innlegg #87824 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Annonse: For deg som har vært Influencer/påvirker en stund. Influencer/påvirker – og det butter litt? Vi kan hjelpe deg. 😀 Hvordan kjøpe følgere uten at noen skjønner det. Vi foreslår følgende taktikk: Fortell alle at du ikke ønsker følgere som ikke følger deg av gode hensikter: Steng Instagramkontoen din. Åpne kontoen din og legg ut et dristig bilde av deg selv – gjerne innimellom familiebilder der du eksponerer de skjønne barna dine som ennå ikke skjønner hva de blir utsatt for. Steng kontoen igjen. Sjekk etter noen dager om følgertallet har steget. Hvis det ikke har det kan du sjekke disse linkene: jegvilkjøpemangefølgerepåinstagram.com, eller ikkeunder300000følgere.com Ha kredittkort og personopplysninger klart. Vanskelig å få annonsører/samarbeid? Vi foreslår følgende taktikk: Si ja til ALT! Husk at alt kan selges hvis DU kan gå god for det. Det holder i massevis å bare være DEG. Svisker, Vitaminbjørner, Dåsespray, Syntetiske klær – you name it, you sell it. Får du ikke så mange likes/klikk på dette: Klag på produsenten/samarbeidspartneren. Og finn en ny. Utsatt for negative kommentarer? Kritiske spørsmål i kommentarfeltet? 😱 Slapp av – vi hjelper deg! Vi foreslår følgende kurs: Jeg – et offer for misunnelse, hat og hets. (Dette er et kurs over noen helger, der alle til slutt består en eksamen.) Hvordan svare overlegent og bedrevitende på kritikk. Hvordan fremstille seg selv som ekspert på ALLE fagfelt – uten kompetanse Fosterstilling – hvordan fungerer det. Kontakt oss for forpliktende tilbud på sistnevnte kurs på: verdenvilbedras.com Husk. Vi vil det beste for DEG. 🥰😍🤩💖😇 Endret 27. august 2023 av CityCityBangBang Skrivefeil 63 15 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 28. august 2023 #87825 Del Skrevet 28. august 2023 Trodde siste bildet (pop up yoga lenken) var av en av deltagerne, ikke cbe. Ligna jo ikke på cbe i det hele tatt, helt nytt utseende! Og det var altså ikke cbe som holdt i yoga, men den som allerede har vane med grupper fra sats. Godt var vel det. Så både på insta og i IRL blir cbe sitt navn brukt som lokkemiddel, ikke at hun er reell trener, pt eller yogainstruktør. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. august 2023 #87826 Del Skrevet 28. august 2023 vinterskog skrev (På 28.8.2023 den 4.12): Trodde siste bildet (pop up yoga lenken) var av en av deltagerne, ikke cbe. Ligna jo ikke på cbe i det hele tatt, helt nytt utseende! Og det var altså ikke cbe som holdt i yoga, men den som allerede har vane med grupper fra sats. Godt var vel det. Så både på insta og i IRL blir cbe sitt navn brukt som lokkemiddel, ikke at hun er reell trener, pt eller yogainstruktør. Ekspander Ja dette må være så flaut. Fin tittel som yogalærer, men praktiserer det ikke. Så må det være mye kirurgi som har endret ansiktet så mye. Kjenner ikke damen igjen fra 2010. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 28. august 2023 #87827 Del Skrevet 28. august 2023 Xstrella skrev (På 28.8.2023 den 4.17): Ja dette må være så flaut. Fin tittel som yogalærer, men praktiserer det ikke. Så må det være mye kirurgi som har endret ansiktet så mye. Kjenner ikke damen igjen fra 2010. Ekspander Apollo selger Netfit-tur til kunder som tror de får yoga-timer av en profesjonell instruktør, men så er det en som driver yoga som hobby og aldri har undervist i det som står som kursansvarlig. Det er vel ikke bare-bare å sette i gang med dette med tanke på skaderisiko. 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 28. august 2023 #87828 Del Skrevet 28. august 2023 AnnaCotta skrev (På 28.8.2023 den 12.51): Apollo selger Netfit-tur til kunder som tror de får yoga-timer av en profesjonell instruktør, men så er det en som driver yoga som hobby og aldri har undervist i det som står som kursansvarlig. Det er vel ikke bare-bare å sette i gang med dette med tanke på skaderisiko. Ekspander Man bør jo kunne veilede i alternative øvelser 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. august 2023 #87829 Del Skrevet 28. august 2023 Xstrella skrev (På 28.8.2023 den 4.17): Ja dette må være så flaut. Fin tittel som yogalærer, men praktiserer det ikke. Så må det være mye kirurgi som har endret ansiktet så mye. Kjenner ikke damen igjen fra 2010. Ekspander Holdt hun i hele yoga-seansen, eller prøvde de andre seg på deler av den? Eller var de bare «pynt» i bakgrunnen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 28. august 2023 #87830 Del Skrevet 28. august 2023 Isola2 skrev (På 28.8.2023 den 14.25): Holdt hun i hele yoga-seansen, eller prøvde de andre seg på deler av den? Eller var de bare «pynt» i bakgrunnen? Ekspander Orker ikke lete tilbake, men mener det stod at de hadde delt opp timen og at hun hadde ansvaret for innledningen av timen. Antar det er rolige øvelser, de enkleste øvelsene for å komme i gang, ev. tøyninger. Den ene poseringen hun er avbildet i har ingenting i en slik time som de gjorde å gjøre, hvis de ikke kjenner deltakernes nivå på forhånd. Mitt inntrykk er at det var de to andre som gjorde hovedjobben. Eneste som er avbildet som virker å være genuin i det hun gjør er tredjemann av dem - Cathrine? De andre synes å posere mer enn noe annet - men det er jo det de bruker å gjøre også, så ikke noe nytt der. Om de hadde ønsket å gi et annet inntrykk enn posering, så regner jeg med at de hadde hatt "live-bilder", ikke poseringsbilder som tilfeldigvis utendørs også er perfekt lyssatt med lys og skygge... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 28. august 2023 #87831 Del Skrevet 28. august 2023 Frisk Frosk skrev (På 28.8.2023 den 14.42): Orker ikke lete tilbake, men mener det stod at de hadde delt opp timen og at hun hadde ansvaret for innledningen av timen. Antar det er rolige øvelser, de enkleste øvelsene for å komme i gang, ev. tøyninger. Den ene poseringen hun er avbildet i har ingenting i en slik time som de gjorde å gjøre, hvis de ikke kjenner deltakernes nivå på forhånd. Mitt inntrykk er at det var de to andre som gjorde hovedjobben. Eneste som er avbildet som virker å være genuin i det hun gjør er tredjemann av dem - Cathrine? De andre synes å posere mer enn noe annet - men det er jo det de bruker å gjøre også, så ikke noe nytt der. Om de hadde ønsket å gi et annet inntrykk enn posering, så regner jeg med at de hadde hatt "live-bilder", ikke poseringsbilder som tilfeldigvis utendørs også er perfekt lyssatt med lys og skygge... Ekspander Hu ine fra tm klinikken er jo treningsinsrukrør så noe kunnskap må ho jo ha 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. august 2023 #87832 Del Skrevet 28. august 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 29. august 2023 #87833 Del Skrevet 29. august 2023 Hei! Long time no see! Kan jeg få en oppsummering av hva CBE gjør? Sist jeg så noe på IG skulle hun være borte en stund, for så å gjøre kontoen privat så klart. Har hun sagt noe mer/etterforskerne her inne klart å finne ut av hva hun skulle? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. august 2023 #87834 Del Skrevet 29. august 2023 SKE87 skrev (På 29.8.2023 den 12.17): Hei! Long time no see! Kan jeg få en oppsummering av hva CBE gjør? Sist jeg så noe på IG skulle hun være borte en stund, for så å gjøre kontoen privat så klart. Har hun sagt noe mer/etterforskerne her inne klart å finne ut av hva hun skulle? Ekspander Ikke noe, tror jeg. Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen og Salomon fortsetter med mer eller mindre daglige lovbrudd med helt umerkede reklamer, ofte mange av dem daglig. Det har LKE tid til, men han, som er en del av Netfit.nos såkalte 24/7- tilbud har tydeligvis ikke tid til å holde Netfit.no åpen på IG. Men poseringskanalen Netfit er vel ikke så viktig når frontfigur nesten uten kompetanse er borte - i hvert fall ikke så viktig at de som faktisk har noe kompetanse er interessert i å holde det gående på en profesjonell måte. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 29. august 2023 #87835 Del Skrevet 29. august 2023 Frisk Frosk skrev (På 29.8.2023 den 13.33): Ikke noe, tror jeg. Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen og Salomon fortsetter med mer eller mindre daglige lovbrudd med helt umerkede reklamer, ofte mange av dem daglig. Det har LKE tid til, men han, som er en del av Netfit.nos såkalte 24/7- tilbud har tydeligvis ikke tid til å holde Netfit.no åpen på IG. Men poseringskanalen Netfit er vel ikke så viktig når frontfigur nesten uten kompetanse er borte - i hvert fall ikke så viktig at de som faktisk har noe kompetanse er interessert i å holde det gående på en profesjonell måte. Ekspander Men skrev hun ikke noe i det siste innlegget før privat konto at hun skulle være borte en stund og blablabla?🤷🏼♀️ At de fortsetter med feilmerking og juks og fanteri er jeg ikke overrasket over, og noe jeg regnet med, derfor spurte jeg ikke om det hadde blitt noen bedring der😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. august 2023 #87836 Del Skrevet 30. august 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (På 29.8.2023 den 13.33): Ikke noe, tror jeg. Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen og Salomon fortsetter med mer eller mindre daglige lovbrudd med helt umerkede reklamer, ofte mange av dem daglig. Det har LKE tid til, men han, som er en del av Netfit.nos såkalte 24/7- tilbud har tydeligvis ikke tid til å holde Netfit.no åpen på IG. Men poseringskanalen Netfit er vel ikke så viktig når frontfigur nesten uten kompetanse er borte - i hvert fall ikke så viktig at de som faktisk har noe kompetanse er interessert i å holde det gående på en profesjonell måte. Ekspander Dette med gjentagende manglende merking av reklame skylder jeg desverre på at FT legger "til rette for". Det har ingen konsekvenser, blir knapt snakket om, og har forsvinnende lite fokus ser det ut til. Sånn sett så får desverre LKE rett i at diverse lover og retningslinjer er "dumme". Så lenge det ikke har konsekvenser, så blir det jo litt "kardemommelov", og ingen tar særlig seriøst at det brytes. Ikke forbrukerne heller. Jeg personlig syns umerket reklame er en uting, jeg er opptatt av at vi skal vite når vi blir utsatt for forsøk på å selge oss ting. Tilføyelse: Å vise at LKE bryter regelverket typ 8 ganger om dagen, viser meg mer at det er 8 ganger om dagen FT ikke bryr seg filla om problematikken, og er direkte med på å "drite i problemet" - desverre. Endret 30. august 2023 av Isild 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 30. august 2023 #87837 Del Skrevet 30. august 2023 Isild skrev (På 30.8.2023 den 6.47): Dette med gjentagende manglende merking av reklame skylder jeg desverre på at FT legger "til rette for". Det har ingen konsekvenser, blir knapt snakket om, og har forsvinnende lite fokus ser det ut til. Sånn sett så får desverre LKE rett i at diverse lover og retningslinjer er "dumme". Så lenge det ikke har konsekvenser, så blir det jo litt "kardemommelov", og ingen tar særlig seriøst at det brytes. Ikke forbrukerne heller. Jeg personlig syns umerket reklame er en uting, jeg er opptatt av at vi skal vite når vi blir utsatt for forsøk på å selge oss ting. Tilføyelse: Å vise at LKE bryter regelverket typ 8 ganger om dagen, viser meg mer at det er 8 ganger om dagen FT ikke bryr seg filla om problematikken, og er direkte med på å "drite i problemet" - desverre. Ekspander Hadde vert litt gøy å se om de reagerer om feks Freia,Telia eller Gilde hadde slutta og merke,er det ikke likhet for loven?TV2 trenger ikke si at nå er det en liten reklamepause heller,lurer bare på hvor grensa går? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 30. august 2023 #87838 Del Skrevet 30. august 2023 Frisk Frosk skrev (På 28.8.2023 den 14.42): Den ene poseringen hun er avbildet i har ingenting i en slik time som de gjorde å gjøre, hvis de ikke kjenner deltakernes nivå på forhånd. Ekspander Kan du utdype hvilke ãsana du snakker om her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. august 2023 #87839 Del Skrevet 30. august 2023 Velinda skrev (På 30.8.2023 den 11.06): Hadde vert litt gøy å se om de reagerer om feks Freia,Telia eller Gilde hadde slutta og merke,er det ikke likhet for loven?TV2 trenger ikke si at nå er det en liten reklamepause heller,lurer bare på hvor grensa går? Ekspander Veldig godt poeng! Hvorfor er det ikke like viktig at påvirkere merker reklamene sine. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. august 2023 #87840 Del Skrevet 30. august 2023 Isild skrev (På 30.8.2023 den 6.47): Dette med gjentagende manglende merking av reklame skylder jeg desverre på at FT legger "til rette for". Det har ingen konsekvenser, blir knapt snakket om, og har forsvinnende lite fokus ser det ut til. Sånn sett så får desverre LKE rett i at diverse lover og retningslinjer er "dumme". Så lenge det ikke har konsekvenser, så blir det jo litt "kardemommelov", og ingen tar særlig seriøst at det brytes. Ikke forbrukerne heller. Jeg personlig syns umerket reklame er en uting, jeg er opptatt av at vi skal vite når vi blir utsatt for forsøk på å selge oss ting. Tilføyelse: Å vise at LKE bryter regelverket typ 8 ganger om dagen, viser meg mer at det er 8 ganger om dagen FT ikke bryr seg filla om problematikken, og er direkte med på å "drite i problemet" - desverre. Ekspander Det er jo dette jeg har har skrevet hele tiden! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå