Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (17 timer siden):

Her traff du spikeren på hodet. Tenk å stå og skrike ut så voldsomt og forvente skryt og ros for at de trener daglig. Noe mange andre gjør i tillegg til 40 timers arbeidsuker.

Det er faktisk like flaut som toalettselfies og silikonpupp på avveie. Og like flaut som en hjemmeværende, godt voksen mann som bruker opp mesteparten av tiden og kapasiteten sin på løpehobbyen, fremfor å skape en stabil inntekt for familien sin. Han sitter seriøst og pugger latinske, medisinske termer, leker med laktatmålinger, fordyper seg fullstendig i stadig nye løp hvor han ender opp på 20. plass og flikker på hobby-instagrammen sin mens hans jevnaldrende er i full jobb og forsørger familien sin. At CBE orker det her?? 

Tror LKE har fått en aha opplevelse etter dårlige resultater. Det å være fulltidsløper krever faktisk noe mere... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden):

Hva slags språk har de lagt seg på i denne appen? Sammenblandingen av engelsk og norsk sammen med utallige grammatiske feil gir meg leamus på hjernen. Absolutt ikke noe som innbyr til et inntrykk av kvalitet og profesjonalitet.

Klipp og lim, fort og gæli, kyss og klemz fra en forhenværende blogger med fotballgubbe.

Svensk også, har jeg sett 😄

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Hva slags språk har de lagt seg på i denne appen? Sammenblandingen av engelsk og norsk sammen med utallige grammatiske feil gir meg leamus på hjernen. Absolutt ikke noe som innbyr til et inntrykk av kvalitet og profesjonalitet.

Klipp og lim, fort og gæli, kyss og klemz fra en forhenværende blogger med fotballgubbe.

For å dra en av de mange "sviskene" CBE har uttalt gjennom årenes løp: Det er bare lek med språket :opplyser:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (5 minutter siden):

For å dra en av de mange "sviskene" CBE har uttalt gjennom årenes løp: Det er bare lek med språket :opplyser:

“Christmas table ready”😏

• Liker 21
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må da være grenseløst begeistret over å kunne dra på tur med CBE og LKE!? Tenk å være så privilegert at du kan få lære yoga av Caroline/se på at Caroline prøver seg på yoga og lære løpeteknikker med Lars K/se på at han løper, mens barna dine er så utrolig heldige at de kan få leke med trenernes barn! Hvilken gavepakke.

:ironi:

Endret av Pust
  • Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (4 timer siden):

Reklamen for treningsreisen fremstår omtrent like uklar som reklamen for hotellet på Granka. Der insisterte de på å inkludere barn i reklame for et hotell som har markedsført seg som adults only. Uten å skjønne at de ikke fremstår attraktive for barnefamilier, så lenge hotellet ikke er tilrettelagt for barn. Det eneste de oppnår er å støte fra seg den opprinnelige kundegruppen, som absolutt ikke vil dele basseng med bråkete unger.

Jeg ser for meg at hovedgruppen som drar på slike reiser er voksne par, eventuelt vennegjenger, som skal kombinere å komme i form med litt brunfarge og variasjon i omgivelsene. De har ikke lyst til å bli avbrutt av barn i alle aldre, de er jo der for å dyrke seg selv. For ikke alle barn er like trent i å vente med nettbrett mens mor og far trener. Dessuten er dette utenom skoleferie og de fleste prioriterer vel at ungene følger undervisning? De tror kanskje de utvider kundesegmentet, men i realiteten støter de vekk de opprinnelige kundene.

Veldig godt poeng! Nå skyter de bare i alle retninger - helt uten mål og mening. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

De blir jo ufrivillig ekstremt komiske da når de ufrivillig motsier seg selv eller skaper store tvil om hva man kan oppnå pga. det elendige klipp/lim/google translate-språket de holder.

De forsøker tydeligvis å gjøre det flott - men de bommer totalt og gir det motsatte inntrykket, fordi de ikke gidder gjøre en ordentlig jobb, ikke en gang leser korrektur på sin egen lettvinte, elendige jobb...

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (10 timer siden):

Tviler på at normale og oppegående mennesker kommer til å benytte seg av Netfit. Alle ser jo at frontfiguren er svak og heftig filtrert og retusjert. Man drukner jo i treningsapper og andre treningstilbud. Kan de gi et godt argument for at man skal benytte deres? Kanskje man kan kontakte Caroline midt på natta hver natt og se om de innfrir 24/7 ordningen. Har de vakttelefon ?

Det er en så grandios tankegang i bunn her, ren og skjær narsissisme. "Løp med Caroline", "byCaroline x og y". Caroline selger ikke, Caroline er ikke troverdig og Caroline er ikke en kvinne de fleste ønsker å bli assosiert med , det er jo hele grunnideen som failer. Tror ikke de vil lykkes med mindre de ser lyset, når de ikke har gjort det hittil skjer det neppe noe nytt på den fronten. 

• Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (48 minutter siden):

Har ingen tro på at disse blir med på reisen. Har forøvrig ingen tro på at det blir noe av reisen grunnet manglende påmeldte. AP som merkevare er heller ikke et trekkplaster, alt han gjør er å "gründe" egne småbedrifter i håp om prestisje og inntekt.

Som du skriver, alt har en kostnad. Dersom det skal bli omsetning av dette må det være et minimum antall deltakere, men krystallkuken min sier at uken blir kansellert mot et lite vederlag til Apollo for tapt belegg.

Jeg har troa på krystallkuken din😂😂😂👌🍆💎

• Liker 39
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frisk Frosk skrev (34 minutter siden):

Men tilbake til de 50 000. Av disse kan man trekke fra skatt. For enkelthets skyld trekker jeg fra et rundt beløp, 30 %.

Da sitter de igjen med 35 000,- netto for denne uken.

Noen vil fremdeles si at det er godt betalt. Og for all del, det kan kanskje være greit betalt.

Men hvis man ser på hva seriøse aktører gjør, så vil de seriøse jobbe mye på forhånd med program og innhold. Selv for erfarne instruktører så krever slike temauker ekstra innsats, i hvert fall når de er helt ferske som det dette firkløveret til Netfit AS er på treningsreiser.

Veldig grundig post, men jeg tror denne nettosummen er altfor høy. Tjenester er mva.-pliktige og må legges inn i regnestykket. Hvis summen på 50.000 pr. hode stemmer, blir det 50.000x0.8=40.000. Deretter arbeidsgiveravgift på 14.1%. Så kommer feriepenger på 11%, pensjonsinnskudd på inntil 7% og andre sosiale omkostninger de må sette av som ansatte i sitt eget firma. Jeg tipper nettosummen er godt under 20.000 selv om pensjon og feriepenger er penger man betaler til seg selv.

Med selve resieuka pluss tid til forberedelser, møter, besvarelse av henvendelser måneder i forkant, så nærmer dette seg gratisarbeid.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Veldig grundig post, men jeg tror denne nettosummen er altfor høy. Tjenester er mva.-pliktige og må legges inn i regnestykket. Hvis summen på 50.000 pr. hode stemmer, blir det 50.000x0.8=40.000. Deretter arbeidsgiveravgift på 14.1%. Så kommer feriepenger på 11%, pensjonsinnskudd på inntil 7% og andre sosiale omkostninger de må sette av som ansatte i sitt eget firma. Jeg tipper nettosummen er godt under 20.000 selv om pensjon og feriepenger er penger man betaler til seg selv.

Med selve resieuka pluss tid til forberedelser, møter, besvarelse av henvendelser måneder i forkant, så nærmer dette seg gratisarbeid.

Hvis det blir tur og den gjennomføres med få påmeldte, er selve turen bra å ha på cv-en. Antall deltakere vil da være mindre viktig for senere samarbeid/annonser/turer. Tror derfor at turen gjennomføres selv med få deltagere.  Den som lever får se, eventuelt sjekke i krystallkuken. 😅

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...