Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Coachen selv skriver i story at alle deres barn blir med på treningsreisen (og de gleder seg veldig). Ikke akkurat innafor å bruke barn i reklame på den måten. ☹️ 

IMG_4333.png

Endret av Kollontaj
  • Liker 14
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tross lansering av appen i dag fremstår Netfit.no som bare halvferdig.

image.png.4f957957f3b5dab9ab2e69aa51c0acc5.png

 

"Kommer snart" er tydeligvis et svært relativt begrep når det gjelder Netfit AS, på lik linje med at omtalen av CBE også "kommer snart" og har stått slik i månedsvis.

 

Det at en treningsportal, som i Brønnøysundregisteret er klassifisert under "Annen forebyggende helsetjeneste" konsekvent benytter seg av bilder og filmer hvor Caroline Berg Eriksens utseende er så heftig redigert og retusjert, det er fullstendig uforsvarlig og uprofesjonelt, fordi Netfit dermed velger - helt bevisst og strategisk - å fronte et ideal som selv frontfiguren selv ikke når opp til. På den måten velger eierne av Netfit AS å bruke kroppspress som en del av sin forretningsstrategi.

Så langt er det eneste de egentlig har vist at de forsøker å selge et produkt som er så glanset (med redigert utseende) at de tror det vil skjule hvor dårlig produktet egentlig er. Med en daglig leder som ikke en gang vil svare på spørsmål ang. dette og lovbrudd når det gjelder bilder, men kaster sine medeiere under bussen. En annen medeier, LKE, som påstår at de ikke endrer utseendet på kropp når de redigerer.

Og midt oppi alt dette er det, som om ikke resten var nok, også multiple lovbrudd for manglende reklame for CBEs samarbeidspartner ICIW treningstøy.

 

Netfit AS - makkverkarbeid, halvferdig arbeid, manglende utdanning/kompetanse, juks og bedrag med utseende, utallige lovbrudd i lang tid før denne lanseringen, og de fortsetter med det selv i dag.

Litt av en prioritering av egen forretningsvirksomhet. Tydelig at prioriteten i sommer var å bruke hele sommeren på ferieturer. For det er i hvert fall ikke lagt ned mye synlig arbeid i Netfit.

Og hjemmesiden deres tåler tydeligvis ikke hva enn de har gjort med den i dag, for der tar det flere minutter å laste opp hver side.

På IG-kontoen til Netfit driver nok en samarbeidspartner og venninne, Susan H, umerket reklame for Netfit.

 

Det absurde amatørsirkuset går videre, tilsynelatende uten at de orker gjøre særlig mer jobb med det. Det gir ingen mening at de tror de skal leve av å selge trening til folk av dette? Hadde de planlagt det burde de lagt langt mer seriøs og profesjonell innsats i jobben.

Så inntrykket består - selv på lanseringsdagen for appen (etter x antall år), så fremstår Netfit.no kun som en poseringskanal for Caroline Berg Eriksen og en kanal hvor eierne vil tjene penger på reklamesamarbeid, og ikke faktisk trening av andre.

  • Liker 39
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (40 minutter siden):

Coachen selv skriver i story at alle deres barn blir med på treningsreisen (og de gleder seg veldig). Ikke akkurat innafor å bruke barn i reklame på den måten. ☹️ 

IMG_4333.png

En direkte oppfordring til deltagerne til å ta barna ut av skolen for å dra på treningsferie med dem. Tenk om alle holdt på sånn, da hadde vi ikke hatt noe skolesystem.

Endret av AnnaCotta
dobbeltsitering
  • Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet
36 minutter siden, Frisk Frosk said:

Tross lansering av appen i dag fremstår Netfit.no som bare halvferdig.

image.png.4f957957f3b5dab9ab2e69aa51c0acc5.png

 

"Kommer snart" er tydeligvis et svært relativt begrep når det gjelder Netfit AS, på lik linje med at omtalen av CBE også "kommer snart" og har stått slik i månedsvis.

 

Det at en treningsportal, som i Brønnøysundregisteret er klassifisert under "Annen forebyggende helsetjeneste" konsekvent benytter seg av bilder og filmer hvor Caroline Berg Eriksens utseende er så heftig redigert og retusjert, det er fullstendig uforsvarlig og uprofesjonelt, fordi Netfit dermed velger - helt bevisst og strategisk - å fronte et ideal som selv frontfiguren selv ikke når opp til. På den måten velger eierne av Netfit AS å bruke kroppspress som en del av sin forretningsstrategi.

Så langt er det eneste de egentlig har vist at de forsøker å selge et produkt som er så glanset (med redigert utseende) at de tror det vil skjule hvor dårlig produktet egentlig er. Med en daglig leder som ikke en gang vil svare på spørsmål ang. dette og lovbrudd når det gjelder bilder, men kaster sine medeiere under bussen. En annen medeier, LKE, som påstår at de ikke endrer utseendet på kropp når de redigerer.

Og midt oppi alt dette er det, som om ikke resten var nok, også multiple lovbrudd for manglende reklame for CBEs samarbeidspartner ICIW treningstøy.

 

Netfit AS - makkverkarbeid, halvferdig arbeid, manglende utdanning/kompetanse, juks og bedrag med utseende, utallige lovbrudd i lang tid før denne lanseringen, og de fortsetter med det selv i dag.

Litt av en prioritering av egen forretningsvirksomhet. Tydelig at prioriteten i sommer var å bruke hele sommeren på ferieturer. For det er i hvert fall ikke lagt ned mye synlig arbeid i Netfit.

Og hjemmesiden deres tåler tydeligvis ikke hva enn de har gjort med den i dag, for der tar det flere minutter å laste opp hver side.

På IG-kontoen til Netfit driver nok en samarbeidspartner og venninne, Susan H, umerket reklame for Netfit.

 

Det absurde amatørsirkuset går videre, tilsynelatende uten at de orker gjøre særlig mer jobb med det. Det gir ingen mening at de tror de skal leve av å selge trening til folk av dette? Hadde de planlagt det burde de lagt langt mer seriøs og profesjonell innsats i jobben.

Så inntrykket består - selv på lanseringsdagen for appen (etter x antall år), så fremstår Netfit.no kun som en poseringskanal for Caroline Berg Eriksen og en kanal hvor eierne vil tjene penger på reklamesamarbeid, og ikke faktisk trening av andre.

netfit.no

Korrekt merking av retusjert person

Korrekt merking av reklame

image.png.b7e5c63939be9bdfcdcc74085e99fbdc.png

  • Liker 21
  • Nyttig 19
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Min mann står opp mellom 5-05.30 for å jobbe mellom 10 til 12-timers dager. Selv tar meg av ungene om morgenen og får de avgårde og leverer før jeg selv fyker på jobb, dog er jeg heldig med fleksibel arbeidstid, men timene skal dekkes okke som og trening er det ikke alltid tid til, da unger gjerne også har fritidsaktiviteter de skal på når vi er ferdig på jobb, glemte jeg middag? det skal også skal rekkes. Hva skal hun rekke for å måtte trene kl 5 om morgenen? Ingenting! Kun selvskryt når hun har allverdens tid til å trene når hun selv ønsker mens andre jobber eller sover for å være uthvilt til en 7-9 timers arbeidsdag og gjerne oppfølging av unger etter det. Hun aner ingenting om et vanlig arbeidsliv kombinert med å ta seg av unger! Overfladisk er bare forbokstaven!

Det oppleves provoserende for familier hvor begge jobber mye og i tillegg tar seg godt av barn både hjemme og i aktiviteter. 

  • Liker 7
Skrevet
CityCityBangBang skrev (32 minutter siden):

netfit.no

Korrekt merking av retusjert person

Korrekt merking av reklame

image.png.b7e5c63939be9bdfcdcc74085e99fbdc.png

:hoho:

 

(Advarsel - ingen må holde pusten mens de venter på "kommer snart"!)

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Pusern3 skrev (57 minutter siden):

Det oppleves provoserende for familier hvor begge jobber mye og i tillegg tar seg godt av barn både hjemme og i aktiviteter. 

Næsj, egentlig ikke. Bare litt komisk at influencere som disse tror at de er relevante for andre. Dvs tall viser jo at de mest sannsynlig bommer kraftig på målgruppa (hjemmeværende ektepar med skolebarn?) 

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet

Abonnement hos Netfit er ganske rimelig da, men jeg klarer ikke helt skjønne hva de faktisk innebærer. Følger det ikke noe program med, bare tilgang på videoer? 

Er det andre aktører i dette prissjiktet? Naardic koster jo minimum 300 per måned, og andre influenser jeg har sjekket ut koster minimum 400. Selv betaler jeg 550 per måned. 

Jeg skulle gjerne sett flere teste det ut, uten å være negativt påvirket i utgangspunktet. Jeg er jo nysgjerrig. 🤭 Men jeg liker ikke å løpe og trener mye tyngre styrke, så jeg tror jeg er heeelt feil målgruppe. 

Men lav pris kan forsvare et dårligere produkt. 

Skrevet

At de tar barna med på jobb, igjen, kommer ikke som noen bombe.

Netfit og insta er bare portaler for å drive reklame og late som de jobber og dra av diverse på firmakonto. Ikke et reellt ønske om å faktisk trene noen andre enn seg selv.

 

 

Smart konsept, men sykt at det ska generere inntekt til flere personer.  Like sykt at foretak faktisk benytter seg av disse som reklamekanal. Falske tall over hele linja.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Tviler på at normale og oppegående mennesker kommer til å benytte seg av Netfit. Alle ser jo at frontfiguren er svak og heftig filtrert og retusjert. Man drukner jo i treningsapper og andre treningstilbud. Kan de gi et godt argument for at man skal benytte deres? Kanskje man kan kontakte Caroline midt på natta hver natt og se om de innfrir 24/7 ordningen. Har de vakttelefon ?

Endret av Surikatt
  • Liker 26
  • Nyttig 10
Skrevet

Så nok en gang blir barna tatt ut av skolen for å være med på "Jobb", samtidig oppfordrer de andre til å gjøre det samme ved å reklamere for barneklubb og ved å si at de selv tar med (skole)barna sine.

Hvor er nytteverdien vs skole for å bli med på en slik tur? De blir plassert i en klubb sammen med fremmede mennesker, på et sted som kunne ha vært hvor som helst i syden. Ingen kulturell-verdi i det hele tatt..

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Hvor «effektiv» blir egentlig en trenings-reise for voksne når man har barna med? Selv om de er plassert i Polly og Mino klubben… jeg hadde hvertfall ikke klart å ha full fokus hele tiden på meg selv og hadde mest sannsynlig måttet avbryte mine aktiviteter i blant. 

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Albbas skrev (1 time siden):

Abonnement hos Netfit er ganske rimelig da, men jeg klarer ikke helt skjønne hva de faktisk innebærer. Følger det ikke noe program med, bare tilgang på videoer? 

Er det andre aktører i dette prissjiktet? Naardic koster jo minimum 300 per måned, og andre influenser jeg har sjekket ut koster minimum 400. Selv betaler jeg 550 per måned. 

Jeg skulle gjerne sett flere teste det ut, uten å være negativt påvirket i utgangspunktet. Jeg er jo nysgjerrig. 🤭 Men jeg liker ikke å løpe og trener mye tyngre styrke, så jeg tror jeg er heeelt feil målgruppe. 

Men lav pris kan forsvare et dårligere produkt. 

Iform har en digital plattform til 89 kr pr mnd. 

IMG_8423.png

  • Liker 11
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Felis skrev (25 minutter siden):

Reklamen for treningsreisen fremstår omtrent like uklar som reklamen for hotellet på Granka. Der insisterte de på å inkludere barn i reklame for et hotell som har markedsført seg dom adults only. Uten å skjønne at de ikke fremstår attraktive for barnefamilier, så lenge hotellet ikke er tilrettelagt for barn. Det eneste de oppnår er å støte fra seg den opprinnelige kundegruppen, som absolutt ikke vil dele basseng med bråkete unger.

Jeg ser for meg at hovedgruppen som drar på slike reiser er voksne par, eventuelt vennegjenger, som skal kombinere å komme i form med litt brunfarge og variasjon i omgivelsene. De har ikke lyst til å bli avbrutt av barn i alle aldre, de er jo der for å dyrke seg selv. For ikke alle barn er like trent i å vente med nettbrett mens mor og far trener. Dessuten er dette utenom skoleferie og de fleste prioriterer vel at ungene følger undervisning? De tror kanskje de utvider kundesegmentet, men i realiteten støter de vekk de opprinnelige kundene.

 

CBEs opprinnelige kundebase støtte de fra seg først i 2015 når det ble avslørt slankeredigering, omfattende løgner og kommentarjuks. Deretter støtte de fra seg en ny enorm gruppe i 2018/2019-draget, når de gikk vekk fra interiør, DIY, fokus på høytider og oppskriftonsdag, og dreide over til 100 % kroppshysteri med fokus på rumpe, silikonpupper og et stadig tydeligere hint av ortoreksi. 0 % engasjementrate sier jo sitt, selv om det massive følgertallet "plutselig" har stabilisert seg på 300 k etter 7-8 år med stabil nedgang.

Det blir spennende å se hvor mye lenger de mener de kan leve av å dyrke hobbyene sine. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 31
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Minthia skrev (9 minutter siden):

“Du kan gjøre yoga med meg som ikke har noen erfaring som yogainstruktør, mens ungene dine leker med barna mine" liksom.

Venninne-vinklingen.

Det forklarer også hvorfor kommentarfeltet hennes fortsatt fylles av «vakre du» og heiarop for hver minste posering. 
Om denne heiagjengen har resurser til å følge opp beundringene med VISA kortet håper jeg nesten de ikke har…😒

Endret av Glufseguri
  • Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (35 minutter siden):

CBEs opprinnelige kundebase støtte de fra seg først i 2015 når det ble avslørt slankeredigering, omfattende løgner og kommentarjuks. Deretter støtte de fra seg en ny enorm gruppe i 2018/2019-draget, når de gikk vekk fra interiør, DIY, fokus på høytider og oppskriftonsdag, og dreide over til 100 % kroppshysteri med stadig tydeligere hint av ortoreksi. 0 % engasjementrate sier jo sitt, selv om det massive følgertallet "plutselig" har stabilisert seg på 300 k etter 7-8 år med stabil nedgang.

Det blir spennende å se hvor mye lenger de mener de kan leve av å dyrke hobbyene sine. 

Jeg tror egentlig ingen i CBEs fanbase (hvis hun har noen) melder seg på en sånn tur. Av de få reaksjonene jeg har sett i deres kanaler følges de av personer som ikke er ressurssterke. Det er mulig at Adrian Paul har flere potensielle kunder, men de blir kanskje skuffet over at han ikke tar større plass og mer ansvar…

Så jeg tenker at potensielle kunder er folk som har fri den uka og vil på treningsreise, uavhengig av hvem som arrangerer. Og ei friuke midt i skoleåret er jo som regel forbeholdt de som ikke har ansvar for skolebarn. Jeg ville i hvert fall benyttet meg av avbestillingsforsikring etter siste reklame, for jeg hadde ikke giddet å vasse i unger når jeg skal pleie meg selv. Og sånn tror jeg mange som bestiller treningsreise utenfor skoleferien tenker.

  • Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet
Minthia skrev (51 minutter siden):

Du er enten ganske desperat eller uten noe særlig gangsyn, i alle fall ganske kynisk, når du markedsfører en influemcertreningsreise med barna dine som trekkplaster. "Du kan gjøre yoga med meg som ikke har noen erfaring som yogainstruktør, mens ungene dine leker med barna mine" liksom.

Hva er poenget med å markedsføre mot småbarnsforeldre utenfor skoleferien? Hva er i hele tatt poenget med å markedsføre en treningsreise med hele fire instruktører som småbarnsreise? Skulle tro målgruppa er de som ville fokusere på flere økter med trening hver dag.

Dette kan til nød forsvares som en søndags-aktivitet i parken i Fredrikstad, that’s it.  ( ref.pop-up yogaen der, og da ser jeg bort fra alt det andre shady som har med den aktiviteten å gjøre- som klessalget etterpå…) 

  • Liker 15
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...