Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (31 minutter siden):

CBE klarer jo sjeldent å legge ut noe uten fokus på seg selv,den tynne magen,filter-trynet og andeleppene sine

Det er veldig mye fokus på utseende på en usunn måte.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (23 minutter siden):

Må bare gratulere...

#IDYLLFESTIVALEN - for alle brudd på alkoholloven og langt flere brudd på markedsføringen... og det på innhold hvor Caroline Berg Eriksen i annonsene for Idyllfestivalen ikke greide å få frem ett ord om hva, hvor, program om festivalen, men hvor hennes fokus var... som vanlig... henne selv.

Og ja, alle lovbruddene som Idyllfestivalen, Treasure AS, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har begått i helgen er selvfølgelig dokumentert og meldt inn til Forbrukertilsynet.

Vel anvendte penger,  #IDYLLFESTIVALEN?

Idyllfestuvalen har trynet noe voldsomt dette året med bruken av D kjendiser som CBE. De har ikke lykkes med denne formen for markedsføring. Alkohol og dårlig merking av reklame. CBE som speiler seg i speilet på hotellet oppslukt av eget utseende.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (18 timer siden):

Kanskje CBE.no bare er på hotellrommet? 

Hun brukte fjorårets bilde fra festivalen på et av bildene. Der hun bruker stripete overdel.... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (13 minutter siden):

Idyllfestuvalen har trynet noe voldsomt dette året med bruken av D kjendiser som CBE. De har ikke lykkes med denne formen for markedsføring. Alkohol og dårlig merking av reklame. CBE som speiler seg i speilet på hotellet oppslukt av eget utseende.

Jeg håper alle som er bevisst disse lovbruddene melder fra til Forbrukertilsynet, for det som skjer her er alvorlig, med flere brudd på alkoholloven og markesføringsloven.

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilden hvor CBE står på badet og vrir seg i posering, med filter og fronting av thinspo er dessuten kjønnsdiskriminerende reklame.

Fra CBEs instagram i dag.

#IDYLLFESTIVALEN - godt gjort, både brudd på alkoholloven og flere punkter på markedsføringsloven, inkl. KJØNNSDISKRIMINERENDE REKLAME...

Screenshot 2023-06-18 at 17-21-40 carolinebergeriksenno Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Isild said:

Det lurer jeg også på. Det er jo helt håpløst å skulle markedsføre en festival på vegne av en samarbeidspartner - og ikke nevne hvor den er, hvordan man kommer seg dit, hvem som skal spille. For ikke å snakke om andre ting mange er opptatt av: mat og drikke (+ pris på dette) toaletter, sikkerhet ++ 

Posering, posering, posering. Meg, meg, meg! 

Men, det kan jo hende denne festivalen (og noen andre annonsører)  faktisk ØNSKER å kun være kulisser på en haug med bilder av Caroline. 

Ja, hvis det er slik Idyll Festivalen (som de velger å skrive i to ord) ønsker å markedsføre seg, så er jeg glad jeg ikke dro i år, og jeg kommer til å velge det bort alle andre år også! 

image.png.bece78ce72c5e867132197dcb6512c1e.png

Tillegg: Får gi henne kred for at hun skjønte at kroppen trengte en treningspause fredag og lørdag. Eller var det kanskje mer lystbetont å feste enn å løpe? 😉

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer festivalen? Jeg kan gå inn å sjekke på nettet, men CBE som har reklamert for festivalen har ikke nevnt når festivalen er ferdig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Screenshot 2023-06-18 at 17-21-40 carolinebergeriksenno Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

Solbriller inne på et offentlig toalett 😅

Endret av Rastebenk
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Er festivalen på badet? 

Det bare oser Idyll på hotellbadet. Spesielt den nesten skjulte dassrullholderen er bare så classy 🤩

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly Rose skrev (2 timer siden):

Hvor lenge varer festivalen? Jeg kan gå inn å sjekke på nettet, men CBE som har reklamert for festivalen har ikke nevnt når festivalen er ferdig.

Har CBE nevnt festivalen annet enn i en reklametag innimellom? Det går som vanlig kun i bilder av dem selv. Lettkledte toalettselfies av henne og slitne svart/hvitt-bilder av ham. Og alkohol. Mye alkohol.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (Akkurat nå):

Har CBE nevnt festivalen annet enn i en reklametag innimellom? Det går som vanlig kun i bilder av dem selv. Lettkledte toalettselfies av henne og slitne svart/hvitt-bilder av ham. Og alkohol. Mye alkohol.

Jeg har ikke fått med meg noe informasjon om festivalen. Det er buisness as usual. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Cbe nevnte at det var avslutningskonsert av Karpe på insta. Hun har lagt ut bilder av seg selv og flere på idyllfestival. 

ser nå det var avslutning i går. Vet ikke om festivalen var ferdig da. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hylgråte-emoji fordi hun ikke har trent siden onsdag. Veeeeldig forståelig. Hva slags emoji bruker man hvis noe alvorlig skjer? Virkelig-verden-alvorlig? 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Jeg håper alle som er bevisst disse lovbruddene melder fra til Forbrukertilsynet, for det som skjer her er alvorlig, med flere brudd på alkoholloven og markesføringsloven.

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

Men de gleder seg allerede til neste år. Lavmål notert.

Kilde: CBE sin Instagram

IMG_20230618_203243.png

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Men de gleder seg allerede til neste år. Lavmål notert.

Kilde: CBE sin Instagram

IMG_20230618_203243.png

I alle dager.... Hvem er det egentlig som står bak denne festivalen? Må jo være noen andre influencere?

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som arrangerer denne festivalen må jo være bekjente av CBE, hvis ikke så ville de vel aldri sponset henne?

Lurer på om noen har konfrontert festivalen med det at de sponser CBE og samtidig er med på de lovbruddene som blir gjort mtp mangel på merking av reklame bl.a

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...