Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å minne om hun som hadde bloggen Livingdoll for mange år siden. Kjente henne ikke igjen fra innlegg til innlegg 😄 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, Kleenex said:

Kom over dette bildet på Strava av selveste cbe.no. Likner ikke spesielt mye på originalen. Det er fra hennes egen Strava konto. 

_20230617_113325.JPG

Jeg syns den ekte CBE er veldig søt og det er tragisk at hun ikke klarer å vise seg slik hun er. Det vitner om veldig dårlig selvtillit.
Virker som om hun ønsker å ha en annen ansiktsform enn den hun har, og at hun streber etter et modellutseende hun ikke har, med høye kinnbein, markert beinstruktur osv.
Hun er da mer enn flott som hun faktisk er, men hun har et mer hjerteformet ansikt og mer pen på "girl next door"-måten enn
high end modell-måten. Oser usikkerhet lang vei. Jeg vil ikke snakke så mye om barna, men jeg syns det er utrolig trist å se hvilke signaler og verdier hun indirekte sender dem via kontoene sine.
Er hele bloggen borte? Det er i grunn bra for barnas del.

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet

Kanskje noen er på festival og ser den ekte utgaven da😂

• Liker 10
Skrevet

Siste bilde på IG: her må filter og redigering ha gått helt «out of hand». Halve ansiktet (se spesielt panne og kinnbein) ser jo ut som det er fargelagt med noe som minner om en skitten mudderfarge. Gidder de ikke anstrenge seg og gjøre en kvalitetssjekk på redigeringen en gang nå lenger?

Og….hun er jo «på jobb» og da burde bildet vært merket med 1) reklame 2) redigert person

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Minst seks lovbrudd for Caroline Berg Eriksen og Treasure på IG i dag.

Og dermed også lovbrudd for Idyllfestivalen, Bunt.no, Anyfin.no, og Lealuo.

I tillegg veldig redigert hud på et bilde kun av henne selv i profil.

Disse lovbruddene viser at de ikke en gang gidder prøve å gjøre en god jobb, og gir blaffen i om deres samarbeidspartnere også får problemer for CBE/Treasures lovbrudd i annonsesamarbeid.

Slik det har utviklet seg, med mer eller mindre daglige lovbrudd, så er det nesten som en åpen søknad om å få slippe å være influencer - for de bygger mer og mer ned eget omdømme.

I tillegg blir de blir mer og mer useriøse, det er større og større risiko for annonsesamarbeidspartnerne å velge Caroline Berg Eriksen, Treasure AS, Lars Kristian Eriksen som annonsekanal. Det er kun et tidsspørsmål før det de gjør vil bli slått langt hardere ned på, og det kan bli svært dyrt for bedrifter som velger Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen, Treasure AS, coach Eriksen eller Netfit som partnere i annonseoppdrag. Annonsører vil få svekket sitt omdømme, få advarsler og når lovverket er helt på plass - også dyre straffegebyr. Men tapt omdømme, det starter allerede her og nå, for de som velger CBE og co som publiseringskanal for sine annonser.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

De cowboystøvlettene 🤣 

Tror vi kan legge til «Coachella boho-Barbie» i samlingen🙈

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså dere tuller? Når hun en sjelden gang legger ut bilde i profil så mener noen at den er redigert? Med de kommentarene så er det kanskje ikke rart hun ikke viser profilen oftere… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (11 minutter siden):

Altså dere tuller? Når hun en sjelden gang legger ut bilde i profil så mener noen at den er redigert? Med de kommentarene så er det kanskje ikke rart hun ikke viser profilen oftere… 

Når alt er så ihjel redigert ellers, er det vel ikke så rart at noen lurer på om ikke hakepartiet har fått litt photoshop også når nese og hake er like fremtredende. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Skrevet

Noen tror visst at cowboystøvler i rundt 30 grader er det man må ha på festival. Kjære vene, tenker jeg. 

• Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Kjære vene, tenker jeg. 

Det burde også alt av annonsører/sponsorer tenke også 😛

• Liker 13
Skrevet
Minombre skrev (5 timer siden):

Begynner å minne om hun som hadde bloggen Livingdoll for mange år siden. Kjente henne ikke igjen fra innlegg til innlegg 😄 

Hun hadde jeg glemt! Hun ble vel et slags skrekkeksempel på hvor galt det kan gå

• Liker 11
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt denne idyll-reklamen; en eukalyptusgren i dusjen på et hotellrom, og en masse redigerte selfier som ligner på alle de andre selfiene hun legger ut. Merket reklame for idyllfestival. Men fatter ikke hvordan dette skal få meg til å få lyst til å dra på festival? Eukalyptus i hoteldusj eller «jenter som gjør trutmunn på festival» pirrer ikke festival-nysgjerrigheten min.. 

• Liker 45
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Minst seks lovbrudd for Caroline Berg Eriksen og Treasure på IG i dag.

Og dermed også lovbrudd for Idyllfestivalen, Bunt.no, Anyfin.no, og Lealuo.

Håper virkelig alt av lovbrudd blir meldt inn og at det blir tatt tak i, for CBE/Treasure er verstinger på det og fortjener reaksjoner.

Idyllfestivalen, Bunt.no, Anyfin.no, og Lealuo bør også få påpakk for lemfeldig samarbeid med CBE/treasure......og lurer på om de faktisk vet hva de samarbeider med

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

image.thumb.png.7f738033d17ef0c6635e1d12d8579d5a.png

image.png.727bfd17c8f4b20c392884a3aba0d9d2.png

Bruker ikke filter eller fillers eller noenting. Har vært helt lik siden hun var 16 år.

Skjermdump fra KG, og fra bloggen til CBE i forbindelse med Norges nye megahit.

• Liker 42
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kosemose skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt denne idyll-reklamen; en eukalyptusgren i dusjen på et hotellrom, og en masse redigerte selfier som ligner på alle de andre selfiene hun legger ut. Merket reklame for idyllfestival. Men fatter ikke hvordan dette skal få meg til å få lyst til å dra på festival? Eukalyptus i hoteldusj eller «jenter som gjør trutmunn på festival» pirrer ikke festival-nysgjerrigheten min.. 

Kanskje CBE.no bare er på hotellrommet? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 minutt siden):

image.thumb.png.7f738033d17ef0c6635e1d12d8579d5a.png

image.png.727bfd17c8f4b20c392884a3aba0d9d2.png

Bruker ikke filter eller fillers eller noenting. Har vært helt lik siden hun var 16 år.

Skjermdump fra KG, og fra bloggen til CBE i forbindelse med Norges nye megahit.

Har hun sagt det nå nylig? At hun ikke bruker fillers og at hun ikke har endret seg siden hun var 16? Er ikke noe fan av dama, men mye av det som blir skrevet her begynner å gå på repeat. Noe hun sa for 10 år siden liksom. Om hun fortsatt påstår dette så skjønner jeg argumentet ditt altså.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
10 minutter siden, Smørøye said:

Har hun sagt det nå nylig? At hun ikke bruker fillers og at hun ikke har endret seg siden hun var 16? Er ikke noe fan av dama, men mye av det som blir skrevet her begynner å gå på repeat. Noe hun sa for 10 år siden liksom. Om hun fortsatt påstår dette så skjønner jeg argumentet ditt altså.

Hun merker jo ingen av sine betalte samarbeid med at hun er retursjert/redigert, så da får vi gå ut fra at hun ikke mener hun er det da. De har jo hardnakket benektet redigering i årevis.

For øvrig kan jeg være litt enig i at "gamle" utsagn brukes om igjen, så jeg tar selvkritikk på det. 😊

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Smørøye skrev (28 minutter siden):

2019 (siden hun var 15)

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/fra-fallet-nordre-til-lokken-fjellgard/#comment-897564

16 har vært nevnt av henne tidligere. 

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...