Nillani Skrevet 21. april 2023 #81521 Skrevet 21. april 2023 Snødronninga skrev (7 timer siden): Det er mye CBE gjør som jeg synes er helt merkelig. Selfiene er en ting. Hva er greia med å dekke så og si hele ansiktet med hår? Sikkert min feil at jeg ikke forstår opplegget. 😄Men gjengangeren er at hun alltid produserer selfies der hun ligner en annen enn seg selv. https://www.instagram.com/p/CrROgGho_Q-/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Dronninga av filter! 7 2
cHg Skrevet 21. april 2023 #81522 Skrevet 21. april 2023 Pusern3 skrev (3 timer siden): Noen har jo et sterkere behov for å vise kropp enn andre Første jeg tenker når noen går halvnakne hjemme er at de sløser vanvittig med penger på oppvarmingen 😅😅 9
NettoppJa Skrevet 21. april 2023 #81523 Skrevet 21. april 2023 Orker ikke... 🤦♀️ de har altså fått med seg bestevenn, super-some eksperten som elsker influensere som genererer 💵💵💵. kilde står øverst. Insta 36 5
Marvels Skrevet 21. april 2023 #81524 Skrevet 21. april 2023 (endret) Må bare få sagt det; jeg kom tilfeldigvis innom TikTok'n hennes i dag tidlig, etter å ha trykket meg inn på en annonse for ett eller annet lydbok/podcast greier, og skrollet meg litt nedover. Jeg er jo selv interessert i trening og yoga (hr praktisert yoga i mange år nå, og ee vell på et ganske avansert nivå i dag, etter mange år med praktisering - men jeg underviser ikke. Jeg har også jobber som Personlig trener i mange år og har bl.a mastergrad i idrett og fysisk aktivitet. Sier ikke dette for å skryte, men for å sette det i perspektiv). Jeg så gjennom snuttene hennes med yoga, og jeg syns det er kjempe fint å se at hun har begynt å praktisere, for yoga er godt for både styrke, bevegelighet, fleksibilitet, koordinasjon og den mentale biten. Men aldri i verden om jeg hadde brukt penger på å bli instruert gjennom en slik yogatime. Det var bl.a. mye dårlig teknikk og dårlig gjennomføring av øvelser og "serier". Posisjonene var for det meste ok, men overgangene var ikke det (som man ikke får tilstrekkelig innlæring på kun gjennom kurs, og det tar lang tid for en kropp å bli vandt med denne type trening, hvis man f.eks har holdt på med styrketrening og løping i mange år - jeg har vært der selv 🙂). Det er selvfølgelig helt ok å ikke få til alt, yogaserier tar tid, og sånn er det for alle. Men man må kunne gjennomføre seriene bedre hvis man skal selge det, syns jeg.. selv har jeg blitt instruert av fantastiske mennesker som selv dro til India og tilbrakte noen år der for å praktisere yoga, fordi det for dem var en livsstil. Dette betaler jeg gjerne for 👏🏼 så nei, yogaen jeg så gjennom TikTok var lite imponerende til at dette kan selges til noen. Men jeg syns absolutt hun skal fortsette med det 🙂 yoga er bra og selv om man ikke får til teknikk og serien med en gang, er det ikke farlig å gjøre noen feil her og der. Man blir bedre jo mer man praktiserer (praksisen inkluderer også meditering). Men jeg ville bare ikke brukt penger på det. Endret 21. april 2023 av Marvels 21 15
Stargaze Skrevet 21. april 2023 #81525 Skrevet 21. april 2023 Pusern3 skrev (3 timer siden): DETTE - er faktisk noe av det verste ved dem! Nedlatenhet og fordømmelse av andre folk. De viser tydelig at de tror de er mye bedre enn/hevet over alle andre. Lurer på hvorfor de tror de er bedre/vet alt bedre enn andre? Det er absolutt ingenting ved dem jeg kunne tenkt meg. Arrogansen til lke er latterlig. Følg med på twitter så ser man det tydelig. Nei cbe du kan få ha både mann, filtrert kropp og «jobb» helt for deg sekv. Ville aldri byttet bort mitt «vanlige» liv. Jeg har en mann som synes jeg er god nok som jeg er, som ikke trakkaserer men er hyggelig, smilende og snill. En jobb hvor jeg tjener helt greit uten å selge hele familien min, hjemmet mitt og alle ferier etc. Jeg er ikke redigert på bilder, what you see is what you get. Og alt dette gjør at jeg i 16-tiden etter jobb kan senke skuldrene og i tillegg sove godt om natten. De tror de er bedre enn alle andre, men de er lysår bak de fleste. 18 3
Kollontaj Skrevet 21. april 2023 #81526 Skrevet 21. april 2023 NettoppJa skrev (15 minutter siden): Orker ikke... 🤦♀️ de har altså fått med seg bestevenn, super-some eksperten som elsker influensere som genererer 💵💵💵. kilde står øverst. Insta Herlighet! 🤣 De fant vel ingen andre som var villige til å ydmyke seg selv. 23 9
NettoppJa Skrevet 21. april 2023 #81527 Skrevet 21. april 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Herlighet! 🤣 De fant vel ingen andre som var villige til å ydmyke seg selv. "Jentene" er endelig tilbake i studio.... kos deg HPNH. 21
~ Ada ~ Skrevet 21. april 2023 #81528 Skrevet 21. april 2023 NettoppJa skrev (20 minutter siden): Orker ikke... 🤦♀️ de har altså fått med seg bestevenn, super-some eksperten som elsker influensere som genererer 💵💵💵. kilde står øverst. Insta Syklubben. Han får ta med seg hekletøyet. 12 2 1
Kollontaj Skrevet 21. april 2023 #81529 Skrevet 21. april 2023 Ser frem til @Felis sin recap. De har vel tenkt at media kanskje blir interessert med en «SoMe-ekspert» i studio. 25 2
~ Ada ~ Skrevet 21. april 2023 #81530 Skrevet 21. april 2023 Skal de snakke om modererings-praksisen på SoMe og? Le, blokke, stalke? 19 3
Glufseguri Skrevet 21. april 2023 #81531 Skrevet 21. april 2023 Igjen veldig voldsomt engasjement til å ikke lese i en tråd hvor 90% er visst bare bullshit😏 34 6
~ Ada ~ Skrevet 21. april 2023 #81532 Skrevet 21. april 2023 NettoppJa skrev (22 minutter siden): "Jentene" er endelig tilbake i studio.... kos deg HPNH. Jentene og ungdommen. 8 1 1
Populært innlegg Felis Skrevet 21. april 2023 Populært innlegg #81533 Skrevet 21. april 2023 Kollontaj skrev (27 minutter siden): Ser frem til @Felis sin recap. De har vel tenkt at media kanskje blir interessert med en «SoMe-ekspert» i studio. Haha, jeg hadde egentlig ikke tenkt å utsette meg for dette i dag, men "jentene" med selveste Hans Petter Nygård Hansen høres såpass pute-podcast ut at jeg gir det en sjanse. Lurer fælt på hva de har å utsette på moderatorteamet på KG. Jeg synes faktisk de gjør en glimrende jobb, det eneste som kanskje er litt utenfor regelverket er at de tillater omtale av Lars Kristians angrep på uskyldig kvinne i fjor. De kan jo prøve å hevde at det er udokumenterte påstander, men da må de jo også anerkjenne at saken eksisterer, og da åpner de dørene vid åpne for media. Og media sitter allerede på dokumentasjon, de venter bare på en uttalelse fra en av hovedpersonene... Men SÅ dumme er de vel ikke? 40 1 11
Glufseguri Skrevet 21. april 2023 #81534 Skrevet 21. april 2023 Ikke hørt mer enn klippet på story men håper Kvinneguiden vil ta til motmæle om slike beskyldinger som de kommer med. 11 6
Gjest Finlay Skrevet 21. april 2023 #81535 Skrevet 21. april 2023 Synes episoden er den beste så langt. Det løfter podcasten å ha en gjest i studio, i stedet for bare å høre disse to perlevennene pludre en halvtime. Interessant å høre CBEs forslag om AI som moderator på KG, for trengs egentlig ekte mennesker til denne jobben? Håper de i en senere episode kan snakke om Virtual influencers, f.eks Miquela med sine 2.8 mill følgere. Og om roboter kan erstatte menneskelige influensere.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 21. april 2023 Populært innlegg #81536 Skrevet 21. april 2023 (endret) Det er imponerende at de vet så mye om KG og at de velger å snakke om KG over uker når de aldri leser her inne. Det er også imponerende modig å kjøre på med dyp indignasjon over påstanden om rompeputer og kommentarer om høyden på kjøkkenbenken, mens den gigantiske elefanten i rommet; all omtale om mannens straffbare oppførsel, ikke nevnes med ett eneste knyst. Det er jo virkelig noe å bli opprørt over hvis det ikke er sant. og jeg sier igjen - jeg kommer gjerne på besøk i podkasten. Bare send en pm Endret 21. april 2023 av pøbelsara 53 2 17
Glufseguri Skrevet 21. april 2023 #81537 Skrevet 21. april 2023 pøbelsara skrev (23 minutter siden): og jeg sier igjen - jeg kommer gjerne på besøk i podkasten. Bare send en pm Du blir sikkert blokkert om du spør om å få komme😂 16
Dark Star Skrevet 21. april 2023 #81538 Skrevet 21. april 2023 Felis skrev (1 time siden): Haha, jeg hadde egentlig ikke tenkt å utsette meg for dette i dag, men "jentene" med selveste Hans Petter Nygård Hansen høres såpass pute-podcast ut at jeg gir det en sjanse. Lurer fælt på hva de har å utsette på moderatorteamet på KG. Jeg synes faktisk de gjør en glimrende jobb, det eneste som kanskje er litt utenfor regelverket er at de tillater omtale av Lars Kristians angrep på uskyldig kvinne i fjor. De kan jo prøve å hevde at det er udokumenterte påstander, men da må de jo også anerkjenne at saken eksisterer, og da åpner de dørene vid åpne for media. Og media sitter allerede på dokumentasjon, de venter bare på en uttalelse fra en av hovedpersonene... Men SÅ dumme er de vel ikke? Jeg ønsker deg lykke til. Jeg er tre kvarter ute i episoden, og konklusjonen til Hansegutt er at kvinner som diskuterer andre mennesker (!) på forum selvtilfredstiller seg selv. 🥰 26
Populært innlegg Aricia Skrevet 21. april 2023 Populært innlegg #81539 Skrevet 21. april 2023 Dark Star skrev (22 minutter siden): Jeg ønsker deg lykke til. Jeg er tre kvarter ute i episoden, og konklusjonen til Hansegutt er at kvinner som diskuterer andre mennesker (!) på forum selvtilfredstiller seg selv. 🥰 At den mannen konsulteres og refereres av seriøse redaksjonelle medier som SoMe-ekspert og kommunikasjonsekspert og jeg vet ikke hva, det er bare dypt, dypt pinlig. 36 15
Gjest Vanedis Skrevet 21. april 2023 #81540 Skrevet 21. april 2023 Vanedis skrev (På 6.3.2023 den 16.24): Ser Hans Petter Nygard Hansen forsvarer Caroline Berg Eriksen, og samtidig snakker ned Kvinneguiden. Det er verdt å ta med seg at HPNH ikke er helt objektiv ovenfor Kvinneguiden, da han har egen tråd her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1226059-hans-petter-nygård-hansen/ . Siterer meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå