Vitulina Skrevet 13. mars 2023 #79181 Skrevet 13. mars 2023 Era Vulgaris skrev (32 minutter siden): Til CBE sitt forsvar så tror jeg neppe hun egentlig vet hva reflektert betyr. Hun har bare hørt andre bruke ordet, og synes det hørtes smart ut, også bruker hun det helt vilkårlig. TIkTok sitt kommentarfelt er nok 1000 ganger verre enn både kg og insta til sammen, ønsker henne lykke til 😅 20 2
Surikatt Skrevet 13. mars 2023 #79182 Skrevet 13. mars 2023 Hun bruker filter på absolutt alt hun legger ut. Tør ikke vise seg uten når hun først har begynt. De bildene hvor hun ser ut som en helt annen person, er nesten verst. Synes hun ikke det er pinlig? Alle ser det jo. 29 1
Rubella Skrevet 13. mars 2023 #79183 Skrevet 13. mars 2023 Surikatt skrev (3 timer siden): I might went?? Denne fyren trenger et kurs i grammatikk. Han hadde hatt godt av kurs i ganske mange ting, han der. 28 2 3
Rev. Revenge Skrevet 13. mars 2023 #79184 Skrevet 13. mars 2023 Kollontaj skrev (44 minutter siden): 😆☺️ Hvis ikke CBE.no benytter alle tilgjengelig filtre og retusjeringsmåter, skal jeg spise den imaginære hatten min. Den er like imaginær som CBE.no sitt narrativ. Jeg lurer på om det er en mulighet for at bildet som er brukt til Bold-filteret allerede har et filter på fra før? Med tanke på hvor ekstremt plastikkdukke resultatet er, mener jeg å ha sett andres bilder med et mindre påfallende kunstig resultat. 36 5
loffen Skrevet 13. mars 2023 #79185 Skrevet 13. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om det er en mulighet for at bildet som er brukt til Bold-filteret allerede har et filter på fra før? Med tanke på hvor ekstremt plastikkdukke resultatet er, mener jeg å ha sett andres bilder med et mindre påfallende kunstig resultat. Garantert! 20
Kollontaj Skrevet 13. mars 2023 #79186 Skrevet 13. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på om det er en mulighet for at bildet som er brukt til Bold-filteret allerede har et filter på fra før? Med tanke på hvor ekstremt plastikkdukke resultatet er, mener jeg å ha sett andres bilder med et mindre påfallende kunstig resultat. Hun filmer, men ulikt andre viser hun vel ikke før-versjonen? 17 4
Pusern3 Skrevet 13. mars 2023 #79187 Skrevet 13. mars 2023 Surikatt skrev (1 time siden): Hun bruker filter på absolutt alt hun legger ut. Tør ikke vise seg uten når hun først har begynt. De bildene hvor hun ser ut som en helt annen person, er nesten verst. Synes hun ikke det er pinlig? Alle ser det jo. Og derfor blir det bare teit å prøve å si at hun ikke bruker filter 11 1
rinne Skrevet 14. mars 2023 #79188 Skrevet 14. mars 2023 Som FruJohansen påpeker i gårsdagens story på IG er det påfallende hvor forskjellig CBE ser ut på andres bilder vs bilder der hun/de selv har regi fra posering til etterbehandling. På TikTok er det intet unntak. Hun ser ut som en helt annen person på TV2 sine klipp. Hun ser mer levende og glad ut - på tross av (på grunn av!) litt kråketær, «poser» under øynene og uregelmessigheter i huden. Det er virkelig trist at hun har så mye i mot den ekte utgaven av seg selv. 25 2 7
Stargaze Skrevet 14. mars 2023 #79189 Skrevet 14. mars 2023 På bildene FruJohansen har lagt ut er jo nesen redigert noe voldsomt på hennes egne «nofilter» bilder i fht til TV2 sine. Så lett å se. Hun må slutte å lyve og bare innrømme. Helt greit at hun ønsker å gjøre seg annerledes, men ikke ly om det da. Hun er jo en helt vanlig, søt dame - som mange andre. Hvorfor late som noe annet? Hun kan jo ikke redigere seg irl, må jo være litt rart å treffe andre (foreldre av barnas venner etc) som ser at hun tydelig redigerer seg. Og så nekter… Bare dum som holder på sånn. Og skaper press på å være «perfekt» 39 1
Ersa Skrevet 14. mars 2023 #79190 Skrevet 14. mars 2023 Nå er kontoen hennes privat igjen. Huff så slitsom det må være å åpne og lukke kontoen slik…. 22
Stargaze Skrevet 14. mars 2023 #79191 Skrevet 14. mars 2023 Ersa skrev (41 minutter siden): Nå er kontoen hennes privat igjen. Huff så slitsom det må være å åpne og lukke kontoen slik…. Travle dager, må vel ha noe å fylle dem med. Lekker sykehusinnleggelse og stenger. Vanlig taktikk. Men dette er å bruke barna. Hvorfor nevne det? Er nok ikke noe alvorlig, da hadde hun vel neppe hatt tid/overskudd til lekkasjer. Dramadama 28 4
123Frustrert Skrevet 14. mars 2023 #79192 Skrevet 14. mars 2023 Stargaze skrev (22 minutter siden): Travle dager, må vel ha noe å fylle dem med. Lekker sykehusinnleggelse og stenger. Vanlig taktikk. Men dette er å bruke barna. Hvorfor nevne det? Er nok ikke noe alvorlig, da hadde hun vel neppe hatt tid/overskudd til lekkasjer. Dramadama Du tuller? Hvordan kan dere se at noen er lagt inn på sykehus? Snakk om å være utspekulert.. 5
Anonym90059005 Skrevet 14. mars 2023 #79193 Skrevet 14. mars 2023 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Du tuller? Hvordan kan dere se at noen er lagt inn på sykehus? Snakk om å være utspekulert.. Hun postet bilde av en "sykehusgave" og at de var utskrevet fra sykehus 17 3
Gjest Blinkie Skrevet 14. mars 2023 #79194 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Stargaze skrev (3 timer siden): På bildene FruJohansen har lagt ut er jo nesen redigert noe voldsomt på hennes egne «nofilter» bilder i fht til TV2 sine. Så lett å se. Hun må slutte å lyve og bare innrømme. Helt greit at hun ønsker å gjøre seg annerledes, men ikke ly om det da. Hun er jo en helt vanlig, søt dame - som mange andre. Hvorfor late som noe annet? Hun kan jo ikke redigere seg irl, må jo være litt rart å treffe andre (foreldre av barnas venner etc) som ser at hun tydelig redigerer seg. Og så nekter… Bare dum som holder på sånn. Og skaper press på å være «perfekt» Cbe’s nese er noe hun/de redigerte masse. Den e mye større enn det som vises frem i sosiale medier. Og det er ikke noe galt i det altså. Men det er jo tydelig at cbe ikke er fornøyd med sin egen nese. Dessuten er det veldig lett å se på alle bildene hennes at de er redigerte Endret 14. mars 2023 av Blinkie
Rev. Revenge Skrevet 14. mars 2023 #79195 Skrevet 14. mars 2023 Helt greit å bruke filter og injeksjoner her og der om en er ærlig om det, veldig ugreit å nekte for det åpenbareog insistere at alt fra fjes til kropp er ekte når det motsatte er synlig gjennom hele feeden, for så å toppe det hele med å fakturere for umerket annonseplass. Det er å villede og lyve for målgruppene sine, og heller ikke lovlig. Men den sjappa der er har jå vært i utakt med sannferdigheten i temmelig mange driftsår uten forbedring. 23 8
Happy13 Skrevet 14. mars 2023 #79196 Skrevet 14. mars 2023 Blinkie skrev (5 minutter siden): Cbe’s nese er noe hun/de redigerte masse. Den e mye større enn det som vises frem i sosiale medier. Og det er ikke noe galt i det altså. Men det er ho tydelig at cbe ikke er fornøyd med sin egen nese. Dessuten er det veldig lett å se på alle bildene hennes at de er redigerte Er nesen redigert eller operert? 1
Xstrella Skrevet 14. mars 2023 #79197 Skrevet 14. mars 2023 Hvis cbe vil break the internet så legger hun ut et usminket, ufiltrert, uten fixa bryn og lepper på sos medier. Tør hun det så blir jeg imponert. Flere og flere kjendiser våger det og det er kult. 35 7
Gjest Finlay Skrevet 14. mars 2023 #79198 Skrevet 14. mars 2023 Zenhouse skrev (15 timer siden): Hun skriver at hun prøver her det nye filteret som det har vært litt oppstyr rundt på tik tok. Men at det ikke var noe for henne. ( liksom- hun syntes sikkert hun var dritfin med det) Ser jo ut som hun elsker det filteret. Som om hun nyter synet. Hadde det ikke nettopp vært såpass mye oppstyr rundt det, ville hun sikkert brukt det daglig. Er ikke SÅ stor forskjell fra filtrene/redigeringen på noen av de andre bildene hennes. Det er jo disse voldsomt fyldige leppene hun åpenbart streber etter.
BellaSwan Skrevet 14. mars 2023 #79199 Skrevet 14. mars 2023 Finlay skrev (18 minutter siden): Ser jo ut som hun elsker det filteret. Som om hun nyter synet. Hadde det ikke nettopp vært såpass mye oppstyr rundt det, ville hun sikkert brukt det daglig. Er ikke SÅ stor forskjell fra filtrene/redigeringen på noen av de andre bildene hennes. Det er jo disse voldsomt fyldige leppene hun åpenbart streber etter. Det samme tenkte jeg. Helt oppslukt av å se på seg selv i det filteret. Øynene avslører henne, hun klarer faktisk ikke å se seg mett. Det filteret der går nok på repeat i heimen. 19
Gjest Albbas Skrevet 14. mars 2023 #79200 Skrevet 14. mars 2023 Har dere sett henriktroy sine stories i dag? 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå