Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Sirisiri10
Skrevet
Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Mellom 7.2 og neste reklame var det 1 mnd på IG, mulig det var noe i story, men de fleste andre har jo viktige annonser i feeden. Tviler på at det er for å være eksklusiv at det er så få samarbeid. Søndager er vanligvis en foretrukket dag å legge ut reklame, mange er innom IG og mange bruker tid på nettshopping. Ser ikke ut som nippler ga fremgang i annonseforespørslene hittil. 

Hun hadde reklame på story i dag, de hårpillene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire forskjellige kvinner det der. Juks og bedrag. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Fire forskjellige kvinner det der. Juks og bedrag. 

Ja, og jeg har sett bilder av henne med enda mer filter der hun ser ut som et helt annet menneske.

• Liker 15
Skrevet
platypus skrev (23 timer siden):

Begge kommentarene (SusanneNorway og sin egen) er slettet nå. 

Lurer på hvorfor de ser det nødvendig å slette kommentarene, hvis tilfellet var at hun ikke bruker filter? 🤷‍♀️

Ser de ikke at de er i ferd med å male seg inn i samme hjørne som de gjorde med redigeringsskandalen på bloggen den gangen? Det triste er at filterbruk nå er blitt så mainstream, og at «alle» bruker det. Dermed er ikke risken, og konsekvensene, ved å gjøre det, like stor nå som da.

• Liker 36
  • Nyttig 3
Gjest Blinkie
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (13 timer siden):

Språkvasker litt for Caroline, jeg.

"Had to try the Bold Glamour to see what the fuzz is about and omg I CAN do filters"

Bortsett fra TV2 sitt noe mer uredigerte versjon av virkeligheten.

1678661184460.jpg

Hjelpes cbe. Du bruker filter, og redigering hver eneste gang du legger ut bilder av deg selv i sosiale medier ! Slutt å lyv til følgerne dine ! 

Skrevet
Kollontaj skrev (14 timer siden):

Mellom 7.2 og neste reklame var det 1 mnd på IG, mulig det var noe i story, men de fleste andre har jo viktige annonser i feeden. Tviler på at det er for å være eksklusiv at det er så få samarbeid. Søndager er vanligvis en foretrukket dag å legge ut reklame, mange er innom IG og mange bruker tid på nettshopping. Ser ikke ut som nippler ga fremgang i annonseforespørslene hittil. 

Man trenger ikke følge Caroline Berg Eriksen for å se hennes daglige lovbrudd:

image.png.ccdbe07b9c7cea63f0f796073e445cf7.png

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

Dette er screenshot tatt i dag, nå nettopp.

Jeg tror hennes avtale med Lifesum betaler godt. Her reklamerer hun for Lifesum, uten at hun merker det med at det er reklame.

Merker meg også at det i tillegg til Lifesum også listes opp hennes andre bedriftssamarbeid med Netfit (også reklame), podkasten (også reklame), medeiers IG-konto (også reklame).... og barnas navn...

Slik dette står på Caroline Berg Eriksens bedriftskonto understrekes bare at barna dessverre ses på som en del av bedriften.

Det er en stund siden jeg meldte Lifesum (og CBE) til Forbrukertilsynet. Oppfordrer andre til å gjøre det samme, for eneste måten å stoppe dette på er om annonsørene må betale for lovbrudd knyttet til deres reklamer!

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet
Laia skrev (5 timer siden):

Lurer på hvorfor de ser det nødvendig å slette kommentarene, hvis tilfellet var at hun ikke bruker filter? 🤷‍♀️

Ser de ikke at de er i ferd med å male seg inn i samme hjørne som de gjorde med redigeringsskandalen på bloggen den gangen? Det triste er at filterbruk nå er blitt så mainstream, og at «alle» bruker det. Dermed er ikke risken, og konsekvensene, ved å gjøre det, like stor nå som da.

Ikke bruker filter???? Hvem prøver de å lure????

• Liker 15
Skrevet
Pusern3 skrev (1 time siden):

Sine annonsører.

Dette er kynisk forretningsstrategi.

(I tillegg til at det muligens er blitt bedriftseiernes livsløgn...)

• Liker 16
Skrevet
Pusern3 skrev (1 time siden):

Nettopp. Hva oppnås egentlig ved å lyve når noen spør? (ved å slette spørsmålet og tilsvaret i etterkant forsterkes bare inntrykket om løgn).

• Liker 16
Skrevet (endret)

Hun har lagt ut at «vi er skrevet ut av sykehus» Merkelig å legge ut sånn hint om sykdom uten mer info midt oppi reklame for hårpiller. 🙄 

Endret av miss~Audrey
  • Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
miss~Audrey skrev (53 minutter siden):

Hun har lagt ut at «vi er skrevet ut av sykehus» Merkelig å legge ut sånn hint om sykdom uten mer info midt oppi reklame for hårpiller. 🙄 

Kjempeviktig info på en reklamekanal. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest NordreSving
Skrevet

Når den personlige gaven fra barnets venn brukes som content på mors konto med 300.000 følgere. Er det ingen sperrer for hva som regnes som privat? 

Åh, nei, det glemte jeg: det blir så kaldt og upersonlig hvis man ikke deler barn. 

Skrevet

Man burde unngå å bruke engelsk som språk på kontoen hvis man ikke kan det ordentlig…

A9411F8D-56A5-464C-B1CA-E8497ED71D29.jpeg

• Liker 39
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Ice-91 skrev (På 11.3.2023 den 23.57):

Med caption «Had to try the Bold Glamour to see what the fuzz is about but omg I can’t do filters»

43378242-A6DE-4736-911C-70A9746E53B3.png

Alvorlig talt, dette må enten være en dårlig spøk - eller er det fullstendig mørkt i topplokket(?). Det er de største leppene jeg noen gang har sett, ansiktet ser så polert ut at det er ikke til å ta feil av, det er selvfølgelig et filter. Kanskje det dummeste jeg har sett på lenge 😅🙈.

• Liker 13
Skrevet
Stargaze skrev (9 minutter siden):

Man burde unngå å bruke engelsk som språk på kontoen hvis man ikke kan det ordentlig…

Disse to menneskene er kanskje de mest udannede jeg vet om. Det er faktisk sånn at det er provoserende. 

• Liker 26
  • Hjerte 2
Skrevet
24 minutter siden, Stargaze said:

HAHAHAHAHA!

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (26 minutter siden):

Dette er humor 😂😂

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (31 minutter siden):

Heyhey er det fredag alt?!🥳🍆

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

I might went?? Denne fyren trenger et kurs i grammatikk. 

• Liker 25
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...