Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 8. mars 2023 Populært innlegg #78961 Skrevet 8. mars 2023 Felis skrev (4 minutter siden): "Flere av oss er stadig redde for å gå hjem alene på kvelden eller natten, i frykt for å bli fulgt etter, i frykt for å bli fulgt etter eller overfalt" Det eneste som mangler er "Og få bilen sin ripet opp" Og så burde hun presisere at stalking ikke bare skjer på kveld og natt, det kan skje en helt vanlig dag når du har et ærend. For eksempel når du skal hente barnet ditt... Kvinner er redde for å bruke ytringsfriheten sin fordi menn som Lars Kristian Eriksen ikke klarer å styre sine voldelige impulser når de føler seg krenket. Hvis hun virkelig, VIRKELIG må bruke vold mot kvinner for å gjøre seg selv aktuell på kvinnedagen, så bør hun i det minste begynne med å rydde opp på hjemmebane først! Kvinner er redde for å bruke ytringsfriheten sin fordi kvinner som Caroline Berg Eriksen skjuler sannheten om stalkere som Lars Kristian Eriksen... De er to løse kanoner i den bedriften... 43 2 14
Pust Skrevet 8. mars 2023 #78962 Skrevet 8. mars 2023 Felis skrev (7 minutter siden): "Flere av oss er stadig redde for å gå hjem alene på kvelden eller natten, i frykt for å bli fulgt etter, i frykt for å bli fulgt etter eller overfalt" Det eneste som mangler er "Og få bilen sin ripet opp" Og så burde hun presisere at stalking ikke bare skjer på kveld og natt, det kan skje en helt vanlig dag når du har et ærend. For eksempel når du skal hente barnet ditt... Kvinner er redde for å bruke ytringsfriheten sin fordi menn som Lars Kristian Eriksen ikke klarer å styre sine voldelige impulser når de føler seg krenket. Hvis hun virkelig, VIRKELIG må bruke vold mot kvinner for å gjøre seg selv aktuell på kvinnedagen, så bør hun i det minste begynne med å rydde opp på hjemmebane først! Ja, Caroline, vi er redd menn som følger etter deg, riper opp bilen din og ringer «pustetelefoner» fra ukjent nummer. Vi vet at veien er kort fra angrep på ting til angrep på mennesker (kvinner). 42 2 5
Skrottefar Skrevet 8. mars 2023 #78963 Skrevet 8. mars 2023 Felis skrev (15 minutter siden): "Flere av oss er stadig redde for å gå hjem alene på kvelden eller natten, i frykt for å bli fulgt etter, i frykt for å bli fulgt etter eller overfalt" Det eneste som mangler er "Og få bilen sin ripet opp" Og så burde hun presisere at stalking ikke bare skjer på kveld og natt, det kan skje en helt vanlig dag når du har et ærend. For eksempel når du skal hente barnet ditt... Kvinner er redde for å bruke ytringsfriheten sin fordi menn som Lars Kristian Eriksen ikke klarer å styre sine voldelige impulser når de føler seg krenket. Hvis hun virkelig, VIRKELIG må bruke vold mot kvinner for å gjøre seg selv aktuell på kvinnedagen, så bør hun i det minste begynne med å rydde opp på hjemmebane først! Mon tro hva som skjer med det kommentarfeltet dersom det kommer en storm av kommentarer ang. akkurat det LKE bedrev med stalkinga si, da hadde det blitt overtid til langt på natt med å slette og blokkere 😛 30
Kollontaj Skrevet 8. mars 2023 #78964 Skrevet 8. mars 2023 Det er helt mørkt. Svart. Amen til innlegget til @Felis over her. 28 4 5
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78965 Skrevet 8. mars 2023 Vianne skrev (1 time siden): Har fulgt både bloggen, IG og denne tråden siden start, men aldri deltatt her. Tenker noen burde følge sine egne råd fra det siste innlegget, siden de begge er ganske kjent for å sable ned enhver småkritisk kommentar med svar som ikke ligner grisen, og med påfølgende blokkering. Eller hærverk. Godt fokuset primært var på systemnivå og kun et beskjedent bidrag ble gitt personlig nivå. 7 1
Gjest Marsh Skrevet 8. mars 2023 #78966 Skrevet 8. mars 2023 Skrottefar skrev (11 minutter siden): Mon tro hva som skjer med det kommentarfeltet dersom det kommer en storm av kommentarer ang. akkurat det LKE bedrev med stalkinga si, da hadde det blitt overtid til langt på natt med å slette og blokkere 😛 Denne sto ikke lenge
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78967 Skrevet 8. mars 2023 Kanskje innlegget bare er en tørr vits? 2 1 5
Populært innlegg Haloman Skrevet 8. mars 2023 Populært innlegg #78968 Skrevet 8. mars 2023 Det er ikke noe håp for dette ekteparet, de forstår virkelig ingen verdens ting. For å gjøre en banal sammenligning så er Nyhus'ene 100 ganger mer fordøyelige, sympatiske og reflekterte enn Herr og Fru Fotball, og det mener jeg. Det er noe så inderlig trist og nedslående ved det å innse at et stort antall mennesker aldri for sitt bare liv vil evne å forstå hva denne tråden og tilsvarende diskusjoner egentlig handler om. 43 3 8
Pusern3 Skrevet 8. mars 2023 #78969 Skrevet 8. mars 2023 Bingo Bongo skrev (13 timer siden): Heldigvis lovpriser moren hennes dette puppestuntet, på samme måte som med barselbildene. Ikke håp om at noen i familien skal kunne gi noen velmente råd til Herr og Fru Nipple. Akkurat DET er helt utrolig… 5
Snødronninga Skrevet 8. mars 2023 #78970 Skrevet 8. mars 2023 Nå er profilen stengt, hvor mange ganger skal det være av og på? 🙄 Fikk akkurat lest innlegget hennes om kvinnedagen. Er så mye jeg har lyst til å skrive, men jeg er begrenset så det lar seg ikke gjøre. Kanskje noen her kan skrive noe fornuftig og konstruktivt? Usaklige kommentarer blir uansett slettet med en gang. Nye 1000 følgere siden jeg sjekka, det er ikke mulig å få 4000 ekte følgere på så kort tid. Ikke i hele tatt overrasket over at de tyr til juks for å få ønsket resultat. 44
Fru Uperfekt Skrevet 8. mars 2023 #78971 Skrevet 8. mars 2023 Baelfire skrev (På 28.2.2023 den 13.51): Var det ikke en tråd her på KG angående en kvinne som fikk bot for å bruke mobil mens hun stod (stille) i kø? Burde ikke dette da også få konsekvenser? Bilde tatt fra story Ser ut, for meg, at det er tatt i baksetet
Spamalot Skrevet 8. mars 2023 #78972 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Aricia skrev (På 7.3.2023 den 21.15): Og innlegget ditt virker inspirert av løgnene servert om Rampelyset i feks den latterlige boken til Anne-Brith Davidsen. Til og med hun fikk taletid i TV2s God Morgen Norge, helt uten kritiske motspørsmål, akkurat som HPNH i saken jeg omtalte. Veldig pinlig innsats av den gamle nyhetsjournalisten Vår Staude (var det ikke hun som intervjuet?). Det samme skjedde da CBE skulle "snakke ut" om kommentarfeltskandalen i Senkveld. Aldri har jeg sett dårligere research og mangel på noe som så mye som liknet på kritiske spørsmål. Det er et mønster her, med særlig TV2 som fellesnevner. Sånn, litt mer mediekritikk, bare til deg. Dy skyter til alle kanter for å prøve å forsvare en tråd som ikke har noe positivt å bidra med. Hvis en virkelig har et ønske om å prøve å endre influenserbransjen, så skjer det ikke her. Hvis en derimot finner glede i felles jaging, mobbing og drittslenging, ja da er dette riktig sted. Og den gleden (og avhengigheten?) er tydeligvis så stor at alle hersketeknikker tas i bruk for å forsvare den. I flokk. Det er besynderlig at alle andre tar feil, er det ikke? Endret 8. mars 2023 av Spamalot 2 8
Fru Uperfekt Skrevet 8. mars 2023 #78973 Skrevet 8. mars 2023 Felis skrev (På 2.3.2023 den 13.22): Får flashbacks til "hvor kommer frokosten din fra?" Men betyr dette at hun har et samarbeid med Deli de Luca? Innlegget er ikke merket, men det trenger absolutt ikke å bety at det ikke er et betalt samarbeid der i gården. I så fall er jeg utrolig skuffet, for de har verdens beste sjokoladekake! Jeg klarer aldri å motstå den når jeg er innom. Men hvis det er et samarbeid, så får jeg bare droppe å gå innom. All reklame er ikke god reklame... Du får se om du kjenner noen med SC kort, den selges i frysedisken der 1
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78974 Skrevet 8. mars 2023 Snødronninga skrev (21 minutter siden): Nå er profilen stengt Men vi vil at alle tar oss skjempeseriøst og svarer med enten flammer og hjerter eller lange og velbegrunnede innlegg på kvinneguiden (litt som flammer og hjerter, i grunn) - ikke noe tull og fjas i alle fall, for sånt driver ikke vi med! Vi er seriøse og profesjonelle forretningsfolk, usakligheter er utenfor vår liga og vil bli slått hardt ned på. Vær du sikker, det tørrr vi! Vår målgruppe er de høyt utdannede, under pari tolererer vi ikke. 4 3
Kollontaj Skrevet 8. mars 2023 #78975 Skrevet 8. mars 2023 Måtte vel slette og håpe at ingen legger merke til det. 🤪 4 1 3
Pusern3 Skrevet 8. mars 2023 #78976 Skrevet 8. mars 2023 Era Vulgaris skrev (6 timer siden): En skulle ikke tro at noe av dette er verdt det. Og i samme tankerekke kan man spørre seg hvorfor det ikke finnes noe som helst endringsvilje? Det framstår som om desto mer negativ PR og kritikk de får, så kjører de enda hardere på med det samme, nærmest på trass. Null refleksjon. De har ikke evnen til refleksjon - ihvertfall ikke om denne innebærer å se litt «innover» 5
Snødronninga Skrevet 8. mars 2023 #78977 Skrevet 8. mars 2023 Regner også med at de stenger profilen før de legger seg, så det ikke kommer kommentarer i løpet av natta som de ikke har anledning til å sjekke. Jeg får dette ekteparet og bedriften mer og mer i vrangstrupen. 🤢 35 3
Pusern3 Skrevet 8. mars 2023 #78978 Skrevet 8. mars 2023 Laia skrev (4 timer siden): Tenk at det faktisk går an å drive en business basert på en slik tjeneste! Sikkert lukrativ også pga desperate influencere 😅 Verden er spinn hakke gal!🤦♀️ For en bransje…. 6
Pusern3 Skrevet 8. mars 2023 #78979 Skrevet 8. mars 2023 Kollontaj skrev (4 timer siden): Første stenging ga ingen synlig gevinst i følgere, deretter stenger de igjen og det er lett å mistenke at de da benytter anledningen til å kjøpe følgere. Kan lett skylde på TV2s oppslag. Jeg tror ikke et sekund på at de er hederlige, iallfall. De har jo beviselig ikke vært ærlige og hederlige tidligere så hvorfor nå???? 7
Pusern3 Skrevet 8. mars 2023 #78980 Skrevet 8. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Tror du noen meldte seg på? Det var tull. Når dagene går til å vise pupp og brystkasse for å få følgere og til å stenge, åpne, stenge, åpne, stenge, åpne, stenge og kjøpe seg følgere..... Ny hobby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå