Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nå må hun gi seg. Kontoen er nå offentlig igjen 🤣 

• Liker 15
Skrevet
Bingo Bongo skrev (10 minutter siden):

Min første setning var ironisk. Glemte ironiflagg. Beklager det. 

Jeg skjønner at det var tull, men lurte på om de faktisk hadde uttalt seg om at de ble opptatt med noe annet. 

Hvis det hadde vært flere som meldte seg på antar jeg at ekteparet ville sørget for å gjøre det kjent, skrytt litt av opplegget, av deltakeres ev. fremgang e.l.

At vi ikke hører ett eneste ord om det gir inntrykk av at også dette var noe de forsøkte seg på for å gi et inntrykk av at de kan og gjør noe de faktisk ikke gjør.

Nå har de jo endret kurs uansett, fra dårlige treningsprofiler til seksualisert mor iblandet barnebilder 🤢

At familie av CBE og LKE fremdeles går ut og støtter at de faktisk setter ungene i fare, det er helt uforståelig og helt uforsvarlig!

Et lovverk må på plass for å beskytte barn mot så anvarsløse og vettløse foreldre!

• Liker 23
Skrevet
~ Ada ~ skrev (54 minutter siden):

De ble opptatt med andre ting.

Det hadde jeg helt glemt! Når var dette løpet? Tipper det var ca null interesserte..

• Liker 5
Skrevet

Nu jævlar, nå skal hun begynne å blogge igjen 🤪

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Det blir ofte påstått at mange kjøper følgere og at det er lett å se på de tomme følgerne. Mario Riviero (?) var vel en av få som innrømmet det på bloggen da han var sammen med Sofie Karlstad etter Paradise. Mener han sa hun også hadde gjort det og i tillegg hadde hun vært utro med en kjendis i LA og derfor ble det slutt. Han var skuffet men alt dette er uansett opp topic i denne tråden ….

Men at det er enkelt og billig å kjøpe følgere - og at veldig mange gjør det - har vært en kjent sak i flere år …

• Liker 3
Skrevet

Har fulgt både bloggen, IG og denne tråden siden start, men aldri deltatt her. Tenker noen burde følge sine egne råd fra det siste innlegget, siden de begge er ganske kjent for å sable ned enhver småkritisk kommentar med svar som ikke ligner grisen, og med påfølgende blokkering. Eller hærverk. 

6C70BB28-0830-451C-9CA6-676F74446E58.jpeg

• Liker 35
  • Nyttig 9
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)

Er cbe seriøst i innlegget angående kvinnedagen? Altså hallo🤯🤯 Du har selv Caroline, og ektemannen din, en ekstrem lang vei å gå. Og vi diskuterer ikke deg fordi du er kvinne. Det har ingenting med saken å gjøre. Hva med å tenke deg om selv 1,2 og 3 ganger før du legger ut bilder av deg selv, der du er ihel redigert, og ikke ligner på deg selv. Hva med å slutte å bruke barna dine til å tene penger? Hva med å be ektemannen din om å oppføre seg, og slutte å følge etter, og trakassere kvinnen som skrev en saklig kommentar på din ig profil? Hva med å be lke om å la være å skrape opp bilen til den dama? Jeg kunne ha skrevet i det uendelige her. Slutt å klag på ig, det er ikke synd i dere. Fei for deres egen dør ;) Dette blir for dumt, og det er direkte pinlige å se på hvordan dere oppfører dere, med tanke på at dere, det vil si, lke er 40 i år, og du cbe fyller 40 om ikke så mange år ;) 

Endret av Blinkie
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Sikkert ikke lett for en arbeidsgiver å få disse selvopptatte bedreviterne som ansatte, de tåler jo ikke å bli fortalt hva de skal gjøre

Nettopp derfor hadde de hatt ekstremt godt av det. Litt god, gammeldags tukt!

• Liker 4
Skrevet
Kollontaj skrev (54 minutter siden):

Skjønte det, men gir vel ingen plusspoeng i en slik tenkt situasjon at det er manglende oppfølging av det han nå kaller jobb; løpingen og hjemmesiden. 

Nei, ser for meg at han vil være et mareritt å intervjue. 

• Liker 10
Skrevet
BellaSwan skrev (Akkurat nå):

Altså, ironien i den teksten hun har lagt ut på IG  ifbm. kvinnedagen er nesten ikke til å fatte og begripe. Og så topper LKE det hele med 🔥👏  i kommentarfeltet. Selvinnsikt much? 

Nei.

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden):

Nei.

:D

• Hjerte 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Den dagen Caroline Berg Eriksen tilbyr Nrk, som uavhengig medieaktør, å stille til intervju uten å få betalt for det...

... for å fortelle hvor ødelagt hun selv er blitt av å være influencer, hvordan hun har mistet bakkekontakt...

Da kanskje jeg kunne tatt henne på alvor...

...men kun hvis hun samtidig innrømmet hvor mye hun og ektemannen har jukset og brutt lover bevisst for å skape kroppspress og misnøye hos andre i håp om selv å tjene penger...

... og kun hvis hun innrømmet at hun selv ikke har hatt sine egne jenters beste i mente i alle år hun og mannen har valgt å selge barnas barndom og oppvekst, deres nettidentitet og ikke minst - satt dem i fare ved å legge ut tusenvis av bilder alle som har peiling på det mørke nettet antar ligger der allerede.

... og kun hvis hun i tillegg innrømmer hvordan hun gang på gang har manipulert media med å fremstille seg selv som et offer for "hatere", som ikke har gjort annet enn å saklig kritisere de valg hun som bedriftseier har gjort, gjør og synes å fortsette å gjøre. Hvordan hun har brukt media bevisst for å angripe mengder av uskyldige kvinner og fått sine følgere til å angripe de som gir hennes bedrift saklig kritikk...

... og kun hvis går ut offentlig og beklager klart og tydelig til den kvinnen hennes mann Lars Kristian Eriksen oppsøkte, forfulgte og trakasserte i tillegg til at han gjort hærverk på kvinnens bil. For ikke før Caroline Berg Eriksen offentlig går ut og innrømmer at hun brukte Dagbladet bevisst i et forsøk på å igjen gjøre seg selv, mannen og barna til offer for "haters" (som kun var saklig kritikk), fordi Caroline Berg Eriksen forsøkte å skjule det faktum at hennes mann Lars Kristian Eriksen hadde begått en kriminell handling mot en annen kvinne kun fordi kvinnen hadde kommet med én saklig kommentar til Beckmanns annonsørsamarbeid med CBE...

Før Caroline Berg Eriksen gjør dette tenker jeg at jeg ikke tar noe som helst som kommer fra henne på alvor!

Det er en eneste stor hån mot andre kvinner når hun skriver det hun gjør! For hun selv velger å leve hver eneste dag med å drive forretning med å gjøre det motsatte av hva hun mener andre gjør. Lovbrudd, kroppspress, thinspo, proana, seksualiserte bilder av kropp i salig sammenblanding med barnebilder og barnearbeid.

Seriøst, Caroline Berg Eriksen - du må ta et alvorlig oppgjør med hvem du vil være og hva du står for. Du er i hvert fall ikke i nærheten av å stå for det du velger å tjene penger på.

Vianne - jeg antar du mener godt, men det Caroline Berg Eriksen skriver, det blir en hån når det kommer fra henne, bare nok en måte hun forsøker å skape et falskt narrativ av seg selv og bedriften. Hun viser ellers i året at hun står for det motsatte av hva hun her skriver, og er dermed på ingen måte troverdig. Dette er business as usual for CBE/LKE.

(Og jada, hun vil sikkert si at ingenting hun gjør blir riktig. Det stemmer ikke, hun kan begynne med punktene jeg skrev over, hun kan slutte med å drive thinspo og proana, slutte å eksponere egne barn blandet med seksualisering av seg selv, slutte å gi råd om ting hun ikke har kunnskap om, slutte å angripe andre som kommer med saklig kritikk av hennes måte å drifte sin bedrift, slutte å begå så hyppige lovbrudd. Det er egentlig ikke så mye som kreves av Caroline Berg Eriksen for at hun vil gjøre ting rett. I det minste kunne hun forsøkt å drive sine bedrifter innenfor norsk lov og ikke eksponere egne barn resten av 2023...)

Jeg er enig med deg, jeg.

• Liker 9
Gjest Marsh
Skrevet
Full Ugle skrev (24 minutter siden):

Ja det viktigste med kvinnedagen er jo kommentarfeltet til en «influenser». 2 poeng for forsøk på å kamuflere at dette handler om henne selv. 

"Være kritisk på en hyggelig måte", ja det er jo de kjent for... I tillegg blir all kritikk, uansett hvor hyggelig den er fremstilt tatt for hat, og slettet

Skrevet
Vianne skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med deg, jeg.

Da misforstod jeg det du skrev, godt å høre jeg misforstod deg :)

Jeg blir så provosert over den falskheten til Caroline Berg Eriksen (og mange av de andre influencerne) - og jeg håper media snart tar et ordentlig oppgjør med seg selv og starter god journalistikk mot denne millionbransjen istedenfor å logre klikkåte og skrive ukritisk om deres måte å drive business på.

Det er ingen andre bransjer som slipper unna på denne måten! Selv ikke opplagte og gjentatte lovbrudd skriver media om, bare fortsetter å gi influencerne vindu for å fremstille sine falske narrativ i media. Argh!

• Liker 17
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...