Lorieen Skrevet 8. mars 2023 #78921 Skrevet 8. mars 2023 Disse to spetaklene trenger å få seg hver sin vanlige jobb. 25 2
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78922 Skrevet 8. mars 2023 Auroraborealiset skrev (1 time siden): Nå er kontoen privat igjen Altså..😂😂😂. Når jeg ikke trodde det var mulig å se noe dummere... 24
Pinto2013 Skrevet 8. mars 2023 #78923 Skrevet 8. mars 2023 Hvorfor er det egentlig så viktig for dem å ha over 300 k følgere? Er det en slags uskreven (skreven?) grense for antall følgere og evt. hva de kan ta seg betalt for annonser osv.? Trodde det uansett ble vurdert fra samarbeid til samarbeid? Det bør vel være ganske tydelig at dette firmaets bedriftskontoer ikke har noe særlig engasjement blant følgere og "følgere"? Så det vil vel være vel så stor markedsverdi å reklamere hos en influencer som har en tiendel av følgerne, men som har kontakt med dem, skaper content som engasjerer osv.? 16 1
Kollontaj Skrevet 8. mars 2023 #78924 Skrevet 8. mars 2023 Første stenging ga ingen synlig gevinst i følgere, deretter stenger de igjen og det er lett å mistenke at de da benytter anledningen til å kjøpe følgere. Kan lett skylde på TV2s oppslag. Jeg tror ikke et sekund på at de er hederlige, iallfall. 31 2
Skrottefar Skrevet 8. mars 2023 #78925 Skrevet 8. mars 2023 Lorieen skrev (19 minutter siden): Disse to spetaklene trenger å få seg hver sin vanlige jobb. Sikkert ikke lett for en arbeidsgiver å få disse selvopptatte bedreviterne som ansatte, de tåler jo ikke å bli fortalt hva de skal gjøre 12 2
Era Vulgaris Skrevet 8. mars 2023 #78926 Skrevet 8. mars 2023 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Sikkert ikke lett for en arbeidsgiver å få disse selvopptatte bedreviterne som ansatte, de tåler jo ikke å bli fortalt hva de skal gjøre Ser for meg LKE i et jobbintervju… 17
Bingo Bongo Skrevet 8. mars 2023 #78927 Skrevet 8. mars 2023 Dette med å kjøpe følgere er rett og slett det dummeste jeg har lest på en stund... 😄 At det i det hele tatt er behov for denne "businessen".... Tenk å betale for noe sånt... Og så åpenlyst.... At de ikke skammer seg! For noen patetiske folk... 😄 25 1 3
Kollontaj Skrevet 8. mars 2023 #78928 Skrevet 8. mars 2023 Era Vulgaris skrev (14 minutter siden): Ser for meg LKE i et jobbintervju… Han oppdaterer jo ikke løpesiden sin engang, siste blogginnlegg der er fra 6.desember. Kanskje han har for mye coaching på gang innimellom Twitterkranglene? 16
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78929 Skrevet 8. mars 2023 Jobbermedbarn skrev (10 timer siden): Noe helt annet; noen som vet hva som skjedde med dette løpet i Drammen og den 24/7 oppfølgingen de skulle ha? De ble opptatt med andre ting. 9
Bingo Bongo Skrevet 8. mars 2023 #78930 Skrevet 8. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): De ble opptatt med andre ting. Det må jo være dumt for alle de som meldte seg på med løfte om at de var tilgjengelig 24/7... Har de skrevet noe sted at de ble opptatt med andre ting? 7 1
Era Vulgaris Skrevet 8. mars 2023 #78931 Skrevet 8. mars 2023 Kollontaj skrev (17 minutter siden): Han oppdaterer jo ikke løpesiden sin engang, siste blogginnlegg der er fra 6.desember. Kanskje han har for mye coaching på gang innimellom Twitterkranglene? Tenkte mer på besserwisserholdningen og arrogansen i en intervjusituasjon. 3
tyren56 Skrevet 8. mars 2023 #78932 Skrevet 8. mars 2023 jentekvinne skrev (2 timer siden): Hun har solgt kroppen sin for 3000 følgere. Hva med å ha litt integritet? Og hva med samarbeidsavtaler og fremtidige samarbeid? Vil hun virkelig profilere seg som en halvnaken, avdanket influenser? «Solgt kroppen sin». Det er derfor det er viktig å ufarliggjøre brystvorter. Jeg er helt enig at hennes budskap og hensikt ikke var «feministisk». Men dette er jo problemet. Bare fordi hun har vist pupp så legger hun seg ut som et slags salgsobjekt? Det er bare PUPP. Hadde ikke overrasket meg om det ble ulovlig å amme i offentlighet igjen. Må vel skjule det sånn at folk ikke tror du ber om seksuell oppmerksomhet. 2 1
Kollontaj Skrevet 8. mars 2023 #78933 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Tenkte mer på besserwisserholdningen og arrogansen i en intervjusituasjon. Skjønte det, men gir vel ingen plusspoeng i en slik tenkt situasjon at det er manglende oppfølging av det han nå kaller jobb; løpingen og hjemmesiden. Endret 8. mars 2023 av Kollontaj 8
Rev. Revenge Skrevet 8. mars 2023 #78934 Skrevet 8. mars 2023 (endret) pøbelsara skrev (6 timer siden): Det finnes faktisk mange medievitere i dette landet. Hvorfor ikke andre blir spurt om å bidra, kan man lure på? Eller kanskje de er spurt, men ikke vil bidra? Hvorfor TV2 inisterer på å bruke Hans Petter Nygård Hansen, vet jeg ikke, men regner med det har sammenheng med at TV2 jo lever av kjendiser og særlig infliuensere som sirkuleres i en evig runddans mellom Bloggerne, Skal vi danse, Farmen kjendis, Sofa, God morgen, Norge og God kveld Norge og gud vet hvor mange andre programmer. . Det passe kanskje ikke med ekte mediekritiske stemmer i kosemoseprogrammene som skal stryke egne profiler med hårene. - Journalister er vanedyr når det gjelder bruk av eksperter når det skal gå fort og kvikt. https://www.nrk.no/livsstil/ville-du-blitt-lurt-av-denne-_eksperten__-1.14917729 Se gjerne Folkeopplysningens film om hva som skal til for å bli "ekspert". Altså denne: https://www.nrk.no/video/KMTE50003220 Endret 8. mars 2023 av Revenge o'Cavatina lenke 18 3
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78935 Skrevet 8. mars 2023 Bingo Bongo skrev (12 minutter siden): Det må jo være dumt for alle de som meldte seg på med løfte om at de var tilgjengelig 24/7... Har de skrevet noe sted at de ble opptatt med andre ting? Tror du noen meldte seg på? Det var tull. Når dagene går til å vise pupp og brystkasse for å få følgere og til å stenge, åpne, stenge, åpne, stenge, åpne, stenge og kjøpe seg følgere..... 15
Sharpa VinterBerg Skrevet 8. mars 2023 #78936 Skrevet 8. mars 2023 Pinto2013 skrev (57 minutter siden): Hvorfor er det egentlig så viktig for dem å ha over 300 k følgere? Er det en slags uskreven (skreven?) grense for antall følgere og evt. hva de kan ta seg betalt for annonser osv.? Trodde det uansett ble vurdert fra samarbeid til samarbeid? Det bør vel være ganske tydelig at dette firmaets bedriftskontoer ikke har noe særlig engasjement blant følgere og "følgere"? Så det vil vel være vel så stor markedsverdi å reklamere hos en influencer som har en tiendel av følgerne, men som har kontakt med dem, skaper content som engasjerer osv.? Når influncere ønsker samarbeid med en bedritf, presenterer de antall følgere de har på insta. Enkelte aktører er så korttenkte at de biter på og inngår et samarbeid basert på antall følgere de tror influenceren kan nå ut til med deres merkevare/produkt. 14
Gjest Bulsara Skrevet 8. mars 2023 #78937 Skrevet 8. mars 2023 Var kort innom story i dag i en åpen periode. Var en snutt av dagens antrekk. Filmet nedenfra og ganske seksualisert opplevde jeg. Fiklet med utringningen på sin hvite skjorte og deretter hånden ned i lommen. Ansiktet var det som ikke er gjenkjennelig, men filtrert og med fokus på lepper og store øyne. Bildet rett før var av et av barnas frisyrer. En herlig mix igjen av barn og seksualisert mor. Syntes videoen av henne var en liten endring i innhold og åpenbart mot enda mer sexy stil og bare for å vise nettopp det. Blir interessant å se om det fortsetter
Bingo Bongo Skrevet 8. mars 2023 #78938 Skrevet 8. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Tror du noen meldte seg på? Det var tull. Når dagene går til å vise pupp og brystkasse for å få følgere og til å stenge, åpne, stenge, åpne, stenge, åpne, stenge og kjøpe seg følgere..... Min første setning var ironisk. Glemte ironiflagg. Beklager det. Jeg skjønner at det var tull, men lurte på om de faktisk hadde uttalt seg om at de ble opptatt med noe annet. 5
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2023 #78939 Skrevet 8. mars 2023 Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Min første setning var ironisk. Glemte ironiflagg. Beklager det. Jeg skjønner at det var tull, men lurte på om de faktisk hadde uttalt seg om at de ble opptatt med noe annet. 😊Aner ikke. 2
Frisk Frosk Skrevet 8. mars 2023 #78940 Skrevet 8. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): https://vinyadmedia.no/pages/kjop-instagram-folgere/?gclid=Cj0KCQiAgaGgBhC8ARIsAAAyLfHkRSdbJxQy9lu-3B3dwf_DMpLuneF8TKsmFdAXJ93kai_UjIBUepMaAmioEALw_wcB Jeg leste gjennom det som står på denne siden. De opererer også med rabattkoder, så jeg antar faste kunder får rabatter 😂 Jeg håper Forbrukertilsynet snart våkner når det gjelder disse influencerne. Det å kjøpe følgere på denne måten - det er jo bevisst villeding av ikke bare følgere, men enda verre, av annonsører, som tror de f.eks. i tilfelle CBE/Treasure AS når ut til 300 000 følgere, mens sannheten er at de nok ikke har mer enn 200 000 følgere. Av disse 200 000 følgerne er dessuten et betydelig antall følgere av typen " (ofte utenlandsk) lettkledd dame i undertøy som følger hva som helst". Videre kan man anta at siden engasjementsraten hos Caroline Berg Eriksen /Treasure AS har vært så forsvinnende lav i flere år, så er en veldig stor andel av følgerne personer som ikke lenger får opp CBE og/eller som uansett er personer CBEs innhold på ingen måte treffer eller påvirker. Da står en annonsør igjen med ganske få faktiske følgere. En ikke ubetydelig mende av disse har trolig bare glemt å avfølge CBE siden de uansett ikke er aktive, en del er menn som håper å få servert gratis noen avkledde bilder av bedriftseier, eller av barna. Av de xx antall tusen som da følger CBE mer aktivt er likevel personer som ikke finner innholdet interessant nok til å engasjere seg. Så hvorfor noen annonsører fremdeles bruker disse juksemakerne og lovbryterne når det kommer til markedsføring, det er helt uforståelig. Jeg antar det fremdeles sitt er en del folk som lar seg blende når ekteparet forsøker å selge "300 000" følgere til annonsører. Synd annonsørene ikke gjør et minimum av bakgrunnssjekk, så hadde de sluppet å kaste penger ut av vinduet til influencer-paret som er kjent for å stadig snu tvert om og fremstille produkt de nylig har annonsert for som dårlige produkter. Synd også at annonsørene ikke gjør bakgrunnssjekk, for det er bare et tidsspørsmål før en rekke av de som har fått CBE/Treasure AS til å reklamere for produktene sine også vil måtte betale saftige bøter pga. Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen, Treasure AS og Netfits mange lovbrudd når det gjelder reklame. 17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå