Populært innlegg Rastebenk Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78141 Skrevet 4. mars 2023 Kjempeviktig å kjempe for retten til å publisere silikonpuppene til 35 år gamle Carro fra Særp 👍 #classy #kvinnekamp 52 7
cerruti Skrevet 4. mars 2023 #78142 Skrevet 4. mars 2023 Vanedis skrev (43 minutter siden): Som kvinne ser ikke jeg behovet for en likestillingskamp vedrørende kvinner og menn sine bryst, slik det kan se ut til at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen prøver på. Det er mye annet som er mye viktigere å kjempe for. Håper de finner noe bedre før 8. mars. Ja, dette er bare lavpanne-flaut! 12
Vitulina Skrevet 4. mars 2023 #78143 Skrevet 4. mars 2023 Iso1 skrev (23 minutter siden): Da må vi slutte å seksualisere kvinnebryst og seksualisere mannebryst mer så det blir like feil å enten gjøre det ene eller andre. Vi kan ikke endre på vår biologi, selv om LK kanskje tror det 5 2
Nikea Skrevet 4. mars 2023 #78144 Skrevet 4. mars 2023 Virker som folk i kommentarfeltet ikke skjønner skillet mellom å normalisere nakenhet og å seksualisere kropp. All nakenhet er ikke positivt. 36 2 3
MissLucy Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #78145 Skrevet 4. mars 2023 (endret) ... Endret 4. mars 2023 av MissLucy 1
Populært innlegg Dark Star Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78146 Skrevet 4. mars 2023 Mens vi nettopp har vært gjennom en tragisk fortelling om hvordan kvinner blir behandlet i forsvaret, fått en servert en nedslående NOU om hvordan kvinnehelse blir nedprioritert, og NKVTS sin omfangsstudie av voldtekt mot kvinner viser en formidabel økning er altså dette Kulåsianerne tenker er en passende oppkjøring til Kvinnedagen. Jeg blir stum. 71 16
K_mb Skrevet 4. mars 2023 #78147 Skrevet 4. mars 2023 (endret) EmilieH skrev (13 timer siden): Skulle gjerne vært flue på veggen der hjemme når de diskuterte denne toppen og at de skulle legge bildene ut på Instagram. Tenk at LK står på kjøkkenet å tar bilder av kona halvnaken for så å legge det ut til 400 k følgere. Når jeg ikke trodde de kunne synke lavere, sank de jammen meg enda noen til. Lurer på hva neste trekk fra dem blir for å tiltrekke seg oppmerksomhet. De er helt desperate etter oppmerksomhet. Ser for meg hele seansen hvor LKE regisserer hvordan fruen skal posere mens han knipser i vei. De fremstår mer og mer som to 🤡🤡 Endret 4. mars 2023 av K_mb 33
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78148 Skrevet 4. mars 2023 Dark Star skrev (2 minutter siden): Mens vi nettopp har vært gjennom en tragisk fortelling om hvordan kvinner blir behandlet i forsvaret, fått en servert en nedslående NOU om hvordan kvinnehelse blir nedprioritert, og NKVTS sin omfangsstudie av voldtekt mot kvinner viser en formidabel økning er altså dette Kulåsianerne tenker er en passende oppkjøring til Kvinnedagen. Jeg blir stum. Det er nettopp det, blir som når voksne diskuterer krig i Europa og unger blir sure for at de ikke får lekepistol. Kontekst, sammenheng og refleksjon er fraværende. 25
Gjest Albbas Skrevet 4. mars 2023 #78149 Skrevet 4. mars 2023 55 minutter siden, Vanedis said: Fra https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Til de som mener at det er like naturlig for kvinner å vise frem brystvorter som for menn: Hva tror dere ville skjedd om en mor gikk uten klær på overkroppen sammen med tenåringsbarnet vs hvis en far hadde gjort det? Ville de fått samme reaksjon fra barnet? I tilfelle ikke, så handler det om at kvinner sine bryst ofte er forbundet mer med noe seksuelt enn menn sine bryst. Som kvinne ser ikke jeg behovet for en likestillingskamp vedrørende kvinner og menn sine bryst, slik det kan se ut til at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen prøver på. Det er mye annet som er mye viktigere å kjempe for. Håper de finner noe bedre før 8. mars. Jeg er nå egentlig enig i det påståtte budskapet, jeg synes kvinner burde få gå rundt med brystvortene på utstilling hvis de ønsket det og at det prinsipielt ikke er en forskjell på menns og kvinners brystvorter. Mannlige, muskuløse brystkasser er da absolutt seksualiserte de også! Problemet er at jeg ikke kjøper for fem flate øre at CBE og mannen har en avseksualisert 'free the nipple' som intensjon. Ikke faen. De bidrar med det motsatte i sine sosiale medier, de seksualiserer. Skivebom.
Vitulina Skrevet 4. mars 2023 #78150 Skrevet 4. mars 2023 Albbas skrev (Akkurat nå): Jeg er nå egentlig enig i det påståtte budskapet, jeg synes kvinner burde få gå rundt med brystvortene på utstilling hvis de ønsket det og at det prinsipielt ikke er en forskjell på menns og kvinners brystvorter. Mannlige, muskuløse brystkasser er da absolutt seksualiserte de også! Problemet er at jeg ikke kjøper for fem flate øre at CBE og mannen har en avseksualisert 'free the nipple' som intensjon. Ikke faen. De bidrar med det motsatte i sine sosiale medier, de seksualiserer. Skivebom. Man har ikke forstått mye av menn (ønsker man menn slik vi kjenner dem) om man tror at det er det samme. 5 1
cerruti Skrevet 4. mars 2023 #78151 Skrevet 4. mars 2023 Kvinners og menns brystkasser har vel aldri vært det samme, så hvorfor i all verden dette behovet? Jeg skjønner at CBE gjør det for å vise sine opererte bryster, men at andre virkelig ser på dette som en kampsak, er totalt uforståelig. 28 1
Laia Skrevet 4. mars 2023 #78152 Skrevet 4. mars 2023 Isild skrev (1 time siden): Merkelig at LKE som er selvutnevnt ekspert på Sosiale medier, ikke forstår at slike stunts ikke vil fungere for nettopp dem. De er for gamle til dette rett og slett. De kan ikke konkurrere med de kontroversielle influencerne i 20-årene. Så de 500 de mistet er antageligvis av de gode gamle følgerne deres som fortsatt har ment at det er så koselig og fint å følge CBE. De som liker det pene, delikate og plettfrie - noe å drømme seg bort i. Akkurat de får seg nok en støkk av å få puppene til Caroline midt i fleisen. Merkelig…nå er tallet kommet opp på 297 000 igjen på IG kontoen 🤔 Kanskje de klarte å hanke inn noen av de mest nysgjerrige…. 1
~ Ada ~ Skrevet 4. mars 2023 #78153 Skrevet 4. mars 2023 pøbelsara skrev (33 minutter siden): Når man trodde bunnen var nådd, kjører hun Piaf og angrer ingenting. Sikkert gøy for niåringen, dette. Kjempegøy. «Angrer ingenting, det er vinn for meg, det er kom inn eller forsvinn for deg. Har en gubbe som er kul, ikke mitt problem at du er ful. Jeg har en seng som redda meg, du får kanskje ikke like mange netter som meg. Sånt går utover humøret, ikke rart du er misunnelig og på kjøret. Men jeg sier anfalla er borte - og da, ikke bare mannens skjorte. Også jeg tør vise meg, også jeg tør vise vei, den er grei. Tempur og kaffe, jeg kjører klasse, akkurat som Lasse. Det sier'em alle, vi er fuckings Sarpsborg's mafia house. Det er så digg, det er så konge, stikk på NAV og få dere en bonge. Det er pupp og vin(n) for meg, det er kom inn eller forsvinn for deg.» 17 2 7
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78154 Skrevet 4. mars 2023 Fjugur skrev (54 minutter siden): Ledsaget av Piafs "jeg angrer ingenting"... 🙈 Å. Herre. Gud. Så. Pinlig. Hun prøver desp å være mammabloggernes svar på sophie elise…. 26 3
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78155 Skrevet 4. mars 2023 (endret) iNord skrev (2 timer siden): dette er jo bare veldig flaut?! skjønner at hun er en influenser. Men hva hadde skjedd om en av mine venninner eller en mor i klassen til barna hadde gjort dette? minner om en psykisk syk person som roper hjelp, evt en partner som bestemmer hva hun skal gjøre Jeg har tenkt det samme! Er det far sjøl som har 100% regi? Jeg skrev en kommentar tidligere om det stive og triste ansiktet på puppebildet. Er det sånn at vi må starte en #savecaroline-bevegelse😱 Endret 4. mars 2023 av Djerv2020 11 2
Klink Skrevet 4. mars 2023 #78156 Skrevet 4. mars 2023 Jeg har ikke helt oppfattet hvorfor de bildene får kritikk. Altså det er bare et par bryst? Hva er problemet. 1
Jobbermedbarn Skrevet 4. mars 2023 #78157 Skrevet 4. mars 2023 Klink skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke helt oppfattet hvorfor de bildene får kritikk. Altså det er bare et par bryst? Hva er problemet. Det er din mening, hvis du leser de siste sidene ser du andres mening. 21 5 9
cerruti Skrevet 4. mars 2023 #78158 Skrevet 4. mars 2023 Djerv2020 skrev (11 minutter siden): Jeg har tenkt det samme! Er det far sjøl som har 100% regi? Jeg skrev en kommentar tidligere om det stive og triste ansiktet på puppebildet. Er det sånn at vi må starte en #savecaroline-bevegelse😱 Dette er absolutt ikke mitt inntrykk. Hun velger og bestemmer nok det meste. Ingen stakkarslig kvinne i nød det der. 9 3
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78159 Skrevet 4. mars 2023 Klink skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke helt oppfattet hvorfor de bildene får kritikk. Altså det er bare et par bryst? Hva er problemet. Les de siste 20 sidene, så får du svar på det du lurer på 24 3 5
Vandelay Skrevet 4. mars 2023 #78160 Skrevet 4. mars 2023 Rastebenk skrev (3 timer siden): Og så syns jeg vel at vi kan la 15 år gamle nakenbilder av LKE være. Alle kan være dumme når de er unge, selv om enkelte åpenbart gjør langt mer idiotiske ting enn andre. Jeg syns ikke det var så farlig å poste dem, som et svar på når han skulle begynne å kle av seg. Han har da figurert avkledd og halvnaken i fruas blogg og på Instagram i 15 år etterpå. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå