Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Vanedis
Skrevet (endret)

Fra https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

20230304_095831.thumb.jpg.c4529b98da1eff687bc0f82db236d013.jpg

Til de som mener at det er like naturlig for kvinner å vise frem brystvorter som for menn:

Hva tror dere ville skjedd om en mor gikk uten klær på overkroppen sammen med tenåringsbarnet vs hvis en far hadde gjort det? Ville de fått samme reaksjon fra barnet? I tilfelle ikke, så handler det om at kvinner sine bryst ofte er forbundet mer med noe seksuelt enn menn sine bryst.

Som kvinne ser ikke jeg behovet for en likestillingskamp vedrørende kvinner og menn sine bryst, slik det kan se ut til at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen prøver på. Det er mye annet som er mye viktigere å kjempe for. Håper de finner noe bedre før 8. mars. 

Endret av Vanedis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå det der var kleint. Leser på facebook. Er hun misunnelig på S.E? Frua har to døtre. Dette er for dumt. Hvor er familien? Trenger de penger? Det er bare stakkarslig og oser desperasjon.

• Liker 28
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Typisk influencermanøver; gjøre et eller annet kontroversielt stunt, for så å gjøre kontoen privat for å lokke folk til å trykke «følg». 

Som du sier; det ser ikke ut som strategien har vært suksessfull. Hvis sosialblade.com statistikk fra i går er synkronisert med dagens IG tall har CBE mistet minst 500 følgere i etterkant av denne posten.

Merkelig at LKE som er selvutnevnt ekspert på Sosiale medier, ikke forstår at slike stunts ikke vil fungere for nettopp dem. De er for gamle til dette rett og slett. De kan ikke konkurrere med de kontroversielle influencerne i 20-årene. 

Så de 500 de mistet er antageligvis av de gode gamle følgerne deres som fortsatt har ment at det er så koselig og fint å følge CBE. De som liker det pene, delikate og plettfrie - noe å drømme seg bort i. 

Akkurat de får seg nok en støkk av å få puppene til Caroline midt i fleisen. 

• Liker 35
Skrevet
AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Herrefred så flaut! Hvem vil være bereist på some egentlig? Vil si det er max harrytass å være stolt av å være «veldig bevandret på sosiale medier», men noe må vel torpedoen bruke tiden sin på mellom all bilskrapingen

CAFDFA83-A05D-48F4-AF58-AB37098FD6D0.jpeg

Har Caroline en ukjent sønn på 14 år?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Vanedis skrev (6 minutter siden):

Til de som mener at det er like naturlig for kvinner å vise frem brystvorter som for menn:

Hva tror dere ville skjedd om en mor gikk uten klær på overkroppen sammen med tenåringsbarnet vs hvis en far hadde gjort det? Ville de fått samme reaksjon fra barnet? I tilfelle ikke, så handler det om at kvinner sine bryst ofte er forbundet mer med noe seksuelt enn menn sine bryst.

Som kvinne ser ikke jeg behovet for en likestillingskamp vedrørende kvinner og menn sine bryst, slik det kan se ut til at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen prøver på. Det er mye annet som er mye viktigere å kjempe for. Håper de finner noe bedre før 8. mars. 

Han skjønner vel ikke at kvinnebryst er en veldig seksualisert greie og at mannsbryst ikke er det 🤣🤣🤣

• Liker 14
Skrevet

Problemet er ikke gjennomsiktig topp og synlig brystvorte, dette har flere kjendiser gjort før henne, men da har det f.eks. vært på rød løper og for å formidle et budskap. Her er det lagt i fullstendig feil kontekst - familiebilder og idyll fra vinterferie, og så plutselig dette? Oppmerksomhetsbehovet skinner så tydelig gjennom, men i stedet for å være sexy og småfrekt blir det bare skikkelig, skikkelig flaut. De har jo oppnådd at folk snakker om dem, så kanskje de er fornøyde - all oppmerksomhet er god oppmerksomhet?

• Liker 37
  • Nyttig 10
Skrevet
Vanedis skrev (12 minutter siden):

Han kjemper altså for at hans kone skal kunne vandre toppløs rundt omkring i offentligheten på lik linje med menn? Godt de har noen viktige kamper de kjemper. Stå på! 

• Liker 45
  • Nyttig 3
Skrevet
neon_sun skrev (3 minutter siden):

Dette her er et klassisk eksempel på to som har rotet inne i boblen sin alt for lenge. De er ikke i sync med samfunnet i det hele tatt. Mens jeg, kvinne på alder med Caroline og i "målgruppen" hennes, nå er midt i en spennende prosess der jeg klatrer jobbmessig, går CBE andre veien og resignerer mer og mer. Når jeg er ute og løper hører jeg på podcaster som leger om livet, for å få tips for å håndtere min mer og mer stressende hverdag der jeg balanserer barn og karriere. Siste sesong av Emiliy in paris har jeg skrinlagt, fordi den ikke føles verdt å bruke tid på. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg kommer til det punktet at jeg finner brystvorter, rumper og tomme blikk inspirerende i mitt liv. Og takk og lov for det. Caroline minner meg mer og mer om den ene vennninnen jeg har som ikke har gjort "noe" siden ungdomskolen og som enda trapper opp på rolige vinekvelder med barndomsgjengen sørpe full. Bobler er skumle å leve i, fordi man ender til slutt opp med å være totalt i utakt med samfunnet. Og resultatet er som regel puteflaut. 

Skal ikke sette noen diagnose men vil si at de nærmer seg en folie à deux situasjon😆

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Folie_à_deux

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Vitulina skrev (14 minutter siden):

Han skjønner vel ikke at kvinnebryst er en veldig seksualisert greie og at mannsbryst ikke er det 🤣🤣🤣

Da må vi slutte å seksualisere kvinnebryst og seksualisere mannebryst mer så det blir like feil å enten gjøre det ene eller andre. 

Skrevet

Nå er hun tilbake på «delikat» reel med blomsterbukett og kaffekopp med fransk bakgrunnsmusikk.🌸

BD63589F-55CD-461F-920B-94C9D16DD742.thumb.jpeg.e10d6e4cf12a58891f3a06e007da6e3b.jpeg

• Liker 8
Skrevet
Christiane_W skrev (2 minutter siden):

Nå er hun tilbake på «delikat» reel med blomsterbukett og kaffekopp med fransk bakgrunnsmusikk.🌸

BD63589F-55CD-461F-920B-94C9D16DD742.thumb.jpeg.e10d6e4cf12a58891f3a06e007da6e3b.jpeg

Ledsaget av Piafs "jeg angrer ingenting"... 🙈

• Liker 37
  • Nyttig 9
Skrevet
Iso1 skrev (12 minutter siden):

Da må vi slutte å seksualisere kvinnebryst og seksualisere mannebryst mer så det blir like feil å enten gjøre det ene eller andre. 

Hvorfor? Er dette virkelig en kamp som er så viktig å ta? 

• Liker 13
Skrevet
Iso1 skrev (16 minutter siden):

Hvorfor? 

• Liker 10
Skrevet

Okei, dette er kanskje useriøs kritikk fra meg, men jeg har ikke noe i mot nippel i monitor, men mer stylingen og oppsettet i bildet. Nipler og nude-effekt kan bli kjempefint på rød løper eller en profesjonell fotoshoot, men da er det ofte mer elegant og sensuelt, og anledningen passer seg for å være mer "daring". Olabukse, cardigan og gjennomsiktig BH hjemme på kjøkkenet i en hjemmesnekra shoot som dreier seg om at hun henter kaffe er både sløvt og helt ærlig ser klærne ganske billige ut. I tillegg skal hun lage et scenario hvor hun trasker rundt slik hjemme, noe hun gjerne må hvis hun vil men det er litt sært å tenke på at det plutselig kan dukke opp et barn på det kjøkkenet mens mor vil hente kaffe. Og nei, jeg tror ikke barn tar skade av å se verken pupper eller foreldre sine kropper, men det er jo så tydelig at hun ønsker at det skal være sensuelt at det hele blir en rar miks som ikke passer hverandre. Du kan gjerne være sexy mama, men da mener jeg at det bør passe anledningen. Alt til sin tid.

• Liker 47
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...