Djerv2020 Skrevet 3. mars 2023 #78061 Skrevet 3. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Jeg blir altså så lattermild selv her. Enkelte har ingen drite seg ut - grense. Trist, men komisk. Det heter visst tragikomisk.. Money talks! 7
Ænema Skrevet 3. mars 2023 #78062 Skrevet 3. mars 2023 Vandelay skrev (9 minutter siden): Javisst patetisk
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. mars 2023 #78063 Skrevet 3. mars 2023 Hadde datteren min lagt ut et slikt bilde hadde jeg blitt veldig lei meg og trist. Det signaliserer så mye mer enn kun 2 brystvorter. Hele settingen, konteksten og selve personen/tidligere innlegg. Det virker ikke som hun tenker over at hun faktisk er og skal være et forbilde for barna sine. I tillegg til eksponering av barn, tenk å ha bilde av morens bryster på Internett for alle å se og alle vet at du er datteren. Så trist. Så korttenkt. Jeg synes heller ikke bildene av Lk er noe bedre med tanke på det å være et forbilde og eksponering av barna sine. Tenk så flaut når de vokser opp og venner finner dette.
Pust Skrevet 3. mars 2023 #78064 Skrevet 3. mars 2023 Det er ikke til å tro at dette er to godt voksne mennesker. Latterlig, og fryktelig trist (med tanke på at de har barn). 26
Ellie77 Skrevet 3. mars 2023 #78065 Skrevet 3. mars 2023 Tidligere i dag hadde kontoen hennes 297500 følgere, ca. Nå står det 296’ og hun har gjort den privat. Effektiv rensing av følgere, si. Hele greia er mildt sagt patetisk. Sjappa går dårlig = kle av seg for oppmerksomhet. Bare sørgelig. 33 5
kvit_veis Skrevet 3. mars 2023 #78066 Skrevet 3. mars 2023 Ellie77 skrev (4 minutter siden): Tidligere i dag hadde kontoen hennes 297500 følgere, ca. Nå står det 296’ og hun har gjort den privat. Effektiv rensing av følgere, si. Hele greia er mildt sagt patetisk. Sjappa går dårlig = kle av seg for oppmerksomhet. Bare sørgelig. Jeg følger ikke CBE på instagram, og har nå mistet innsyn. På Facebook har jeg nettopp rapportert innlegget hennes, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Dette bryter med retningslinjer, og er et særdeles dårlig forbilde for både barna våre og eldre som lar seg påvirke. 21 3
Jobbermedbarn Skrevet 3. mars 2023 #78067 Skrevet 3. mars 2023 Måten LKE svarer på på sin egen IG profil🙈 Forstår han virkelig ikke hvordan dette ser ut utenifra? De kommer aldri til og lykkes med noe med den holdningen de viser til potensielle kunder. 29 1
Hallepalle2 Skrevet 3. mars 2023 #78068 Skrevet 3. mars 2023 Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden): Måten LKE svarer på på sin egen IG profil🙈 Forstår han virkelig ikke hvordan dette ser ut utenifra? De kommer aldri til og lykkes med noe med den holdningen de viser til potensielle kunder. Jeg syns det er virkelig morsomt når han svarer på kommentarer. Det er det mest underholdende bedriften bedriver. Nå ler han av at folk henviser til storys. Så gøy. 30 2
Snødronninga Skrevet 3. mars 2023 #78069 Skrevet 3. mars 2023 (endret) ble feil... Endret 3. mars 2023 av Snødronninga 1
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 3. mars 2023 Populært innlegg #78070 Skrevet 3. mars 2023 (endret) «Klassiker å henvise til noe som verken kan bevises eller motbevises» Unnskyld meg, men er han kort? Mener han at det som vises på story ikke teller? Mener han at ingen ser det og evt kan lagre det? Egentlig så innrømmer han at det er mye kroppsfokus på story, men det teller ikke så lenge det ikke ligger noe særlig i feeden. Javel. 🤡 For en kverulant! https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 3. mars 2023 av Snødronninga 50 8
Jobbermedbarn Skrevet 3. mars 2023 #78071 Skrevet 3. mars 2023 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Jeg syns det er virkelig morsomt når han svarer på kommentarer. Det er det mest underholdende bedriften bedriver. Nå ler han av at folk henviser til storys. Så gøy. Joda, det er underholdende også har man lyst til å synke i jorden på samme tid… 21
Populært innlegg Djerv2020 Skrevet 3. mars 2023 Populært innlegg #78072 Skrevet 3. mars 2023 Snødronninga skrev (1 minutt siden): «Klassiker å henvise til noe som verken kan bevises eller motbevises» Unnskyld meg, men er han kort? Mener han at det som vises på story ikke teller? Mener han at ingen ser det og evt kan lagre det? Egentlig så innrømmer han at det er mye kroppsfokus på story, men det teller ikke så lenge det ikke ligger noe særlig i feeden. Javel. 🤡 For en kverulant! Det kan absolutt bevises, lars kristian! Finnes nok mange som har tatt screenshots innimellom! Han er ekstremt høy på seg selv og sin egen fortreffelighet. Uggen type, spesielt når man vet hva han er troendes til å gjøre mot saklige kritikere. 48 2
Jobbermedbarn Skrevet 3. mars 2023 #78073 Skrevet 3. mars 2023 Snødronninga skrev (Akkurat nå): «Klassiker å henvise til noe som verken kan bevises eller motbevises» Unnskyld meg, men er han kort? Mener han at det som vises på story ikke teller? Mener han at ingen ser det og evt kan lagre det? Egentlig så innrømmer han at det er mye kroppsfokus på story, men det teller ikke så lenge det ikke ligger noe særlig i feeden. Javel. 🤡 For en kverulant! Man vet jo ikke om man skal le eller grine. De er to godt voksne mennesker… Jeg har møtt så mange mennesker/opplevd mye i mitt liv, men dette fascinerer meg og det sier mye… 31 1
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 3. mars 2023 Populært innlegg #78074 Skrevet 3. mars 2023 Det er så flaut å se. Saccosekk-flaut. Hvem tror de at de er? 🙄 Herr og fru Beckham? Han er omtrent like tiltrekkende som en trestokk, frua selv har mindre utstråling enn kjøkkenbenken på bildet. Om hun hadde sett i kameraet og ledd eller smilt, men neida, de gjør dette på fullt alvor. Gud bedre. 61 15
LilleSnupp Skrevet 3. mars 2023 #78075 Skrevet 3. mars 2023 Tenk så tragisk liv når dagene går med til å planlegge slike stunt på SoMe.. 28
Cancelled Skrevet 3. mars 2023 #78076 Skrevet 3. mars 2023 (endret) "Kjendis"-Norge består offisielt bare av lavbudsjetts-"kjendiser". Når man må ty til kroppsdeler for oppmerksomhet, så burde det være grunn til å bare gi opp "kjendis"-drømmen med en gang, med mindre du er blodharry og hypertrashy som det Snortfie er og bare gir faen. "Kjendis"-kulturen er så harry her i Norge, at jeg føler at jeg trenger et vitnebeskyttelsesprogram, hvor jeg kan flykte til utlandet og leve i skjul. Jeg er så flau av hele opplegget. Endret 3. mars 2023 av Biscuit Vælruni 29 1 5
kvit_veis Skrevet 3. mars 2023 #78077 Skrevet 3. mars 2023 Snødronninga skrev (4 minutter siden): «Klassiker å henvise til noe som verken kan bevises eller motbevises» Unnskyld meg, men er han kort? Mener han at det som vises på story ikke teller? Mener han at ingen ser det og evt kan lagre det? Egentlig så innrømmer han at det er mye kroppsfokus på story, men det teller ikke så lenge det ikke ligger noe særlig i feeden. Javel. 🤡 For en kverulant! https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Er dette bildet fjernet? Jeg følger ikke LKE og får ikke opp bildet på IG. Diskusjon rundt kjønn fra CBE, er bare latterlig btw, etter mitt syn er dette kun et rop om oppmerksomhet. 5
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78078 Skrevet 4. mars 2023 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Det er så flaut å se. Saccosekk-flaut. Hvem tror de at de er? 🙄 Herr og fru Beckham? Han er omtrent like tiltrekkende som en trestokk, frua selv har mindre utstråling enn kjøkkenbenken på bildet. Om hun hadde sett i kameraet og ledd eller smilt, men neida, de gjør dette på fullt alvor. Gud bedre. Hahah elsker denne kommentaren😂👏🏻 16 3
Snødronninga Skrevet 4. mars 2023 #78079 Skrevet 4. mars 2023 kvit_veis skrev (9 minutter siden): Er dette bildet fjernet? Jeg følger ikke LKE og får ikke opp bildet på IG. Diskusjon rundt kjønn fra CBE, er bare latterlig btw, etter mitt syn er dette kun et rop om oppmerksomhet. Nei, det ligger der. Følger han heller ikke, men han har åpen profil. Ser ut som han har fjernet en kommentar som er med i screenshot'en jeg tok. 😏 4
AntiBullshit Skrevet 4. mars 2023 #78080 Skrevet 4. mars 2023 Snødronninga skrev (29 minutter siden): «Klassiker å henvise til noe som verken kan bevises eller motbevises» Unnskyld meg, men er han kort? Mener han at det som vises på story ikke teller? Mener han at ingen ser det og evt kan lagre det? Egentlig så innrømmer han at det er mye kroppsfokus på story, men det teller ikke så lenge det ikke ligger noe særlig i feeden. Javel. 🤡 For en kverulant! https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Ganske avslørende kommentar fra torpedoen. Han innrømmer ganske greit at det som skjer på story «ikke tells», at der er det fritt vilt i deres lyne, noe man også ser på merkingen av reklame som er gjennomgående elendig - men særdeles elendig i story. I tillegg til at fruen helst kjører kampanjer i story og ikke i feed 30 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå