Rev. Revenge Skrevet 3. mars 2023 #78021 Skrevet 3. mars 2023 FruRosa skrev (3 minutter siden): Dette er direkte latterlig! Synlig? Hvor? LKE, du må kalibrere skjermen din. 39
Lana_86 Skrevet 3. mars 2023 #78022 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er selv enig imot seksualisering av nippelen, og helt for «free the nipple»-bevegelsen. Men akkurat denne influenseren mener jeg seksualiserer egen kropp, da poseringene virker tilgjorte og unaturligere, og da mister budskapet mening for meg. Når hennes mann legger ut et bilde av seg selv i bar overkropp, fremstår det som om de forsøker å lage storm i vannglass, og gi dette mer oppmerksomhet enn nødvendig . Dermed virker det som om budskapet er provokasjon som gir inntekt, og ikke sette igang en kvinnefrigjørende bevegelse. Med så mange følgerne har en jo mulighet til å skape en endring som bidra til noe positivt, men det er er svært utydelig om det var hensikten her. 36 8
Gjest Kattedama Skrevet 3. mars 2023 #78023 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Finlay skrev (2 minutter siden): Begge to altså, på samme kveld🤣 Mange desperate influensere om dagen. Endret 3. mars 2023 av Lill :)
EmilieH Skrevet 3. mars 2023 #78024 Skrevet 3. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden): Jeg tviler på at dette er noe som er diskutert i felles heim. Temmelig sikker på at daglig leder i et foretak med nedadgående tall og med en rabiat styreleder som skulle utfases fra cbe.nos offentlighet grunnet Beckmann-aftermath og generell ukontrollerbar adferd, gjør hva hun tror hun kan for oppmerksomhet: Dele bilder av opererte bryst i et mørklagt kjøkken der observatører inviteres til å velge om det er kaffe eller vin i muggen(e). Ingen trenger en annen person til å fotografere noe med stativ og selvutløser. Det er veldig lett å leke papparazzi på kjøkkenet med alskens hjelpemidler. Tilføyer: i denne sammenheng har jeg sannsynligvis undervurdert desperasjonen. Du har nok rett! 3
Cinzia Skrevet 3. mars 2023 #78025 Skrevet 3. mars 2023 Her en dag dukket det opp en artikkel i feeden min på fb. Den var en lege som beskrev en arbeidsdag på sykehuset. For et kjør og for et tempo, men også en arbeidshverdag fylt med faglige utfordringer og spennende arbeidsoppgaver, møter med både pasienter og kollegaer, og mange meningsfulle arbeidsoppgaver. Nå mener jeg ikke at man må være lege for å ha en spennende og givende hverdag, men det var litt kontrast til den hverdagen CBE og mannen lever 😂. For min egen del opplever jeg arbeidshverdagen min som en viktig del av det å bringe noe interessant inn i samtalene med mannen min. Vi jobber innenfor helt ulike bransjer, men utfordringer og opplevelser med kollegaer, ledelse, følelsen av å mestre eller ikke mestre etc er allikevel noe vi deler og snakker mye om. 20
Era Vulgaris Skrevet 3. mars 2023 #78026 Skrevet 3. mars 2023 FruRosa skrev (10 minutter siden): Dette er direkte latterlig! 😂😂😂 Herregud, noe så dumt! De driter seg ut i kor i kveld. 24 5
Amanda28 Skrevet 3. mars 2023 #78027 Skrevet 3. mars 2023 Altså.. Gå gjerne toppløs på stranda og vis barn i naturlige omgivelser at kropp er naturlig og vakkert. Men dette er faktisk hårreisende. Jo, det spiller en rolle at hun er mamma til to jenter som snart er i "rette alderen" til å begynne med slikt selv. Det har nylig vært flere skriverier i media fra politiet som er bekymret fordi barn deler lettkledde bilder og nakenbilder av seg selv på nettet. Da bør virkelig, i det minste foreldre, gå foran som et godt eksempel. Hvorfor skal ikke barna dele nakenbilder på nettet når mamma gjør det? Jeg er sjokkert. Jeg likte så godt bloggen til Caroline før i tiden, når er det ikke en dritt igjen. 31 9
~ Ada ~ Skrevet 3. mars 2023 #78028 Skrevet 3. mars 2023 Folk er fullstendig ødelagte av sosiale medier når det argumenteres (kommentarfeltet) for at nakenhet er naturlig og bør heies frem. Å sidestille det med å kle av seg for internett, er så blåst som det kan få blitt. Like så å blande «naturlig» og cbe. 37 3
Guffen Skrevet 3. mars 2023 #78029 Skrevet 3. mars 2023 Lana_86 skrev (11 minutter siden): Jeg er selv enig imot seksualisering av nippelen, og helt for «free the nipple»-bevegelsen. Men akkurat denne influenseren mener jeg seksualiserer egen kropp, da poseringene virker tilgjorte og unaturligere, og da mister budskapet mening for meg. Når hennes mann legger ut et bilde av seg selv i bar overkropp, fremstår det som om de forsøker å lage storm i vannglass, og gi dette mer oppmerksomhet enn nødvendig . Dermed virker det som om budskapet er provokasjon som gir inntekt, og ikke sette igang en kvinnefrigjørende bevegelse. Med så mange følgerne har en jo mulighet til å skape en endring som bidra til noe positivt, men det er er svært utydelig om det var hensikten her. Snart 8.mars, prøver å legge opp til et innlegg om kvinnefrigjøring lett å skjønne strategien bak her.. 18
K_mb Skrevet 3. mars 2023 #78030 Skrevet 3. mars 2023 (endret) FruRosa skrev (49 minutter siden): Dette er direkte latterlig! Mens andre jobber ræva av seg, er jobben til LKE å følge med på negative kommentarer hans kone mottar på bedriftsskonto, og deretter gi kritikerne tilbake med et selvdiggende bilde av seg selv. Patetisk 🙈 Snakk om å drite seg ut 😆 Endret 3. mars 2023 av K_mb 49
~ Ada ~ Skrevet 3. mars 2023 #78031 Skrevet 3. mars 2023 Og LKE fordummer ytterligere med å «harselere» over innvendingene. Dårskap er noe av det mest irriterende som finnes. 36
123Frustrert Skrevet 3. mars 2023 #78032 Skrevet 3. mars 2023 (endret) FruRosa skrev (27 minutter siden): Dette er direkte latterlig! Ha ha!! Her er det mye som er skakk-kjørt. Det bør oppnevnes verge for så lite reflekterte folk som figurerer på some, når de ikke har foreldre eller venner som er såpass fornuftige at se kan si i fra/ har innvirkning på dem. Dessuten kan ikke bryst og nipler hos damer og menn sammenlignes, LKE. Beklager, men her viser du bare hvor lite reflektert du er (og hvor lite hensyn du tar til barna dine). De bør ta seg en deltidsjobb i tillegg, om økonomien er så skrall som det ser ut til. Endret 3. mars 2023 av 123Frustrert 42
Kollontaj Skrevet 3. mars 2023 #78033 Skrevet 3. mars 2023 Guffen skrev (2 minutter siden): Snart 8.mars, prøver å legge opp til et innlegg om kvinnefrigjøring lett å skjønne strategien bak her.. Ja, det er nok en grunn til at kritiske kommentarer får stå. Fått så mye kritikk og hat og hets og misunnelse bare for en brystvorte, tenk det! Og hva er egentlig forskjellen på menn og kvinner, tenk på det også. Er helt likt! Dette er kvinnefrigjøring, for kvinner blir like lystne av å se på mannepupper som menn blir av å se på damepupper, så det så! Leste det i en forskningsrapport som vi brukte fem uker på (den var på engelsk og den var 15 sider lang). 35 5
Populært innlegg Djerv2020 Skrevet 3. mars 2023 Populært innlegg #78034 Skrevet 3. mars 2023 Det heter brystvorter på norsk, ikke nippler!!! 44 8
~ Ada ~ Skrevet 3. mars 2023 #78035 Skrevet 3. mars 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Leste det i en forskningsrapport som vi brukte fem uker på (den var på engelsk og den var 15 sider lang). 😂😂 4
Djerv2020 Skrevet 3. mars 2023 #78036 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Og slutt med det tullet om å avseksualisere brystene. Skal ha meg frabedt at det og blir en latterlig woke-sak! Endret 3. mars 2023 av Djerv2020 10
EmilieH Skrevet 3. mars 2023 #78037 Skrevet 3. mars 2023 Djerv2020 skrev (3 minutter siden): Og slutt med det tullet om å avseksualisere brystene. Skal ha meg frabedt at det og blir en latterlig woke-sak! Vi er seksuelle vesener, og kvinners bryster har vært seksualisert lenge!!! Og godt er det, for det er med på å tenne mannen, noe som igjen fører til at mennesker blir født og verden går videre. Det går bra ellers, eller? 3
EmilieH Skrevet 3. mars 2023 #78039 Skrevet 3. mars 2023 Fjugur skrev (1 minutt siden): Hele innlegget er fjernet nå Tålte vel ikke stormen som kom, og at ikke alt var hjerter og flammer. 5 2
Djerv2020 Skrevet 3. mars 2023 #78040 Skrevet 3. mars 2023 EmilieH skrev (6 minutter siden): Det går bra ellers, eller? Ja, stort sett. Takk som spør❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå