Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel desp etter cash. Når alt annet svikter så selger vi kroppen til mor. Så slipper far å ta noen ekstra tak.

Familybusiness.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet
MorindaDedley skrev (6 minutter siden):

.....men at man fordi man er en mamma ikke kan vise seg lettkledd, synes jeg er et særdeles dårlig et, og fremstår dessverre her som momshaming. Kontrastene med at hvis ikke du hadde vært mamma hadde det vært helt greit liksom, men fordi du er mamma så må du være helt annerledes. 

I utgangspunktet enig.

Men. Dette er ikke en hvilken som helst mamma som synes det er deilig å gå lettkledd hjemme en fredagskveld. Det er daglig leder i Treasures AS, som altså poster dette på firmakontoen for 300 000 følgere.

Man kan jo bare spekulere i hvorfor daglig leder og hennes mann mener dette er en god ide.

Personlig synes jeg bildene er triste. De skal sannsynligvis være sexy, og helst provosere.

Det man ser er en kvinne som ikke er komfortabel i denne settingen. Hun ser forknytt ut. Omtrent så langt fra sexy som det går an å komme. Det skal mer enn en brystvorte til.

Skrevet (endret)

Så utrolig pinlig… Og runkeringen som heier i kommentarfeltet for å få likes og flamme tilbake. Hva har dette med kvinnefrigjøring å gjøre?! Opererte brystet i monitor. Hjelp. Tenk å være så stolt av opererte bryster. 

Endret av cerruti
  • Liker 39
Skrevet

Omsetningen hos Treasures AS er blitt så treig at daglig leder/36 år gammel tobarnsmor som "ikke kan skjule at hun har barn for ellers blir kommersialiseringen så upersonlig og kald", tar opp konkurransen om oppmerksomhet og eksponert brystvorte i monitor med 28 år gamle og barnløse partygirl Sophie Elise AS som nettopp har fått temmelig mange overskrifter. Yoga var lissom itte nok:sexy:

• Liker 40
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
MorindaDedley skrev (1 time siden):

Men jeg ser forresten veldig mange kommenterer negativt med at «fysj, du er mor, kan ikke holde på sånn», eller «hva tror du barna sine synes om at moren deres viser puppene på Instagram» osv….og jeg merker at det ga en usmak å lese det. Det finnes nok av gode argumenter til hvorfor det der bare er helt feil, men at man fordi man er en mamma ikke kan vise seg lettkledd, synes jeg er et særdeles dårlig et, og fremstår dessverre her som momshaming. Kontrastene med at hvis ikke du hadde vært mamma hadde det vært helt greit liksom, men fordi du er mamma så må du være helt annerledes. 
Det hun virkelig ikke burde gjøre er å blande hverken barn eller blotte casual fredagspupp i bedriftskanalen sin!? Ingen av delene har noe som helst der å gjøre. Dette er altså en rørete suppe av hund, trening, barn, baking og pupp, samtidig som det skal være en seriøs business, skal man le eller gråte?

Men jeg synes som sagt god kritikk dessverre vil bli borte hvis alle skal kaste seg på den derre med at FORDI du er mamma så er bildet forkastelig…. 

Jeg er enig i noe av det du skriver, men ikke at det er momshaming. Når man har barn så har man helt andre hensyn å ta enn når man ikke har barn. Alt man gjør som forelder påvirker barna enten man vil eller ikke. I den digitale verden bør man tenke seg om minst 10 ganger før man legger ut noe hvis man har barn, fordi det kan skade de også.

Endret av K_mb
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Skulle gjerne vært flue på veggen der hjemme når de diskuterte denne toppen og at de skulle legge bildene ut på Instagram. Tenk at LK står på kjøkkenet å tar bilder av kona halvnaken for så å legge det ut til 400 k følgere. Når jeg ikke trodde de kunne synke lavere, sank de jammen meg enda noen til. Lurer på hva neste trekk fra dem blir for å tiltrekke seg oppmerksomhet. 

• Liker 31
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er også noe å tenke på ifht til egne døtre hvordan mor etter en brystoperasjon plutselig viser brystvorter og sideboob osv støtt og stadig. Det er helt fjernt at noen i min omgangskrets kunne gjort noe sånt. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet
Bulsara skrev (3 timer siden):

Pupp og rumpe- rødvin og god helg. Har ikke ord lenger

bilder fra IG

6B0C0A9B-459D-446C-86F5-4A062A08FC81.jpeg

E809C33C-43F6-4907-B09B-878B5E05A010.jpeg

837B23B4-B4B3-4272-A242-F7F9D4321539.jpeg

Herr-e-gud 🙈😂dette er faktisk noe av det dummeste jeg har sett. Jeg blir verken provosert eller interessert, jeg blir lattermild og oppgitt. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
Skrevet

Og noe legger LK ut et bilde i bar overkropp og en merkelig tekst. De to der synker så lavt! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Er hun i slekt med Sue Ellen Mishke, the braless wonder? 🤣

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ha, ha wtf!😳😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Glufseguri skrev (39 minutter siden):

Jaja, hun har da betalt for dem🤪

Og med dette stuntet kan de sikkert forsvare at de skrives av på skatten også - om de ikke allerede har gjort det... som utgift til inntekts ervervelse...

• Liker 15
Skrevet

Dette er direkte latterlig!

Screenshot_20230303-223123_Instagram.jpg

• Liker 37
Skrevet (endret)
EmilieH skrev (12 timer siden):

Skulle gjerne vært flue på veggen der hjemme når de diskuterte denne toppen og at de skulle legge bildene ut på Instagram. Tenk at LK står på kjøkkenet å tar bilder av kona halvnaken for så å legge det ut til 400 k følgere. Når jeg ikke trodde de kunne synke lavere, sank de jammen meg enda noen til. Lurer på hva neste trekk fra dem blir for å tiltrekke seg oppmerksomhet. 

Jeg tviler på at dette er noe som er diskutert i felles heim. Temmelig sikker på at daglig leder i et foretak med nedadgående tall og med en rabiat styreleder som skulle utfases fra cbe.nos offentlighet grunnet Beckmann-aftermath og generell ukontrollerbar adferd, gjør hva hun tror hun kan for oppmerksomhet: Dele bilder av opererte bryst i et mørklagt kjøkken der observatører inviteres til å velge om det er kaffe eller vin i muggen(e).

Ingen trenger en annen person til å fotografere noe med stativ og selvutløser. Det er veldig lett å leke papparazzi på kjøkkenet med alskens hjelpemidler.

Tilføyer: i denne sammenheng har jeg sannsynligvis undervurdert desperasjonen, og erklærer herved de to partnerne bak bedriftskontoene som svømmende uten flytevest i en malstrøm av umodenhet.

Endret av Revenge o'Cavatina
Gir helt opp
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud. Nå er de virkelig desperate.

Og ja, det er forskjell på en kvinne og en manns bryster. Pussig nok.

• Liker 37
Skrevet
FruRosa skrev (2 minutter siden):

De gir tidenes lissepasning til mads hansen her. Tar han ikke denne ballen, mistenker jeg vennskap/kjennskap!

• Liker 39
Gjest Finlay
Skrevet
FruRosa skrev (2 minutter siden):

Begge to altså, på samme kveld🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...