Fizzypo Skrevet 15. januar 2023 #75281 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Kollontaj skrev (21 minutter siden): Alle vet at ansikt som smiler ekte mot deg, er best egnet for kontakt. Så gammeldags er hjernen vår. Den stilen med bortvendt ansikt og/eller kropp uten hode har CBE.no brukt hyppig i reklame. Jeg er ikke enig i det vil heller si at det kommer an på hva man selger. Syns reklamen Good for Me selv har brukt på IG kontoen sin fra 5. desember med masse bilder av kvinner tatt bakfra med fokus på hår og frisyrer er nydelig. Et godt eksempel på hvordan man kan droppe å ta med ansikt, men likevel vise "resultatet" av tilskuddet deres. CBE sin reklame er ikke i nærheten av det, men det er jo ikke det mitt innlegg fokuserte på. Syns uansett at dette forsøket er bedre enn f.eks den hun hadde for Ideal of Sweden der kun kropp var i monitor og jeg slet med å se produktet. Tillegg: ser nå at de bildene de brukte ikke var en reklame de selv laget, men budskapet blir jo det samme. De valgte ut bildene fordi hår og frisyrer i fokus som igjen er i tråd med det de selger. Endret 15. januar 2023 av Fizzypo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. januar 2023 #75282 Del Skrevet 15. januar 2023 Fizzypo skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig i det vil heller si at det kommer an på hva man selger. Syns reklamen Good for Me selv har brukt på IG kontoen sin fra 5. desember med masse bilder av kvinner tatt bakfra med fokus på hår og frisyrer er nydelig. Et godt eksempel på hvordan man kan droppe å ta med ansikt, men likevel vise "resultatet" av tilskuddet deres. CBE sin reklame er ikke i nærheten av det, men det er jo ikke det mitt innlegg fokuserte på. Syns uansett at dette forsøket er bedre enn f.eks den hun hadde for Ideal of Sweden der kun kropp var i monitor og jeg slet med å se produktet. Tror nok det har noe med at man har sett mye upersonlig reklame fra CBE.no, denne leses da inn i samme kontekst, dvs jeg gjør det. Selv synes jeg heller ikke fokus på mage og rumpe er en opptur her. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. januar 2023 #75283 Del Skrevet 15. januar 2023 To løpeøkter pr dag, jaja… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. januar 2023 #75284 Del Skrevet 15. januar 2023 Isild skrev (15 timer siden): Jeg vil kalle det `påbegynte` studier det hun har i bagasjen. Påbegynt, og ikke fullført. Ikke så mye å skryte av i min bok. Lett å starte men mer krevende å fullføre 😜 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. januar 2023 #75285 Del Skrevet 15. januar 2023 Isola2 skrev (10 timer siden): Tror han fotograferte dåpen til barnet til broren sin og et bryllup for noen år siden. Mørke og dystre bilder det også. Mørkt og dystert fra en dåp????? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. januar 2023 #75286 Del Skrevet 15. januar 2023 cerruti skrev (29 minutter siden): To løpeøkter pr dag, jaja… Å, er vi oppe i to kaloriforbrenningstimer og en styrke-halvtime per dag, med baby-matporsjoner attåt? Ja da bør det vel minst kvalifisere til deltakelse i Sandefjord Open når det gjelder "trening🧜♀️💃, sunne oppskrifter🧁🍰 og spør oss om hva som helst🤓 ⁉️vi ønsker å svare på" Som for eksempel: Spiser du brokkoli, og hvor mange kalorier forbrenner du - ikke jeg, med et sugende blikk inn i speilet🧐 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. januar 2023 #75287 Del Skrevet 15. januar 2023 RødeRandi skrev (2 timer siden): Jeg gikk en egen ro over meg i kveld. Det gjorde godt for kropp og sjel å få vite hvorfor håret hennes vokser. 😂😂😂😂😂 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 15. januar 2023 #75288 Del Skrevet 15. januar 2023 Danseskjørt skrev (På 11.1.2023 den 13.55): Åja, akkurat ja😱 3-4 ganger er jo IKKE sjelden. Haha er det mulig. Alt er vel relativt. For noen er det å trene 3-4 ganger lite. For andre er ikke en 2-årig journalist«utdannelse» eller 1 år økonomi på BI «høyere utdanning»... 🙄🤭🙃 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. januar 2023 #75289 Del Skrevet 15. januar 2023 Hereforthecomments skrev (7 minutter siden): Alt er vel relativt. For noen er det å trene 3-4 ganger lite. For andre er ikke en 2-årig journalist«utdannelse» eller 1 år økonomi på BI «høyere utdanning»... 🙄🤭🙃 Det kan godt være at Treasures AS verdsetter høyere utdanning etter "advokaten" som ikke smurte avokadoen sin utover toasten til daglig leder i kommentarfeltet bedre. Men enkelte regler er daglig leder for Treasures AS alltid nødt til å svare for. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. januar 2023 #75290 Del Skrevet 16. januar 2023 Pusern3 skrev (6 timer siden): Lett å starte men mer krevende å fullføre 😜 Ja, og slik har det fortsatt. Hun/de har veldig lav gjennomføringsevne. Mange ideer og påbegynte studier og prosjekter - som blir til ingenting. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 16. januar 2023 Populært innlegg #75291 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Pusern3 skrev (11 timer siden): Mørkt og dystert fra en dåp????? Han bommer ofte på hvordan man formidler et budskap. En dåp er et lykkelig øyeblikk for alle involverte og burde fortelles i varme og lyse farger, i stedet velger han noe han selv synes er litt kult, nemlig litt mørke bruntoner. Man blir aldri en god fotograf om man ikke forstår essensen i det man skal formidle, men bare velger noe som man selv mener ser tøft ut. Han har lagt ut mange eksempler på at det kun er det tekniske han har fått grep om, som for eksempel Caroline på ski i strålende solskinn - hvor fargene er så brune at man heller assosierer til apokalypse enn deilig dag på fjellet. Bildene er kule på sitt vis, men forteller ikke det de skal. Han mangler det viktigste i det å jobbe med bilder, nemlig det å kunne formidle et budskap, en fortelling. Han kan synes det er så dumt som bare det, men foto som illustrasjon er altså noe helt annet enn foto som kunst. Endret 16. januar 2023 av Pust 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. januar 2023 #75292 Del Skrevet 16. januar 2023 Pust skrev (3 minutter siden): Han bommer ofte på hvordan man formidler et budskap. En dåp er et lykkelig øyeblikk for alle involverte og burde fortelles i varme og lyse farger, i stedet velger han noe han selv synes er litt kult, nemlig litt mørke bruntoner. Man blir aldri en god fotograf om man ikke forstår essensen i det man skal formidle, men bare velger noe som man selv mener ser tøft ut. Han har lagt ut mange eksempler på at det kun er det tekniske han har fått grep om, som for eksempel Caroline på ski i strålende solskinn - hvor fargene er så brune at man heller assosierer til apokalypse enn deilig dag på fjellet. Han mangler det viktigste i det å jobbe med bilder, nemlig det å kunne formidle et budskap, en fortelling. Han kan synes det er så dumt som bare det, men foto som illustrasjon er altså noe helt annet enn foto som kunst. Han fikk det til å se ut som det var solformørkelse på 17 Mai også, og som om de ikke har lys på treningsrommet. 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. januar 2023 #75293 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg syns mange av fotoene hans er fine, men de egner seg ikke i den sammenhengen de blir presentert. Kanskje han kan åpne en egen konto for bildene han lager? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. januar 2023 #75294 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Pust skrev (26 minutter siden): Jeg syns mange av fotoene hans er fine, men de egner seg ikke i den sammenhengen de blir presentert. Kanskje han kan åpne en egen konto for bildene han lager? God idè! Jeg selv følger mange fotokontoer, ville nok fulgt hans også. På en slik konto kan man leke seg som man vil. Han er selvsagt fri til å leke seg som han vil med bildene på kontoen til kona også, men det er som du sier ikke alltid effektene han liker så godt passer til det som skal formidles der. Endret 16. januar 2023 av Isild 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 16. januar 2023 #75295 Del Skrevet 16. januar 2023 Skal hun fortsette med pod? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. januar 2023 #75296 Del Skrevet 16. januar 2023 Pust skrev (1 time siden): Han bommer ofte på hvordan man formidler et budskap. En dåp er et lykkelig øyeblikk for alle involverte og burde fortelles i varme og lyse farger, i stedet velger han noe han selv synes er litt kult, nemlig litt mørke bruntoner. Man blir aldri en god fotograf om man ikke forstår essensen i det man skal formidle, men bare velger noe som man selv mener ser tøft ut. Han har lagt ut mange eksempler på at det kun er det tekniske han har fått grep om, som for eksempel Caroline på ski i strålende solskinn - hvor fargene er så brune at man heller assosierer til apokalypse enn deilig dag på fjellet. Bildene er kule på sitt vis, men forteller ikke det de skal. Han mangler det viktigste i det å jobbe med bilder, nemlig det å kunne formidle et budskap, en fortelling. Han kan synes det er så dumt som bare det, men foto som illustrasjon er altså noe helt annet enn foto som kunst. Det ligger noen bilder på coachens private Instagram(kirken sin feil at de ble mørke selvsagt), men mener jeg har sett andre bilder fra den hendelsen et sted..husker ikke hvor..men det ble litt for dystert etter min smak. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 16. januar 2023 #75297 Del Skrevet 16. januar 2023 I dagens episode av den mørke thrilleren «CBE og det mørke huset» presenterer vi: CBE brekker en negl! Følg med for å se utviklingen av dette nervepirrende dramaet. 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 16. januar 2023 #75298 Del Skrevet 16. januar 2023 Ellie77 skrev (18 minutter siden): I dagens episode av den mørke thrilleren «CBE og det mørke huset» presenterer vi: CBE brekker en negl! Følg med for å se utviklingen av dette nervepirrende dramaet. Måtte sjekke story, og det så faktisk ganske ekkelt ut 😨 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 16. januar 2023 #75299 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Jeg hørte på Trygdekontoret her om dagen, episoden handlet om bodybuilding og trening. Der snakket de b.la om at jo eldre du blir, jo lengre tid trenger kroppen på hvile og restitusjon - at det ikke er bra å trene flere ganger om dagen. Man påfører seg skader, slitasjer og dårlig helse. Da tenkte jeg på ekteparet Eriksen, selvfølgelig, og deres usunne flere-ganger-om-dagen-hver-dag-opplegg. Merkverdig at disse to på snart 40-år faktisk holder på slik, det ble også sagt at toppidrett er jo langt ifra sunt, nettopp pga disse tingene - og at det er derfor så "få" trener på topp, og gir seg i en relativt ung alder. De begge sliter vel med mye skade og slitasje, merkelig at ingen bjeller ringer.. Men LKE har jo trent siden han var liten, så dette vet vel han alt om 😅🥛. Er vel alle andre som tar feil. Endret 16. januar 2023 av kraftwerk 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 16. januar 2023 #75300 Del Skrevet 16. januar 2023 Hørte nettopp på radio at grunnen til at MGP skulle tillate autotune var for å profesjonalisere lytteropplevelsen 🤔 Det må vel også bety at CBE.no redigerer bilder og bruker filter for å profesjonalisere seeropplevelsen? Slik at det ikke blir så slitsomt å se på bilder av henne og familien? At jeg kunne misforstå sånn i alle disse årene. Det var visst for mitt eget beste 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå