Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (1 minutt siden):

Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! 

3-4 dager i uken er jo vanlig 😅 Jeg trener som oftest 4-5 dager i uken. Trenger jeg pause, så er jeg ikke redd for å kutte ned på dagene... Hun har nok et forvrengt bilde av trening..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EmilieH skrev (20 minutter siden):

Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! 

Jeg tolket den setningen som «trener du ofte ikke 3-4 ganger i uka».. og ikke at 3-4 ganger var sjeldent.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfallende hvor mye de har begynt å mase om engasjement på netfit-kontoen.

"Husk å lagre posten så du finner den igjen!" 

"Tagg noen som trener for hardt og burde lese dette!"

"Del gjerne!"

"Kommenter!"

• Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil Julianne gi stafettpinnen videre til andre inflencere i saken om deling av barn. Håper jeg for mye når jeg ønsker at Caroline og Lasse skal ta den i mot? Burde kanskje ikke holde pusten! 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (1 time siden):

Det står jo følgende her https://www.instagram.com/p/CnQ0hBYD5ll/

Trener du sjeldent, f.eks 3-4 dager per uke, kan du fint ha en større andel av de harde øktene, 

Så, ja, da mener de at 3-4 ganger er sjeldent. Noe det virkelig ikke er om man er vanlig mosjonist. Men de sammenligner seg selv med toppidrettsutøvere, så.. 

Kjenner jeg er spent på oppdatering om piercingen, jeg. :popcorn: 

Åja, akkurat ja😱 3-4 ganger er jo IKKE sjelden. Haha er det mulig. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, lenebu said:

"Del gjerne!"

"Kommenter!"

Du kan til og med "Spør om hva som helst"!! 🤔

Tror heller jeg går for google..

Screenshot_20230111_140208_Instagram.jpg

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (38 minutter siden):

Nå vil Julianne gi stafettpinnen videre til andre inflencere i saken om deling av barn. Håper jeg for mye når jeg ønsker at Caroline og Lasse skal ta den i mot? Burde kanskje ikke holde pusten! 

Hun har vel sluttet fullstendig med å ha noen som helst meninger om ulike aktuelle temaer, i hvert fall ikke noe som publiseres?

Kanskje antall mageplask ved tidligere forsøk gjør at hun heller velger å holde kjeft, eller at hun rett og slett ikke gidder som med det meste annet som angår "jobben" som influenser. Så sant det ikke gjelder trening, posering, kropp, hud og hår, samt diverse juleposter, så er det null nix nada innhold. Ikke et snev av substans og noe folk kan relatere til. Kun show-off kanal og sjeldne tilfeller av kampanjer som er lite troverdige og tidvis slurvete lagd. 

Vi venter jo fortsatt i "spenning" på oppdateringer på bloggen som det for snart et år siden var så viktig å beholde, for der kunne hun dele ting som var viktig for henne når hun ønsket det. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (20 minutter siden):

Trene 3-4 ganger i uka er sjeldent? 

Mennesker som investerer i en PT/coach for å komme igang med trening er tydeligvis ikke målgruppen. 3-4 ganger i uken er å trene jevnlig, ikke sjeldent! Man skremmer jo vekk vanlige folk ved å legge lista DER. 

Har han/de fortsatt mest lyst til å trene "athletes" kanskje. Det kommer aldri til å skje. Han er bare en en liten kverulant som stikker innom andre treningsprofiler for å bruke alle de fancy ordene sine - som et forsøk på å imponere i bransjen. Hun lar være å vise øvelser, eller viser øvelser feil. Alt handler om posering og mørke bilder. 

Har ikke sett eller hørt at noen som helst har blitt trent av, eller imponert av LKE/CBE. 

Når de ikke har noe annet å gjøre enn å gå rundt hjemme og beundre seg selv i speil og mobil da er nok 3-4 ganger i uka litt lite, ja. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Du kan til og med "Spør om hva som helst"!! 🤔

Tror heller jeg går for google..

Screenshot_20230111_140208_Instagram.jpg

Jeg ble slettet fra Netfit for å spør om hva som helst, jeg spurte om hvorfor de oppfordret til å lage innlegg som ikke inneholdt noe informasjon (det var noe om rask forbrenning eller noe). Så det er jo en sannhet med modifikasjoner 😂

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hallepalle2 said:

Jeg ble slettet fra Netfit for å spør om hva som helst, jeg spurte om hvorfor de oppfordret til å lage innlegg som ikke inneholdt noe informasjon (det var noe om rask forbrenning eller noe). Så det er jo en sannhet med modifikasjoner 😂

"Netfit - bli blokkert for hva som helst!"

🤭

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (1 time siden):

Det visste vi vel alle at ingen av fruene eller mennene våger å stille opp i en debatt. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Det visste vi vel alle at ingen av fruene eller mennene våger å stille opp i en debatt. 

Nei, det enkleste er å ytre meningene sine uten å risikere å måtte svare på kritiske oppfølgingsspørsmål.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De klarer bare ikke å la være å eksponere barna selv om de innerst inne vet det er feil. Caroline Berg Eriksen klarer ikke å svare på de enkleste spørsmål fra media, selv om hun er utdannet journalist ifølge henne selv. 

• Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 timer siden):

Nåja, metakritikkerene driver nå med det samme gnålet år etter år om at kritikken som kommer ikke er bra nok, smålig og repeterende. 

Vet ikke hvem som er på rundtur i svingdøra jeg.

Word👏🙏

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (5 timer siden):

"Del gjerne!"

"Kommenter!"

Som markedsfører får jeg helt mareritt av retningen innleggene har tatt den siste tiden... Her er det noen som henter litt for mange (dårlige) tips fra selverklærte amerikanske eksperter og "solopreneurs". De siste innleggene alene gjør det så utrolig tydelig at det mangler kommersiell teft, hvor forståelse av målgruppe og kundereise bør være førstepri. Som alt annet de gjør er det meg, meg meg. Det funker ikke i 2023.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...