Minlillesky Skrevet 11. januar 2023 #75041 Del Skrevet 11. januar 2023 EmilieH skrev (1 minutt siden): Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! 3-4 dager i uken er jo vanlig 😅 Jeg trener som oftest 4-5 dager i uken. Trenger jeg pause, så er jeg ikke redd for å kutte ned på dagene... Hun har nok et forvrengt bilde av trening.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 11. januar 2023 #75042 Del Skrevet 11. januar 2023 EmilieH skrev (20 minutter siden): Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! Jeg tolket den setningen som «trener du ofte ikke 3-4 ganger i uka».. og ikke at 3-4 ganger var sjeldent.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75043 Del Skrevet 11. januar 2023 Danseskjørt skrev (38 minutter siden): Jeg tolket den setningen som «trener du ofte ikke 3-4 ganger i uka».. og ikke at 3-4 ganger var sjeldent.. Det står jo følgende her https://www.instagram.com/p/CnQ0hBYD5ll/: Trener du sjeldent, f.eks 3-4 dager per uke, kan du fint ha en større andel av de harde øktene, Så, ja, da mener de at 3-4 ganger er sjeldent. Noe det virkelig ikke er om man er vanlig mosjonist. Men de sammenligner seg selv med toppidrettsutøvere, så.. Kjenner jeg er spent på oppdatering om piercingen, jeg. 50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75044 Del Skrevet 11. januar 2023 4 minutter siden, loffen said: Det står jo følgende her https://www.instagram.com/p/CnQ0hBYD5ll/: Trener du sjeldent, f.eks 3-4 dager per uke, kan du fint ha en større andel av de harde øktene, Så, ja, da mener de at 3-4 ganger er sjeldent. Noe det virkelig ikke er om man er vanlig mosjonist. Men de sammenligner seg selv med toppidrettsutøvere, så.. Kjenner jeg er spent på oppdatering om piercingen, jeg. Det der er så talende for hvor lite inkluderende og hvor lite inspirerende de er. "La oss gi folk som faktisk trener fire ganger i uka i en hektisk hverdag følelsen av at det er lite!" Det er så talende. De vil være bedre enn andre hele tiden. 60 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 11. januar 2023 #75045 Del Skrevet 11. januar 2023 Påfallende hvor mye de har begynt å mase om engasjement på netfit-kontoen. "Husk å lagre posten så du finner den igjen!" "Tagg noen som trener for hardt og burde lese dette!" "Del gjerne!" "Kommenter!" 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 11. januar 2023 #75046 Del Skrevet 11. januar 2023 Nå vil Julianne gi stafettpinnen videre til andre inflencere i saken om deling av barn. Håper jeg for mye når jeg ønsker at Caroline og Lasse skal ta den i mot? Burde kanskje ikke holde pusten! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 11. januar 2023 #75047 Del Skrevet 11. januar 2023 loffen skrev (1 time siden): Det står jo følgende her https://www.instagram.com/p/CnQ0hBYD5ll/: Trener du sjeldent, f.eks 3-4 dager per uke, kan du fint ha en større andel av de harde øktene, Så, ja, da mener de at 3-4 ganger er sjeldent. Noe det virkelig ikke er om man er vanlig mosjonist. Men de sammenligner seg selv med toppidrettsutøvere, så.. Kjenner jeg er spent på oppdatering om piercingen, jeg. Åja, akkurat ja😱 3-4 ganger er jo IKKE sjelden. Haha er det mulig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 11. januar 2023 #75048 Del Skrevet 11. januar 2023 35 minutter siden, lenebu said: Påfallende hvor mye de har begynt å mase om engasjement på netfit-kontoen. "Husk å lagre posten så du finner den igjen!" "Tagg noen som trener for hardt og burde lese dette!" "Del gjerne!" "Kommenter!" Du kan til og med "Spør om hva som helst"!! 🤔 Tror heller jeg går for google.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75049 Del Skrevet 11. januar 2023 Trene 3-4 ganger i uka er sjeldent? Mennesker som investerer i en PT/coach for å komme igang med trening er tydeligvis ikke målgruppen. 3-4 ganger i uken er å trene jevnlig, ikke sjeldent! Man skremmer jo vekk vanlige folk ved å legge lista DER. Har han/de fortsatt mest lyst til å trene "athletes" kanskje. Det kommer aldri til å skje. Han er bare en en liten kverulant som stikker innom andre treningsprofiler for å bruke alle de fancy ordene sine - som et forsøk på å imponere i bransjen. Hun lar være å vise øvelser, eller viser øvelser feil. Alt handler om posering og mørke bilder. Har ikke sett eller hørt at noen som helst har blitt trent av, eller imponert av LKE/CBE. 45 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 11. januar 2023 #75050 Del Skrevet 11. januar 2023 EmilieH skrev (38 minutter siden): Nå vil Julianne gi stafettpinnen videre til andre inflencere i saken om deling av barn. Håper jeg for mye når jeg ønsker at Caroline og Lasse skal ta den i mot? Burde kanskje ikke holde pusten! Hun har vel sluttet fullstendig med å ha noen som helst meninger om ulike aktuelle temaer, i hvert fall ikke noe som publiseres? Kanskje antall mageplask ved tidligere forsøk gjør at hun heller velger å holde kjeft, eller at hun rett og slett ikke gidder som med det meste annet som angår "jobben" som influenser. Så sant det ikke gjelder trening, posering, kropp, hud og hår, samt diverse juleposter, så er det null nix nada innhold. Ikke et snev av substans og noe folk kan relatere til. Kun show-off kanal og sjeldne tilfeller av kampanjer som er lite troverdige og tidvis slurvete lagd. Vi venter jo fortsatt i "spenning" på oppdateringer på bloggen som det for snart et år siden var så viktig å beholde, for der kunne hun dele ting som var viktig for henne når hun ønsket det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75051 Del Skrevet 11. januar 2023 Sophia_08 skrev (16 minutter siden): Du kan til og med "Spør om hva som helst"!! 🤔 Tror heller jeg går for google.. Sunne oppskrifter? Det er jo kun karbohydrater og sukker! Pasta, toast og energibarer. Jeg måtte 15 uker tilbake i tid for å finne en annen grønnsak enn avokado. Avokado er sunt, for all del, men det er også energitett og en miljøversting, så man kan med fordel bytte den ut med andre grønnsaker innimellom. En annen ting jeg reagerer på er at mye av maten er "flytende". Shakes, smoothie og grøt. Hvorfor det? Caroline har da tenner? Det er mulig jeg er matsnobb, men jeg tenker at et kosthold omtrent blottet for grønnsaker neppe kan kalles sunt? Hvis jeg skal putte det i en kategori, så ligner det typisk studentmat. Raskt og billig, men ikke noe du lever på i lengden. 45 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. januar 2023 #75052 Del Skrevet 11. januar 2023 Isild skrev (20 minutter siden): Trene 3-4 ganger i uka er sjeldent? Mennesker som investerer i en PT/coach for å komme igang med trening er tydeligvis ikke målgruppen. 3-4 ganger i uken er å trene jevnlig, ikke sjeldent! Man skremmer jo vekk vanlige folk ved å legge lista DER. Har han/de fortsatt mest lyst til å trene "athletes" kanskje. Det kommer aldri til å skje. Han er bare en en liten kverulant som stikker innom andre treningsprofiler for å bruke alle de fancy ordene sine - som et forsøk på å imponere i bransjen. Hun lar være å vise øvelser, eller viser øvelser feil. Alt handler om posering og mørke bilder. Har ikke sett eller hørt at noen som helst har blitt trent av, eller imponert av LKE/CBE. Når de ikke har noe annet å gjøre enn å gå rundt hjemme og beundre seg selv i speil og mobil da er nok 3-4 ganger i uka litt lite, ja. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. januar 2023 #75053 Del Skrevet 11. januar 2023 Sophia_08 skrev (1 time siden): Du kan til og med "Spør om hva som helst"!! 🤔 Tror heller jeg går for google.. Jeg ble slettet fra Netfit for å spør om hva som helst, jeg spurte om hvorfor de oppfordret til å lage innlegg som ikke inneholdt noe informasjon (det var noe om rask forbrenning eller noe). Så det er jo en sannhet med modifikasjoner 😂 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 11. januar 2023 #75054 Del Skrevet 11. januar 2023 2 minutter siden, Hallepalle2 said: Jeg ble slettet fra Netfit for å spør om hva som helst, jeg spurte om hvorfor de oppfordret til å lage innlegg som ikke inneholdt noe informasjon (det var noe om rask forbrenning eller noe). Så det er jo en sannhet med modifikasjoner 😂 "Netfit - bli blokkert for hva som helst!" 🤭 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. januar 2023 #75055 Del Skrevet 11. januar 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Nå vil Julianne gi stafettpinnen videre til andre inflencere i saken om deling av barn. Håper jeg for mye når jeg ønsker at Caroline og Lasse skal ta den i mot? Burde kanskje ikke holde pusten! Det visste vi vel alle at ingen av fruene eller mennene våger å stille opp i en debatt. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. januar 2023 #75056 Del Skrevet 11. januar 2023 cerruti skrev (2 minutter siden): Det visste vi vel alle at ingen av fruene eller mennene våger å stille opp i en debatt. Nei, det enkleste er å ytre meningene sine uten å risikere å måtte svare på kritiske oppfølgingsspørsmål. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. januar 2023 #75057 Del Skrevet 11. januar 2023 De klarer bare ikke å la være å eksponere barna selv om de innerst inne vet det er feil. Caroline Berg Eriksen klarer ikke å svare på de enkleste spørsmål fra media, selv om hun er utdannet journalist ifølge henne selv. 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. januar 2023 #75058 Del Skrevet 11. januar 2023 MarianneE skrev (9 timer siden): Nåja, metakritikkerene driver nå med det samme gnålet år etter år om at kritikken som kommer ikke er bra nok, smålig og repeterende. Vet ikke hvem som er på rundtur i svingdøra jeg. Word👏🙏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MorindaDedley Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75059 Del Skrevet 11. januar 2023 Har et spm: Hvis den beryktede piercingen det har vært så mye snakk om de siste dagene hadde vært i det andre øret…altså hennes høyre øre….tror dere hun hadde lagt ut bilder og film av det? For dere som ikke skjønner hva jeg mener: CBE viser nesten utelukkende venstre side av ansiktet, og jeg tør faktisk vedde penger på at om den piercingen som har skapt så mye problemer for henne den siste tiden hadde vært i høyre øret, så hadde hun aldri laget en film av det. Hun viser bare venstre side av ansiktet når hun legger ut film. Og hvis hun filmer seg rett forfra (en sjelden gang), har hun store deler av håret bølget inn foran høyre halvdel av ansiktet. Når man først har lagt merke til dette er det veldig vanskelig å ikke se det hver eneste gang hun poster bilder eller film. Spesielt på film er dette helt vanvittig kunstig til tider når hun vrir og åler seg i unaturlige positurer for å kun vise frem den «gode» siden…. Jeg synes det er så trist, tragisk rett og slett, og det gjør hele imaget hennes ekstra kunstig, forsterker dette med at hun aldri kan vise en eneste liten «flaw». Nettopp sånne ting gjør henne lite relaterbar og mindre menneskelig, og er kanskje en av mange grunner til at folk ikke ønsker å følge henne lenger… Selv synes jeg hun er pen nok og fin nok fra alle vinkler, og skulle gjerne sett henne mer levende og naturlig, og jeg unner henne å se det samme selv. 50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 11. januar 2023 #75060 Del Skrevet 11. januar 2023 lenebu skrev (5 timer siden): Påfallende hvor mye de har begynt å mase om engasjement på netfit-kontoen. "Husk å lagre posten så du finner den igjen!" "Tagg noen som trener for hardt og burde lese dette!" "Del gjerne!" "Kommenter!" Som markedsfører får jeg helt mareritt av retningen innleggene har tatt den siste tiden... Her er det noen som henter litt for mange (dårlige) tips fra selverklærte amerikanske eksperter og "solopreneurs". De siste innleggene alene gjør det så utrolig tydelig at det mangler kommersiell teft, hvor forståelse av målgruppe og kundereise bør være førstepri. Som alt annet de gjør er det meg, meg meg. Det funker ikke i 2023. 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå