NettoppJa Skrevet 10. januar 2023 #75021 Del Skrevet 10. januar 2023 Hunter7 skrev (10 minutter siden): Siden jeg tilhører den stadig voksende klubben av blokkerte mennesker som en gang for mange tideverv siden kom i skade for å skrive noe annet enn 😍🥰💗💯🍑🔥: Har noen spurt hva Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen mener om Venstres lovforslag? Skulle gjerne gjort det, med togkrasj-effekten gjør at jeg ikke risikerer å bli blokkert 🍿 👀 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. januar 2023 #75022 Del Skrevet 10. januar 2023 Lopploella skrev (1 time siden): Og hun skal oppdatere om hvordan det går med dette. Herregudbedre for et opplegg. «Mange har spurt….»🥴 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. januar 2023 #75023 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Hunter7 skrev (1 time siden): Siden jeg tilhører den stadig voksende klubben av blokkerte mennesker som en gang for mange tideverv siden kom i skade for å skrive noe annet enn 😍🥰💗💯🍑🔥: Har noen spurt hva Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen mener om Venstres lovforslag? Det vet jeg ikke, men har ikke sett noen uttalelser fra den kanten. Men kollega pilotfrue er raus og svarer på vegne av bransjen: Kilde: henriktroy på Instagram Endret 10. januar 2023 av ~ Ada ~ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. januar 2023 #75024 Del Skrevet 10. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Det vet jeg ikke, men har ikke sett noen uttalelser fra den kanten. Men kollega pilotfrue er raus og svarer på vegne av bransjen: 🤦♂️ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. januar 2023 #75025 Del Skrevet 10. januar 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Hår som vokser og gjengrodde piercinger er selvsagt mye viktigere enn samfunnsdebatt! Håret er løshår og ørehullene er det bare å stikke opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 10. januar 2023 #75026 Del Skrevet 10. januar 2023 2 hours ago, Felis said: Vel... Etter å ha sett hvordan Caroline utfører hipthrust med 92 kilo, så tenker jeg at coachen burde ta til seg hva Chris Peden skriver. "Det er ikke alltid hva du løfter, men hvordan du løfter" Var det noen som VÅGET å pirke litt? Da er nok stemningen dårlig resten av kvelden i heimen... Uff så bale liv dette må være.Så på. Alltid....Er det noen jeg ikke misunner, så er det CBE. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 10. januar 2023 Populært innlegg #75027 Del Skrevet 10. januar 2023 1 hour ago, EmilieH said: Har lyst men tørr ikke. Redd for den kliss nye bilen min! Det skjønner jeg. Samtidig kan det jo hende at Herr Elendig-impulskontroll-og-like-dårlig-på-sinnemestring Lars Kristian Eriksen muligens må begrense sin kamp for rettferdighet til noe så stusselig som blokkering. Etter alle solemerker å dømme tåles det økonomisk neppe nok en bot og oppreising. Dessuten, en runde to med forfølgelse, hærverk, og trakassering vil neppe bli møtt med like mye forståelse fra lovens lange arm nok en gang. 1 hour ago, Skrottefar said: Dersom noen spør de så er det LKE som svarer, og han vil da si at det er et dumt lovforslag, for han har vært barn og vet hva barn syns om det 😛 😂 Stemmer. Hvordan kunne jeg ha glemt det? At folk i UNICEF, Kripos, Datatilsynet osv. også har vært smårollinger en gang betyr selvsagt ingenverdensting. Her er det Lex Larsus Kristianus Eriksensus* som gjelder og ferdig snakka! *Beklager radbrekking av latinen her. 1 hour ago, NettoppJa said: Skulle gjerne gjort det, med togkrasj-effekten gjør at jeg ikke risikerer å bli blokkert 🍿 👀 Med tanke på hvor ofte togkrasjene skjer, så skal vi prise oss lykkelige over at hverken Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen er lokomotivførere. 47 minutter siden, ~ Ada ~ said: Det vet jeg ikke, men har ikke sett noen uttalelser fra den kanten. Men kollega pilotfrue er raus og svarer på vegne av bransjen: Kilde: henriktroy på Instagram Jammen, da så ... 🙄 Er Pilotfrue sponset av Spademakeriet? Gravemaskin AS? Eller ønsker hun bare å grave seg enda dypere ned i dumskapens pøl? Forøvrig er ikke yrket "påvirker" (eller "influencer" på nyspråk) noe nytt og skjellsettende i så henseende. Denne metoden for markedsføring har vært brukt i rundt hundre år. Det som derimot er skummelt, er - sett bort ifra Pilotfruentimmerets ikke uventede historieløshet - ringeakten for mindreåriges personvern. 53 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2023 #75028 Del Skrevet 10. januar 2023 ☺️❤️ @Hunter7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. januar 2023 #75029 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Hunter7 skrev (31 minutter siden): Det skjønner jeg. Samtidig kan det jo hende at Herr Elendig-impulskontroll-og-like-dårlig-på-sinnemestring Lars Kristian Eriksen muligens må begrense sin kamp for rettferdighet til noe så stusselig som blokkering. Etter alle solemerker å dømme tåles det økonomisk neppe nok en bot og oppreising. Dessuten, en runde to med forfølgelse, hærverk, og trakassering vil neppe bli møtt med like mye forståelse fra lovens lange arm nok en gang. 😂 Stemmer. Hvordan kunne jeg ha glemt det? At folk i UNICEF, Kripos, Datatilsynet osv. også har vært smårollinger en gang betyr selvsagt ingenverdensting. Her er det Lex Larsus Kristianus Eriksensus* som gjelder og ferdig snakka! *Beklager radbrekking av latinen her. Med tanke på hvor ofte togkrasjene skjer, så skal vi prise oss lykkelige over at hverken Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen er lokomotivførere. Jammen, da så ... 🙄 Er Pilotfrue sponset av Spademakeriet? Gravemaskin AS? Eller ønsker hun bare å grave seg enda dypere ned i dumskapens pøl? Forøvrig er ikke yrket "påvirker" (eller "influencer" på nyspråk) noe nytt og skjellsettende i så henseende. Denne metoden for markedsføring har vært brukt i rundt hundre år. Det som derimot er skummelt, er - sett bort ifra Pilotfruentimmerets ikke uventede historieløshet - ringeakten for mindreåriges personvern. Nettopp. Herlig adressering til samfunnets omstillingsvansker til «nye» fenomener mot slutten der hos pilotfruen. Uttrykket «han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper» av Nils -Fredrik Nielsen, kan neppe sies gjelder her. Endret 10. januar 2023 av ~ Ada ~ La til 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hereforthecomments Skrevet 10. januar 2023 Populært innlegg #75030 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Felis skrev (4 timer siden): Vel... Etter å ha sett hvordan Caroline utfører hipthrust med 92 kilo, så tenker jeg at coachen burde ta til seg hva Chris Peden skriver. "Det er ikke alltid hva du løfter, men hvordan du løfter" Vet ikke hvor mange av dere som har sett Venner for livet. Men den episoden hvor Joey bruker synonymordbok for alle ordene i anbefalingsbrevet han skal sende inn i forbindelse med adopsjonssøkanden til Monica og Chandler; sånn føler jeg det ser ut hver gang PT-Åge skal være besserwisser når det kommer til kommentarer vedrørende trening (om det så er sånne her kommentarer på Twitter eller på Netfit sin Instagram). Minner meg om den scenen hver eneste gang 😂 For dere som ikke er Friends-blodfan kan dere ta en titt her 😂 Se gjerne hele klippet fordi hele greia er passende, eventuelt fra 1.40. Endret 10. januar 2023 av Hereforthecomments Skrivefeil 45 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. januar 2023 #75031 Del Skrevet 10. januar 2023 EmilieH skrev (5 timer siden): Nå legger hun ut om hullene i ørene og hvordan de grodde igjen. Hvem i denne verden har nytte av å vite om hullene i øret hennes? Virkelig liksom 🤷♀️🤦♀️ Du vet du sliter med innhold når dette er noe man må oppdatere leserne om. Det er sikkert såååå mange som spør. Jada. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 11. januar 2023 #75032 Del Skrevet 11. januar 2023 Har lest de siste sidene her, er det ingen som kan komme med saklig kritikk uten å repetere noe gammelt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. januar 2023 Populært innlegg #75033 Del Skrevet 11. januar 2023 Definer gammelt. Bilherpingen er fra i sommer. Twitter-tråden er noen timer gammel. Barne-eksponeringen er konstant. Når skal meta-kritikere komme med noe som nærmer seg fakta? 51 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 11. januar 2023 #75034 Del Skrevet 11. januar 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Definer gammelt. Bilherpingen er fra i sommer. Twitter-tråden er noen timer gammel. Barne-eksponeringen er konstant. Når skal meta-kritikere komme med noe som nærmer seg fakta? Når fakta er fakta. Men skjønner, bilherpingen er fra i fjor...så fortsatt saklig kritikk. God oppsummering av hva som egentlig foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. januar 2023 #75035 Del Skrevet 11. januar 2023 YellowC skrev (5 timer siden): Når fakta er fakta. Men skjønner, bilherpingen er fra i fjor...så fortsatt saklig kritikk. God oppsummering av hva som egentlig foregår. Nåja, metakritikkerene driver nå med det samme gnålet år etter år om at kritikken som kommer ikke er bra nok, smålig og repeterende. Vet ikke hvem som er på rundtur i svingdøra jeg. 38 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. januar 2023 #75036 Del Skrevet 11. januar 2023 Ja, fy. Det flotte innlegget om piercing,, som vi heldigvis er lovet en oppdatering om, ble jo skrevet i går. Tenk å drive å kritisere det ennå? Så yesterday’s news. Finn noe nytt å kritisere, eller bare sett pris på at man får ta del i den spennende historien om den gjengrodde piercingen og bare slutt å male om det samme igjen og igjen. Tenker jeg. 39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 11. januar 2023 #75037 Del Skrevet 11. januar 2023 Ser for meg hun løper på mølla med kaffekoppen i hånda🙈😂 hvorfor slltid det samme kjedelige bildet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. januar 2023 #75038 Del Skrevet 11. januar 2023 Danseskjørt skrev (24 minutter siden): Ser for meg hun løper på mølla med kaffekoppen i hånda🙈😂 hvorfor slltid det samme kjedelige bildet? Innholdsrikt liv.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 11. januar 2023 #75039 Del Skrevet 11. januar 2023 10 hours ago, Hereforthecomments said: Vet ikke hvor mange av dere som har sett Venner for livet. Men den episoden hvor Joey bruker synonymordbok for alle ordene i anbefalingsbrevet han skal sende inn i forbindelse med adopsjonssøkanden til Monica og Chandler; sånn føler jeg det ser ut hver gang PT-Åge skal være besserwisser når det kommer til kommentarer vedrørende trening (om det så er sånne her kommentarer på Twitter eller på Netfit sin Instagram). Minner meg om den scenen hver eneste gang 😂 For dere som ikke er Friends-blodfan kan dere ta en titt her 😂 Se gjerne hele klippet fordi hele greia er passende, eventuelt fra 1.40. HAHAHAHAHAHA! Snakk om å treffe spikeren på hodet 😂 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 11. januar 2023 #75040 Del Skrevet 11. januar 2023 Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå