Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hunter7 skrev (10 minutter siden):

Siden jeg tilhører den stadig voksende klubben av blokkerte mennesker som en gang for mange tideverv siden kom i skade for å skrive noe annet enn 😍🥰💗💯🍑🔥:

Har noen spurt hva Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen mener om Venstres lovforslag? 

Skulle gjerne gjort det, med togkrasj-effekten gjør at jeg ikke risikerer å bli blokkert 🍿 👀 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lopploella skrev (1 time siden):

Og hun skal oppdatere om hvordan det går med dette. Herregudbedre for et opplegg. 

«Mange har spurt….»🥴

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (1 time siden):

Siden jeg tilhører den stadig voksende klubben av blokkerte mennesker som en gang for mange tideverv siden kom i skade for å skrive noe annet enn 😍🥰💗💯🍑🔥:

Har noen spurt hva Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen mener om Venstres lovforslag? 

Det vet jeg ikke, men har ikke sett noen uttalelser fra den kanten. Men kollega pilotfrue er raus og svarer på vegne av bransjen:

Kilde: henriktroy på Instagram

IMG_20230110_220254.png

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke, men har ikke sett noen uttalelser fra den kanten. Men kollega pilotfrue er raus og svarer på vegne av bransjen:

IMG_20230110_220254.png

🤦‍♂️

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
FruRosa skrev (2 timer siden):

Hår som vokser og gjengrodde piercinger er selvsagt mye viktigere enn samfunnsdebatt! 

:ironi:

Håret er løshår og ørehullene er det bare å stikke opp igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Felis said:

Vel... Etter å ha sett hvordan Caroline utfører hipthrust med 92 kilo, så tenker jeg at coachen burde ta til seg hva Chris Peden skriver. "Det er ikke alltid hva du løfter, men hvordan du løfter" 

696702785_Skjermbilde2023-01-10kl_18_59_22.png.0c14ff8852c2fb8a600544c3b05123e2.png

Var det noen som VÅGET å pirke litt? Da er nok stemningen dårlig resten av kvelden i heimen... Uff så bale liv dette må være.Så på. Alltid....Er det noen jeg ikke misunner, så er det CBE.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (31 minutter siden):

Det skjønner jeg. Samtidig kan det jo hende at Herr Elendig-impulskontroll-og-like-dårlig-på-sinnemestring Lars Kristian Eriksen muligens må begrense sin kamp for rettferdighet til noe så stusselig som blokkering. Etter alle solemerker å dømme tåles det økonomisk neppe nok en bot og oppreising. Dessuten, en runde to med forfølgelse, hærverk, og trakassering  vil neppe bli møtt med like mye forståelse fra lovens lange arm nok en gang. 

😂 Stemmer. Hvordan kunne jeg ha glemt det? At folk i UNICEF, Kripos, Datatilsynet osv. også har vært smårollinger en gang betyr selvsagt ingenverdensting. Her er det Lex Larsus Kristianus Eriksensus* som gjelder og ferdig snakka! 

*Beklager radbrekking av latinen her. 

Med tanke på hvor ofte togkrasjene skjer, så skal vi prise oss lykkelige over at hverken Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen er lokomotivførere. 

Jammen, da så ... 🙄

Er Pilotfrue sponset av Spademakeriet? Gravemaskin AS?  Eller ønsker hun bare å grave seg enda dypere ned i dumskapens pøl? 

Forøvrig er ikke yrket "påvirker" (eller "influencer" på nyspråk) noe nytt og skjellsettende i så henseende. Denne metoden for markedsføring har vært brukt i rundt hundre år. Det som derimot er skummelt, er - sett bort ifra Pilotfruentimmerets ikke uventede historieløshet - ringeakten for mindreåriges personvern. 

Nettopp. Herlig adressering til samfunnets omstillingsvansker til «nye» fenomener mot slutten der hos pilotfruen.

Uttrykket «han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper» av Nils -Fredrik Nielsen, kan neppe sies gjelder her.

Endret av ~ Ada ~
La til
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (5 timer siden):

Nå legger hun ut om hullene i ørene og hvordan de grodde igjen. Hvem i denne verden har nytte av å vite om hullene i øret hennes? Virkelig liksom 🤷‍♀️🤦‍♀️

Du vet du sliter med innhold når dette er noe man må oppdatere leserne om. Det er sikkert såååå mange som spør. Jada. :roll: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest YellowC
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Definer gammelt. Bilherpingen er fra i sommer. Twitter-tråden er noen timer gammel. Barne-eksponeringen er konstant. Når skal meta-kritikere komme med noe som nærmer seg fakta? 

Når fakta er fakta. 

Men skjønner, bilherpingen er fra i fjor...så fortsatt saklig kritikk. God oppsummering av hva som egentlig foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (5 timer siden):

Når fakta er fakta. 

Men skjønner, bilherpingen er fra i fjor...så fortsatt saklig kritikk. God oppsummering av hva som egentlig foregår.

Nåja, metakritikkerene driver nå med det samme gnålet år etter år om at kritikken som kommer ikke er bra nok, smålig og repeterende. 

Vet ikke hvem som er på rundtur i svingdøra jeg.

• Liker 38
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy. Det flotte innlegget om piercing,, som vi heldigvis er lovet en oppdatering om, ble jo skrevet i går. Tenk å drive å kritisere det ennå?  Så yesterday’s news. Finn noe nytt å kritisere, eller bare sett pris på at man får ta del i den spennende historien om den gjengrodde piercingen og bare slutt å male om det samme igjen og igjen. Tenker jeg.

:ironi: 

• Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg hun løper på mølla med kaffekoppen i hånda🙈😂 hvorfor slltid det samme kjedelige bildet?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (24 minutter siden):

Ser for meg hun løper på mølla med kaffekoppen i hånda🙈😂 hvorfor slltid det samme kjedelige bildet?

Innholdsrikt liv..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Hereforthecomments said:

Vet ikke hvor mange av dere som har sett Venner for livet. Men den episoden hvor Joey bruker synonymordbok for alle ordene i anbefalingsbrevet han skal sende inn i forbindelse med adopsjonssøkanden til Monica og Chandler; sånn føler jeg det ser ut hver gang PT-Åge skal være besserwisser når det kommer til kommentarer vedrørende trening (om det så er sånne her kommentarer på Twitter eller på Netfit sin Instagram). Minner meg om den scenen hver eneste gang 😂

For dere som ikke er Friends-blodfan kan dere ta en titt her 😂 Se gjerne hele klippet fordi hele greia er passende, eventuelt fra 1.40.

HAHAHAHAHAHA! Snakk om å treffe spikeren på hodet 😂

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på netfit og kommer til en setning, "trener du sjeldent 3-4 dager i uken bla bla". Er trening 3-4 dager i uken sjeldent for folk flest? For meg er det helt innafor og mer enn nok på en uke. Ikke rart ingen følger dem og ikke vil trenes av dem, de har virkelig et forvrengt bilde av trening! 

• Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...