Populært innlegg Surikatt Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72561 Del Skrevet 26. november 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (5 minutter siden): Altså, han tar på treningstøy, finner fram utstyr, setter seg i bilen og kjører etter henne mens han filmer dette intetsigende her, før han så parkerer bilen, tar seg en løpetur selv, kommer hjem, de tar seg en dusj og deretter legger hun/de dette ut til oss? Ha, ha det er jo ikke til å tro! 😂 Sorry litt oppheng her. Har jo egentlig forlengst skjønt at det er han som filmer dette, men altså... ALT ved dem er bisart. Og hvorfor fortsetter hun å presse seg hvis det har vært en tung uke? Hun må ikke trene hele tiden, hun er ikke en profesjonell idrettsutøver og treningen er tvangspreget. Det er ikke noe hun skal holde på med på fulltid, tenker jeg. Endret 26. november 2022 av Surikatt 45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 26. november 2022 #72562 Del Skrevet 26. november 2022 Surikatt skrev (8 minutter siden): Og hvorfor fortsetter hun å presse seg hvis det har vært en tung uke? Hun må ikke trene hele tiden, hun er ikke en profesjonell idrettsutøver og treningen er tvangspreget. Det er ikke noe hun skal holde på med på fulltid, tenker jeg. For mange så er det faktisk veldig godt å både pushe seg og ta en treningsøkt, selv når man er sliten. Der er man rett og slett ulike. Det er mulig det er tvangspreget for henne i og med hun har hatt spiseforstyrrelse tidl er det jo stor sannsynlighet at det er det. Men vi vet jo ikke? Eller har jeg gått glipp av noe? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72563 Del Skrevet 27. november 2022 Surikatt skrev (36 minutter siden): Og hvorfor fortsetter hun å presse seg hvis det har vært en tung uke? Hun må ikke trene hele tiden, hun er ikke en profesjonell idrettsutøver og treningen er tvangspreget. Det er ikke noe hun skal holde på med på fulltid, tenker jeg. De er i alle fall ikke Ingebrigtsen. Regner ikke med coach LKE gjennomgår videoen med CBE etterpå der de driller teknikk osv. Ja, det er lite restitusjon og lite variasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72564 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (30 minutter siden): For mange så er det faktisk veldig godt å både pushe seg og ta en treningsøkt, selv når man er sliten. Der er man rett og slett ulike. Det er mulig det er tvangspreget for henne i og med hun har hatt spiseforstyrrelse tidl er det jo stor sannsynlighet at det er det. Men vi vet jo ikke? Eller har jeg gått glipp av noe? 🤔 Det har ingen formidlingsverdi til offentligheten. Derfor er det underlig å dokumentere og dele. Det ser ut som en random person i gata mi eller din ute på en helt vanlig tur. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72565 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (16 minutter siden): Det har ingen formidlingsverdi til offentligheten. Derfor er det underlig å dokumentere og dele. Det ser ut som en random person i gata mi eller din ute på en helt vanlig tur. Jeg, og flere, blir motivert av å se andre trene. Så selv om det ikke har en formidlingsverdi for deg kan det ha det for andre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. november 2022 #72566 Del Skrevet 27. november 2022 Charminia skrev (15 timer siden): Barnet er nå 9 år, er ikke lenge til hun finner ut selv hvor mye av barndommen hennes som er spredd på nettet😪 Håper inderlig at hun føler seg komfortabel med det når hun finner det ut, jeg husker selv hvor ekstremt selvbevisst jeg var som 12/13 åring. Hvis mamma hadde brukt et bilde av meg jeg ikke likte i en kalender (til nær familie) var det utrolig ubehagelig, husker godt den følelsen. Det er så mange detaljer og så mye privat som er delt her, alle bursdagsfeiringer, ferier - hvordan rommet ser ut.. Får et ubehag av å tenke på hvordan det hadde vært hvis det var min barndom som var delt med hele verden på den måten. Så sant så sant. Og så kan man spørre om hvorfor det gjøres. Det er neppe for barnas skyld - tvert om er det for at CBE og LKE skal få oppmerksomhet og tjene kroner på barne eksponering. Kvalmende 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. november 2022 #72567 Del Skrevet 27. november 2022 Minnie Mus skrev (7 timer siden): CBE er nok ikke helt uskyldig oppi alt dette hun heller, selv om hun vil fremstå som så søt og uskyldig. Ser jo hvordan hun også svarer folk i diverse kommentarfelt, skylder på andre og gjør seg selv til offer. Det må være to for å danse tango, vet du. Og det har hun gjort i mange år. Og de begge på en løgnaktig måte ved å svare innlogget på en annen fiktiv person. Skremmende at de gjør slikt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. november 2022 #72568 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Nei, nå tuller du. Så hver jækla gang hun tar seg en løpeøkt ute, så må BEGGE to forlate hus og barn for å dokumentere et par sekunders totalt uinteressant handling? Det er jo verdensnyhet at CBE løper sin daglige økt skal vite 🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72569 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (26 minutter siden): Jeg, og flere, blir motivert av å se andre trene. Så selv om det ikke har en formidlingsverdi for deg kan det ha det for andre 😊 Jeg tror andre trene, er stikkordet. Blir du også inspirert til å bruke sminken hun reklamerer for? Eller til å kjøpe designervesker? Til å stå opp om morgenen og riste naturlig på lokkene mens du drar gardinene til side? Til å kle opp dukkene dine og eksponere de for verden? Til å ripe opp biler og puste inn i telefonen fra ukjent nummer? Endret 27. november 2022 av ~ Ada ~ 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 27. november 2022 #72570 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Altså, han tar på treningstøy, finner fram utstyr, setter seg i bilen og kjører etter henne mens han filmer dette intetsigende her, før han så parkerer bilen, tar seg en løpetur selv, kommer hjem, de tar seg en dusj og deretter legger hun/de dette ut til oss? Ha, ha det er jo ikke til å tro! 😂 Sorry litt oppheng her. Har jo egentlig forlengst skjønt at det er han som filmer dette, men altså... ALT ved dem er bisart. Og så kan man lure på hvem som blir inspirert av å se henne krøkke seg bortover med den merkelige løpeteknikken hennes. Sitter det virkelig folk hjemme og tenker: «åh, nå fikk jeg lyst til å løpe!» etter å ha sett henne? 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72571 Del Skrevet 27. november 2022 Aquarius04 skrev (1 minutt siden): Og så kan man lure på hvem som blir inspirert av å se henne krøkke seg bortover med den merkelige løpeteknikken hennes. Sitter det virkelig folk hjemme og tenker: «åh, nå fikk jeg lyst til å løpe!» etter å ha sett henne? Det påstås så over her. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72572 Del Skrevet 27. november 2022 Pusern3 skrev (6 minutter siden): Det er jo verdensnyhet at CBE løper sin daglige økt skal vite 🤣 Ja, nesten like interessant som julepodden på bussen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72573 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Jeg tror andre trene, er stikkordet. Blir du også inspirert til å bruke sminken hun reklamerer for? Eller til å kjøpe designervesker? Til å stå opp om morgenen og riste naturlig på lokkene mens du drar gardinene til side? Til å kle opp dukkene dine og eksponere de for verden? Til å ripe opp biler og puste inn i telefonen fra ukjent nummer? Nei, for sånt interesserer meg ikke, men kanskje interesserer andre (bortsett fra ripe biler, men det har hun ikke akkurat lagt ut bilde av vil jeg tro 😅). Og etter det med bilen sluttet jeg å følge cbe og gå inn på ig hennes, imotsetning til enkelte her inne. Jeg støtter ikke sånn atferd og vil derfor ikke bidra til flere klikk på ig hennes. Ikke hører jeg på podcasten heller. Men ja, jeg blir inspirert av å se andre trene og følger flere på ig som legger ut utelukkende treningsbilder, løping og styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72574 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (5 minutter siden): Nei, for sånt interesserer meg ikke, men kanskje interesserer andre (bortsett fra ripe biler, men det har hun ikke akkurat lagt ut bilde av vil jeg tro 😅). Og etter det med bilen sluttet jeg å følge cbe og gå inn på ig hennes, imotsetning til enkelte her inne. Jeg støtter ikke sånn atferd og vil derfor ikke bidra til flere klikk på ig hennes. Ikke hører jeg på podcasten heller. Men ja, jeg blir inspirert av å se andre trene og følger flere på ig som legger ut utelukkende treningsbilder, løping og styrketrening. Fint du har sluttet å følge og finner inspirasjon andre steder. De tjener ingenting på mine klikk og all oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72575 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (7 minutter siden): Fint du har sluttet å følge og finner inspirasjon andre steder. De tjener ingenting på mine klikk og all oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet. Jo, de er avhengig av øyest mulig antall klikk. Det føres statistikk over hvor mange som ser de ulike bildene, er inne på profilen, ser videoer og hvor mange som ser reklamen. Dette kan brukes til blant annet å vise potensielle og nåværende annonsører/samarbeidspartnere og legge mer ut av innhold som har mest klikk. Og dette har cbe full oversikt over. Antall likes har i grunn lite å si, det er antall sett. En samarbeidspartner ønsker å reklamere igjennom en influencer som har mye trafikk. Da når de frem til flest mulig. Så jo flere klikk, jo flere potensielle samarbeidspartnere og jo mer inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2022 #72576 Del Skrevet 27. november 2022 Aquarius04 skrev (39 minutter siden): Og så kan man lure på hvem som blir inspirert av å se henne krøkke seg bortover med den merkelige løpeteknikken hennes. Sitter det virkelig folk hjemme og tenker: «åh, nå fikk jeg lyst til å løpe!» etter å ha sett henne? Nei, bare ler av henne jeg. Hun og mannen er ufrivillige komikere 😆 Men løper hun eller jogger hun, synes det alltid virker som hun jogger jeg, tar forbehold om feil altså 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 27. november 2022 #72577 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (3 timer siden): Nei, for sånt interesserer meg ikke, men kanskje interesserer andre (bortsett fra ripe biler, men det har hun ikke akkurat lagt ut bilde av vil jeg tro 😅). Og etter det med bilen sluttet jeg å følge cbe og gå inn på ig hennes, imotsetning til enkelte her inne. Jeg støtter ikke sånn atferd og vil derfor ikke bidra til flere klikk på ig hennes. Ikke hører jeg på podcasten heller. Men ja, jeg blir inspirert av å se andre trene og følger flere på ig som legger ut utelukkende treningsbilder, løping og styrketrening. Helt seriøst spørsmål: Kan du konkret fortelle hvordan denne inspirasjonen skjer og hvilken effekt det har for deg? Hva tenker du når du ser slike videoer? Jeg spør fordi jeg ikke skjønner. En ting er å få ideer til styrkeøvelser, men å bevitne noen løpe i gata? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. november 2022 #72578 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (7 timer siden): Å komme med konstruktiv kritikk er en ting. Som retusjering, redigering og påvirkning. Det er en viktig samfunnsdebatt. Å kommentere hvor stygg en person er, hvor tynn hun er, hvor stygg klærne hennes er etc er mobbing. Aldri i livet om folk hadde sagt sånt til andre ansikt til ansikt. Og tro meg, slike kommentarer sårer de fleste. Men ja, de har tatt et steg i en mye verre retning med f.eks bilen og rasistiske kommentarer. Det er faktisk langt verre enn noen kommentarer her. Men likevel kan vel de som kommenterer her gå som et godt forbilde og holde det saklig? Ikke synke ned på deres nivåforskjeller? Husk at det er unge mennesker som også leser her inne som adopterer slik atferd og tror at slike kommentarer er innafor, det er svært uheldig og trist. Jeg har lest en eller to usaklige kommentarer her inne som gikk negativt på LKEs utseende. De rapporterte jeg og jeg håper og tror at de ble moderert vekk kjapt. Ellers har jeg aldri lest her inne at folk skriver at CBE er stygg? Det er i så tilfelle hets og regelbrudd og jeg er helt enig med deg i at slike kommentarer i så fall aldri burde forekomme. Jeg har som sagt ikke sett disse kommentarene som omtaler CBE som stygg og ser gjerne at du siterer en av dem som bevis, for ikke å gi tråden en ufortjent dårligere rykte. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 27. november 2022 #72579 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (7 timer siden): Altså, han tar på treningstøy, finner fram utstyr, setter seg i bilen og kjører etter henne mens han filmer dette intetsigende her, før han så parkerer bilen, tar seg en løpetur selv, kommer hjem, de tar seg en dusj og deretter legger hun/de dette ut til oss? Ha, ha det er jo ikke til å tro! 😂 Sorry litt oppheng her. Har jo egentlig forlengst skjønt at det er han som filmer dette, men altså... ALT ved dem er bisart. Og er ungene også i bilen? 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. november 2022 #72580 Del Skrevet 27. november 2022 Hanne357 skrev (18 timer siden): Nå har jeg hørt alle episodene av Life by Caroline, eller «Barbie er journalist» og jeg må si jeg ble skikkelig trist. Ikke fordi agenten i siste episode forteller om jul med gaver fra fattighuset som såkalt skilsmissebarn (er det noen som bruker det begrepet fortsatt?) og om sin avdøde mor. Men fordi også dette er noe CBE ikke får til. Som journalist og alle bloggers mor i Norge, burde hun jo kunne noe om formidling? Men nei, podcasten høres ut som om noe venninnene mine og jeg laget sammen da vi lekte radio. Sånne utbrudd hvor man sier ting i kor og jubler eller ler etterpå har jeg bare hørt i barbiefilmer de siste årene. Julelys! Koselig! Og når de har tenkt at de kanskje skal ha litt mere substans, så snakker de om opprinnelsen til ulike juletradisjoner. Men også det blir gjort halvveis, med googling underveis i programmet. CBE uttrykker at fra nå av kommer hun alltid til å tenke på det agenten lærte henne om hvorfor vi pynter treet inne, men i neste setning har hun allerede glemt om det var evig lykke eller evig liv det skulle symbolisere. Lurer på om det er glemt til treet skal pyntes likevel? Det er også fascinerende å høre en voksen kvinne betegne sin egen mor, far og søster som kjerne-kjerne-familien og beskrive hvordan de pyntet treet etc. da hun var liten., mens nå handler det om «når JEG tar frem treeet» og «JEG rekker ikke pynte det før bursdagen til *eldstebarnet*» etc. Inntrykket er at hun leker dukkehus for alle som vil se (kjøpe!) og det er skikkelig trist. Tenk å leve i en salgskanal der du har blitt en parodi på deg selv. Det har blitt en vemmelig blanding av Stepford wife og Truman show. Jeg heier på at CBE.no prøver nye ting - alt har kjørt seg fast i et spor på Instagram. Men, det høres ikke ut til at hun/de får til denne podcasten (ikke ennå iallefall) Jeg har bare hørt den første episoden, men det fristet ikke til å fortsette. Den var ikke dårlig, men ikke fengende eller interessant heller. Det var to venninner som satt og pratet og lo. Det er en hel jungel av slike podcaster der ute. Den drukner. Det vil nok bli mer og mer krevende for CBE.no å holde influencerbedriften sin igang. De klarer ikke å fornye seg, og det blir mer og mer synlig hva de evt har av andre talenter og områder og spille på. Evt mangel på det. Så langt virker det som om nettopp dukkehus-opplegget er det som til en viss grad slår an (desverre) - så det kjøres knallhardt på det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå