Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hereforthecomments skrev (1 time siden):

Ser at Kristina Andersen har postet en story på Snapchat om julekalender, og at hun syns det er forkastelig at noen foreldre har iPhone og andre dyre gaver i julekalenderen. Lurer på om det er er stikk til bl.a CBE.

Det er nok pilotfrue

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mrs.tld skrev (25 minutter siden):

Av alle måter du kan gi barnet oppmerksomhet for at det har bursdag, så velger du bilder av deg selv i undertøyet? I morgen blir hun 9 år! Hvem, magen din, puppene? Hvem? 

Bedre enn bilder av barnet da men mtp at halvparten av landets 9–åringer er på sosiale medier må det jo være litt pinlig for datter. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrs.tld skrev (35 minutter siden):

Av alle måter du kan gi barnet oppmerksomhet for at det har bursdag, så velger du bilder av deg selv i undertøyet? I morgen blir hun 9 år! Hvem, magen din, puppene? Hvem? 

Det var gravidbilder så så rart var det ikke? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som synes det er inspirerende å se CBE løpe på en mølle bakfra uke etter uke? Hva er formålet? Jeg følger andre løpere på IG, og de har et helt annet innhold enn CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

Det var gravidbilder så så rart var det ikke? 

Vi vet at det er gravidbilder. Noen syns det er rart å poste dem igjen for å minne oss på at barnet har bursdag. Det er ikke rart at hun også bruker denne anledningen til å vise kropp, så lenge det er cbe vi snakker om. For de fleste andre hadde det vært superrart. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woody56 skrev (21 minutter siden):

Er det virkelig noen som synes det er inspirerende å se CBE løpe på en mølle bakfra uke etter uke? Hva er formålet? Jeg følger andre løpere på IG, og de har et helt annet innhold enn CBE.

Hun inspirerer seg selv..

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Vi vet at det er gravidbilder. Noen syns det er rart å poste dem igjen for å minne oss på at barnet har bursdag. Det er ikke rart at hun også bruker denne anledningen til å vise kropp, så lenge det er cbe vi snakker om. For de fleste andre hadde det vært superrart. 

Her er jeg (såklart vil vel du si) ikke enig. Jeg ser da bilder postet i sosiale media av gravidmage eller bilde av et spedbarn sin fot eller noe slikt med teksten:  tenk at for så og så mange år siden lå du inni magen/ nyfødt på sykehuset. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Surikatt said:

Bedre enn bilder av barnet da men mtp at halvparten av landets 9–åringer er på sosiale medier må det jo være litt pinlig for datter. 

Sant. Bedre enn bilder av datter. 

Men hvorfor vet jeg når barnet har bursdag? Jeg vet til sammenligning ikke når barna til mine kollegaer har bursdag...

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

Her er jeg (såklart vil vel du si) ikke enig. Jeg ser da bilder postet i sosiale media av gravidmage eller bilde av et spedbarn sin fot eller noe slikt med teksten:  tenk at for så og så mange år siden lå du inni magen/ nyfødt på sykehuset. 

Du ser bilder av mor i undertøyet og helt naken? Ok, det har jeg aldri gjort bortsett fra hos andre bloggere. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (45 minutter siden):

De gravidbildene hun har postet ...

Jeg reagerer i utgangspunktet ikke på at noen i anledning sitt barns fødselsdag poster et mimrebilde fra graviditeten. Det er hvordan disse bildene av CBE ser ut jeg stusser på. Hun er naken og i bare undertøyet, og bildene oser mer av "se på meg som er slank og sexy som høygravid" enn "jeg er så stolt av gravidmagen min".

Derfor føles det rart å se de bildene igjen nå. De fremstår mer som en hyllest til mammas slanke kropp enn til bursdagsbarnet ...

Det er jeg enig i. Måtte se litt ekstra for å se at hun var gravid på bildene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (56 minutter siden):

Du ser bilder av mor i undertøyet og helt naken? Ok, det har jeg aldri gjort bortsett fra hos andre bloggere. 

Nei og det skrev jeg heller ikke? Men mange viser gravidmagen sin og har litt lettkledde bilder. Det har jeg sett. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

De gravidbildene hun har postet ...

Jeg reagerer i utgangspunktet ikke på at noen i anledning sitt barns fødselsdag poster et mimrebilde fra graviditeten. Det er hvordan disse bildene av CBE ser ut jeg stusser på. Hun er naken og i bare undertøyet, og bildene oser mer av "se på meg som er slank og sexy som høygravid" enn "jeg er så stolt av gravidmagen min".

Derfor føles det rart å se de bildene igjen nå. De fremstår mer som en hyllest til mammas slanke kropp enn til bursdagsbarnet ...

En ting er å mimre tilbake, men den mimringen kan skje uten «nakenbilder»  av mor. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
~ Ada ~ skrev (11 minutter siden):

Mer selvsentrert dame skal man lete lenge etter.

Graviditetsbilder har fokus på den gravide og ikke på bursdagsbarnet som blir ni.

Hun skulle IKKE hatt bilde av jenta i stedet og IKKE utlevert datoen osv (selv om det er gjort fra start). 

Barnebursdager har ikke noe å gjøre på offentlige kontoer overhodet.

Ekstra ille blir det å fremheve seg selv poserende naken med jentas viktigste dag i året som tema. Superkleint for en 9 åring! 

Hun er virkelig ikke sann! Versting.

CBE legger godt til rette for identitetstyveri. De trenger ikke å bruke så mye tid på å Google, er bare til å oppsøke virkets IG.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilder uten å være gravid vil mange reagere på, hvorfor er det liksom bedre når man er gravid? 

PS. Det er ikke bedre. Begge deler er dust. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (35 minutter siden):

Nakenbilder uten å være gravid vil mange reagere på, hvorfor er det liksom bedre når man er gravid? 

PS. Det er ikke bedre. Begge deler er dust. 

Jeg syns bildene var fine jeg. Og vet ikke hvorfor det er dust? 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Jeg syns bildene var fine jeg. Og vet ikke hvorfor det er dust? 

Hvorfor vise seg naken? Hva er hensikten? Hva vil man formidle? Hva skal mottakeren sitte igjen med? 
Noe nyttig for verden? For kvinner? 

• Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...