Rastebenk Skrevet 21. november 2022 #72281 Del Skrevet 21. november 2022 FrkGordon skrev (13 minutter siden): Støtter denne, trenger ikke være manisk for å ville løpe en tur på julaften. Det er jo bare ekstra kos, alle man møter er litt ekstra hyggelige og gir så god energi 🧑🏻🎄 Det samme møter vi ute i skiløypa på formiddagen på julaften, og da er barna med på turen 🧑🎄🧑🎄 Det er jo noe med det å få barna til å trives med aktivitet også, selv om det er en kosetur med nisselue på alle mann 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. november 2022 #72282 Del Skrevet 21. november 2022 mjau87 skrev (48 minutter siden): Jeg løper hver julaften og nyttårsaften, endrer ikke rutinene bare for at det er helligdager. Ok... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. november 2022 #72283 Del Skrevet 21. november 2022 Rastebenk skrev (28 minutter siden): Det samme møter vi ute i skiløypa på formiddagen på julaften, og da er barna med på turen 🧑🎄🧑🎄 Det er jo noe med det å få barna til å trives med aktivitet også, selv om det er en kosetur med nisselue på alle mann 😊 Dette er jo bare koselig 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. november 2022 #72284 Del Skrevet 21. november 2022 Felis skrev (4 timer siden): De fleste frivillige organisasjoner krever plettfri vandel for å jobbe der. Jeg vet ikke hvordan det stiller seg i Omvendt Julenisse, men daglig leder i Ømvendt Julenisse Østfold har ikke en plettfri vandel å vise til lenger, da han nylig har fått et forelegg for trusler og hærverk. Et forelegg blir registrert i bøte- og strafferegisteret. Uansett er vel ikke denne type mennesker man ønsker skal jobbe med sårbare mennesker i samfunnet, så at de trekker seg fra prosjektet høres ut som en fornuftig løsning. Tillegg: Jeg har ikke fått med meg at de har jobbet med OJ siden de hadde det som storyline i Bloggerne. Pluss i boka fra meg for å ha holdt det utenfor offentlige kanaler siden da. Veldedighet slutter liksom å være veldedighet idet man bruker det for å fremme egne interesser, så dette fortjener de ros for! Ja, bedre å kjøre på med overforbruk og kroppspress. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. november 2022 #72285 Del Skrevet 21. november 2022 Surikatt skrev (5 timer siden): I år hvor det virkelig vil bli behov for organisasjoner som «omvendt julenisse» ber de andre ta over. Vet jo hvordan julefeiringa der i gården blir med 10 julekjoler, 50 julegensere, overlesset med julepynt, julekalender til ungene som tar en hel trapp, identisk kledde jenter som eksponeres over en lav sko og utsagn om at dette er magisk. Det er creepy. poden kommer jo til å stimulere til storforbruk av ikke gjenbruks greier. Garantert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. november 2022 #72286 Del Skrevet 21. november 2022 Surikatt skrev (5 timer siden): Enig, han ser veldig dratt og sliten ut fordi han er altfor tynn. Noe å tenke på når man går inn i 40 årene. Man ser automatisk eldre ut da. Face or body after fourty… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 21. november 2022 #72287 Del Skrevet 21. november 2022 Klink skrev (2 timer siden): Gjør det som funker for dere. Om noe skulle kritiseres syns jeg at det burde være den som stikker fra familien for å trene akkurat den dagen. Aller helst syns jeg hverken trening eller askepott og pysj er noe å lage drama for. Døgnet har 24 timer, jeg hadde virkelig ikke akseptert at mannen min skulle nekte meg å trene i en av disse timene samme om det var julaften, langt mindre for å tvinge meg til å sitte i matchende pysj og se på TV og bli tatt bilde av til instagram. Rastebenk skrev (1 time siden): Det kan jo ikke sammenlignes, så lenge familien din ikke savner deg mens du er vekk. Mens her er det jo snakk om at CBE faktisk ikke ønsker at LKE gjør det, og det blir jo noe helt annet. LKE kan jo heller stå opp kl 05-06 og løpe da, hvis det er så innmari viktig for ham å trene akkurat på julaften. Høres ikke særlig hyggelig ut å måtte ut i bekmørket og jogge fordi partneren ønsker å kontrollere hva man gjør hver eneste time hele julaften. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. november 2022 #72288 Del Skrevet 21. november 2022 velociraptor skrev (4 minutter siden): Døgnet har 24 timer, jeg hadde virkelig ikke akseptert at mannen min skulle nekte meg å trene i en av disse timene samme om det var julaften, langt mindre for å tvinge meg til å sitte i matchende pysj og se på TV og bli tatt bilde av til instagram. Høres ikke særlig hyggelig ut å måtte ut i bekmørket og jogge fordi partneren ønsker å kontrollere hva man gjør hver eneste time hele julaften. Gjør det som fungerer for dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 21. november 2022 Populært innlegg #72289 Del Skrevet 21. november 2022 Etter å ha hørt de to episodene av podcasten, har det blitt ekstremt tydelig for meg hvilken boble hun/de lever i. Det gjøres så vanvittig mye ut av hver minste ting de gjør i hverdagen, så er jo ikke rart de selv tror at alt de driver med er ekstremt spennende og inspirerende for andre. Podcasten så langt handler jo bare om henne, henne og henne, og det virker som om formålet er at hun skal bare få snakke om seg selv og sitt. Ble svett i ørene. Og forresten; forslag til drikkelek: ta en shot hver gang Caroline sier magi/julemagi på podcasten. Blir dritafull ila veldig kort tid. 50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. november 2022 #72290 Del Skrevet 21. november 2022 Dersom CBE kan klare å etablere seg i annonsørenes bevissthet som «hard core juleinfluencer» kan de potensielt dra inn ei god årslønn i november-desember. Er nok det de prøver å fremheve med en pod i tillegg til IG. Sier ikke at de ikke klarer det, men tror det er vanskeligere enn før, all den tid iallfall noen annonsører får med seg kontroversene rundt barne-eksponering og annet. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. november 2022 #72291 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Ser på bloggerne at han Giske ville samarbeide med cbe om den stiftelsen sin. Har vi sett noe til det? sorry Gisle Endret 21. november 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. november 2022 #72292 Del Skrevet 21. november 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Dersom CBE kan klare å etablere seg i annonsørenes bevissthet som «hard core juleinfluencer» kan de potensielt dra inn ei god årslønn i november-desember. Er nok det de prøver å fremheve med en pod i tillegg til IG. Sier ikke at de ikke klarer det, men tror det er vanskeligere enn før, all den tid iallfall noen annonsører får med seg kontroversene rundt barne-eksponering og annet. Det er alt annet enn julemagi. Håper ev annonsører ser reklamen med krem over utringning og tenker at dette ikke er julemagi. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. november 2022 #72293 Del Skrevet 21. november 2022 cerruti skrev (9 minutter siden): Det er alt annet enn julemagi. Håper ev annonsører ser reklamen med krem over utringning og tenker at dette ikke er julemagi. Jeg håper annonsører generelt får med seg alt av det som er kritikkverdig med bedriften 👍 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. november 2022 #72294 Del Skrevet 21. november 2022 Finner ikke podcasten på noen lister, tror vel ikke den er veldig poppis. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 21. november 2022 #72295 Del Skrevet 21. november 2022 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Finner ikke podcasten på noen lister, tror vel ikke den er veldig poppis. Ett enkelt googlesøk: https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ Ligger på 13-plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 21. november 2022 #72296 Del Skrevet 21. november 2022 ~ Ada ~ skrev (20 timer siden): Smører krem utover med kosten. Like greit du slipper å snurre film Hva i alle dager!? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 21. november 2022 #72297 Del Skrevet 21. november 2022 BuffyTheVampire skrev (4 timer siden): Etter å ha hørt de to episodene av podcasten, har det blitt ekstremt tydelig for meg hvilken boble hun/de lever i. Det gjøres så vanvittig mye ut av hver minste ting de gjør i hverdagen, så er jo ikke rart de selv tror at alt de driver med er ekstremt spennende og inspirerende for andre. Podcasten så langt handler jo bare om henne, henne og henne, og det virker som om formålet er at hun skal bare få snakke om seg selv og sitt. Ble svett i ørene. Og forresten; forslag til drikkelek: ta en shot hver gang Caroline sier magi/julemagi på podcasten. Blir dritafull ila veldig kort tid. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. november 2022 #72298 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Lily Of the Valley skrev (7 minutter siden): Ett enkelt googlesøk: https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ Ligger på 13-plass Ah, jeg sjekket podtoppen og podtail, men kom ikke opp på lista jeg så på. Endret 21. november 2022 av Kollontaj 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 21. november 2022 #72299 Del Skrevet 21. november 2022 Lily Of the Valley skrev (4 minutter siden): Ett enkelt googlesøk: https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ Ligger på 13-plass Da treffer hun ihvertfall en del mennesker når hun ligger på 13. plass av 196. Finner man den dårlig handler det vel om preferanser og at man ikke liker CBE. Jeg hører ikke på podcasten av prinsipp pga det med blant annet bilen. Tenker det er viktigere enn å høre for å finne noe å kritisere på, som i det store og hele er helt uviktig. Sjeldent eller aldri finner man noe ALLE liker og da blir det egentlig helt meningsløst å diskutere podcasten i lys av andre viktigere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 21. november 2022 #72300 Del Skrevet 21. november 2022 Det er vel kun Podtoppen som faktisk får reell tredjepartsdata for norske podcaster og er den offisielle lista som benyttes i Norge. Podcasten ligger ikke på 13. plass der, i alle fall. Jeg får ikke opp podcasten i det hele tatt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå