Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest RødeRandi
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

God jul og førjulsstemning: 😴 Det er for tidlig, men det er vel bare meg. 

Nei, det er ikke bare deg. Jeg ser andre i samme bransje som har pyntet juletre. Alle slår jo pinadø Paprika. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnie Mus skrev (4 timer siden):

ikke minst hvorfor deler mor dette med mange tusen ukjente mennesker????

Sikkert fordi hun trenger penger til julehandelen. Da må barna fikse det.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke klage på at de begynner for tidlig med jul. Det er full jul over alt i alle salgskanaler. Så sjelden blir det vel så tydelig at det er salg de driver og ikke kosemose-venninneprat. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Man kan ikke klage på at de begynner for tidlig med jul. Det er full jul over alt i alle salgskanaler. Så sjelden blir det vel så tydelig at det er salg de driver og ikke kosemose-venninneprat. 

Det er privat kosemose med påtrengt reklame litt her og litt der fra all over the place. Altså en typisk uinteressant person som vil være påvirker og (som på desperat og krampeaktig vis) må spe på med inntekter. 

En slik konto med familieferier, julepynting og eksponering av barn har ingenting å gjøre i det offentlige rom og skulle selvsagt vært en privat konto for familie og venner. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de begynne med online coaching og søker derfor PTer som vil jobbe med dem. Hjelp tenker jeg, jeg hadde aldri turt å sette min fot inn i den familien der. Hva kan Lasse finne på hvis de som jobber for dem ikke gjør det han mener er riktig? 

• Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ungen faktisk får lov til å spise den overfylte godteboksen? Eller bare en ny sjanse til å vise frem søte barn? Ref Instagram.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et interessant eksempel på hvordan man kan imøtegå kritikk. (Morten Hegseth ringer en person som har skrevet ufyselig kommentar om han som dommer i Skal vi danse, og holder hyggelig og saklig tone) Men det er klart, det er enklere å arrestere de som kommer med usaklig piss, enn de som faktisk har et poeng da. Ekstra festlig at CBE heier i kommentarfeltet😝

Screenshot_20221118-101433.png

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (8 minutter siden):

Passe idiotisk av cbe å kommentere her. Hun burde jo skjønne at flere kommer til å kommentere under hennes kommentar her. Det får hun heller ikke slettet siden det ligger på MH sin instagram🤦‍♀️

Altså… HÆ. Dette er jo nesten FOR morsomt, trodde hun helt ærlig at den kommentaren skulle stå ubesvart?? 😵💫 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (Akkurat nå):

Altså… HÆ. Dette er jo nesten FOR morsomt, trodde hun helt ærlig at den kommentaren skulle stå ubesvart?? 😵💫 

Kongekommentar tilbake 🔥

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (7 minutter siden):

Kongekommentar tilbake 🔥

Jupp. Men tør ikke trykke liker, vil ikke bli blokkert :( 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Nyfikine said:

Her er et interessant eksempel på hvordan man kan imøtegå kritikk. (Morten Hegseth ringer en person som har skrevet ufyselig kommentar om han som dommer i Skal vi danse, og holder hyggelig og saklig tone) Men det er klart, det er enklere å arrestere de som kommer med usaklig piss, enn de som faktisk har et poeng da. Ekstra festlig at CBE heier i kommentarfeltet😝

Screenshot_20221118-101433.png

Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luvinesta skrev (3 minutter siden):

Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye.

Ja det hadde jo egentlig vært en super ide, så kanskje hun hadde fått litt mer innsikt i hvorfor de blir kritisert? Tviler på at hun hadde postet samtalen da 😆

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Luvinesta skrev (46 minutter siden):

Skulle gjerne ha tatt en direkte samtale med CBE og forklart hvorfor jeg mener mye av det hun driver med er kritikkverdig. Barneeksponering, thinspo, ikke faglig funderte ofte direkte farlige «råd» under dekke av jalla-kunnskap, påvirkning brukt til å fremme overforbruk, klimafiendtlighet, kvinnefiendtlige holdninger, ugreit dyrehold og nedsnakking av regler, lover og offentlige anbefalinger som for eksempel. 

Men jeg vil ikke la mitt engasjement for mer etiske positive influencere gå ut over min familie eller eiendelene mine ved å la dem bli ofre for LKEs ukontrollerbare atferd. 

• Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...