Gjest RødeRandi Skrevet 17. november 2022 #72021 Del Skrevet 17. november 2022 Kollontaj skrev (7 minutter siden): God jul og førjulsstemning: 😴 Det er for tidlig, men det er vel bare meg. Nei, det er ikke bare deg. Jeg ser andre i samme bransje som har pyntet juletre. Alle slår jo pinadø Paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. november 2022 #72022 Del Skrevet 17. november 2022 Minnie Mus skrev (4 timer siden): ikke minst hvorfor deler mor dette med mange tusen ukjente mennesker???? Sikkert fordi hun trenger penger til julehandelen. Da må barna fikse det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. november 2022 #72023 Del Skrevet 18. november 2022 Man kan ikke klage på at de begynner for tidlig med jul. Det er full jul over alt i alle salgskanaler. Så sjelden blir det vel så tydelig at det er salg de driver og ikke kosemose-venninneprat. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. november 2022 #72024 Del Skrevet 18. november 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Man kan ikke klage på at de begynner for tidlig med jul. Det er full jul over alt i alle salgskanaler. Så sjelden blir det vel så tydelig at det er salg de driver og ikke kosemose-venninneprat. Det er privat kosemose med påtrengt reklame litt her og litt der fra all over the place. Altså en typisk uinteressant person som vil være påvirker og (som på desperat og krampeaktig vis) må spe på med inntekter. En slik konto med familieferier, julepynting og eksponering av barn har ingenting å gjøre i det offentlige rom og skulle selvsagt vært en privat konto for familie og venner. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 18. november 2022 #72025 Del Skrevet 18. november 2022 Nå skal de begynne med online coaching og søker derfor PTer som vil jobbe med dem. Hjelp tenker jeg, jeg hadde aldri turt å sette min fot inn i den familien der. Hva kan Lasse finne på hvis de som jobber for dem ikke gjør det han mener er riktig? 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 18. november 2022 #72026 Del Skrevet 18. november 2022 Tror dere ungen faktisk får lov til å spise den overfylte godteboksen? Eller bare en ny sjanse til å vise frem søte barn? Ref Instagram. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyfikine Skrevet 18. november 2022 #72027 Del Skrevet 18. november 2022 Her er et interessant eksempel på hvordan man kan imøtegå kritikk. (Morten Hegseth ringer en person som har skrevet ufyselig kommentar om han som dommer i Skal vi danse, og holder hyggelig og saklig tone) Men det er klart, det er enklere å arrestere de som kommer med usaklig piss, enn de som faktisk har et poeng da. Ekstra festlig at CBE heier i kommentarfeltet😝 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 18. november 2022 Populært innlegg #72028 Del Skrevet 18. november 2022 Hurra for Morten. Han viser at man kan reagere på ufine kommentarer på en måte som får folk til å tenke over hva de har sagt. Caroline burde vise videoen til sin mann. 58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 18. november 2022 Populært innlegg #72029 Del Skrevet 18. november 2022 Passe idiotisk av cbe å kommentere her. Hun burde jo skjønne at flere kommer til å kommentere under hennes kommentar her. Det får hun heller ikke slettet siden det ligger på MH sin instagram🤦♀️ 59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. november 2022 #72030 Del Skrevet 18. november 2022 Oline12 skrev (8 minutter siden): Passe idiotisk av cbe å kommentere her. Hun burde jo skjønne at flere kommer til å kommentere under hennes kommentar her. Det får hun heller ikke slettet siden det ligger på MH sin instagram🤦♀️ Altså… HÆ. Dette er jo nesten FOR morsomt, trodde hun helt ærlig at den kommentaren skulle stå ubesvart?? 😵💫 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 18. november 2022 #72031 Del Skrevet 18. november 2022 Sugar&Spice skrev (Akkurat nå): Altså… HÆ. Dette er jo nesten FOR morsomt, trodde hun helt ærlig at den kommentaren skulle stå ubesvart?? 😵💫 Kongekommentar tilbake 🔥 30 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. november 2022 #72032 Del Skrevet 18. november 2022 Oline12 skrev (7 minutter siden): Kongekommentar tilbake 🔥 Jupp. Men tør ikke trykke liker, vil ikke bli blokkert 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 18. november 2022 #72033 Del Skrevet 18. november 2022 51 minutter siden, Nyfikine said: Her er et interessant eksempel på hvordan man kan imøtegå kritikk. (Morten Hegseth ringer en person som har skrevet ufyselig kommentar om han som dommer i Skal vi danse, og holder hyggelig og saklig tone) Men det er klart, det er enklere å arrestere de som kommer med usaklig piss, enn de som faktisk har et poeng da. Ekstra festlig at CBE heier i kommentarfeltet😝 Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyfikine Skrevet 18. november 2022 #72034 Del Skrevet 18. november 2022 Luvinesta skrev (3 minutter siden): Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye. Ja det hadde jo egentlig vært en super ide, så kanskje hun hadde fått litt mer innsikt i hvorfor de blir kritisert? Tviler på at hun hadde postet samtalen da 😆 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 18. november 2022 #72035 Del Skrevet 18. november 2022 De søker etter en som er alt de ikke er eller har. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 18. november 2022 #72036 Del Skrevet 18. november 2022 Oline12 skrev (26 minutter siden): Kongekommentar tilbake 🔥 Kan CBE ha slettet sin kommentar. Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 18. november 2022 #72037 Del Skrevet 18. november 2022 1 minutt siden, RødeRandi said: Kan CBE ha slettet sin kommentar. Jeg finner den ikke. Den ligger der fortsatt😄 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 18. november 2022 #72038 Del Skrevet 18. november 2022 2 minutter siden, RødeRandi said: Kan CBE ha slettet sin kommentar. Jeg finner den ikke. Ser den fortsatt, jeg… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 18. november 2022 Populært innlegg #72039 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) Luvinesta skrev (1 time siden): Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye. Det vil jo være en langt bedre strategi enn å spore opp og forfølge en kvinne på en truende måte, utsette bilen hennes for omfattende hærverk og foreta tause telefonoppringinger til henne på kveldstid 👍 CBE må gjerne ringe meg, dersom hun ikke motsetter seg at samtalen blir tatt opp og gjengitt i andre medier. Jeg hadde spurt hvorfor CBE tror hun kan mer om langtidsfølger av barneeksponering enn institusjoner som Unicef, Kripos, Datatilsynet og fagfolk som Redd Barna-jurist Sarah Eline Grønvold. Jeg hadde spurt hvordan CBE har samvittighet til å trosse fagfolk og fronte åpenbar thinspo samtidig som hun har to jentebarn i hus. Og ønsket en utdypning om hvordan CBE som profesjonell påvirker og mor har samvittighet til å fronte massivt overforbruk samtidig som verdensklimaet kneler. Jeg hadde også spurt CBE om hvordan det var å være gift med en bråsint og impulsiv fyr som skjemmer ut bedriften og skjeller ut kvinner i SoMe ("alkoholreklameloven er tåpelig", "psykobitch much", "kule i panna", "nesevise møkkakjerring" osv). ... Det er imidlertid neppe verdt å ta en konfronterende telefonsamtale med CBE, da jeg ikke ønsker å bli sporet opp, forfulgt eller å få bilen min ødelagt. Ei heller for å bli kalt f eks fittetryne av hennes forsvarere. Endret 18. november 2022 av Ultiva 67 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. november 2022 #72040 Del Skrevet 18. november 2022 Luvinesta skrev (46 minutter siden): Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye. Skulle gjerne ha tatt en direkte samtale med CBE og forklart hvorfor jeg mener mye av det hun driver med er kritikkverdig. Barneeksponering, thinspo, ikke faglig funderte ofte direkte farlige «råd» under dekke av jalla-kunnskap, påvirkning brukt til å fremme overforbruk, klimafiendtlighet, kvinnefiendtlige holdninger, ugreit dyrehold og nedsnakking av regler, lover og offentlige anbefalinger som for eksempel. Men jeg vil ikke la mitt engasjement for mer etiske positive influencere gå ut over min familie eller eiendelene mine ved å la dem bli ofre for LKEs ukontrollerbare atferd. 39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå