Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Leda skrev (17 minutter siden):

Ingen har påstått at det er viktig, heller ikke jeg som skrev kommentaren. At kommentaren var smålig, ja, det går jeg med til, men samtidig synes jeg at det er et bidrag inn i en større helhet om et narrativ om noe man ønsker å fremstå som, men som man ikke lykkes helt med.

Har du ellers kommentarer til det som har kommet frem i løpet av de siste mange sidene, som faktisk er viktig?

Da får vi være enige om å være uenig. Ikke alle kan vite om alle skikker verden rundt. Er enig i at de prøver hardt for å virke kultiverte, men synes likevel det blir for dumt å kommentere posisjon av spisepinner. Virkelig. 

Det er bare å bla seg bakover og lese kommentarene mine. Så ser du at jeg har kommentert det som faktisk er viktig.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordreSving skrev (14 minutter siden):

Jeg synes det er veldig fint at @BuffyTheVampire kommer med innspill som har som mål å heve nivået på innholdet. Det er fint å holde hverandre litt i ørene. 

Sant nok.

Men mye av innholdet i blogg og instagram handler om å fremstå som en av eliten. Høykultur vs lavkultur.

Da er det ikke så feil å påpeke at store deler av oppførselen til ekteparet ikke gjenspeiler dette. Detaljene avgjør.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (3 minutter siden):

Sant nok.

Men mye av innholdet i blogg og instagram handler om å fremstå som en av eliten. Høykultur vs lavkultur.

Da er det ikke så feil å påpeke at store deler av oppførselen til ekteparet ikke gjenspeiler dette. Detaljene avgjør.

NordreSving skrev (21 minutter siden):

Jeg synes det er veldig fint at @BuffyTheVampire kommer med innspill som har som mål å heve nivået på innholdet. Det er fint å holde hverandre litt i ørene. 

Helt enig med dere begge. Djevelen er ofte i detaljene. Jeg kunne naturligvis ha formulert meg bedre. Takk for øreholdingen, @BuffyTheVampire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (31 minutter siden):

Her må jeg si meg veldig enig, det er en hårfin balanse fra kontruktivt debatt om viktige ting - til det som oppfattes som slarv og «heksejakt».  
De siste sidene i tråden med spekulasjoner rundt bilsalg, spisepinner og kaffe trekker debatten ned slik jeg ser det. 

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stalkerlasse
BuffyTheVampire skrev (1 time siden):

Ja la oss kritisere spisepinner i kryss. Det er viktig. 

Jeg så en film om spisepinne etikette, og jo, det er myyyye å tenke over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Safirx skrev (12 minutter siden):

Her må jeg si meg veldig enig, det er en hårfin balanse fra kontruktivt debatt om viktige ting - til det som oppfattes som slarv og «heksejakt».  
De siste sidene i tråden med spekulasjoner rundt bilsalg, spisepinner og kaffe trekker debatten ned slik jeg ser det. 

Absolutt.

Siden du har vært registrert siden 2015, har 14 innlegg totalt og utelukkende kommenterer angående CBE/LKE, så anser jeg deg som en kunnskapsfull og nøytral debattant

Absolutt.

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalkerlasse skrev (2 minutter siden):

Jeg så en film om spisepinne etikette, og jo, det er myyyye å tenke over

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (1 time siden):

Sant nok.

Det kan helt klart trekkes frem, men jeg tenker da som en del i en større kontekst. At man begynner med å si at her er det de ønsket å fremstå som, og her er noen eksempler på det motsatte. Men som enkeltpost synes jeg fortsatt at det blir støy/flisespikkeri. Av typen som bidrar til sort/hvitt perspektivet hvor det er den stakkars influenseren med dagboken sin og de fæle bitre kjærringene på KG.

Endret av Embla82
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (6 timer siden):

De vil jo gjerne regnes som litt «fine» og da er vel tilnærming til Frankrike mer attraktivt enn UsA for dem 

Da kjøres det på med stripete genser og alpelue…

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (19 timer siden):

Aldri i verden om det er hun som svarer på alt på NetFit, bare glem det. I så fall sitter hun bare og tar diktat fra LKE. 

Tok en kikk på spørrerunden som var nylig. Relativt komplekse spørmål ble besvart i story med overfladiske enkeltsetninger av typen: "Ja, det går fint", "Kjør på" osv.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
cerruti skrev (58 minutter siden):

Da kjøres det på med stripete genser og alpelue…

Og spankulerer rundt i Sarpsborg 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at dem leser her inne?
Har vært tegn til det før (dem gjør en ting vi påpeker de aldri gjør dagen etter det ble skrevet her, f.eks.)
Men nå lurer jeg virkelig. Å få såå mange tilbakemeldinger uten å endre seg.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (6 timer siden):

Altså tråden blir veldig useriøst når man skal diskutere dette med kaffe til dessert eller ei og spisepinner i kryss. Av alle ting man kan pirke på? Det er så uendelig mye mer.....

Sant nok men litt festelig er det jo 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden tråden har sporet av i useriøs retning uansett:

Vi har skaffet oss katt. Kastrert og chippet og alt det der, men nå kommer det virkelig store spørsmålet. Hvordan finner vi ut om vi har pen nok katt til å legge den ut i sosiale medier?

Og er der en risiko forbundet med det. Er det sånn at om katten er så pen at den bare må legges ut, gjerne daglig. Så kommer alle bitre mennesker der ute til å legge oss for hat fordi katten vår er penere enn deres? Og så må vi plutselig sitte på nett dag ut og dag inn for å blokkere og slette alle disse haterne som popper opp over alt. 

Uff, dette høres slitsomt ut. Nå angrer jeg nesten litt på den katten. Så mye ansvar med sånne pene katter.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (19 minutter siden):

Siden tråden har sporet av i useriøs retning uansett:

Vi har skaffet oss katt. Kastrert og chippet og alt det der, men nå kommer det virkelig store spørsmålet. Hvordan finner vi ut om vi har pen nok katt til å legge den ut i sosiale medier?

Og er der en risiko forbundet med det. Er det sånn at om katten er så pen at den bare må legges ut, gjerne daglig. Så kommer alle bitre mennesker der ute til å legge oss for hat fordi katten vår er penere enn deres? Og så må vi plutselig sitte på nett dag ut og dag inn for å blokkere og slette alle disse haterne som popper opp over alt. 

Uff, dette høres slitsomt ut. Nå angrer jeg nesten litt på den katten. Så mye ansvar med sånne pene katter.. 

Nå ringer de sikkert fra KK snart og spør om du har vurdert flere pene katter,så du må få tatt noen bra bilder av deg og katten som de kan bruke i artikkelen....pass deg så den ikke riper deg opp,katter kan vere litt uberegnelig,murr,murr

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så klag høylytt når noen påpeker at katter også har rett til privatliv og slå tilbake med at alle andre er bare sjalu og helt håpløse katteeiere

#mjau

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...