Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden):

Ikke sant? Forstår ikke hvordan denne bedriften noen gang kan bli troverdige igjen. 
Jeg er bekymret for barna her. 

Troverdig har denne bedriften aldri vært, dessverre. 

• Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Troverdig har denne bedriften aldri vært, dessverre. 

Er enig her…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke mene og synse så mye om denne bedriften. Jeg følger dem ikke noen sted, er aldri innom kontoene deres på de ulike plattformene. All info om bedriften jeg får skumleser jeg her for underholdningens del.

Men jeg håper for deres og barnas skyld at de finner noe annet å livnære seg på. Noe som ikke innebærer å måtte poste noe på SOME hver dag. Rettferdiggjør absolutt ikke det som har kommet frem men jeg får helt vondt i meg når jeg tenker på dem som en familie. De kan ikke ha det lett. Og det kan umulig være verdt det (dette livet som fremstilles i sus og dus). 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Jeg forstod det slik at det ikke er en dom gjennom rettssystemet. Men en anmeldelse, der han har tilstått, og fått en bot, som han har erkjent. Dermed ingen dom, som kan finnes i systemet.

Det ble fortalt av en bruker på Discord, som hevder ha kjennskap direkte til dokumentene. Og at disse papirene var innlever til ulike medier. 
Det kan kanskje forklare hvorfor det ikke finnes i den databasen over rettssystemet. Da står det vel bare i politiets register?

Endret av Bulsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (27 minutter siden):

Ja, A er supertøff som gjorde dette! Jeg kan ikke forestille meg hvor redd hun må ha vært. Og fremdeles er, vil jeg tro. Hun vet jo hva han er i stand til og bor åpenbart i bilskrape-avstand fra paret. Mennesker er på sitt farligste når de blir presset, og LKE er virkelig presset nå. Jeg håper han ikke tar det ut på hun som startet korthusets fall! Eller noen andre kritikere han kjenner identiteten til. Hevn er en sterk drivkraft, noe han er et levende eksempel på. Neste gang er han nok mer forsiktig, så han ikke blir tatt.

Og er det egentlig noen som tror at dette er første gang? Man går ikke fra sindig fyr til full blown psychopath over natta (bare et uttrykk, han har sikkert ikke fått en diagnose). Hvor mange som A ligger i kjølvannet av denne fyren, som ikke har turt å anmelde? CBE startet for 13 år siden...

Og så lurer jeg veldig på om Beckmann vet om dette. Det hele startet i deres kommentarfelt, og de gikk ut og virtuelt trykket CBE til sitt bryst. Ingeborg Senneset var også ute og forsvarte CBE etter Beckmann. De må føle seg så utrolig dumme nå!

Mener det sto noe om at hun også skulle legge ut hva beckmann har svart. Tro om det var Discord det sto på.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Orly skrev (10 minutter siden):

Mener det sto noe om at hun også skulle legge ut hva beckmann har svart. Tro om det var Discord det sto på.

Det ligger i hennes høydepunkter om Bekcmann på Instagram. De svarer noe i duren at de tar avstand fra de sterke personkarakteristikkene som har vært rettet mot familien Berg Eriksen og ikke vil være med på å bidra til mobbing og hets i diskusjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (9 minutter siden):

Det ligger i hennes høydepunkter om Bekcmann på Instagram. De svarer noe i duren at de tar avstand fra de sterke personkarakteristikkene som har vært rettet mot familien Berg Eriksen og ikke vil være med på å bidra til mobbing og hets i diskusjonen

Nei ikke det.. men hvordan de forholder seg til dette nå etter dette her har blitt avslørt PG tipset om til flere bedrifter 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så sjukt flaut! Tenk at det er mulig å gjøre noe sånt🤯 

Det er ingen vei tilbake etter dette. Det er over nå. Minner meg om en viss tidligere manager. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Orly skrev (5 minutter siden):

Nei ikke det.. men hvordan de forholder seg til dette nå etter dette her har blitt avslørt PG tipset om til flere bedrifter 

Ja, riktig. Det var en kommentar til en av reels som spurte om dette vel? Da kommer det nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir dagens photoshoot i julebutikk i Oslo gjennomført som at ingenting har skjedd mon tro? 

Lurer på hvilken fotograf som benyttes til oppdraget?

Mulig at dette var maks dårlig timing for denne butikken, og at publisiteten ikke er videre gunstig.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til A og @FruJohansen som står i dette og tar dette opp. Dette er skummelt. Ingenting, ikke engang usaklig kritikk, (som dette ikke var), kan forsvare slike handlinger. Og vi får kritikk for å være anonyme..

Det jeg lurer på, er bare hvor mange utenom de som leser her inne som får dette med seg? Og hvor mange er det? Det står flere steder både her inne og på Discord at journalister/aviser vet om dette, og at noen har forsøkt å skrive saker om det. Det må ha stoppet opp ett eller annet sted. Så vidt jeg husker, og her må du gjerne korrigere meg @FruJohansen , er du blokkert og dermed har vel bedriftseier heller ikke tilgang til å se det du legger ut? Utad til har dette tilsynelatende ikke hatt noen konsekvenser for bedriften ennå, og det ser heller ikke ut til at imaget har lidd skade, hvis man ser på bedriftskanalen og narrativet som presenteres der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leda skrev (15 minutter siden):

All ære til A og @FruJohansen som står i dette og tar dette opp. Dette er skummelt. Ingenting, ikke engang usaklig kritikk, (som dette ikke var), kan forsvare slike handlinger. Og vi får kritikk for å være anonyme..

Det jeg lurer på, er bare hvor mange utenom de som leser her inne som får dette med seg? Og hvor mange er det? Det står flere steder både her inne og på Discord at journalister/aviser vet om dette, og at noen har forsøkt å skrive saker om det. Det må ha stoppet opp ett eller annet sted. Så vidt jeg husker, og her må du gjerne korrigere meg @FruJohansen , er du blokkert og dermed har vel bedriftseier heller ikke tilgang til å se det du legger ut? Utad til har dette tilsynelatende ikke hatt noen konsekvenser for bedriften ennå, og det ser heller ikke ut til at imaget har lidd skade, hvis man ser på bedriftskanalen og narrativet som presenteres der.

Med mindre noen i media lager en sak på dette og bekrefter forholdene, så vil dette gå under den offentlige radaren. "Alle" vil nok høre om dette, men så lenge det ikke er bekreftet i media, så vil det blåse over.

HVORFOR media evt ikke ønsker å lage en notis på dette derimot, er veldig merkelig. Men det kan det jo hende de gjør når de får "gravd" litt i det på egenhånd. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (2 minutter siden):

Med mindre noen i media lager en sak på dette og bekrefter forholdene, så vil dette gå under den offentlige radaren. "Alle" vil nok høre om dette, men så lenge det ikke er bekreftet i media, så vil det blåse over.

HVORFOR media evt ikke ønsker å lage en notis på dette derimot, er veldig merkelig. Men det kan det jo hende de gjør når de får "gravd" litt i det på egenhånd. 

Ja, det er veldig merkelig. Beckman var i juni ser jeg, så det begynner også å bli en stund siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leda skrev (53 minutter siden):

Har du link til Discord?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (37 minutter siden):

Kan det være en vurdering med tanke på hensyn til de små barna deres? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...