Kollontaj Skrevet 2. november 2022 #70501 Del Skrevet 2. november 2022 Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden): Ikke sant? Forstår ikke hvordan denne bedriften noen gang kan bli troverdige igjen. Jeg er bekymret for barna her. Troverdig har denne bedriften aldri vært, dessverre. 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. november 2022 #70502 Del Skrevet 2. november 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Troverdig har denne bedriften aldri vært, dessverre. Er enig her… 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 3. november 2022 #70503 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg skal ikke mene og synse så mye om denne bedriften. Jeg følger dem ikke noen sted, er aldri innom kontoene deres på de ulike plattformene. All info om bedriften jeg får skumleser jeg her for underholdningens del. Men jeg håper for deres og barnas skyld at de finner noe annet å livnære seg på. Noe som ikke innebærer å måtte poste noe på SOME hver dag. Rettferdiggjør absolutt ikke det som har kommet frem men jeg får helt vondt i meg når jeg tenker på dem som en familie. De kan ikke ha det lett. Og det kan umulig være verdt det (dette livet som fremstilles i sus og dus). 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NordreSving Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70504 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Det er jo insta vs reality i et nøtteskall. Spranget mellom det som fremstilles av idyll på insta og handlingene som nå er avslørt er voldsomt. Vi har sett konturene av dette i årevis, men at det skulle resultere i trusler og skadeverk med nettopp utgangspunkt i å ikke takle kritikk, jeg mangler ord. Fasaden krakelerer, det er sikkert. Dette er så langt unna sukkersøt pludring som du kan få det. Jeg håper media tar tak i det, for det tipper jeg er det eneste som vil ha effekt. Det er jo nettopp det å beskytte fasaden som har drevet ham til dette og et større slag mot fasaden er det vanskelig å se for seg. Og så sender jeg en tanke til A, som var tøff nok til å anmelde og kjøre saken. Endret 3. november 2022 av NordreSving Rettet til skadeverk og trusler 59 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 3. november 2022 #70505 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Jeg forstod det slik at det ikke er en dom gjennom rettssystemet. Men en anmeldelse, der han har tilstått, og fått en bot, som han har erkjent. Dermed ingen dom, som kan finnes i systemet. Det ble fortalt av en bruker på Discord, som hevder ha kjennskap direkte til dokumentene. Og at disse papirene var innlever til ulike medier. Det kan kanskje forklare hvorfor det ikke finnes i den databasen over rettssystemet. Da står det vel bare i politiets register? Endret 3. november 2022 av Bulsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70506 Del Skrevet 3. november 2022 NordreSving skrev (1 minutt siden): Det er jo insta vs reality i et nøtteskall. Spranget mellom det som fremstilles av idyll på insta og handlingene som nå er avslørt er voldsomt. Vi har sett konturene av dette i årevis, men at det skulle resultere i en rettskraftig dom, med nettopp utgangspunkt i å ikke takle kritikk, jeg mangler ord. Fasaden krakelerer, det er sikkert. Dette er så langt unna sukkersøt pludring som du kan få det. Jeg håper media tar tak i det, for det tipper jeg er det eneste som vil ha effekt. Det er jo nettopp det å beskytte fasaden som har drevet ham til dette og et større slag mot fasaden er det vanskelig å se for seg. Og så sender jeg en tanke til A, som var tøff nok til å anmelde og kjøre saken. Ja, A er supertøff som gjorde dette! Jeg kan ikke forestille meg hvor redd hun må ha vært. Og fremdeles er, vil jeg tro. Hun vet jo hva han er i stand til og bor åpenbart i bilskrape-avstand fra paret. Mennesker er på sitt farligste når de blir presset, og LKE er virkelig presset nå. Jeg håper han ikke tar det ut på hun som startet korthusets fall! Eller noen andre kritikere han kjenner identiteten til. Hevn er en sterk drivkraft, noe han er et levende eksempel på. Neste gang er han nok mer forsiktig, så han ikke blir tatt. Og er det egentlig noen som tror at dette er første gang? Man går ikke fra sindig fyr til full blown psychopath over natta (bare et uttrykk, han har sikkert ikke fått en diagnose). Hvor mange som A ligger i kjølvannet av denne fyren, som ikke har turt å anmelde? CBE startet for 13 år siden... Og så lurer jeg veldig på om Beckmann vet om dette. Det hele startet i deres kommentarfelt, og de gikk ut og virtuelt trykket CBE til sitt bryst. Ingeborg Senneset var også ute og forsvarte CBE etter Beckmann. De må føle seg så utrolig dumme nå! 66 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70507 Del Skrevet 3. november 2022 Salmonella skrev (41 minutter siden): Jeg skal ikke mene og synse så mye om denne bedriften. Jeg følger dem ikke noen sted, er aldri innom kontoene deres på de ulike plattformene. All info om bedriften jeg får skumleser jeg her for underholdningens del. Men jeg håper for deres og barnas skyld at de finner noe annet å livnære seg på. Noe som ikke innebærer å måtte poste noe på SOME hver dag. Rettferdiggjør absolutt ikke det som har kommet frem men jeg får helt vondt i meg når jeg tenker på dem som en familie. De kan ikke ha det lett. Og det kan umulig være verdt det (dette livet som fremstilles i sus og dus). Helt enig med deg. Det er jo blitt snakket om både her og i andre influenser tråder før; er det verdt det? Det å skape en fasade, et stort gap mellom virkeligheten og det du fremstiller kan umulig være sunt for den psykiske helsen i lengden. Jeg tenker også at det i noen grad er et behov for anerkjennelse og bekreftelse, kanskje i utgangspunktet usikre mennesker som tiltrekkes denne bransjen. Det er jo stilt spørsmål om flere ganger hva skjer når klikkene uteblir, når annonsørene uteblir og ikke minst fasaden faller og det virkelige livet er det som må leves? Man gjør seg utrolig sårbar når man blander seg selv og seg selv bedriften. Kritikken treffer på en annen måte, og spesielt når man er på vei «nedover». Det er sikkert flere influensere som takler dette ok, men jeg tror mange av dem som tiltrekkes dette yrket er ekstra sårbare og da blir konsekvensene ekstra store. Jeg tenker at når du faktisk utgir deg selv for å være lege for å ta kritikere har du gått over en grense som få gjør. Men at det skulle ende med dette som nå har skjedd er faktisk sjokkerende. Håper som deg at de finner seg noe annet å leve av nå, ikke minst for barna sin skyld, for dette er virkelig bekymringsfullt. Takk til @FruJohansen som tør å stå i det her og fortsette å opplyse, ikke minst om barnas rettigheter, men også vise så godt hvordan kritikk blir snudd til mobbing og hets og fremstilt som noe helt annet enn det var. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. november 2022 #70508 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (27 minutter siden): Ja, A er supertøff som gjorde dette! Jeg kan ikke forestille meg hvor redd hun må ha vært. Og fremdeles er, vil jeg tro. Hun vet jo hva han er i stand til og bor åpenbart i bilskrape-avstand fra paret. Mennesker er på sitt farligste når de blir presset, og LKE er virkelig presset nå. Jeg håper han ikke tar det ut på hun som startet korthusets fall! Eller noen andre kritikere han kjenner identiteten til. Hevn er en sterk drivkraft, noe han er et levende eksempel på. Neste gang er han nok mer forsiktig, så han ikke blir tatt. Og er det egentlig noen som tror at dette er første gang? Man går ikke fra sindig fyr til full blown psychopath over natta (bare et uttrykk, han har sikkert ikke fått en diagnose). Hvor mange som A ligger i kjølvannet av denne fyren, som ikke har turt å anmelde? CBE startet for 13 år siden... Og så lurer jeg veldig på om Beckmann vet om dette. Det hele startet i deres kommentarfelt, og de gikk ut og virtuelt trykket CBE til sitt bryst. Ingeborg Senneset var også ute og forsvarte CBE etter Beckmann. De må føle seg så utrolig dumme nå! Mener det sto noe om at hun også skulle legge ut hva beckmann har svart. Tro om det var Discord det sto på. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 3. november 2022 #70509 Del Skrevet 3. november 2022 Orly skrev (10 minutter siden): Mener det sto noe om at hun også skulle legge ut hva beckmann har svart. Tro om det var Discord det sto på. Det ligger i hennes høydepunkter om Bekcmann på Instagram. De svarer noe i duren at de tar avstand fra de sterke personkarakteristikkene som har vært rettet mot familien Berg Eriksen og ikke vil være med på å bidra til mobbing og hets i diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. november 2022 #70510 Del Skrevet 3. november 2022 Bulsara skrev (9 minutter siden): Det ligger i hennes høydepunkter om Bekcmann på Instagram. De svarer noe i duren at de tar avstand fra de sterke personkarakteristikkene som har vært rettet mot familien Berg Eriksen og ikke vil være med på å bidra til mobbing og hets i diskusjonen Nei ikke det.. men hvordan de forholder seg til dette nå etter dette her har blitt avslørt PG tipset om til flere bedrifter 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70511 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Hunter7 skrev (12 timer siden): Da er vi to 🤭 LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86 LKE er vel igjen "drevet" til det antar jeg. Han har ingen selvkontroll, og fremstår som en litt farlig mann rett og slett. Kalle seg selv lege osv i kommentarfeltet i sin tid var ille nok, og å kalle andre mennesker psykobitch og nesevise møkkakjerring var usjarmerende - og upassende. "Hestekjøtt på camperen" likeså. Men å oppsøke en som har skrevet et stueren kritisk kommentar (uten personkarakteristikker eller annen form for "mobbing") - oppføre seg truende (følge etter noen i bil er truende oppførsel) - for så å drive herverk/skadeverk på denne personens eiendom (bilen) - altså da har man gått over en grense og har mistet kontrollen over seg selv totalt. Endret 3. november 2022 av Isild 56 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 3. november 2022 #70512 Del Skrevet 3. november 2022 Dette er så sjukt flaut! Tenk at det er mulig å gjøre noe sånt🤯 Det er ingen vei tilbake etter dette. Det er over nå. Minner meg om en viss tidligere manager. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 3. november 2022 #70513 Del Skrevet 3. november 2022 Orly skrev (5 minutter siden): Nei ikke det.. men hvordan de forholder seg til dette nå etter dette her har blitt avslørt PG tipset om til flere bedrifter Ja, riktig. Det var en kommentar til en av reels som spurte om dette vel? Da kommer det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 3. november 2022 #70514 Del Skrevet 3. november 2022 Blir dagens photoshoot i julebutikk i Oslo gjennomført som at ingenting har skjedd mon tro? Lurer på hvilken fotograf som benyttes til oppdraget? Mulig at dette var maks dårlig timing for denne butikken, og at publisiteten ikke er videre gunstig. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 3. november 2022 #70515 Del Skrevet 3. november 2022 All ære til A og @FruJohansen som står i dette og tar dette opp. Dette er skummelt. Ingenting, ikke engang usaklig kritikk, (som dette ikke var), kan forsvare slike handlinger. Og vi får kritikk for å være anonyme.. Det jeg lurer på, er bare hvor mange utenom de som leser her inne som får dette med seg? Og hvor mange er det? Det står flere steder både her inne og på Discord at journalister/aviser vet om dette, og at noen har forsøkt å skrive saker om det. Det må ha stoppet opp ett eller annet sted. Så vidt jeg husker, og her må du gjerne korrigere meg @FruJohansen , er du blokkert og dermed har vel bedriftseier heller ikke tilgang til å se det du legger ut? Utad til har dette tilsynelatende ikke hatt noen konsekvenser for bedriften ennå, og det ser heller ikke ut til at imaget har lidd skade, hvis man ser på bedriftskanalen og narrativet som presenteres der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #70516 Del Skrevet 3. november 2022 Leda skrev (15 minutter siden): All ære til A og @FruJohansen som står i dette og tar dette opp. Dette er skummelt. Ingenting, ikke engang usaklig kritikk, (som dette ikke var), kan forsvare slike handlinger. Og vi får kritikk for å være anonyme.. Det jeg lurer på, er bare hvor mange utenom de som leser her inne som får dette med seg? Og hvor mange er det? Det står flere steder både her inne og på Discord at journalister/aviser vet om dette, og at noen har forsøkt å skrive saker om det. Det må ha stoppet opp ett eller annet sted. Så vidt jeg husker, og her må du gjerne korrigere meg @FruJohansen , er du blokkert og dermed har vel bedriftseier heller ikke tilgang til å se det du legger ut? Utad til har dette tilsynelatende ikke hatt noen konsekvenser for bedriften ennå, og det ser heller ikke ut til at imaget har lidd skade, hvis man ser på bedriftskanalen og narrativet som presenteres der. Med mindre noen i media lager en sak på dette og bekrefter forholdene, så vil dette gå under den offentlige radaren. "Alle" vil nok høre om dette, men så lenge det ikke er bekreftet i media, så vil det blåse over. HVORFOR media evt ikke ønsker å lage en notis på dette derimot, er veldig merkelig. Men det kan det jo hende de gjør når de får "gravd" litt i det på egenhånd. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 3. november 2022 #70517 Del Skrevet 3. november 2022 Isild skrev (2 minutter siden): Med mindre noen i media lager en sak på dette og bekrefter forholdene, så vil dette gå under den offentlige radaren. "Alle" vil nok høre om dette, men så lenge det ikke er bekreftet i media, så vil det blåse over. HVORFOR media evt ikke ønsker å lage en notis på dette derimot, er veldig merkelig. Men det kan det jo hende de gjør når de får "gravd" litt i det på egenhånd. Ja, det er veldig merkelig. Beckman var i juni ser jeg, så det begynner også å bli en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70518 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg prøver å la tvilen komme LKE til gode og håper at tilståelsen kon som et resultat av at han hadde dårlig samvittighet for hva han har gjort og et ønske om å rydde opp. Men jeg er redd det er gode beviser som ligger til grunn, og at tilståelsen kom som et forsøk på å redusere straff. Vi har jo alle sett konturene av dette i mange år. Den aggressive adferden mot kritikere i kommentarfelt, måten han forskjellsbehandler kvinner og menn, hvor langt han er villig til å strekke seg for å kvele kritikk (kommentarfeltjukset). Jeg husker at jeg reagerte på måten han behandlet kona på i Bloggerne. Jeg så bare den siste sesongen de var med i, men jeg husker at han virket nedlatende og lite støttende. For eksempel da hun lanserte undertøyet til My Muse. Hun virket oppglødd og glad for samarbeidet, mens han svarte surt at han dreit i undertøy. Da hun hadde fotoshoot for kolleksjonen var det tydelig at han kjedet seg. Han gjespet demonstrativt og så på klokka. Jeg tenker at når kona di ligger omtrent naken foran en hel gjeng med sminkører, fotografer osv, så viser du støtte. Uansett hvor avkledd hun er på IG, må det være noe annet irl? Hun må ha følt seg så sårbar, men ikke et oppmuntrende ord fra gemalen. Og jeg husker at hun stadig prøvde å hinte om at de hadde det hett på soverommet. En scene som har brent seg fast er da de rusler hjem fra en fest i Kulåsparken. CBE er litt tipsy, og hinter om at hun gleder seg til litt sengekos. LKE svarer at han heller vil spise. Og så fniser CBE og prøver å fleipe det bort. Det er mulig jeg husker noen detaljer feil her, men dette var inntrykket jeg satt igjen med. Caroline som prøvde og Lars Kristian som var likegyldig. Det kan hende det er slik humor han har, skikkelig manne-mann som driter i undertøy og tør å fortelle kona at han foretrekker mat framfor sengekos. Men i så fall er det fremmed for meg at en mann som pusher 40 oppfører seg sånn. Det er noe jeg forbinder med usikre unggutter. I lys av hva som har kommet frem nå, ser jeg selvfølgelig tilbake på dette med andre briller. Men jeg tror nok at det er et voldsomt sprik mellom hva som presenteres på SoMe og virkeligheten. Så kanskje vi skal gi paret rett nåe de hevder at vi kun ser en brøkdel av livet deres? For hvis det er sånn han er, så er det virkelig ikke særlig insta-vennlig! 72 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. november 2022 #70519 Del Skrevet 3. november 2022 Leda skrev (53 minutter siden): All ære til A og @FruJohansen som står i dette og tar dette opp. Dette er skummelt. Ingenting, ikke engang usaklig kritikk, (som dette ikke var), kan forsvare slike handlinger. Og vi får kritikk for å være anonyme.. Det jeg lurer på, er bare hvor mange utenom de som leser her inne som får dette med seg? Og hvor mange er det? Det står flere steder både her inne og på Discord at journalister/aviser vet om dette, og at noen har forsøkt å skrive saker om det. Det må ha stoppet opp ett eller annet sted. Så vidt jeg husker, og her må du gjerne korrigere meg @FruJohansen , er du blokkert og dermed har vel bedriftseier heller ikke tilgang til å se det du legger ut? Utad til har dette tilsynelatende ikke hatt noen konsekvenser for bedriften ennå, og det ser heller ikke ut til at imaget har lidd skade, hvis man ser på bedriftskanalen og narrativet som presenteres der. Har du link til Discord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 3. november 2022 #70520 Del Skrevet 3. november 2022 Isild skrev (37 minutter siden): Med mindre noen i media lager en sak på dette og bekrefter forholdene, så vil dette gå under den offentlige radaren. "Alle" vil nok høre om dette, men så lenge det ikke er bekreftet i media, så vil det blåse over. HVORFOR media evt ikke ønsker å lage en notis på dette derimot, er veldig merkelig. Men det kan det jo hende de gjør når de får "gravd" litt i det på egenhånd. Kan det være en vurdering med tanke på hensyn til de små barna deres? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå