Oline12 Skrevet 23. oktober 2022 #69941 Del Skrevet 23. oktober 2022 cerruti skrev (49 minutter siden): Samtidig var vel innlegget det som kan kalles spot on! Joda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 23. oktober 2022 #69942 Del Skrevet 23. oktober 2022 Oline12 skrev (1 time siden): Du mener du blir blokkert? Alle vet cbe blokkerer under en lav sko. Noen forstår jeg blir blokkert. Det går an å skrive mer konstruktivt. Du fremstiller deg selv i et dårlig lys. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 23. oktober 2022 #69943 Del Skrevet 23. oktober 2022 fro skrev (1 time siden): Der har jeg full forståelse om hun blokkerer. Sikkert. Men jeg synes det var på tide noen kaller en spade for en spade. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 23. oktober 2022 #69944 Del Skrevet 23. oktober 2022 Oline12 skrev (1 time siden): Du mener du blir blokkert? Alle vet cbe blokkerer under en lav sko. Noen forstår jeg blir blokkert. Det går an å skrive mer konstruktivt. Du fremstiller deg selv i et dårlig lys. Overhodet ikke enig med deg. Sånn er det 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 23. oktober 2022 #69945 Del Skrevet 23. oktober 2022 cerruti skrev (1 time siden): Samtidig var vel innlegget det som kan kalles spot on! Åja, ser hvorfor du tror det er meg, men nei. Dessverre, jeg kunne sagt samme for jeg er fullstendig enig i uttalelsen. Men jeg fikk skjermdumpen tilsendt. Selv ser jeg ikke CBE sin insta. Men har jo bekjente som følger, men som ikke følger KG. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 23. oktober 2022 #69946 Del Skrevet 23. oktober 2022 Gameon skrev (2 timer siden): Denne personen blir garantert blokkert! 😅😅😅 Da var innlegget slettet😂 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 23. oktober 2022 #69947 Del Skrevet 23. oktober 2022 Felis skrev (20 timer siden): Hun er sikkert glad i hunden sin, men hun makter ikke å sette hundens behov fremfor sine egne. Et utvalg av dårlige valg er: - Lot den lille valpen trekke på ski og gikk så langt at den nærmest besvimte av utmattelse (dokumentert på SoMe som "søtt") - Bruker konsekvent ski med stålkant, selv om et samlet dyrlegekorps advarer mot dette pga stor fare for alvorlig skade (begrunner valget med at Lars Kristian har vokst opp med hund) - Løp med den i svært ung alder, selv om det advares mot dette før ett års alder på så store raser - Forlot valpen i bil mens de var i fornøyelsespark (begrunnet dette med at det bare var 20 grader den dagen og bilen sto i skygge) - Hunden tilbringer mange uker i året på kennel - Hunden får spise ting man vet er svært skadelig, blant annet sjokolade - Løper med hunden i høye temperaturer, selv om det er en polarhund - Løper med hunden på stekende varm asfalt - Og som et lite punkt til slutt, Lars Kristian har antydet at hunden har jaget rådyr under båndtvangperioden. Hunden synes sikkert det var gøy, men det var mindre hyggelig for rådyret. Det er sikkert mye mer, men dette er det jeg har fått med meg som har gjort dypest inntrykk. Hunden er bare, hva da? 2 år? Og allerede opplevd så mye dårlig behandling at det grenser til dyremishandling. Det hjelper ikke å være "glad i" når du ikke klarer å ivareta hundens behov og helse. Tillegg: Under "glad i dyr" antar jeg du mener alle dyr? I tillegg til hestepåkjørselen som @EtFo nevner, så har hun flere ganger forstyrret fugler i hekking. Fjernet et rede fordi det var i veien for håndverker, og fjernet et måkerede og jaget måkemoren fordi hun skulle ta bilder på en brygge... Wow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. oktober 2022 #69948 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er enig i at overnevnte, slettede innlegg er krasst skrevet, og jeg skjønner godt at kontoeier ikke ønsker å ha dette liggende på sin profil. Samtidig tror jeg kanskje slike innlegg er "nødvendig" innimellom, hvis man skal ha håp om at kontoeier skal våkne opp og ta en realitycheck. Ikke at jeg tror det noen gang kommer til å skje, men det skjer i hvertfall ikke vha 🔥, 🍑, "fine du" osv. Og gode, konstruktive innlegg blir fjernet og sett på som hets. Slike innlegg som over vil jeg jo tro røsker litt i sjela når man leser de, selv om det også ses på som hets. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. oktober 2022 #69949 Del Skrevet 23. oktober 2022 Bingo Bongo skrev (Akkurat nå): Jeg er enig i at overnevnte, slettede innlegg er krasst skrevet, og jeg skjønner godt at kontoeier ikke ønsker å ha dette liggende på sin profil. Samtidig tror jeg kanskje slike innlegg er "nødvendig" innimellom, hvis man skal ha håp om at kontoeier skal våkne opp og ta en realitycheck. Ikke at jeg tror det noen gang kommer til å skje, men det skjer i hvertfall ikke vha 🔥, 🍑, "fine du" osv. Og gode, konstruktive innlegg blir fjernet og sett på som hets. Slike innlegg som over vil jeg jo tro røsker litt i sjela når man leser de, selv om det også ses på som hets. Krasse og direkte tilbakemeldinger på innholdet virket publiserer, er noe daglig leder bør få inn med teskje hver dag slik at de kan endre kurs. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. oktober 2022 #69950 Del Skrevet 23. oktober 2022 fro skrev (2 timer siden): Der har jeg full forståelse om hun blokkerer. Hvor mange tror du har slike tanker om virket? Innlegget er spot on! Det er jo slik ansette oppfører seg. At 2 voksne mennesker ikke ser hvor lite oppegående de fremstiller hovedfiguren i bilder og tekst er meget spesielt. Engasjementet rundt virket har vært i fritt fall lenge mens CBE ser seg selv i speilet og eksponerer mindreårige. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 23. oktober 2022 #69951 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Jeg er helt enig i at IG-kommentaren er spot on. Men tonen i kommentaren er kvass og latterliggjørende, og kommer i likhet med alt annet enn "🍑🍆🔥", "heldige sykkelsetet!!" og "vakra mi!!" til å bli avfeid som misunnelse og hat av den 35 år gamle, kroppsfikserte tobarnsmoren. Endret 23. oktober 2022 av Rastebenk 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. oktober 2022 #69952 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hva er det med denne hestepåkjørselen? Det var en eller annen kommentar som kom uheldig ut, men ærlig talt det var da bare en sleivkommentar om noe hestekjøtt på bilen. Igjen husker jeg ikke nøyaktig, men om det var den kommentaren syns jeg det er sterkt overdrevet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. oktober 2022 #69953 Del Skrevet 23. oktober 2022 Gameon skrev (5 minutter siden): Åja, ser hvorfor du tror det er meg, men nei. Dessverre, jeg kunne sagt samme for jeg er fullstendig enig i uttalelsen. Men jeg fikk skjermdumpen tilsendt. Selv ser jeg ikke CBE sin insta. Men har jo bekjente som følger, men som ikke følger KG. Den som har skrevet IG-kommentaren du repostet her følger jo denne tråden da, dvs har åpenbart fått med seg alle de verste innleggene i den. Dersom man er blokkert fra en konto på IG er det ellers den enkleste ting i verden å lage seg en ny konto. Kontoen bak kommentaren du delte ser feks ut til å være etablert for en tre ukers tid siden, så den er nesten helt nystartet, og kunne slik sett meget vel være etablert av noen som har blitt blokkert av CBE. Sånn hypotetisk sett. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. oktober 2022 #69954 Del Skrevet 23. oktober 2022 Tørr ikke stå for driten en selv har skrevet 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 23. oktober 2022 Populært innlegg #69955 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Hva er det med denne hestepåkjørselen? Det var en eller annen kommentar som kom uheldig ut, men ærlig talt det var da bare en sleivkommentar om noe hestekjøtt på bilen. Igjen husker jeg ikke nøyaktig, men om det var den kommentaren syns jeg det er sterkt overdrevet. Det var jo summen av mange ting. LKE virket ikke spesielt lei seg for å ha drept en hest. Han postet til og med en liten kjøttrest fra den døde hesten i sosiale medier. Nei, den hjemmeværende eks-toppidrettsutøveren fremsto langt mer opptatt av at han måtte nedverdige seg til å kjøre drittbil (folkebilen Skoda) som leiebil, mens han egen elskede Volvo var til reparasjon etter påkjørselen. Endret 23. oktober 2022 av Rastebenk 49 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 23. oktober 2022 #69956 Del Skrevet 23. oktober 2022 5 minutter siden, AnnePåLande said: Hvor mange tror du har slike tanker om virket? Innlegget er spot on! Det er jo slik ansette oppfører seg. At 2 voksne mennesker ikke ser hvor lite oppegående de fremstiller hovedfiguren i bilder og tekst er meget spesielt. Engasjementet rundt virket har vært i fritt fall lenge mens CBE ser seg selv i speilet og eksponerer mindreårige. Jeg er absolutt kritisk til mye av det influenseren foretar seg, og bransjen generelt. Derfor syns jeg det er synd å fremlegge kritikk på den måten, med mange negative karakteristikker av henne. Det vil bare underbygge hennes narrativ om at alle kritikere er misunnelige sladrekjerringer som bare er ute etter å ta henne for alt. Det hjelper ingen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. oktober 2022 #69957 Del Skrevet 23. oktober 2022 fro skrev (Akkurat nå): Jeg er absolutt kritisk til mye av det influenseren foretar seg, og bransjen generelt. Derfor syns jeg det er synd å fremlegge kritikk på den måten, med mange negative karakteristikker av henne. Det vil bare underbygge hennes narrativ om at alle kritikere er misunnelige sladrekjerringer som bare er ute etter å ta henne for alt. Det hjelper ingen. Det er den holdningen som gjør at virket ikke kommer til å overleve. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 23. oktober 2022 #69958 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Det er den holdningen som gjør at virket ikke kommer til å overleve. Virket ikke kommer til å overleve skriver du? Det er vel ikke noe som tilsier at dette nærmere seg slutten. Ja, de som følger henne kan blir færre, men har jo holdt seg stabilt i flere år nå. Om hun mister 100 000 følgere så har hun allikevel mange følgere og er et kjent navn og reklameoppdrag får hun. Tipper hun sier nei til veldig mye. Det er så mye påstander her inne som opplever ikke stemmer med virkeligheten. Skulle tro nå i denne tråden at jeg kom inn i en ungdomsskole-gjeng med mindreverdighet komplekser som baksnakker hun populære, vakre, flinke jenta på skoletrinnet. Så fint å se at Caroline har nulltoleranse for hets👏🏼👏🏼Trenger ikke å ha det inne på sine kontoer også, holder vel med denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. oktober 2022 #69959 Del Skrevet 23. oktober 2022 Lin10 skrev (2 minutter siden): Virket ikke kommer til å overleve skriver du? Det er vel ikke noe som tilsier at dette nærmere seg slutten. Ja, de som følger henne kan blir færre, men har jo holdt seg stabilt i flere år nå. Om hun mister 100 000 følgere så har hun allikevel mange følgere og er et kjent navn og reklameoppdrag får hun. Tipper hun sier nei til veldig mye. Det er så mye påstander her inne som opplever ikke stemmer med virkeligheten. Skulle tro nå i denne tråden at jeg kom inn i en ungdomsskole-gjeng med mindreverdighet komplekser som baksnakker hun populære, vakre, flinke jenta på skoletrinnet. Så fint å se at Caroline har nulltoleranse for hets👏🏼👏🏼Trenger ikke å ha det inne på sine kontoer også, holder vel med denne tråden. Engasjementet er dalende da daglig leder er mer opptatt av å se seg selv i speilet på dass og publisere bildene på IG. Innholdet i denne tråden gjenspeiler innholdet som CBE velger å dele som innhold. Du må nesten ta dette opp med virket da ansatte publiserer innhold som ikke er tilpasset gruppen hun ønsker å nå ut til. Hun har ikke noe mer å tilby. 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. oktober 2022 #69960 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Tviler på at CBE.no sier nei til reklameoppdrag, for de er veldig få. Da har hun i tilfelle mye skjult reklame. 2 annonser siden 1.9, det kaller jeg katastrofe. Endret 23. oktober 2022 av Kollontaj 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå