Klappe Skrevet 18. oktober 2022 #69821 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg gikk inn på kk sin nettside og fant ikke artikkelen. Har de fjernet den fra «forsiden»? Så gjennom alt. Den er ikke slettet da jeg nettopp leste den via en som la ut link her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. oktober 2022 #69822 Del Skrevet 18. oktober 2022 Også jeg som nylig fornyet mitt abonnement på KK. Faen. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. oktober 2022 #69823 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Klappe skrev (13 minutter siden): Jeg gikk inn på kk sin nettside og fant ikke artikkelen. Har de fjernet den fra «forsiden»? Så gjennom alt. Den er ikke slettet da jeg nettopp leste den via en som la ut link her Den ligger der. Under Anja Johansen. NB på FB Endret 18. oktober 2022 av Kollontaj 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 18. oktober 2022 #69824 Del Skrevet 18. oktober 2022 Isild skrev (15 timer siden): "Den travle tobarnsmoren". Hva skal man si. Annet enn at media må ha fallt fullstendig av lasset når det kommer til å være oppdatert på/om infuencere. Den travle tobarnsmoren lever av å dokumentere fritiden sin (trening, ferier, egenpleie, matlaging, pynting, handle blomster, negletimer og frisør er fritid) - og mannen hennes er hjemmeværende. Ikke minst er ungene borte fra tidlig om morgen til langt utpå ettermiddagen (slik man vet når man følger storyene til foreldra 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 18. oktober 2022 #69825 Del Skrevet 18. oktober 2022 Regnbueruby skrev (7 timer siden): Bør vel ikke drøye det for lenge når man er 35, man er jo allerede regnet som «geriatrisk svangerskap» da Alle skjønner jo at hun ikke har tid eller vil risikere kropp for et til barn. Hun ønsker bare at vi skal følge med og lure på om hun vil få flere...melke då lenge hun kan, i alle fall til de kjøper det nye huset hun snakka om -då hun kanskje får noe innhold å blogge om 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnbueruby Skrevet 18. oktober 2022 #69826 Del Skrevet 18. oktober 2022 MinniMusa skrev (12 minutter siden): Alle skjønner jo at hun ikke har tid eller vil risikere kropp for et til barn. Hun ønsker bare at vi skal følge med og lure på om hun vil få flere...melke då lenge hun kan, i alle fall til de kjøper det nye huset hun snakka om -då hun kanskje får noe innhold å blogge om Kan vel stemme siden hun fikk så mye oppmerksomhet av 4 dager etter fødsel bildeENE sine som ikke var hennes ide men mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pasha Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69827 Del Skrevet 18. oktober 2022 Det hemmelige rommet til barna, er ikke helt så hemmelige lenger når mor deler det på Instagram 67 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2022 #69828 Del Skrevet 18. oktober 2022 Pasha skrev (2 minutter siden): Det hemmelige rommet til barna, er ikke helt så hemmelige lenger når mor deler det på Instagram Nei..altså, fy F.. jeg blir så sint! For et mehe! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 18. oktober 2022 #69829 Del Skrevet 18. oktober 2022 Håper de snart tar til seg den kritikken som rettmessig kommer deres vei (barneeksponering, thinspo med mer) og enten skiftet retning eller sagt at nok var nok. Jeg tror oppriktig at å leve i denne boblen ikke er sunt for dem. Alt er så krampaktig og unaturlig. Og det at de ikke evner å se det selv gjør det vanskelig å ikke le. Og jeg kan ikke la være å le når jeg tenker på hvordan prosessene må være på alt det rare de legger ut. Som nå med den halloween browniekaken. Laget i garderoben. 🙈 Hun er tydligvis ikke fornøyd med benkeplaten på kjøkkenet så det blir titt og ofte matlaging inne i klesgarderoben eller på det 40cm høye bordet i stuen. Altså - hvor krampaktig skal det være? 33 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. oktober 2022 #69830 Del Skrevet 18. oktober 2022 LunaPentunia skrev (15 minutter siden): Håper de snart tar til seg den kritikken som rettmessig kommer deres vei (barneeksponering, thinspo med mer) og enten skiftet retning eller sagt at nok var nok. Jeg tror oppriktig at å leve i denne boblen ikke er sunt for dem. Alt er så krampaktig og unaturlig. Og det at de ikke evner å se det selv gjør det vanskelig å ikke le. Og jeg kan ikke la være å le når jeg tenker på hvordan prosessene må være på alt det rare de legger ut. Som nå med den halloween browniekaken. Laget i garderoben. 🙈 Hun er tydligvis ikke fornøyd med benkeplaten på kjøkkenet så det blir titt og ofte matlaging inne i klesgarderoben eller på det 40cm høye bordet i stuen. Altså - hvor krampaktig skal det være? Er det makker'n som filmer dette greiene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnnePåLande Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69831 Del Skrevet 18. oktober 2022 Pasha skrev (29 minutter siden): Det hemmelige rommet til barna, er ikke helt så hemmelige lenger når mor deler det på Instagram Mor går inn på rommet og åpner opp døren med mobilen i hånden. Filmer intetanende mindreårige og deler hemmeligheten på sin offentlige IG konto.. Hva får et menneske til å gjøre dette? Filme og så tenke at; ja, dette er jaggu meg noe hele verden må se.. en mor og daglig leder som ikke innehar respekt for mindreåriges privatliv. 73 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HerKommerMummi Skrevet 18. oktober 2022 Populært innlegg #69832 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnnePåLande skrev (9 minutter siden): Mor går inn på rommet og åpner opp døren med mobilen i hånden. Filmer intetanende mindreårige og deler hemmeligheten på sin offentlige IG konto.. Hva får et menneske til å gjøre dette? Filme og så tenke at; ja, dette er jaggu meg noe hele verden må se.. en mor og daglig leder som ikke innehar respekt for mindreåriges privatliv. Det var sikkert privatpersonen Caroline som delte dette med venner og familie på insta. Hun er bare offentlig person når hun reklamerer for noe. 🤥 66 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 18. oktober 2022 #69833 Del Skrevet 18. oktober 2022 HerKommerMummi skrev (12 minutter siden): Det var sikkert privatpersonen Caroline som delte dette med venner og familie på insta. Hun er bare offentlig person når hun reklamerer for noe. 🤥 Regner med at det er forklaringen 🥴 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. oktober 2022 #69834 Del Skrevet 18. oktober 2022 Sugar&Spice skrev (11 timer siden): For et utrolig uprofesjonelt svar! I ALLE DAGER?! Nå er jeg helt ferdig med å lese eller bla i et KK. Lavmål så det holder 🥹 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. oktober 2022 #69835 Del Skrevet 18. oktober 2022 loffen skrev (9 timer siden): Herregud for en tragisk artikkel i KK. Kommer aldri til å lese det bladet igjen. Det er det verste sprøytet jeg har sett. De har til og med linket til instagram og bilde av henne med den fake Chloé-vesken. Haha, i en artikkel om den liksom-travle, suksessfulle business-dama også har hun fake veske, (det er jo så travelt med skole og fritidsaktiviteter) . Ser de ikke hvor teit det blir? Hva tror denne journalisten andre foreldre driver med? jo de er på jobb hele dagen FØR de er med barna sine på aktiviteter etc. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. oktober 2022 #69836 Del Skrevet 18. oktober 2022 Felis skrev (7 timer siden): Journalist Malini Gaare Bjørnstad har skrevet flere artikler om Caroline Berg Eriksen. Et utvalg titler er - Har slitt med dårlig samvittighet etter jeg fant ut at jeg var gravid igjen - Hadde min siste treningsøkt bare timer før fødselen Her viser hun fram sin voksende babymage - Jeg innser at alt ikke kan være perfekt hele tiden Noe sier meg at journalisten ikke er så opplyst på debatten omkring barneeksponering, thinspo eller andre negative aspekter ved influencermarketing. Det hele bærer preg av en venninnetjeneste, for at Caroline skal få litt sårt tiltrengt medieeksponering, Det kan forklare den agressive tonen på mail. Mest av alt minner hun om Lars Kristian Eriksen, som også glatt tyr til ufine grep når kona kritiseres. Interessant at hun har koblet Ingeborg Heldal på disse mailene, for sistnevnte har kalt Lars Kristian for Norges største nettroll, for nettopp slik oppførsel. Nå ligger dette ganske langt tilbake i tid, og vi kan vel si at både karrieren til CBE og Gaare Bjørnstad har tatt et svalestup siden den gang. Men hvis denne artikkelen er en vennetjeneste, er det interessant at akkurat dette ble tema. At en 35 år gammel mor får spørsmål på story om hun har tenkt å sette flere barn til verden. Er dette virkelig alt Caroline har å by på, i journalistens øyne? Hun har jo forsøkt å jobbe med content i det siste, de har vært på flere ferieturer, hun trener besatt og har til og med fullført et halvmaraton. Men det mest interessante ved Caroline, i følge journalisten, er altså om hun kommer til å sette flere barn til verden. mot svaret fra CBE er jo at hun mest sannsynlig (og ihvertfall ikke nå) har ønsker/tanker om flere barn. Hurra for årets «ikke sak» 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. oktober 2022 #69837 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) MinniMusa skrev (9 timer siden): Ikke minst er ungene borte fra tidlig om morgen til langt utpå ettermiddagen (slik man vet når man følger storyene til foreldra Det er sant. Ikke spesielt representativt for en virkelig travel tobarnsmor. Innser at de nok har noe administrativt å gjøre i forbindelse med å være influencer. Men det blir noe litt merkelig over å kalle det travelt, når de selv legger ut innlegg fra hele dagen - som viser fritid. Det er å dokumentere og redigere fritid som er "jobben". Endret 19. oktober 2022 av Isild 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 19. oktober 2022 #69838 Del Skrevet 19. oktober 2022 Og nå sendte KK ut mail, hvor saken om CBS er omtalt, med bilde av barna... Så, hvis du ikke allerede har sett saken med privatbildene på nett, så skal de iallefall sørge for at alle får sett! 23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnbueruby Skrevet 19. oktober 2022 #69839 Del Skrevet 19. oktober 2022 Pusern3 skrev (8 timer siden): Nå er jeg helt ferdig med å lese eller bla i et KK. Lavmål så det holder 🥹 Husk å informer frisørsalonger om dette, vi har alltid abonnement på det bladet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 19. oktober 2022 #69840 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) mrs.tld skrev (2 timer siden): Og nå sendte KK ut mail, hvor saken om CBS er omtalt, med bilde av barna... Så, hvis du ikke allerede har sett saken med privatbildene på nett, så skal de iallefall sørge for at alle får sett! Lurer på hva de tenker med, damene i KK. Ikke hodet, i alle fall. Endret 19. oktober 2022 av mater.sapiens Tastefeil 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå