Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68121 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg synes det er merkelig at de - som liksom er så opptatt av helse - viser frem så mye usunn mat i kanalen hennes. Det er Kaffedrikker med proteinpulver, nutribarer, og nå altså disse sjokoladegreiene laget i hormonforstyrrende plastleker. Det sier meg at de ikke er opptatt av helse, men bare vekt. (Noe en kommentar om at hun er mer bekymret for kaloriinnhold til sjokoladegreien enn hormomforstyrrende plast også viser.) Veldig bekymringsfull og veldig merkelig at man som influensene som har trening som sitt (ikke lenger helt) nye konsept, viser et så elendig kosthold. Både proteinpulver og nutribarer er ultraprosessert mat som enkelt kan erstattes av gode, sunne matvarer som er bra for kroppen. 72 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. september 2022 #68122 Del Skrevet 7. september 2022 MiniBaguette skrev (27 minutter siden): Det der er direkte hårreisende. Den første kommentaren er jo særdeles respektfullt og diplomatisk skrevet, og CBE svarer med sedvanlig arroganse ("jeg er sikker på at det ikke har noen som helst betydning" før hun altså smeller til med at det er hysteri og skremselspropaganda. Er det en influencer jeg VIRKELIG gleder meg til å se måtte finne seg en skikkelig jobb, så er det CBE. Hun får jo bare lage godteri i giftige plattformer men ikke spre det og mindreårige på nettet. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 7. september 2022 #68123 Del Skrevet 7. september 2022 3 hours ago, Scan said: «Latskapen» lenge leve - det kan jo like gjerne være du som spør. Siden du vil vite, mener jeg. Det kunne jeg selvsagt - men jeg vet at det er flere her i tråden som er flinke til å ta tak i den slags, så det kunne jo hende noen allerede hadde gjort det. Og så er det noe med måten man spør på som sikkert gjør det mer eller mindre sannsynlig å få et svar i det hele tatt. Jeg har ikke tatt slik kontakt med firmaer før (om den slags). Men hyggelig du svarer meg, da 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. september 2022 #68124 Del Skrevet 7. september 2022 pøbelsara skrev (16 minutter siden): Jeg synes det er merkelig at de - som liksom er så opptatt av helse - viser frem så mye usunn mat i kanalen hennes. Det er Kaffedrikker med proteinpulver, nutribarer, og nå altså disse sjokoladegreiene laget i hormonforstyrrende plastleker. Det sier meg at de ikke er opptatt av helse, men bare vekt. (Noe en kommentar om at hun er mer bekymret for kaloriinnhold til sjokoladegreien enn hormomforstyrrende plast også viser.) Veldig bekymringsfull og veldig merkelig at man som influensene som har trening som sitt (ikke lenger helt) nye konsept, viser et så elendig kosthold. Både proteinpulver og nutribarer er ultraprosessert mat som enkelt kan erstattes av gode, sunne matvarer som er bra for kroppen. Det var noe av det jeg også tenkte, når jeg leste kommentaren hennes. Det er bare vekta og utsiden av kroppen som har betydning. Det å være mer engstelig for et par kilo på kroppen, enn infertilitet og kreft - er sinnssykt. Og det viser hvor ignorant og syk denne kvinnen faktisk er. Ut fra kommentarene hennes, virker det heller ikke som at det er noe særlig selvinnsikt eller bevissthet som blir praktisert rundt de 4-veggene. Det er så usunt som det får blitt. 38 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68125 Del Skrevet 7. september 2022 Har sendt en melding til Get Inspired, og jeg håper at flere vil gjøre det samme. Sier seg selv at kritikken står sterkere, jo flere som sier fra. Forklarte på en saklig og høflig måte, hvorfor jeg ikke har lyst til å handle hos dem lenger. Forbrukermakten lenge leve. ✌️ 60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 7. september 2022 #68126 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Aquarius04 skrev (2 timer siden): Silikon/noen typer maling og plast gasser mer når de kommer i kontakt med varme. Om sjokoladen er smeltet her, så skjer jo det, fordi den ikke er ment til å lages mat i! Er en grunn til at plastbokser osv., ofte merkes med «food grade plastic» eller «food grade silicone»… Hun som er så opptatt av kosthold burde tatt til seg dette. Skjønte uansett ikke vitsen med dette pop-it greiene..Har barn selv men aldri hørt om det. Så jo både grisete og uappettitelig ut? Hadde aldri brukt penger på sånt tull. Kommentaren om at hun bekymret seg mer for kalorier enn skumle stoffer var bare helt utrolig. Endret 7. september 2022 av Sandie 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7. september 2022 #68127 Del Skrevet 7. september 2022 Er kjempe skuffa over Hoka også....når de bruker kvinnehater nr 1 som et fjes de vil at man ska assosiere merket deres med 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. september 2022 #68128 Del Skrevet 7. september 2022 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Hvorfor tror du at noen bryr seg om hva du (sjeldent) skjønner? Hvorfor tror du dette er greit å skrive til noen? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 7. september 2022 #68129 Del Skrevet 7. september 2022 Blir ikke Hoka her i huset når de sponser Norges største nettroll (ifølge Ingeborg Heldal) og misogynisten Lars Kristian Eriksen, som skryter på seg å trene andre idrettsutøvere uten å dokumentere det, mens han selv i ren fettfobi trener på seg skader etter skader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. september 2022 #68130 Del Skrevet 7. september 2022 Natron skrev (2 minutter siden): Blir ikke Hoka her i huset når de sponser Norges største nettroll (ifølge Ingeborg Heldal) og misogynisten Lars Kristian Eriksen, som skryter på seg å trene andre idrettsutøvere uten å dokumentere det, mens han selv i ren fettfobi trener på seg skader etter skader. Skjønner ikke hvorfor han kaller seg coach.. Han er jo ikke en coach. Ikke er han et godt forbilde heller når det gjelder trening, kosthold og kommunikasjon med følgere. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 7. september 2022 #68131 Del Skrevet 7. september 2022 Klink skrev (8 timer siden): Hvis de pop it greiene er så skadelige… Barn som fort spiser, sutter og putter ting i munnen? Nå er cbe sine større enn det , men? Trodde leker som selges i Norge var godkjente og sjekket for alt mulig rart? Det står gjerne aldersgrense 3 år på slike ting👍👍👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. september 2022 #68132 Del Skrevet 7. september 2022 Sandie skrev (1 time siden): Hun som er så opptatt av kosthold burde tatt til seg dette. Skjønte uansett ikke vitsen med dette pop-it greiene..Har barn selv men aldri hørt om det. Så jo både grisete og uappettitelig ut? Hadde aldri brukt penger på sånt tull. Kommentaren om at hun bekymret seg mer for kalorier enn skumle stoffer var bare helt utrolig. Unga har pop it, men jeg har aldri tenkt på å fylle de med sjokolade😳 Det er bare ekkelt og veldig merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdy804 Skrevet 7. september 2022 #68133 Del Skrevet 7. september 2022 Under pop it posten, hvorfor skriver hun at hun er mer redd for kaloriene og fettet.. ? Hva skal det bety... 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 7. september 2022 #68134 Del Skrevet 7. september 2022 Birdy804 skrev (5 minutter siden): Under pop it posten, hvorfor skriver hun at hun er mer redd for kaloriene og fettet.. ? Hva skal det bety... Føler hun avslørte seg litt der. Hadde hun hatt et avslappet forhold til kropp og mat så hadde hun nok ikke hatt den tankegangen. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daudaferd Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68135 Del Skrevet 7. september 2022 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Føler hun avslørte seg litt der. Hadde hun hatt et avslappet forhold til kropp og mat så hadde hun nok ikke hatt den tankegangen. Det som gir meg en skikkelig uggen følelse her, er jo at folk reagerer på at det blir servert til BARN, og at hun da svarer med at bekymringen om kalorier ville vært større for hennes del. Det sier mye om hennes holdninger til mat. 61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. september 2022 #68136 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Da har jeg også sendt Mail til Get Inspired. Syntes jo det var fryktelig dumt at de valgte han som samarbeidspartner, men håper Get Inspired tar min klage på alvor - da jeg som forbruker ikke klarer å støtte bedrifter, som går god for slike holdninger. Syntes det er litt merkelig at Run AS og Get Inspired vil sponse han, han har ikke 3000 følgere på IG engang. Med en så liten følgerskare, og så mye negativt på Google - så vet man jo at bedrifter sponser under en lav sko. Endret 7. september 2022 av kraftwerk 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. september 2022 #68137 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Get Inspired svarte meg på 3 minutter. Så det betyr at de har skrevet inn et automatisk svar som andre her trolig også har fått. Dette er ikke noe Get Inspired pleier å gjøre, da man får svar innen 24t. Så jeg regler med at de må ha fått en god del henvendelser fra forbrukere allerede, og de vil ikke svare personlig på alle e-postene. Når det er sagt så kjente jeg, at det gikk en kule varmt for meg - når jeg skriver til en seriøs bedrift, og forteller at jeg som handler hos de - reagerer negativt. Så virker det ikke helt som at de bryr seg, med å svare på den måten.. Men får se om de skriver noe mer i morgen 🥲. Endret 7. september 2022 av kraftwerk 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 7. september 2022 #68138 Del Skrevet 7. september 2022 Servere sjokolade fra pop its… Jeg er ikke hysterisk men kreft er en reell greie og det med å varme opp plast, og mat… det er ikke bra. Det er skummelt at hun ikke bryr seg om helsa til sine egne barn. Man får neppe kreft av den ene gangen man gjør det, det har hun helt rett i, men hun misser totalt poenget: hvorfor bidra til enda mer eksponering for kreftfremkallende midler, det er jo summen man får i seg til slutt som har noe å si. Så når man vet det ikke er sunt, så burde man jo gjøre det stikk motsatte nettopp for å minske sjansen… Også er hun i tillegg «influenser» så det at hun tipser andre om å gjøre det der …. Det ser hun ikke problemet med heller? Merkelig! 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 7. september 2022 #68139 Del Skrevet 7. september 2022 Malum skrev (22 timer siden): Å spise sjokolade som har vært i plastform som ikke anbefales å være i kontakt med mat er helt trygt, opplyses det på denne bedriftskontoen nå. Hm, de som står bak advarslene må jo være uopplyste idioter? De er ikke bare uopplyste idioter. De er nok også både feite og misunnelige. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. september 2022 #68140 Del Skrevet 7. september 2022 Hvorfor sitter hun i mørket og snakker🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå