Velinda Skrevet 3. september 2022 #67901 Del Skrevet 3. september 2022 NewStart87 skrev (9 minutter siden): En gang ifjor lå hun og jukket i lufta med hoftene mens hun sjeiket med tunge etter endt treningsøkt. Det er ikke noe jeg glemmer med det første. Det er så langt fra den elegante dama hun en gang var. sjukt😂det verste er at jeg ser det for meg.....hjelp😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 3. september 2022 #67902 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Men hvem betalte fakturaen? Denne historien har vi hørt før: Forrige gang var det Treasures AS som betalte for kakene de brukte som innholdsstaffasje. Kakebakeren var sågar innom tråden her for å avkrefte spons, viste frem faktura der Treasures var fakturert, og slettet deretter de fleste innleggene sine. Hvis firmaet betaler for kaken og deretter fakturerer kakebakeren for at de viser den fram, skal man vel likevel merke det som reklame? Eller har jeg misforstått? Endret 3. september 2022 av Elina123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngende_grunn Skrevet 3. september 2022 #67903 Del Skrevet 3. september 2022 2 hours ago, NewStart87 said: En gang ifjor lå hun og jukket i lufta med hoftene mens hun sjeiket med tunge etter endt treningsøkt. Det er ikke noe jeg glemmer med det første. Det er så langt fra den elegante dama hun en gang var. Å, herrejemini!! Jeg synes det lukter litt Britney-Spears tilstander av dette.... Det bildet hun la ut her forleden, hvor hun var ikledd dongeribukse og en veldig, veldig kort topp.... Altså.....Når kroppen begynner å ligne på en 7-årings, da er det på høy tid med en introspeksjon! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. september 2022 #67904 Del Skrevet 3. september 2022 Annijor, sorry feilstaving hvis det er noen, er mye mindre kjent, men har akkurat gitt ut en smykke kolleksjon, det er rart ikke C. gjør noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 3. september 2022 #67905 Del Skrevet 3. september 2022 Keikolina skrev (46 minutter siden): Annijor, sorry feilstaving hvis det er noen, er mye mindre kjent, men har akkurat gitt ut en smykke kolleksjon, det er rart ikke C. gjør noe sånt. Anniken er egentlig ikke mindre kjent, hun er bare i generasjonen under C og majoriteten her inne. Og enda hun er langt yngre enn C så er hun hundre ganger mer classy i klesstilen. Anniken er mer relevant for dagens generasjon enn C og derfor vil hun kunne treffe på en slik kolleksjon, C har irritert vår generasjon og den yngre aner ikke hvem hun er, så det ville neppe blitt noen suksess. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 3. september 2022 #67906 Del Skrevet 3. september 2022 Keikolina skrev (51 minutter siden): Annijor, sorry feilstaving hvis det er noen, er mye mindre kjent, men har akkurat gitt ut en smykke kolleksjon, det er rart ikke C. gjør noe sånt. De prøvde jo å selge litt juggel for en del år siden, som tilfeldigvis skulle høres ut som var designet av henne: Treasures by Caroline. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MacBeth Skrevet 3. september 2022 Populært innlegg #67907 Del Skrevet 3. september 2022 NewStart87 skrev (4 timer siden): Fant disse bildene på Google. Syntes hun hadde en mye penere klesstil før. Syntes det har gått veldig fra classy til trashy. Det siste bildet der, lekkert. Hun ser voksen og selvsikker ut, med "jeg eier dette" blikk. Veska er dessuten i fokus, ingen mage, ingen byste, ingen merkelig posering som forstyrrer produktet. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2022 #67908 Del Skrevet 3. september 2022 MacBeth skrev (4 minutter siden): Det siste bildet der, lekkert. Hun ser voksen og selvsikker ut, med "jeg eier dette" blikk. Veska er dessuten i fokus, ingen mage, ingen byste, ingen merkelig posering som forstyrrer produktet. Veldig enig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. september 2022 #67909 Del Skrevet 3. september 2022 Keikolina skrev (1 time siden): Annijor, sorry feilstaving hvis det er noen, er mye mindre kjent, men har akkurat gitt ut en smykke kolleksjon, det er rart ikke C. gjør noe sånt. Annijor er jo enormt mye mer kjent blant de under 30 enn Sarpsborgs egen Stepford wife. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. september 2022 #67910 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Wtf!!!! Skjer med den siste storyen??? Det antrekket… er det kødd??? oppdatering: er visst et innlegg. Det med sommerfugltoppen, men det vil jeg tro alle forstår når de ser den filmen🙈 Endret 3. september 2022 av SKE87 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. september 2022 #67911 Del Skrevet 3. september 2022 SKE87 skrev (1 minutt siden): Wtf!!!! Skjer med den siste storyen??? Det antrekket… er det kødd??? Jeg er blokkert etter at jeg likte en kritisk kommentar. Kan du poste her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 3. september 2022 #67912 Del Skrevet 3. september 2022 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Jeg er blokkert etter at jeg likte en kritisk kommentar. Kan du poste her? Hun må sikte til sommerfugltoppen? For det eneste som er på dagens story er bursdagsfeiringa til ene barnet, bildet av barn og kakebord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. september 2022 #67913 Del Skrevet 3. september 2022 Kyllingmonk skrev (Akkurat nå): Hun må sikte til sommerfugltoppen? For det eneste som er på dagens story er bursdagsfeiringa til ene barnet, bildet av barn og kakebord. Ja var ikke story nei, så jeg nå! Men Gud bedre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. september 2022 #67914 Del Skrevet 3. september 2022 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Jeg er blokkert etter at jeg likte en kritisk kommentar. Kan du poste her? Hvordan gjøre det lovlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 3. september 2022 #67915 Del Skrevet 3. september 2022 SKE87 skrev (4 minutter siden): Hvordan gjøre det lovlig da? Innlegget du tenker på ligger her allerede, 1-2 sider bak. Men ja, grusomt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. september 2022 #67916 Del Skrevet 3. september 2022 Kyllingmonk skrev (4 minutter siden): Innlegget du tenker på ligger her allerede, 1-2 sider bak. Men ja, grusomt! Aha! Ikke innom hver dag, så får ikke med meg alt😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 3. september 2022 #67917 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) 300 følgere i minus etter at hun postet det tragiske fjortis-thinspo-vrøvlet sitt med sommerfuglpaljetter. Da lurer jeg på; setter dette mennesket seg ned, ser på tallene og spør seg om dette er noe kundene vil ha; hjemmeværende husmor sent i trettiåra som kler seg som Britney Spears da hun var 20(!)? Eller har den sykelige og forvrengte tankegangen når det gjelder kropp, mat og trening såpass overtaket på henne at hun ikke makter å tenke som enhver annen bedriftseier; at tilbud og etterspørsel er grunnsteinen i enhver business? Vel, dette har jeg sett gjenta seg så mange ganger nå at jeg trygt kan si; stopp! Et magert, halvnakent, unaturlig oppstyltet og operert legeme som leker sexy er åpenbart ikke hva målgruppen din ønsker. Skal du drive bedriften din videre må du finne på noe annet, mer interessant og mindre sykdomspreget! 🙄🤷♀️ Endret 3. september 2022 av Ellie77 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. september 2022 #67918 Del Skrevet 3. september 2022 Hallepalle2 skrev (46 minutter siden): Annijor er jo enormt mye mer kjent blant de under 30 enn Sarpsborgs egen Stepford wife. Hun er så blodfattig og kjedelig, kan ikke skjønne at hun er så kjent. Bare fordi hun har hatt kjærlighetsorg i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. september 2022 Populært innlegg #67919 Del Skrevet 3. september 2022 Dagens story er skremmende! Poseringsfrua begynner med hva de får til frokost, så går det slag i slag med feiringen av ene barnet, hva de spiser, hvor begeistret barnet er for kaken, hvor de feirer, hvilken gaver barnet får osv osv. Og innimellom alt det søte der, så får hun klemt inn en videosnutt av at hun ligger gjennomvåt av svette, halvnaken mens hun skriver at hun har trent så hardt at lårene rister...... HVA FAEN???? Dette er så innmari kleint, kvalmt, sykt...... har fader meg ikke ord lenger. 53 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. september 2022 #67920 Del Skrevet 3. september 2022 Keikolina skrev (2 timer siden): Hun er så blodfattig og kjedelig, kan ikke skjønne at hun er så kjent. Bare fordi hun har hatt kjærlighetsorg i 10 år. Det er jo en helt annen diskusjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå