Aquarius04 Skrevet 30. august 2022 #67721 Del Skrevet 30. august 2022 NewStart87 skrev (20 timer siden): Utrolig råttent gjort av Caroline og Lars Kristian at de ikke lærer barna respekt for dyr. Dette er jo dessverre ikke første gang de viser at de driter i hvordan dyra har det, Caroline som til og med skryter av at hun løper fra hunden mens han blir dratt etter henne i varmen! Jeg syntes at det er utrolig at ingen sier noe til dem? Hadde jeg gjort noe lignende vet jeg at jeg hadde fått en tlf rimelig fort fra nærmeste familie! Kan godt være noen sier noe, men det paret der er kronisk høye på seg selv og mener og vet alltid best. Så jeg tipper de avfeier kritikken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 30. august 2022 #67722 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) MacBeth skrev (14 timer siden): Ser mer ut som det er noe på speilet, ikke brystet. Og er det brystet hennes, så tipper jeg det er muskler/muskelfester dere ser.. Det er ihvertfall IKKE hovedpulsåren, som ligger BAK ribbein på brystkassen, ellers hadde vi vel alle dødd ganske brått av et dunk i brystet.. 🤦♀️ https://sml.snl.no/aorta https://sml.snl.no/brystkassen Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Endret 30. august 2022 av kraftwerk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. august 2022 #67723 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) kraftwerk skrev (28 minutter siden): Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Dette er bare sprøyt. Hovedpulsåren går direkte fra hjertet, som ligger godt og trygt plassert i brystkassen sjekk feks her: https://sml.snl.no/aorta Endret 30. august 2022 av pøbelsara 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2022 #67724 Del Skrevet 30. august 2022 123Frustrert skrev (2 timer siden): Det må jo blir påvirket. Min egen erfaring tilsier at man blir påvirket av foreldrenes interessert, jobb og hvordan de snakker. Selv om barna ikke alltid er med på trening og mye av treningen foregår når barna er på skolen ser de jo hva slaks verdier foreldrene legger i det. Mine foreldre var særdeles aktive innen naturvern da jeg var liten. Alt av møter de var med på var naturlig nok på kvelden og jeg var aldri med, men når du har en oppfatning av noe drar du det med deg inn i familielivet også, det er jo helt naturlig. Så selv om vi nok levde ganske normalt har holdningene og oppførselen til foreldrene påvirket meg veldig mye i mitt voksne liv. Så selv om de trener på dagtid ser vi jo ofte mor med innsugd mage i magetopp posere sammen med døtrene sine, og jeg tviler på at det alltid er første knips som blir godkjent. og den evige kontinuerlige treningen på alle ferie og Helge dager også. Det får de med - og antagelig stadig mer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. august 2022 #67725 Del Skrevet 30. august 2022 kraftwerk skrev (54 minutter siden): Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Er det lege Åge på besøk? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. august 2022 #67726 Del Skrevet 30. august 2022 123Frustrert skrev (3 timer siden): Det må jo blir påvirket. Min egen erfaring tilsier at man blir påvirket av foreldrenes interessert, jobb og hvordan de snakker. Selv om barna ikke alltid er med på trening og mye av treningen foregår når barna er på skolen ser de jo hva slaks verdier foreldrene legger i det. Mine foreldre var særdeles aktive innen naturvern da jeg var liten. Alt av møter de var med på var naturlig nok på kvelden og jeg var aldri med, men når du har en oppfatning av noe drar du det med deg inn i familielivet også, det er jo helt naturlig. Så selv om vi nok levde ganske normalt har holdningene og oppførselen til foreldrene påvirket meg veldig mye i mitt voksne liv. Så selv om de trener på dagtid ser vi jo ofte mor med innsugd mage i magetopp posere sammen med døtrene sine, og jeg tviler på at det alltid er første knips som blir godkjent. De la jo ut på story der 8-åringen trente ett oppsatt treningsprogram i treningsrommet i kjelleren. Ungen kledd i tights, magetopp og Hoka-sko. Først var det løping på tredemølle (det grøsset i meg da jeg så langt flagrende hår og tredemølle og en 8-åring som fort kan bli sliten, ikke klare å holde farta og skli av løpebåndet og få håret inn i båndet som ikke stopper opp), deretter var det full sirkeltrening med vekter og medisinball. Så ja; påvirket er nok bare forbokstaven. 36 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. august 2022 #67727 Del Skrevet 30. august 2022 Sugar&Spice skrev (23 minutter siden): Er det lege Åge på besøk? Må jo være det, spesialisten på alt fra rumper til luksusbiler 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2022 #67728 Del Skrevet 30. august 2022 Keikolina skrev (33 minutter siden): Må jo være det, spesialisten på alt fra rumper til luksusbiler 😄 Snakk om manglende evne til selvinnsikt og evne til å ta kritikk seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 30. august 2022 #67729 Del Skrevet 30. august 2022 kraftwerk skrev (2 timer siden): Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Nei, nei og nei. Man får dessuten aldri veneflon i en pulsåre. Det heter vene-flon, og legges naturlig nok i en vene.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 30. august 2022 #67730 Del Skrevet 30. august 2022 kraftwerk skrev (2 timer siden): Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Uff, håper ikke du er sykepleier.. Vil helst ikke ha en vene-flon inn i hovedpulsåra min.. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 30. august 2022 #67731 Del Skrevet 30. august 2022 Sugar&Spice skrev (1 time siden): Er det lege Åge på besøk? Kraftwerk her har ikke peiling på anatomi ihvertfall..... 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 30. august 2022 #67732 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) kraftwerk skrev (4 timer siden): Man ser det jo veldig på nederste bilde, at hovedpulsåren går fra brystet og oppover. Hovedpulsåren er ganske tjukk, - ihvertfall den som går direkte fra brystet og opp/ned halsen. Blodårer ligger under huden 😅, hovedpulsåren ligger ikke under ribbeina - men er sikkert blodårer der også. Når folk opererer i hjertet, er det ofte de får veneflon akkurat der også, så jo - det er pulsåre. Månedens avsporing, men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan vil du da forklare at pulsåren som går fra hjertet, går opp i halsen? Går den ut fra hjertet, mellom ribbeina i brystkassen og så over kragebein?😂 for vi er enige om at hjertet ligger inni brystkassen? Isåfall mangler jeg hovedpulsåre.... ser den ikke?! "Veneflonen" du refererer til, tror jeg er et sentralt venekateter eller en veneport som opereres inn i brystet... Uansett hvor tynn CBE blir så vil vi ALDRI få se hovedpulsåren hennes i brystet.. Endret 30. august 2022 av MacBeth 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. august 2022 #67733 Del Skrevet 30. august 2022 Det er et troll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 30. august 2022 #67734 Del Skrevet 30. august 2022 3 hours ago, skruf said: De la jo ut på story der 8-åringen trente ett oppsatt treningsprogram i treningsrommet i kjelleren. Ungen kledd i tights, magetopp og Hoka-sko. Først var det løping på tredemølle (det grøsset i meg da jeg så langt flagrende hår og tredemølle og en 8-åring som fort kan bli sliten, ikke klare å holde farta og skli av løpebåndet og få håret inn i båndet som ikke stopper opp), deretter var det full sirkeltrening med vekter og medisinball. Så ja; påvirket er nok bare forbokstaven. Uff, enig - så langt hår på barn som er aktive synes jeg er en uting…mye lettere for å hekte seg inn i noe. Etter at jeg leste om en dame som faktisk ble skalpert i en gocart (grøss!) synes jeg det er ubehagelig å se veldig langt hår på barn… 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 30. august 2022 #67735 Del Skrevet 30. august 2022 Puh, for en lettelse at håret til CBE fortsatt vokser, da 😅 Lurer på hvorfor hun ikke bare sier det som det er: her er dagens påminnelse om at jeg fortsatt er pen og tynn (i tilfelle noen hadde glemt det siden i går)😆 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 30. august 2022 #67736 Del Skrevet 30. august 2022 ¤flicka¤ skrev (16 minutter siden): Puh, for en lettelse at håret til CBE fortsatt vokser, da 😅 Lurer på hvorfor hun ikke bare sier det som det er: her er dagens påminnelse om at jeg fortsatt er pen og tynn (i tilfelle noen hadde glemt det siden i går)😆 Tuller hun eller?😳 Hva er greia med håret hennes egentlig🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2022 #67737 Del Skrevet 30. august 2022 Herregud, er det bare hennes hår som vokser?! Er det mulig å fremstille seg så totalt som et nepskrell som det der? 37 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. august 2022 #67738 Del Skrevet 30. august 2022 tullerikke skrev (9 minutter siden): Tuller hun eller?😳 Hva er greia med håret hennes egentlig🙄 Jeg tror bare hun er stolt over at hun begynner å få langt hår naturlig. Tidligere langt hår har alltid vært extentions og ikke hennes eget. Derfor henviser hun til eget hår, samt fokus på mindreåriges lange hår; for skryt Newsflash Caroline; hår vokser. Jeg hadde tykt og fint hår nesten ned til midjen høsten 2020. Var helt skallet frem til april 2021. Nå er vi straks i september 2022, og i sommer så hadde jeg min første hårklipp der jeg fikk klippet det til en kort bob. Til jul regner jeg med at det har vokst til skulderlengde. Det vokser! 29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. august 2022 #67739 Del Skrevet 30. august 2022 Er vel først om håret slutter å vokse man bør bli skeptisk. 😆 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 30. august 2022 #67740 Del Skrevet 30. august 2022 Hvem er egentlig dette?! Filteret ligger tykt på i ansiktet i alle fall. Og i dag er hun takknemlig for egentid og skravling hos skjønnhets-Ine. Egentid? Hun har jo egentid hele dagen når ungene er på skolen om hun vil! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå