Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (På 26.8.2022 den 10.52):

Ironien i det er jo at hun ser myyye eldre ut redigert enn i real life.. Spesielt de siste Chiquellebildene, kunne glatt tippet 45.

Uten underhudsfett gjør man alltid det. De som eldes best har faktisk et par kg ekstra på kroppen

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (7 timer siden):

Jeg ser et par sko oppå ei tredemølle. 
Og så et par pupper og en bar mage. Reklame for hva var dette her for noe?? Ingen gullfisk-vinner hvertfall. El jo- løpende sko på ei tredemølle må jo gå under kategorien «utilsiktet morsom». 

Innledningsvis var det filming av fasaden på hotellet, inngangspartiet, rommet og velkomsthilsen/gave til barna. Så kom treningssekvensen som startet med filming av treningsrommet før CBE inntok mølla. Etter trening gikk turen til frokostsalen med makroner, skjenking av kaffe og omelettstasjon. Ingen gullfisk-vinner, nei, men ikke det verste jeg har sett fra Eriksens. Bare dumt de ikke utelot svettefest og speilselfie i treningsdelen, det var utrolig malplassert i den reelen som skulle være reklame for et 5-stjerners hotell. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (1 time siden):

Innledningsvis var det filming av fasaden på hotellet, inngangspartiet, rommet og velkomsthilsen/gave til barna. Så kom treningssekvensen som startet med filming av treningsrommet før CBE inntok mølla. Etter trening gikk turen til frokostsalen med makroner, skjenking av kaffe og omelettstasjon. Ingen gullfisk-vinner, nei, men ikke det verste jeg har sett fra Eriksens. Bare dumt de ikke utelot svettefest og speilselfie i treningsdelen, det var utrolig malplassert i den reelen som skulle være reklame for et 5-stjerners hotell. 

Skjønner! 
Hadde bare Eriksen skjønt at at speilselfies er harry så det holder! 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig råttent gjort av Caroline og Lars Kristian at de ikke lærer barna respekt for dyr. Dette er jo dessverre ikke første gang de viser at de driter i hvordan dyra har det, Caroline som til og med skryter av at hun løper fra hunden mens han blir dratt etter henne i varmen!

Jeg syntes at det er utrolig at ingen sier noe til dem? Hadde jeg gjort noe lignende vet jeg at jeg hadde fått en tlf rimelig fort fra nærmeste familie! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

Utrolig råttent gjort av Caroline og Lars Kristian at de ikke lærer barna respekt for dyr. Dette er jo dessverre ikke første gang de viser at de driter i hvordan dyra har det, Caroline som til og med skryter av at hun løper fra hunden mens han blir dratt etter henne i varmen!

Jeg syntes at det er utrolig at ingen sier noe til dem? Hadde jeg gjort noe lignende vet jeg at jeg hadde fått en tlf rimelig fort fra nærmeste familie! 

De har kanskje ikke den største respekt for dyr selv. Jeg tviler ikke på at de er glad i hunden, men de skjønner jo virkelig ikke hvilke behov en valp har. Episoden med hesten var heller ikke spesielt respektfullt. Men så lenge det skaper innhold på Instagram….

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Twitter skryter LKE i bioen sin, at han er "founder" av omvendt-julenisse i Østfold. Og linker til hjemmesiden, men den hjemmesiden eksisterer jo ikke? Dette er vel noe Treasures AS reklamerte for, én gang for mange år siden? 🤨🧐

Blir litt villedende syntes jeg. Nå kjenner jeg ikke LKE personlig, men ut fra det jeg har sett på internett så virker han ikke som den mest sympatiske fyren. Så dette er vel bare et spill for galleriet. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke disse to har så mange mennesker rundt seg, for å være ærlig. Og de menneskene de har rundt seg, er mest sannsynlig på lik bølgelengde som dem selv. De applauderer nok bedriften og hva den står for, - og ser ikke det vi andre ser. Muligens har folk sagt ifra til dem, men det blir nok ikke tatt godt imot. Det er jo umulig å komme med konstruktiv kritikk. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (16 minutter siden):

På Twitter skryter LKE i bioen sin, at han er "founder" av omvendt-julenisse i Østfold. Og linker til hjemmesiden, men den hjemmesiden eksisterer jo ikke? Dette er vel noe Treasures AS reklamerte for, én gang for mange år siden? 🤨🧐

Blir litt villedende syntes jeg. Nå kjenner jeg ikke LKE personlig, men ut fra det jeg har sett på internett så virker han ikke som den mest sympatiske fyren. Så dette er vel bare et spill for galleriet. 

Ser fint ut «på papiret»

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (19 timer siden):

Reklame-reelen for Britannia dukket opp i ferden min og jeg tok en titt. Innledningsvis var den fin, lite kropp og fokus på frua mot normalt. Så kom turen til å vise frem treningsrommet, jeg ble positivt overrasket over filmen fra frua løp på mølla som hadde mindre kroppsfokus enn de pleier.

IMG_9540.thumb.jpg.03d73819747bfb746b05a05e9b0f9c81.jpg

Men selvsagt kunne de ikke motstå å legge ut film/bilder av frua i sedvanlig positur, både på mølla og i et speil etter treningsøkta. (Legger screenshots i spoilertag da de kan virke triggende.) 

Det ødela hele reklamen i mine øyne.

Bildekilde: Instagram story.

Skjul innhold

IMG_9541.thumb.jpg.6f35124d4f083b93f73633da52ea2cac.jpg

IMG_9544.thumb.jpg.1f2d1d597c06c22a8c3a2cf45ac99259.jpg

Hva er det som skjer med brystkassa hennes? Det ser ut som gigantiske åreknuter. Om hun bøyer seg mer fram nå så blir det snart 90 graders vinkel...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (4 minutter siden):

Hva er det som skjer med brystkassa hennes? Det ser ut som gigantiske åreknuter. Om hun bøyer seg mer fram nå så blir det snart 90 graders vinkel...

Herreegud 🤯😱. La ikke merke til det nå. Det er hovedpulsåren hennes, som går fra hjertet og opp til hjernen. Insane!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (17 minutter siden):

Herreegud 🤯😱. La ikke merke til det nå. Det er hovedpulsåren hennes, som går fra hjertet og opp til hjernen. Insane!! 

Ehh, nei. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (39 minutter siden):

kraftwerk skrev (34 minutter siden):

Ser mer ut som det er noe på speilet, ikke brystet. Og er det brystet hennes, så tipper jeg det er muskler/muskelfester dere ser..

Det er ihvertfall IKKE hovedpulsåren, som ligger BAK ribbein på brystkassen, ellers hadde vi vel alle dødd ganske brått av et dunk i brystet.. 🤦‍♀️

https://sml.snl.no/aorta 

https://sml.snl.no/brystkassen

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (7 timer siden):

Hva er det barna gjør? Har ikke fått det med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropsen skrev (46 minutter siden):

Hva er det barna gjør? Har ikke fått det med meg.

Dropp det. Det har har vært nok om dette nå. CBE.no eksponerer sine barn, det er saken. 

• Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker i hvertfall som de begynner å få panikk vedr Netfit etter alle kommentarene her inne. Etter laaang sommerferie blir vi stadig oppfordret til å gå inn på netfit for å se videre🙈 har til og med låst kontoen -litt av en inspirerende kanal!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NurseRatched skrev (3 timer siden):

Jeg liker ikke å spekulere i andres psykiske helse, men som en som har fått tilbakefall av spiseforstyrrelsen min blir jeg uendelig trist av å se dette. Både brystet og magen hennes er helt likt mitt, og pr. nå er jeg ganske undervektig. Jeg håper at det kun er posering (selvom det ikke gjør saken så mye bedre - thinspo er det uansett), og at hun faktisk ikke har eller er i ferd med å utvikle en alvorlig spiseforstyrrelse. Det unner jeg verken henne eller døtrene hennes. Hilsen en som har vokst opp med en mor med SF, og som dessverre ble påvirket svært dårlig av det. 

Så fint du fronter hvordan en SF kan påvirke og utarte seg. CBE ser jo ikke hverken godt ut eller normal ut på disse to bildene. Håper noen rundt henne innser det og greier hjelpe. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (10 timer siden):

Hvordan kan barn ikke bli påvirket av et slikt treningsregime og utseendefokus? Hår, negler, fillers, operasjoner, filter, poseringer. Og en hverdag og familieliv som dreier seg om iscenesatte poseringer. 

Det må jo blir påvirket. Min egen erfaring tilsier at man blir påvirket av foreldrenes interessert, jobb og hvordan de snakker. Selv om barna ikke alltid er med på trening og mye av treningen foregår når barna er på skolen ser de jo hva slaks verdier foreldrene legger i det. Mine foreldre var særdeles aktive innen naturvern da jeg var liten. Alt av møter de var med på var naturlig nok på kvelden og jeg var aldri med, men når du har en oppfatning av noe drar du det med deg inn i familielivet også, det er jo helt naturlig. Så selv om vi nok levde ganske normalt har holdningene og oppførselen til foreldrene påvirket meg veldig mye i mitt voksne liv. 
Så selv om de trener på dagtid ser vi jo ofte mor med innsugd mage i magetopp posere sammen med døtrene sine, og jeg tviler på at det alltid er første knips som blir godkjent.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega var bestemor til en liten jente, og da ungen var 3-4 år ble hun observert da hun så seg i speilet og utbrøt: eg ser ikkje ut.

Så ja, unger blir påvirket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...