Malum Skrevet 28. august 2022 #67681 Del Skrevet 28. august 2022 Klink skrev (19 minutter siden): Det er helt greit å ikke la seg påvirke, eller syns at det en påvirker forsøker å få deg til å like ikke var fint. Skjønner ikke kritikken ang dette? jeg er uenig i at barnet stakk fingeren inn i nesa på katten og at den ble plaget. Det tror jeg nok de fleste har fått med seg nå. 19 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. august 2022 #67682 Del Skrevet 28. august 2022 pøbelsara skrev (2 timer siden): Du mener en person på kg, ja? tror du alle som noen gang har skrevet i denne tråden mener det samme? Spesifiserer gjerne at det gjelder de som har gitt uttrykk for dette i denne tråden, slik at alle andre som noensinne har svart i denne tråden (og mener noe annet) ikke trenger å bli forurettet og/eller føle at de blir tillagt meninger de ikke har. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. august 2022 #67683 Del Skrevet 28. august 2022 Lula skrev (2 minutter siden): Spesifiserer gjerne at det gjelder de som har gitt uttrykk for dette i denne tråden, slik at alle andre som noensinne har svart i denne tråden (og mener noe annet) ikke trenger å bli forurettet og/eller føle at de blir tillagt meninger de ikke har. Det der er copy og paste på hvert eneste innlegg en finner på å skrive her🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natron Skrevet 28. august 2022 #67684 Del Skrevet 28. august 2022 Malum skrev (2 timer siden): Det tror jeg nok de fleste har fått med seg nå. Til de grader. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 28. august 2022 #67685 Del Skrevet 28. august 2022 Hun har kjøpt seg ny Dior veske til over 30 000kr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 28. august 2022 #67686 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Sannsynligvis kjøpt i Tyrkia… den ble vist frem i Tyrkia første gang. Endret 28. august 2022 av Mrs Bella 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. august 2022 #67687 Del Skrevet 28. august 2022 LoveMoschino skrev (15 minutter siden): Hun har kjøpt seg ny Dior veske til over 30 000kr! Heller det enn alt det plastmølet. En slik veske holder seg i verdi og kan brukes gjennom hele livet om man passer godt på dem. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. august 2022 #67688 Del Skrevet 28. august 2022 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Heller det enn alt det plastmølet. En slik veske holder seg i verdi og kan brukes gjennom hele livet om man passer godt på dem. Fra Tyrkia….? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 28. august 2022 #67689 Del Skrevet 28. august 2022 LoveMoschino skrev (50 minutter siden): Hun har kjøpt seg ny Dior veske til over 30 000kr! Fruen tjener jo som en på uføretrygd. Hun har ikke råd til ekte Dior. Garantert fake kopi. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. august 2022 #67690 Del Skrevet 28. august 2022 Blåpille skrev (9 minutter siden): Skjerm ungene dine, kjære blogger. Vær så snill. Det skjer aldri, ungene er inntekt, og da må det utnyttes så langt det går 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåpille Skrevet 28. august 2022 #67691 Del Skrevet 28. august 2022 Skrottefar skrev (22 minutter siden): Det skjer aldri, ungene er inntekt, og da må det utnyttes så langt det går Ja, det virker dessverre som du har helt rett i det... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. august 2022 #67692 Del Skrevet 28. august 2022 Sugar&Spice skrev (2 timer siden): Fra Tyrkia….? Hvor ser dere vesken? Og hvorfor skal den være fra Tyrkia? Det er straffbart å kjøpe piratkopier så det viser vel selv ikke hun offentlig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. august 2022 #67693 Del Skrevet 28. august 2022 Tråden er ryddet for tull og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. august 2022 #67694 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Ekstrapoeng deles ut til de som ser at siste innlegg er merket som reklame. #bestiklassen Endret 28. august 2022 av allie Beskjæring av bilde 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonemor1 Skrevet 28. august 2022 #67695 Del Skrevet 28. august 2022 Hvis du ser på hele innlegget er det tydelig merket som reklame i begynnelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. august 2022 #67696 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Tonemor1 skrev (25 minutter siden): Hvis du ser på hele innlegget er det tydelig merket som reklame i begynnelsen. Det bildet er fra starten av reelen, merkingen er der, men den er ikke lett å se. Frokosten i dag var tydelig merket på story. så nettopp at merkingen blir tydelig om man går inn på reels, den er utydelig om man trykker på innlegget i feed. Endret 28. august 2022 av allie La til noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 28. august 2022 #67697 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Reklame-reelen for Britannia dukket opp i ferden min og jeg tok en titt. Innledningsvis var den fin, lite kropp og fokus på frua mot normalt. Så kom turen til å vise frem treningsrommet, jeg ble positivt overrasket over filmen fra frua løp på mølla som hadde mindre kroppsfokus enn de pleier. Men selvsagt kunne de ikke motstå å legge ut film/bilder av frua i sedvanlig positur, både på mølla og i et speil etter treningsøkta. (Legger screenshots i spoilertag da de kan virke triggende.) Det ødela hele reklamen i mine øyne. Bildekilde: Instagram story. Spoiler Endret 28. august 2022 av Christiane_W 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 28. august 2022 #67698 Del Skrevet 28. august 2022 De Dior veskene finner du på hvert hjørne i Tyrkia,bare vent,det kommer sikkert mer,både sko klær og vesker.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. august 2022 #67699 Del Skrevet 29. august 2022 Christiane_W skrev (2 timer siden): Reklame-reelen for Britannia dukket opp i ferden min og jeg tok en titt. Innledningsvis var den fin, lite kropp og fokus på frua mot normalt. Så kom turen til å vise frem treningsrommet, jeg ble positivt overrasket over filmen fra frua løp på mølla som hadde mindre kroppsfokus enn de pleier. Men selvsagt kunne de ikke motstå å legge ut film/bilder av frua i sedvanlig positur, både på mølla og i et speil etter treningsøkta. (Legger screenshots i spoilertag da de kan virke triggende.) Det ødela hele reklamen i mine øyne. Bildekilde: Instagram story. Skjul innhold Jeg ser et par sko oppå ei tredemølle. Og så et par pupper og en bar mage. Reklame for hva var dette her for noe?? Ingen gullfisk-vinner hvertfall. El jo- løpende sko på ei tredemølle må jo gå under kategorien «utilsiktet morsom». 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. august 2022 #67700 Del Skrevet 29. august 2022 Hvordan fungerer egentlig alle disse hotell-spons influenserne får? Dekket opphold? Rabatt? Fungerer utelukkende som dårlig reklame for meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå