Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (Akkurat nå):

Aner ikke? 

Å eie 2 biler er vel ikke akkurat noe voldsomme greier. I vår husholdning har vi 2 biler og en campingvogn uten å måtte eksponere mindreårige da vi er i fast lønnet arbeid. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Å eie 2 biler er vel ikke akkurat noe voldsomme greier. I vår husholdning har vi 2 biler og en campingvogn uten å måtte eksponere mindreårige da vi er i fast lønnet arbeid. 

Javel har jeg påstått noe annet? Du lurte på hvordan brukeren  visste at de hadde to biler. Jeg tenker  brukeren ser det på bedriftens some akkurat som alt annet vi «vet» om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Javel har jeg påstått noe annet? Du lurte på hvordan brukeren  visste at de hadde to biler. Jeg tenker  brukeren ser det på bedriftens some akkurat som alt annet vi «vet» om dem. 

Men den informasjonen er jo ikke delt? Da er det vel spekulasjoner? 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (4 minutter siden):

Men den informasjonen er jo ikke delt? Da er det vel spekulasjoner? 

De legger ut bilder fra bil ofte så kan hende noen har sett det? Akkurat som alle andre detaljer flere her får med seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (Akkurat nå):

De legger ut bilder fra bil ofte så kan hende noen har sett det? Akkurat som alle andre detaljer flere her får med seg? 

CBE har 2 biler er påstanden.. uten dokumentasjon er det påstander på lik linje som hvor heldige mindreårige er.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (21 minutter siden):

Takk!

@Lin10 de TJENER mindre enn det som er fastsatt som fattigdomsgrensen, jeg sa aldri at de lever under den. Min økonomiske forståelse er kanskje begrenset, men selv jeg klarer å tolke hvordan de disponerer pengene sine ut ifra tidligere regnskapstall. De tar seg knapt ut lønn, men fører alle utgifter på firmaet. Det fungerer her og nå, men jeg håper de har en mer bærekraftig plan fremover. Inntektene i 2020 stupte, på tross av at de fleste andre influencere hadde rekordår. Det er begrenset hvor lenge de kan leve av tidligere storhetsdager. Egenkapitalen går ned, ikke opp, slik du hevder.

Forøvrig er det helt vanlig at en familie på 4 har eget hus og to biler (trodde forøvrig de bare hadde volvoen, men du er tydeligvis mer informert enn meg). Sarpsborg er landets fattigste kommune, noe som gjenspeiles i boligprisene. Gjennomsnittlig kvadratmeterpris er 28 000, noe som er godt under snittet for områdene rundt. Huset deres har i tillegg betydelig behov for oppgradering, i følge CBE selv har de blant annet to bad i såpass dårlig forfatning at de risikerer avkortning i forsikringer. De er en helt gjennomsnittlig familie, som finansierer sin helt gjennomsnittlige livsstil ved å selge bilder og informasjon av to intetanende barn. 

Du skrev at inntektene puttet fam. Eriksen under fattigdomsgrensen. Hva er poenget med å skrive det hvis du ikke mente at de levde på inntekter som er under fattigdomsgrensen. Dårlig forsøk på å ro seg unna feilaktige påstander. Egenkapitalen deres økte fra 70,6 % i 2019 til 83,9 % i 2020. Så hvordan du får det til at egenkapitalen går ned er jo interessant. Regnskapet for 2021 har ennå ikke kommet. Hvordan du vet at barna er intetanende om morens jobb er bare spekulasjoner. Er du tilstede der? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (1 minutt siden):

Du skrev at inntektene puttet fam. Eriksen under fattigdomsgrensen. Hva er poenget med å skrive det hvis du ikke mente at de levde på inntekter som er under fattigdomsgrensen. Dårlig forsøk på å ro seg unna feilaktige påstander. Egenkapitalen deres økte fra 70,6 % i 2019 til 83,9 % i 2020. Så hvordan du får det til at egenkapitalen går ned er jo interessant. Regnskapet for 2021 har ennå ikke kommet. Hvordan du vet at barna er intetanende om morens jobb er bare spekulasjoner. Er du tilstede der? 

Har du kjennskap til barns utvikling? Innbiller du deg at barn har evne til å forstå at de er eksponert på Internett når foreldrene ikke evner å forstå? 

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Har du kjennskap til barns utvikling? Innbiller du deg at barn har evne til å forstå at de er eksponert på Internett når foreldrene ikke evner å forstå? 

Jeg synes du burde ta med deg disse ordene inn i natten: å dømme andre definerer ikke dem, det definerer deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du burde ta med deg disse ordene inn i natten: å dømme andre definerer ikke dem, det definerer deg. 

Har du kjennskap til barns utvikling? Innbiller du deg at mindreårige har evne til å forstå og kunne reflektere over foreldrenes jobb og hvorfor de blir eksponert? Noe å ta med deg i natten!

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessant at forsvarere av CBE vekker så voldsomt engasjement. Det krangles om løfting av katter over mange sider. Flere har behov for å fortelle om eget liv og problemer, deriblant spiseforstyrrelser. Er det egentlig misunnelse som ligger bak et slikt engasjement? Når en bruker har mange tusen innlegg om EN influenser, så er det betenkelig. I tillegg til dårlig språk, er det nok mye psykiatri i denne tråden. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke lastet opp bilder lenger, men på cbe sin insta er det bilder av bil inni med lyse seter og mørke seter. Bil en og bil to? Der gikk det likevel. Bildene er fra tatt på instakontoen til cbe.no 
Bilen ser lik ut så kanskje setetrekkene er byttet? Ikke vet jeg, men uansett kan en jo anta at det er snakk om to biler. 

AnnePåLande skrev (30 minutter siden):

CBE har 2 biler er påstanden.. uten dokumentasjon er det påstander på lik linje som hvor heldige mindreårige er.. 

9E69FA94-459A-47AE-88B6-823A18CB9A00.jpeg

0F9507E2-480D-4568-BDE3-B059C53B8693.jpeg

B05520F6-8129-419C-9971-8AFDFBCEB16A.jpeg

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Jeg får ikke lastet opp bilder lenger, men på cbe sin insta er det bilder av bil inni med lyse seter og mørke seter. Bil en og bil to? Der gikk det likevel. Bildene er fra tatt på instakontoen til cbe.no 
Bilen ser lik ut så kanskje setetrekkene er byttet? Ikke vet jeg, men uansett kan en jo anta at det er snakk om to biler. 

9E69FA94-459A-47AE-88B6-823A18CB9A00.jpeg

0F9507E2-480D-4568-BDE3-B059C53B8693.jpeg

B05520F6-8129-419C-9971-8AFDFBCEB16A.jpeg

Det er ikke akkurat dokumentasjon på at de har 2 biler som en annen bruker hevdet.

Endret av AnnePåLande
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Det er ikke akkurat dokumentasjon på at de har 2 biler som en annen bruker hevdet.

Hva er dokumentasjon på det da? 
Og hvordan kam alt annet fra cbe sin some være dokumentasjon? 🤣 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hva er dokumentasjon på det da? 
Og hvordan kam alt annet fra cbe sin some være dokumentasjon? 🤣 

«CBE har 2 biler» det er påstanden… 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

«CBE har 2 biler» det er påstanden… 

Og det kan det se ut som hun har ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...