Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Danseskjørt skrev (1 time siden):

Her så hu så sunn og fin ut. Ikke noe langt drag i fjeset pga det ekle filteret.

083E9FBD-9558-4B0B-8E89-38D17D1BC200.jpeg

Men trekker inn magen ser det ut som, og snikreklame for IcanIWill 😛

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scrollet helt tilfeldig innom ei thinspo-løpedame som kaller seg myrunbum på insta. Akkurat samme poseringene og forkvakla vinkler som CBE for å se tynnest mulig ut. Nesten helt parodisk hvor utstudert og likt alt er hos de begge. Hver eneste sene og muskel skal strammes. Veldig lite inspirerende.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg hun faktisk ser sunn, fin ut og fine former, dette er nok ikke med filter eller redigert. Dette synes jeg motiverer.

Screenshot_20220801-205848_Instagram.jpg

• Liker 21
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (31 minutter siden):

Scrollet helt tilfeldig innom ei thinspo-løpedame på insta. Akkurat samme poseringene og forkvakla vinkler som CBE for å se tynnest mulig ut. Nesten helt parodisk hvor utstudert og likt alt er hos de begge. Hver eneste sene og muskel skal strammes. Veldig lite inspirerende.

Fjerna brukernavnet på insta. Vi trenger ikke navngi thinspo-kontoer i et forum hvor mange har uttalt at de har slitt/sliter med spiseforstyrrelser. Oppfordrer deg til å endre på innlegget ditt. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (7 timer siden):

Et lite gnagsår er hverken uansvarlig eller usunt, det får være hennes valg. Ingen dør av et gnagsår. Selv hadde jeg ikke giddet å løpe da, men dersom dagens langøkt er så viktig for henne i treningen opp mot halvmaraton, så værsågod tenker jeg.

Det må hun gjerne gjøre, men synd at hun dedikere mange poster til å forbinde trening med tvang og straff. Litt rart trekk fra en som hevder hun vil fremme treningsglede og motivasjon.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sursøtsaus said:

Det må hun gjerne gjøre, men synd at hun dedikere mange poster til å forbinde trening med tvang og straff. Litt rart trekk fra en som hevder hun vil fremme treningsglede og motivasjon.

Jeg syns i grunn det er litt befriende at hun ikke insisterer på at hver tur er en stor glede fra start til slutt. Alle har dager med mindre motivasjon, og det kan være veldig digg å komme seg ut likevel.
Problemet er at hun aldri sier "i dag hadde jeg virkelig ikke lyst og følte meg ikke bra, så jeg droppa treninga med god samvittighet". For det er sunt, å av og til gi seg selv slack, særlig når man trener så mye som henne. Men så raus klarer hun åpenbart ikke å være mot seg selv.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (8 timer siden):

Jeg syns i grunn det er litt befriende at hun ikke insisterer på at hver tur er en stor glede fra start til slutt. Alle har dager med mindre motivasjon, og det kan være veldig digg å komme seg ut likevel.
Problemet er at hun aldri sier "i dag hadde jeg virkelig ikke lyst og følte meg ikke bra, så jeg droppa treninga med god samvittighet". For det er sunt, å av og til gi seg selv slack, særlig når man trener så mye som henne. Men så raus klarer hun åpenbart ikke å være mot seg selv.

Det er jeg enig i. Er kjempeviktig også som treningsprofil å være ærlig på at trening kan være en berg og dal-bane hvor det er oppturer og nedturer innimellom, men som du sier, hun tør aldri å formidle at hun har droppa en økt så om hun noen gang gjør det så blir det ikke sagt. Problemet er egentlig ikke at hun ikke alltid digger treningsøkta si, men når så og si hver økt den siste perioden er kjip eller preget av smerter så blir det ikke befriende eller inspirerende å se på lengre. Da bikker det over til dårlig selvskryt om at hun greier å tvinge seg ut, koste hva det koste vil.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg over at innslagene fra Brimiseter ikke er merket som reklame, men tagget. Hvorfor tagger hun? Mannen tagger ikke, hvorfor gjør han ikke det? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Jeg undrer meg over at innslagene fra Brimiseter ikke er merket som reklame, men tagget. Hvorfor tagger hun? Mannen tagger ikke, hvorfor gjør han ikke det? 

Det var noe lignende sist de var der også, var det ikke? At det var litt uklart hvem de hadde samarbeid med.. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (32 minutter siden):

Det var noe lignende sist de var der også, var det ikke? At det var litt uklart hvem de hadde samarbeid med.. 

stemmer. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk her inne skal konstruere problemstillinger. Nå er det at hun tagget Brimi-seteren. Er det ikke merket med reklame så er det betalt av egne penger, og det er ikke uvanlig å tagge, som en hyggelig gest. Ikke ulovlig og like lite ulovlig som det CBE viser av sine barn i sosiale medier. Men skal vel boikotte denne seteren nå da😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke at folk her inne skal konstruere problemstillinger. Nå er det at hun tagget Brimi-seteren. Er det ikke merket med reklame så er det betalt av egne penger, og det er ikke uvanlig å tagge, som en hyggelig gest. Ikke ulovlig og like lite ulovlig som det CBE viser av sine barn i sosiale medier. Men skal vel boikotte denne seteren nå da😅

Når en bedrift gang på gang ikke merker riktig, så er det ikke rart folk lurer. Handler ikke om å konstruere problem. Hadde de merket riktig hver gang, så hadde de sluppet at folk var i tvil.

• Liker 41
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gapatrosten
Lin10 skrev (1 minutt siden):

Hvis det tidligere har vært et reklamesamarbeid mellom Treasures og Visit Jotunheimen (noe det har), er det ikke ok at samme type innlegg som var reklame før, nå legges ut uten reklamemerking. 

Dokumentasjon av tidligere reklamesamarbeid: https://www.facebook.com/carolinebergeriksen.no/posts/3655388694489497/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye rot med merking forrige år, helt naturlig at det settes spørsmålstegn ved i år.

Endret av Kollontaj
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gapatrosten skrev (Akkurat nå):

Hvis det tidligere har vært et reklamesamarbeid mellom Treasures og Visit Jotunheimen (noe det har), er det ikke ok at samme type innlegg som var reklame før, nå legges ut uten reklamemerking. 

Dokumentasjon av tidligere reklamesamarbeid: https://www.facebook.com/carolinebergeriksen.no/posts/3655388694489497/

Har de ikke noe samarbeid nå, skal det ikke merkes med reklame.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Mye rot med merking i år, helt naturlig at det settes spørsmålstegn ved i år.

Er det sånn det fungerer? At her skal de spekuleres i om det er ikke merket reklame. Synes det blir helt feil. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gapatrosten
Lin10 skrev (1 minutt siden):

Har de ikke noe samarbeid nå, skal det ikke merkes med reklame.

Du tar feil. 

«Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det. Hvis produktet er helt i bakgrunnen og eksponeringen av det ikke vil fremme salg av produktet, har det antakelig så lav markedsføringsverdi at du ikke trenger å merke. Men terskelen her er lav. Merk heller en gang for mye enn en gang for lite.»

Herfra: https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (2 minutter siden):

Er det sånn det fungerer? At her skal de spekuleres i om det er ikke merket reklame. Synes det blir helt feil. 

Hva mener du med at det spekuleres? Det handler om at de tidligere har reklamert for stedet, selv om det viste seg å være rot med merking (tydeligvis lett å glemme hvem som et oppdragsgiver). Det er ikke spekulasjon å trekke sammenheng mellom to like hendelser, vet du. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gapatrosten skrev (5 minutter siden):

Du tar feil. 

«Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det. Hvis produktet er helt i bakgrunnen og eksponeringen av det ikke vil fremme salg av produktet, har det antakelig så lav markedsføringsverdi at du ikke trenger å merke. Men terskelen her er lav. Merk heller en gang for mye enn en gang for lite.»

Herfra: https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some

Det stemmer nok ikke, det må også ha en verdi for de nå. Er det ikke sponset eller har verdi ved at det er samarbeid NÅ, skal det ikke merkes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (Akkurat nå):

Det stemmer nok ikke, det må også ha en verdi for de nå. Er det ikke sponset eller har verdi ved at det er samarbeid NÅ, skal det ikke merkes. 

Underbygg med lenker til relevante kilder.

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...