Piggi Skrevet 25. juli 2022 #66121 Del Skrevet 25. juli 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! Sjekk nederst på bilde, mellom beina😳ser ut som noe mangler. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. juli 2022 #66122 Del Skrevet 25. juli 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! Takk for advarsel. Jeg gidder ikke å klikke meg inn på annonsekontoen til en 36-årig selvstendig næringsdrivende med en helt normal kropp og utseende som anstrenger seg så hardt for å fremstille seg som noe hun ikke er, samtidig som hun gjør alt hun kan for å fremstille seg som noe hun ikke burde være. Om carolinebergeriksenno ikke klarer å fremvise et snev av integritet gjennom kontoene sine, betyr det ikke at jeg må gå på akkord med meg selv bare for å se på hvordan hun sliter på seg brokk for å late som. 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 25. juli 2022 #66123 Del Skrevet 25. juli 2022 Piggi skrev (41 minutter siden): Sjekk nederst på bilde, mellom beina😳ser ut som noe mangler. Hun skrever veldig, veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. juli 2022 #66124 Del Skrevet 25. juli 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! Hvorfor? Bare hvorfor? Hva i all verden er det denne voksne damen og moren holder på med🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 25. juli 2022 Populært innlegg #66125 Del Skrevet 25. juli 2022 På bildene fra Tusenfryd sitter hun med mobilen i hendene på alle bildene, også i karusellene (!) Det sier mye om fokuset, så usigelig trist å leve så mye igjennom mobilen. Det som er bra er at det gjør meg bevisst på å være langt flinkere til å legge den bort selv! 61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. juli 2022 #66126 Del Skrevet 25. juli 2022 hvalstad45 skrev (10 minutter siden): På bildene fra Tusenfryd sitter hun med mobilen i hendene på alle bildene, også i karusellene (!) Det sier mye om fokuset, så usigelig trist å leve så mye igjennom mobilen. Det som er bra er at det gjør meg bevisst på å være langt flinkere til å legge den bort selv! Hva ER det som er så viktig å dokumentere når man kjører karusell? Var det ikke lommer på klærne/for trangt i BH'en? Skulle det shoppes fra samarbeidspartner Chiquelle AB samtidig? Innholdsproduksjon av av at karusellene går rundt og rundt? Selfie dinglende oppned i loopen🤷♀️ 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. juli 2022 #66127 Del Skrevet 25. juli 2022 Må jo svelges mye fluer med all den gapinga. sorry, men…. 🫢 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 25. juli 2022 #66128 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Angående eksponering av barn så tror jeg de tenker at så lenge de ikke vet det skjer, altså at bildene de legger ut av barna kan bli misbrukt, så skjer det ikke. Litt som når de sletter kommentarer og blokkerer de som er kritiske. Da kan de ikke lenger se kritikken, ergo kritikken eksisterer ikke. Ignorance is bliss og alt det der. Endret 25. juli 2022 av BuffyTheVampire Skeiveleif 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 25. juli 2022 #66129 Del Skrevet 25. juli 2022 Kollontaj skrev (3 timer siden): Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! Skulle inn her og skrive det samme. Dette er det verste bildet hun har lagt ut tror jeg. Tidlig i karrieren var hun jo ekstremt tynn (samt mye redigert til det ekstremt smale) men det var fortsatt ikke dette fokuset på å få frem innhulede bein og skjelett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. juli 2022 #66130 Del Skrevet 25. juli 2022 Hoppetau skrev (15 minutter siden): Skulle inn her og skrive det samme. Dette er det verste bildet hun har lagt ut tror jeg. Tidlig i karrieren var hun jo ekstremt tynn (samt mye redigert til det ekstremt smale) men det var fortsatt ikke dette fokuset på å få frem innhulede bein og skjelett. Og ikke bare det… men hun klarte å gjennomføre til tross for at dagen startet med «trykkende hodepine»…. Altså, for noen av oss er en «trykkende hodepine» et tegn på at noe ikke er bra, kanskje hvile hadde vært på sin plass da? 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. juli 2022 #66131 Del Skrevet 25. juli 2022 Kollontaj skrev (3 timer siden): Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! Det er så kvalmt å se på, og jeg som er jevnaldrende med CBE kjenner at jeg SKJEMMES på hennes vegne! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. juli 2022 #66132 Del Skrevet 25. juli 2022 Zenhouse skrev (52 minutter siden): Og ikke bare det… men hun klarte å gjennomføre til tross for at dagen startet med «trykkende hodepine»…. Altså, for noen av oss er en «trykkende hodepine» et tegn på at noe ikke er bra, kanskje hvile hadde vært på sin plass da? Som oftest hjelper det med mat i magen og ikke bare en kopp kaffe, før man skal løpe. Hun kan jo prøve det ut neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 25. juli 2022 #66133 Del Skrevet 25. juli 2022 Synes ikke den nye videoen hun har lagt ut er noe bedre. En ny «her kommer dronningen» film. Det er ingenting som er naturlig med gangen, blikket og mimikken hennes. Det ser ut som det er spilt inn en reklamefilm eller lignende. Hun er ikke seg selv i det hele tatt, hun spiller en rolle og er så ekstremt tilgjort. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. juli 2022 #66134 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Heartland skrev (38 minutter siden): Synes ikke den nye videoen hun har lagt ut er noe bedre. En ny «her kommer dronningen» film. Det er ingenting som er naturlig med gangen, blikket og mimikken hennes. Det ser ut som det er spilt inn en reklamefilm eller lignende. Hun er ikke seg selv i det hele tatt, hun spiller en rolle og er så ekstremt tilgjort. Jækli dårlig reklamefilm i tilfelle. Edit: er vel laget med håp om å komme med her https://instagram.com/ratandboa?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 25. juli 2022 av Kollontaj 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 25. juli 2022 #66135 Del Skrevet 25. juli 2022 Heartland skrev (28 minutter siden): Synes ikke den nye videoen hun har lagt ut er noe bedre. En ny «her kommer dronningen» film. Det er ingenting som er naturlig med gangen, blikket og mimikken hennes. Det ser ut som det er spilt inn en reklamefilm eller lignende. Hun er ikke seg selv i det hele tatt, hun spiller en rolle og er så ekstremt tilgjort. Veldig tilgjort. Ikke sånn hun går til vanlig i hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. juli 2022 #66136 Del Skrevet 25. juli 2022 Kan man se en plass uten at de får opp brukernavn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 25. juli 2022 #66137 Del Skrevet 25. juli 2022 Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden): Takk for advarsel. Jeg gidder ikke å klikke meg inn på annonsekontoen til en 36-årig selvstendig næringsdrivende med en helt normal kropp og utseende som anstrenger seg så hardt for å fremstille seg som noe hun ikke er, samtidig som hun gjør alt hun kan for å fremstille seg som noe hun ikke burde være. Om carolinebergeriksenno ikke klarer å fremvise et snev av integritet gjennom kontoene sine, betyr det ikke at jeg må gå på akkord med meg selv bare for å se på hvordan hun sliter på seg brokk for å late som. Det har "klikket" for dette mennesket.... 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. juli 2022 #66138 Del Skrevet 25. juli 2022 Gameon skrev (2 minutter siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Sykt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. juli 2022 #66139 Del Skrevet 25. juli 2022 Gameon skrev (1 minutt siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Hvis ikke dette er pro ANA så er man blind på begge øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 25. juli 2022 #66140 Del Skrevet 25. juli 2022 Gameon skrev (5 minutter siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Det er da en veldig merkelig feilredigering oppe i høyre hjørne her? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå