Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (1 time siden):

Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! 

Sjekk nederst på bilde, mellom beina😳ser ut som noe mangler. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Dagens story; WHY? Hva er hensikten? Hva er det de vil formidle? Bildet der CBE ligger på gulvet og vrir seg i en (skrekkfilmaktig) positur vil jeg ikke dele her, det er for åpenbar thinspo. Hvorfor deler CBE.no dette? Bare slutt! Du er et farlig forbilde og nå må du fankern snart ta ansvar! Du er mamma til jenter! 

Takk for advarsel. Jeg gidder ikke å klikke meg inn på annonsekontoen til en 36-årig selvstendig næringsdrivende med en helt normal kropp og utseende som anstrenger seg så hardt for å fremstille seg som noe hun ikke er, samtidig som hun gjør alt hun kan for å fremstille seg som noe hun ikke burde være. Om carolinebergeriksenno ikke klarer å fremvise et snev av integritet gjennom kontoene sine, betyr det ikke at jeg må gå på akkord med meg selv bare for å se på hvordan hun sliter på seg brokk for å late som.

• Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Piggi skrev (41 minutter siden):

Sjekk nederst på bilde, mellom beina😳ser ut som noe mangler. 

Hun skrever veldig, veldig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Bare hvorfor? Hva i all verden er det denne voksne damen og moren holder på med🙈

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (10 minutter siden):

På bildene fra Tusenfryd sitter hun med mobilen i hendene på alle bildene, også i karusellene (!) Det sier mye om fokuset, så usigelig trist å leve så mye igjennom mobilen. Det som er bra er at det gjør meg bevisst på å være langt flinkere til å legge den bort selv!

Hva ER det som er så viktig å dokumentere når man kjører karusell? Var det ikke lommer på klærne/for trangt i BH'en? Skulle det shoppes fra samarbeidspartner Chiquelle AB samtidig? Innholdsproduksjon av av at karusellene går rundt og rundt? Selfie dinglende oppned i loopen🤷‍♀️

• Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo svelges mye fluer med all den gapinga. 

sorry, men…. 🫢 

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående eksponering av barn så tror jeg de tenker at så lenge de ikke vet det skjer, altså at bildene de legger ut av barna kan bli misbrukt, så skjer det ikke.

Litt som når de sletter kommentarer og blokkerer de som er kritiske. Da kan de ikke lenger se kritikken, ergo kritikken eksisterer ikke. 
Ignorance is bliss og alt det der.

Endret av BuffyTheVampire
Skeiveleif
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Skulle inn her og skrive det samme. Dette er det verste bildet hun har lagt ut tror jeg. Tidlig i karrieren var hun jo ekstremt tynn (samt mye redigert til det ekstremt smale) men det var fortsatt ikke dette fokuset på å få frem innhulede bein og skjelett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (15 minutter siden):

Skulle inn her og skrive det samme. Dette er det verste bildet hun har lagt ut tror jeg. Tidlig i karrieren var hun jo ekstremt tynn (samt mye redigert til det ekstremt smale) men det var fortsatt ikke dette fokuset på å få frem innhulede bein og skjelett. 

Og ikke bare det… men hun klarte å gjennomføre til tross for at dagen startet med «trykkende hodepine»…. Altså, for noen av oss er en «trykkende hodepine» et tegn på at noe ikke er bra, kanskje hvile hadde vært på sin plass da? 

• Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Det er så kvalmt å se på, og jeg som er jevnaldrende med CBE kjenner at jeg SKJEMMES på hennes vegne! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Zenhouse skrev (52 minutter siden):

Og ikke bare det… men hun klarte å gjennomføre til tross for at dagen startet med «trykkende hodepine»…. Altså, for noen av oss er en «trykkende hodepine» et tegn på at noe ikke er bra, kanskje hvile hadde vært på sin plass da? 

Som oftest hjelper det med mat i magen og ikke bare en kopp kaffe, før man skal løpe. Hun kan jo prøve det ut neste gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den nye videoen hun har lagt ut er noe bedre. En ny «her kommer dronningen» film. Det er ingenting som er naturlig med gangen, blikket og mimikken hennes. Det ser ut som det er spilt inn en reklamefilm eller lignende. Hun er ikke seg selv i det hele tatt, hun spiller en rolle og er så ekstremt tilgjort. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (38 minutter siden):

Synes ikke den nye videoen hun har lagt ut er noe bedre. En ny «her kommer dronningen» film. Det er ingenting som er naturlig med gangen, blikket og mimikken hennes. Det ser ut som det er spilt inn en reklamefilm eller lignende. Hun er ikke seg selv i det hele tatt, hun spiller en rolle og er så ekstremt tilgjort. 

Jækli dårlig reklamefilm i tilfelle. 

Edit: er vel laget med håp om å komme med her https://instagram.com/ratandboa?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Heartland skrev (28 minutter siden):

Veldig tilgjort. Ikke sånn hun går til vanlig i hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Takk for advarsel. Jeg gidder ikke å klikke meg inn på annonsekontoen til en 36-årig selvstendig næringsdrivende med en helt normal kropp og utseende som anstrenger seg så hardt for å fremstille seg som noe hun ikke er, samtidig som hun gjør alt hun kan for å fremstille seg som noe hun ikke burde være. Om carolinebergeriksenno ikke klarer å fremvise et snev av integritet gjennom kontoene sine, betyr det ikke at jeg må gå på akkord med meg selv bare for å se på hvordan hun sliter på seg brokk for å late som.

Det har "klikket" for dette mennesket....

Screenshot_20220725-235222_Chrome.jpg

• Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Gameon skrev (1 minutt siden):

Hvis ikke dette er pro ANA så er man blind på begge øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (5 minutter siden):

Det er da en veldig merkelig feilredigering oppe i høyre hjørne her?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...