Hut Skrevet 17. juli 2022 #65861 Del Skrevet 17. juli 2022 Snødronninga skrev (7 timer siden): Det gjorde jeg, fordi du kommer aldri med noe nytt. Selvsagt ser du ikke det selv. Det gjør heller ikke du. Selvsagt ser du det ikke selv😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. juli 2022 #65862 Del Skrevet 17. juli 2022 Hut skrev (48 minutter siden): Det gjør heller ikke du. Selvsagt ser du det ikke selv😉 Men hva nytt tilfører DU tråden? Noen gang? 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. juli 2022 #65863 Del Skrevet 17. juli 2022 LessMiserable skrev (8 timer siden): Kanskje det vil vise seg med tiden at Caroline Berg Eriksen var en legende. Hun har en kvart million daglig følgere på IG. Den eneste bloggeren som har bevart ekteskapet. Dette er det jo ingen andre bloggere som har klart. Jeg tror CBE har bedre livsråd om hvordan bevare kjærligheten og lignende. Det stemmer ikke. Pilotfrue og mannen er fortsatt gift, i tillegg sitter de mye bedre i det økonomisk med en villa som var flere millioner dyrere enn CBE sitt hus. Pilotfrue og mannen kjøpte nettopp en ny og større luksusyacht, og de har to dyre biler I tillegg virker de veldig lykkelige etter så mange år sammen. Pilotfrue har en nydelig figur uten manisk løping, hun har et avslappet forhold til mat og viser ofte frem på IG at de koser seg med god mat, kanelsnurrer (som er favoritten hennes). Pilotfrue kjøper klær av dyrere merker, ikke noe storshopper på Zara. Caroline er ingen legende. Da bør du lese deg opp på hva begrepet legende betyr. 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. juli 2022 #65864 Del Skrevet 17. juli 2022 pøbelsara skrev (På 15.7.2022 den 12.30): Kan dere ikke bare slutte å respondere på åpenbare trolleinnlegg? Registrerer at noen syns at toppen av tristhet er å diskutere det CBE.no gjør. Nei. Toppen av tristhet er påpeke daglig AT det diskuteres. Evt bunnen... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. juli 2022 #65865 Del Skrevet 17. juli 2022 Paret er observert på ferie. Der frua har photoshoot på stranden med mannen som fotograf. Det var litt av et oppstyr med flere bagger med klær, fotoutstyr og div. Det var et show å se på hvor lang tid de brukte på hver plass. 🙈 Frua kommanderte og mannen tuslet bak med kameraet sitt og alt utstyr. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. juli 2022 #65866 Del Skrevet 17. juli 2022 LessMiserable skrev (9 timer siden): Kanskje det vil vise seg med tiden at Caroline Berg Eriksen var en legende. Hun har en kvart million daglig følgere på IG. Den eneste bloggeren som har bevart ekteskapet. Dette er det jo ingen andre bloggere som har klart. Jeg tror CBE har bedre livsråd om hvordan bevare kjærligheten og lignende. Legende...😂 Camilla Phil er fortsatt gift med sin mann og fronter heller ikke ekstrem løping, vise seg tynnest mulig eller poserer med 100 filtre på. Ser heller Camilla Phil enn frua, dog de fronter kjøping, forbruk og falsk lykke begge to. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 17. juli 2022 #65867 Del Skrevet 17. juli 2022 Pusern3 skrev (10 timer siden): Hun dro neppe på ferie fra et slikt rotete rom Det er jo direkte ekkelt hvis det rommet har sett sånn ut i 6 måneder, slik Caroline påstår. Det betyr jo at rommet ikke har blitt vasket eller støvsugd på et halvt år. I tillegg til at hun tydeligvis har null kustus på ungene i fht rydding. Skjønner at de har tid til å rydde selv siden de begge går hjemme på dagtid men dette handler jo om basic barneoppdragelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. juli 2022 #65868 Del Skrevet 17. juli 2022 Xstrella skrev (35 minutter siden): Paret er observert på ferie. Der frua har photoshoot på stranden med mannen som fotograf. Det var litt av et oppstyr med flere bagger med klær, fotoutstyr og div. Det var et show å se på hvor lang tid de brukte på hver plass. 🙈 Frua kommanderte og mannen tuslet bak med kameraet sitt og alt utstyr. Det hadde vært en konto å følge: CBE.no fra innsiden.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natron Skrevet 17. juli 2022 #65869 Del Skrevet 17. juli 2022 Xstrella skrev (41 minutter siden): Paret er observert på ferie. Der frua har photoshoot på stranden med mannen som fotograf. Det var litt av et oppstyr med flere bagger med klær, fotoutstyr og div. Det var et show å se på hvor lang tid de brukte på hver plass. 🙈 Frua kommanderte og mannen tuslet bak med kameraet sitt og alt utstyr. Sant?😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. juli 2022 #65870 Del Skrevet 17. juli 2022 Xstrella skrev (38 minutter siden): Paret er observert på ferie. Der frua har photoshoot på stranden med mannen som fotograf. Det var litt av et oppstyr med flere bagger med klær, fotoutstyr og div. Det var et show å se på hvor lang tid de brukte på hver plass. 🙈 Frua kommanderte og mannen tuslet bak med kameraet sitt og alt utstyr. Det må være litt av et syn! Tenker igjen på at det må være spesiellt å vokse opp i dette "sirkuset". All "riggingen" i løpet av en dag for å ta bilder av Mamma (og de) De tar vel ikke nødvendigvis skade av akkurat det, men man får et merkelig forhold til opplevelser tror jeg. Som f.eks å føle noen vits med å ha opplevelser hvis man IKKE skal posere og ha fotoshoot for å vise til andre? Er en opplevelse egentlig verdifull eller virkelig opplevd hvis man ikke får veldig mange likes på IG? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. juli 2022 #65871 Del Skrevet 17. juli 2022 Hadde rommene til mine jenter sett sånn ut så ville det blitt ei real sortering i leker der den enorme mengden ville ha blitt halvert. Noe ville ha blitt lagret på loftet, og noe ville ha blitt gitt bort. Med så store mengder og så uoversiktlig der alt ligger strødd utover så hindrer det barnas lek da de ikke vet hva de skal leke med Jeg hadde jevnlig sortering sammen med jentene mine der vi delte inn i beholde, lagre, kaste og gi bort. Da de var helt små så fjernet jeg endel leker med vilje, og da de begynte å gå lei av det de hadde så fant jeg frem det jeg hadde fjernet. Da fikk de plutselig mange «nye» leker og ny interesse. Det er merkelig at Caroline som ifg seg selv har støv på hjernen og er ryddefrik ikke har innarbeidet ei god rutine sammen med barna der det hver kveld ryddes før sengetid. Problemet ligget nok i at de har et felles barnesoverom (showrom til utstilling av sponsede artikler) og et lekerom. Et sånt lekerom blir fort et roterommet der man bare lukker døren så er det ute av sinn. Hun sa at rommet hadde stått sånn i 6mnd pga barna skulle rydde det selv, men ærlig talt; man kan ikke forvente at en 5 og 8-åring på egen hånd klarer å sette i gang med rydding og organisering når det var så fullt at det var ikke gulvplass. Det blir uoverkommelig. Caroline holdt jo på å komme for seint til kino-daten pga det tok så lang tid, og hun er voksen… Dessuten er de 5 og 8, og er på ulike alderstrinn når det gjelder leke-interesser. Ikke noe rart det flyter og er vanskelig å holde orden. Lillesøster er nok på nivået med babydukker og My little pony, mens storesøster på snart 9 har vokst forbi det stadiet. Storesøster er snart pree-teen, og naturlig nok er hun milelangt forbi lillesøster sine interesser. Da blir det kræsj når eldste ikke har eget rom. Personlig så hadde jeg aldri valgt den rom-løsningen for mine egne døtre (som det også er litt aldersforskjell mellom), de har hatt vært sitt rom og begge har hatt ansvar for egne rom (sammen med meg da de var små). Ville ikke vært kjekt for eldste da hun hadde venner på besøk og ikke fått være i fred for lillesøster som også ville hatt rett til å være på samme rom hadde de delt rom. (jeg delte rom med min 3 år yngre bror i en periode da vi var små, og jeg hatet det. Evig kaos på rommet da han var en rotekopp mens jeg likte å ha system i mine tinger, i tillegg til at han snokte og rotet i det som var mitt. Og han krevde såklart sin rett til å være på rommet når jeg fikk besøk av venninner. For ikke å snakke om Lego og småbiler overalt. En lykkens dag den dagen foreldrene våre fant ut at jeg skulle få gjesterommet til eget rom) 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 17. juli 2022 #65872 Del Skrevet 17. juli 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Paret er observert på ferie. Der frua har photoshoot på stranden med mannen som fotograf. Det var litt av et oppstyr med flere bagger med klær, fotoutstyr og div. Det var et show å se på hvor lang tid de brukte på hver plass. 🙈 Frua kommanderte og mannen tuslet bak med kameraet sitt og alt utstyr. Tok ikke observatøren bilder for bevis på påstandene sine? Paret legger uansett ofte ut offentlige bilder av andre uten å samtykke (som av barna sine) så regner med at paret syns det er helt greit, kanskje til og med til sitt eget beste, dersom andre publiserer bilder av dem som de ikke kjenner til på forhånd 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juli 2022 #65873 Del Skrevet 17. juli 2022 NathalieP skrev (1 time siden): Det er jo direkte ekkelt hvis det rommet har sett sånn ut i 6 måneder, slik Caroline påstår. Det betyr jo at rommet ikke har blitt vasket eller støvsugd på et halvt år. I tillegg til at hun tydeligvis har null kustus på ungene i fht rydding. Skjønner at de har tid til å rydde selv siden de begge går hjemme på dagtid men dette handler jo om basic barneoppdragelse. Klart det ikke stemmer at gulvet ikke har syntes på et halvt år, det er jo et narrativ for å fremstå «mer uperfekt». Likevel; CBE har vel ufrivillig vist deler av vaskerommet i kjelleren før og det var særdeles rotete. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 17. juli 2022 #65874 Del Skrevet 17. juli 2022 skruf skrev (1 time siden): Hadde rommene til mine jenter sett sånn ut så ville det blitt ei real sortering i leker der den enorme mengden ville ha blitt halvert. Noe ville ha blitt lagret på loftet, og noe ville ha blitt gitt bort. Med så store mengder og så uoversiktlig der alt ligger strødd utover så hindrer det barnas lek da de ikke vet hva de skal leke med Jeg hadde jevnlig sortering sammen med jentene mine der vi delte inn i beholde, lagre, kaste og gi bort. Da de var helt små så fjernet jeg endel leker med vilje, og da de begynte å gå lei av det de hadde så fant jeg frem det jeg hadde fjernet. Da fikk de plutselig mange «nye» leker og ny interesse. Det er merkelig at Caroline som ifg seg selv har støv på hjernen og er ryddefrik ikke har innarbeidet ei god rutine sammen med barna der det hver kveld ryddes før sengetid. Problemet ligget nok i at de har et felles barnesoverom (showrom til utstilling av sponsede artikler) og et lekerom. Et sånt lekerom blir fort et roterommet der man bare lukker døren så er det ute av sinn. Hun sa at rommet hadde stått sånn i 6mnd pga barna skulle rydde det selv, men ærlig talt; man kan ikke forvente at en 5 og 8-åring på egen hånd klarer å sette i gang med rydding og organisering når det var så fullt at det var ikke gulvplass. Det blir uoverkommelig. Caroline holdt jo på å komme for seint til kino-daten pga det tok så lang tid, og hun er voksen… Dessuten er de 5 og 8, og er på ulike alderstrinn når det gjelder leke-interesser. Ikke noe rart det flyter og er vanskelig å holde orden. Lillesøster er nok på nivået med babydukker og My little pony, mens storesøster på snart 9 har vokst forbi det stadiet. Storesøster er snart pree-teen, og naturlig nok er hun milelangt forbi lillesøster sine interesser. Da blir det kræsj når eldste ikke har eget rom. Personlig så hadde jeg aldri valgt den rom-løsningen for mine egne døtre (som det også er litt aldersforskjell mellom), de har hatt vært sitt rom og begge har hatt ansvar for egne rom (sammen med meg da de var små). Ville ikke vært kjekt for eldste da hun hadde venner på besøk og ikke fått være i fred for lillesøster som også ville hatt rett til å være på samme rom hadde de delt rom. (jeg delte rom med min 3 år yngre bror i en periode da vi var små, og jeg hatet det. Evig kaos på rommet da han var en rotekopp mens jeg likte å ha system i mine tinger, i tillegg til at han snokte og rotet i det som var mitt. Og han krevde såklart sin rett til å være på rommet når jeg fikk besøk av venninner. For ikke å snakke om Lego og småbiler overalt. En lykkens dag den dagen foreldrene våre fant ut at jeg skulle få gjesterommet til eget rom) De har et helt hus! Det må være mulighet for hvert sitt rom og et lekerom? 🤷🏼♀️ Men et kontor til foreldrene som knapt brukes og tre stuer er vel viktigere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. juli 2022 #65875 Del Skrevet 17. juli 2022 Greit at hun viser at ikke alt er perfekt der i huset, men kunne kanskje spart seg for å vise frem alle lekene og personlige ting som jentene har. Caroline er litt kjerringa mot strømmen når det gjelder bekledning. På vinterstid viser hun ofte pumps og sommeraktige sko, mens nå går hun i høye boots mens det er strålende sol. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 17. juli 2022 #65876 Del Skrevet 17. juli 2022 skruf skrev (2 timer siden): Hadde rommene til mine jenter sett sånn ut så ville det blitt ei real sortering i leker der den enorme mengden ville ha blitt halvert. Noe ville ha blitt lagret på loftet, og noe ville ha blitt gitt bort. Med så store mengder og så uoversiktlig der alt ligger strødd utover så hindrer det barnas lek da de ikke vet hva de skal leke med Jeg hadde jevnlig sortering sammen med jentene mine der vi delte inn i beholde, lagre, kaste og gi bort. Da de var helt små så fjernet jeg endel leker med vilje, og da de begynte å gå lei av det de hadde så fant jeg frem det jeg hadde fjernet. Da fikk de plutselig mange «nye» leker og ny interesse. Det er merkelig at Caroline som ifg seg selv har støv på hjernen og er ryddefrik ikke har innarbeidet ei god rutine sammen med barna der det hver kveld ryddes før sengetid. Problemet ligget nok i at de har et felles barnesoverom (showrom til utstilling av sponsede artikler) og et lekerom. Et sånt lekerom blir fort et roterommet der man bare lukker døren så er det ute av sinn. Hun sa at rommet hadde stått sånn i 6mnd pga barna skulle rydde det selv, men ærlig talt; man kan ikke forvente at en 5 og 8-åring på egen hånd klarer å sette i gang med rydding og organisering når det var så fullt at det var ikke gulvplass. Det blir uoverkommelig. Caroline holdt jo på å komme for seint til kino-daten pga det tok så lang tid, og hun er voksen… Dessuten er de 5 og 8, og er på ulike alderstrinn når det gjelder leke-interesser. Ikke noe rart det flyter og er vanskelig å holde orden. Lillesøster er nok på nivået med babydukker og My little pony, mens storesøster på snart 9 har vokst forbi det stadiet. Storesøster er snart pree-teen, og naturlig nok er hun milelangt forbi lillesøster sine interesser. Da blir det kræsj når eldste ikke har eget rom. Personlig så hadde jeg aldri valgt den rom-løsningen for mine egne døtre (som det også er litt aldersforskjell mellom), de har hatt vært sitt rom og begge har hatt ansvar for egne rom (sammen med meg da de var små). Ville ikke vært kjekt for eldste da hun hadde venner på besøk og ikke fått være i fred for lillesøster som også ville hatt rett til å være på samme rom hadde de delt rom. (jeg delte rom med min 3 år yngre bror i en periode da vi var små, og jeg hatet det. Evig kaos på rommet da han var en rotekopp mens jeg likte å ha system i mine tinger, i tillegg til at han snokte og rotet i det som var mitt. Og han krevde såklart sin rett til å være på rommet når jeg fikk besøk av venninner. For ikke å snakke om Lego og småbiler overalt. En lykkens dag den dagen foreldrene våre fant ut at jeg skulle få gjesterommet til eget rom) Men hvordan de deler rom mellom ungene er vel ikke noe poeng i å diskutere. Det er ikke sikkert det som funker for din familie funker for alle. (Nok en avsporing: Her sover og leker alle ungene på 2, 6 og 8 på samme rom og ingen av de vil bytte, selv om vi har ledige rom. 🤷) 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 17. juli 2022 #65877 Del Skrevet 17. juli 2022 NathalieP skrev (4 timer siden): Det er jo direkte ekkelt hvis det rommet har sett sånn ut i 6 måneder, slik Caroline påstår. Det betyr jo at rommet ikke har blitt vasket eller støvsugd på et halvt år. I tillegg til at hun tydeligvis har null kustus på ungene i fht rydding. Skjønner at de har tid til å rydde selv siden de begge går hjemme på dagtid men dette handler jo om basic barneoppdragelse. Det er ganske kvalmt. Og barn på 5 og 9 kommer aldri til å finne en indre motivasjon til å rydde på egenhånd. Men hun kan få dem til å starte og rydde selv. Det er ting de lærer i barnehagen… Kanskje det hadde også hadde vært en idé å halvere mengden leker og sette vekk litt. Det er jo altfor mye! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juli 2022 #65878 Del Skrevet 17. juli 2022 NathalieP skrev (4 timer siden): Det er jo direkte ekkelt hvis det rommet har sett sånn ut i 6 måneder, slik Caroline påstår. Det betyr jo at rommet ikke har blitt vasket eller støvsugd på et halvt år. I tillegg til at hun tydeligvis har null kustus på ungene i fht rydding. Skjønner at de har tid til å rydde selv siden de begge går hjemme på dagtid men dette handler jo om basic barneoppdragelse. Kanskje et hint om at barna har alt for mye leker og klær etc slik at det blir vanskelig å holde orden 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juli 2022 #65879 Del Skrevet 17. juli 2022 Isild skrev (4 timer siden): Det må være litt av et syn! Tenker igjen på at det må være spesiellt å vokse opp i dette "sirkuset". All "riggingen" i løpet av en dag for å ta bilder av Mamma (og de) De tar vel ikke nødvendigvis skade av akkurat det, men man får et merkelig forhold til opplevelser tror jeg. Som f.eks å føle noen vits med å ha opplevelser hvis man IKKE skal posere og ha fotoshoot for å vise til andre? Er en opplevelse egentlig verdifull eller virkelig opplevd hvis man ikke får veldig mange likes på IG? Er heller ikke bra for barna å oppleve så mye fokus på utseende og presentasjon av dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 17. juli 2022 Populært innlegg #65880 Del Skrevet 17. juli 2022 Skikkelig ille at foreldre setter barna sine i en situasjon hvor folk (som ikke kjenner barna personlig!) kan diskutere rydderutiner, antall leker, romfordeling og oppdragelse. Her ser vi hva det dårlige valget foreldrene har tatt om barneeksponering fører til. Dette foreldreparet burde virkelig skjerpe seg og holde seg til eksponering av seg selv. 66 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå