Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litteratursmaken på bloggens some-kanaler er vel som baken på en fattig student: Til salgs.

• Liker 28
Skrevet
41 minutter siden, Heidegger said:

Denne tråden skal vel være kritisk og saklig?

Det toget har vel gått for lenge siden.

• Liker 7
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Litteratursmaken på bloggens some-kanaler er vel som baken på en fattig student: Til salgs.

Og når de ikke får betalt er varen : "unødvendig". 

Endret av Emmy_H
Skrevet

MEN hva skjer med 11 dager uten blogging? Har CBE sagt noe om det noe sted? Er det pga ferien? Unner henne og familien fri, utrolig mye jobb med blogg.....faktisk. 

Prøvde meg en periode og skulle lage et til to innlegg for dag.....flere som har prøvd? Det krever jammen MYE, og ikke gjort på fem minutter

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin.

• Liker 5
Skrevet
59 minutter siden, Littlewoman said:

MEN hva skjer med 11 dager uten blogging? Har CBE sagt noe om det noe sted? Er det pga ferien? Unner henne og familien fri, utrolig mye jobb med blogg.....faktisk. 

Prøvde meg en periode og skulle lage et til to innlegg for dag.....flere som har prøvd? Det krever jammen MYE, og ikke gjort på fem minutter

Jeg bruker rundt 2-3 timer på å skrive et blogginnlegg til egen blogg (skrive kladd, gjøre rikelig med research om stedene/aktivitetene jeg skriver om, lese gjennom teksten flere ganger for å korrigere feil) . Samtidig bruker jeg langt mindre tid på bildebehandling enn CBE, da jeg ikke bruker photoshop og nøyer meg med bilder hvor jeg eller omgivelsene mine ikke ser perfekt ut. Photoshop er ekstremt tidkrevende, å skrive et godt innlegg er enda mer tidkrevende. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Littlewoman skrev:

Hun oppdaterer instastory ca hvert femte minutt, så gå dit om du savner Carro. 

• Liker 26
Skrevet (endret)
1 time siden, Vipser skrev:

Hun oppdaterer instastory ca hvert femte minutt, så gå dit om du savner Carro. 

Måtte se selv. Snålt hvordan et menneske kan se så totalt annerledes ut på film kontra bilder. Hadde knapt kjent henne igjen hvis jeg ikke allerede visste hvem det var. 

Endret av Kaputt
  • Liker 15
Skrevet
3 timer siden, Littlewoman skrev:

Gjorde det i flere år 🙂 Det er overhodet ikke mye jobb (annet enn all "jobben" det er å i ettertid innse galskapen man drev på med og forsøke å tilgi fjortisen man en gang var) og slettens ikke krevende i det hele tatt. Mine nåværende yrker er rene drømmetilværelsen, men fortsatt tusen ganger mer jobb enn blogg 😉

• Liker 17
Skrevet
19 minutter siden, Ultiva skrev:

Bikini-eksponeringen fortsetter i en nærmest endeløs strøm på CBEs Instastories. LKE filmer CBE som ultrafeminint svinser og vrikker seg ut i sjøen. Den nærmest gjennomsiktige bikinien ser ut som om den er malt på den våte, poserende kroppen:

https://imgur.com/a/0elBL62

IG-feeden ser nå stort sett ut som siste årets forsider av Vi Menn, ispedd enkelte innslag med små barn. Bedriften bør snarest tenke over hvem de egentlig ønsker som målgruppe. Hva heterofile kvinner i 30-årene skal med denne feeden skjønner jeg hvert fall ikke.

Jeg er enig med deg. Jeg skjønner ikke hva som formidles - og hvem det er tenkt å skulle appellere til. OG jeg synes det har tatt helt av i denne ferien - hvis mange bilder av seg selv i bikini kan noen poste før de synes det er nok, liksom?

• Liker 37
Skrevet
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg er enig med deg. Jeg skjønner ikke hva som formidles - og hvem det er tenkt å skulle appellere til. OG jeg synes det har tatt helt av i denne ferien - hvis mange bilder av seg selv i bikini kan noen poste før de synes det er nok, liksom?

Rent bedriftsmessig er dette utstuderte bikinifesjået helt på kollisjonskurs med både firmaprofil og salg av annonseplass. Jeg forstår heller ikke budskapet her i denne sammenhengen.

• Liker 29
Skrevet
30 minutter siden, Ultiva said:

Bikinibildene fortsetter i en nærmest endeløs strøm på CBEs Instastories. LKE filmer CBE som ultrafeminint svinser og vrikker seg ut i sjøen. Den nærmest gjennomsiktige bikinien ser ut som om den er malt på den våte, poserende kroppen:

Reklamebedriftens IG-feed ser nå stort sett ut som siste årets forsider av Vi Menn, ispedd enkelte innslag med små barn. Eierne bør snarest tenke over hvem de egentlig ønsker som målgruppe. Hva heterofile kvinner i 30-årene skal med denne feeden skjønner jeg hvert fall ikke. Bedriften fremstår nærmest forblindet av eget eksponeringsbehov.

Helt sykt sånn som dem holder på. Virker som en panisk form for oppmerksomhet. Og dette er voksne småbarnsforeldre??? Hva feiler det sånne folk?

• Liker 30
Gjest Fridakahlo
Skrevet
2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Helt sykt sånn som dem holder på. Virker som en panisk form for oppmerksomhet. Og dette er voksne småbarnsforeldre??? Hva feiler det sånne folk?

Mangel på sunt vett.

Skrevet (endret)

Heller salg av kropp enn mindreårige sin barndom. Påfallende at det er kun CBE av UI og Peter Peters management sine klienter som har dette som trekkplaster for annonsører. Dette gjelder dog de «voksne» influencerne og ikke de under 25 år. Midtlivskrise på vei?

Endret av Emmy_H
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Emmy_H skrev:

Heller salg av kropp enn mindreårige sin barndom. Påfallende at det er kun CBE av UI og Peter Peters management sine klienter som har dette som trekkplaster for annonsører. Dette gjelder dog de «voksne» influencerne og ikke de under 25 år. Midtlivskrise på vei?

CBE må gjerne brette seg ut kliss naken på internett, det er vel også det eneste som gjenstår. Det problematiske er imidlertid sammenblandingen med gjenkjennbare mindreårige, som også stadig benyttes i de samme SoMe-kanalene. Vi har sett mye av den samme problemstillingen hos bloggeren Anna Rasmussen (altså sammenblandingen av seksualiserte bilder og små barn). 

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Skrevet
53 minutter siden, Ultiva skrev:

Bikinibildene fortsetter i en nærmest endeløs strøm på CBEs Instastories. LKE filmer CBE som ultrafeminint svinser og vrikker seg ut i sjøen. Den nærmest gjennomsiktige bikinien ser ut som om den er malt på den våte, poserende kroppen:

Bedriftens IG-feed ser nå stort sett ut som siste årets forsider av Vi Menn, ispedd enkelte innslag med små barn. De bør snarest tenke over hvem de egentlig ønsker som målgruppe. Hva heterofile kvinner i 30-årene skal med denne feeden skjønner jeg hvert fall ikke. Bedriften fremstår nærmest forblindet av eget eksponeringsbehov.

Det er jo bare for å vise hva trening og sunn mat ( veldig lite mat) gjør for kroppen. Kun for inspirasjon, ikke noe annet.. 

Det er en så ekstremt farlig trend når lite mat og manisk løping skal fremstilles som sunt og perfekt. Hun har flere ganger sagt at hun bare spiller på kropp inne i mellom.. bildene på insta viser noe heeelt annet. 

https://imgur.com/a/tFzEUxI

• Liker 22
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Ultiva skrev:

CBE må gjerne brette seg ut kliss naken på internett, det er vel også det eneste som gjenstår. Det problematiske er imidlertid sammenblandingen med gjenkjennelige mindreårige. Vi har sett mye av den samme problemstillingen hos bloggeren Anna Rasmussen (altså sammenblandingen av seksualiserte bilder og små barn). 

Så absolutt, det er definitivt et problem. Men når kropp og barn er det eneste man kan vise til så tenker jeg at kropp er bedre enn barn selv om hun blander dette sammen. At en voksen person med foreldreansvar agerer slik er utvilsomt litt komisk og veldig tragisk.

Endret av Emmy_H
Skrevet (endret)

Og på samme tid er Peter Peters partner veldig glad for å være tilbake på jobb etter ferien,  og deler bilde av seg selv påkledt sammen med alle sine 6 voksne ansatte i magasinet sitt. Kosemoseuttrykk fra cbe glimrer med sitt fravær. De to ansatte i Treasures as fremstår mest tilfreds og opptatt med å bruke bedriftskontoene sine til å vise seg frem som de eneste modellene i sitt 10 år gamle "glansede magasin", og takke hjertelig for all kroppskryten og talent i penhet fremfor å utvikle seg profesjonelt i motsetning til CP. Er dette den eneste ambisjonen med det "glansede magasinet"?

Endret av Revenge o'Cavatina
Omformulert
  • Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...