NewStart87 Skrevet 9. juli 2022 #65481 Del Skrevet 9. juli 2022 Hallepalle2 skrev (32 minutter siden): De er ikke sanne! Jeg skrev et helt nøytralt spørsmål om det er innafor å gå i bare bikinitopp utenfor strand- og bassengområdet, spesielt når de er gjester i et muslimsk land og ble slettet umiddelbart. Dette bør vel være svar nok til dem som kritiserer denne tråden og mener at man må ta opp spørsmålene direkte med dem. For en patetisk figur! De tar ingen form for kritikk. Ingen. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. juli 2022 #65482 Del Skrevet 9. juli 2022 Deilig å være ufeilbar! For oss som lever av å evaluere og sette mål for oss selv og andre, er det helt uforståelig. I denne tilfellet kunne de jo ha referert med mannen til ansiktspleie-venninna, de er jo begge muslimer. Da kunne de ha svart på en voksen måte, kanskje de HAR fått gode tips av dem og kleskoden er innafor. (tviler på det, egentlig, men har ikke vært i Tyrkia.) 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke123 Skrevet 9. juli 2022 #65483 Del Skrevet 9. juli 2022 Sikkert dumt spørsmål fra en som ikke følger noe særlig med på henne. Men har hun innrømmet at hun har operert brystene eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. juli 2022 #65484 Del Skrevet 9. juli 2022 NewStart87 skrev (49 minutter siden): De tar ingen form for kritikk. Ingen. Men det var ikke kritikk, engang. Det var et spørsmål. Men klart, det inneholdt ikke 🍑🔥❤️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 9. juli 2022 #65485 Del Skrevet 9. juli 2022 123Frustrert skrev (3 timer siden): Det er vel ikke så mange som har skrevet at kroppen er stygg, men at brystene er uheldig operert. Også tenker jeg at kritikken som kommer på kroppen av cbe sin kropp ikke er slik kroppen hennes er. Kritikken kommer når den forvrenges så forferdelig i vridninger, innstigning av mage, og filter. Hovedfokuset av kritikken kommer på at hun bruker kroppen sin som reklameplakat og at hun lyver sp det renner av seg om hvordan kroppen blir sånn. Jeg skrev at kirurgen ikke gjorde en god jobb, kommentaren min ble slettet. Jeg kjenner til bransjen og vet at seriøse kirurger ikke opererer bryster så de ser så plastic ut som på CBE. Seriøse kirurger ønsker å operere slik at resultatet ser mest mulig naturlig ut og passer til kroppen. Resultatet til CBE er kulerunde bryster med rippling, for stort mellomrom mellom dem, brystvortene har feil plassering (både for høyt oppe og for langt ut til siden). Ergo resultatet er ikke slik det egentlig skal være, med mindre CBE spesifikt har bedt om akkurat dette resultatet. Etter operasjonen har puppene vært i fokus på det meste av bilder og videoer som legges ut. Ironisk nok reklamerer hun nå for nipplecovers, hun som viser brystvortene sine daglig uten å bruke nipplecover. Om hun faktisk bruker nipplecover så funker de ikke, siden niplene er synlige daglig. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. juli 2022 #65486 Del Skrevet 9. juli 2022 Blåklokke123 skrev (46 minutter siden): Sikkert dumt spørsmål fra en som ikke følger noe særlig med på henne. Men har hun innrømmet at hun har operert brystene eller noe annet? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 9. juli 2022 #65487 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) Oppfordrer alle som har tilgang til IG-kontoen hennes til å gå inn å se dagens løpetur på story. Vet jeg har kommentert "løpeteknikken" hennes her inne tidligere, men altså...... dette er next level Phoebe. Det er så man ikke tror sine egne øyne 😅 Må jo være en spøk. Endret 9. juli 2022 av BellaSwan 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. juli 2022 #65488 Del Skrevet 9. juli 2022 I alle land rundt Middelhavet er det kutyme å ta på litt klær når man går i byen, butikker, restauranter, severdigheter uten for strandområdet. Å utvise et minimum med respekt på stedet man oppholder seg er virkelig ikke for mye forlangt av et voksent menneske. Selv om CBE trives avkledd, jo mer jo bedre, vil det være folk rundt henne som føler det veldig ukomfortabelt. Men CBE har aldri tatt hensyn til andre enn egoet sitt så er ikke overrasket. CBE kan få være så respektløs tulling hun bare klarer for min del, men kjenner jeg irriterer meg litt når hennes plumpe handlinger uungåelig overføres på oss andre. De er nok vant med det meste i turistområdene i Tyrkia men det vil også være konservative, misogyne personer der som får sine gammeldagse fordommer om nordiske kvinner bekreftet av CBE. Hun som ønsker å leve av å påvirke - kan hun ikke være en god rollemodell i stedet for denne respektløse tullingen? 45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juli 2022 #65489 Del Skrevet 9. juli 2022 Rekk opp hånda hvis du går på restaurant i Norge i bikini? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. juli 2022 #65490 Del Skrevet 9. juli 2022 Fotballfluen skrev (18 minutter siden): Jeg skrev at kirurgen ikke gjorde en god jobb, kommentaren min ble slettet. Jeg kjenner til bransjen og vet at seriøse kirurger ikke opererer bryster så de ser så plastic ut som på CBE. Seriøse kirurger ønsker å operere slik at resultatet ser mest mulig naturlig ut og passer til kroppen. Resultatet til CBE er kulerunde bryster med rippling, for stort mellomrom mellom dem, brystvortene har feil plassering (både for høyt oppe og for langt ut til siden). Ergo resultatet er ikke slik det egentlig skal være, med mindre CBE spesifikt har bedt om akkurat dette resultatet. Etter operasjonen har puppene vært i fokus på det meste av bilder og videoer som legges ut. Ironisk nok reklamerer hun nå for nipplecovers, hun som viser brystvortene sine daglig uten å bruke nipplecover. Om hun faktisk bruker nipplecover så funker de ikke, siden niplene er synlige daglig. Avsporing men dette syns jeg er viktig å fremheve.. CBE sin "justering" er virkelig ikke et resultat av dårlig eller useriøs kirurgi! Til det uthevede: 1) Rippling. Dersom du kjenner bransjen vet du at kirurgene IKKE kan forutse at det kommer rippling. Dette står det spesifikt i skjemaet man signerer, og kirurgen understreker at dette kan forekomme ved vektnedgang blant annet. Sitat, henter fra https://plastikkirurgien.no/plastisk-kirurgi/brystforstorring-brystforstorrelse/ : Rippling kan defineres som små bølger i huden over en brystprotese. Den vanligste årsaken til det er at det er en svært tynn bløtdelsdekning over protesen. Jeg har selv innlegg og resultatet var perfekt i flere år, så gikk jeg ned i vekt og ripplingen kom tiltross for jeg har under muskel. Dette er ikke kirurgen sin skyld. 2) Mellomrom. Det avgjøres av plassinger av innlegg, som i over eller under muskel. Legges de under muskel er det musklenes plassering som bestemmer hvor de skal ligge. Jeg har selv 3.5 cm mellom muskelfestene foran på brystet. Dette ble vist under forundersøkelser etter 3D tegning ble laget for å se hvordan resultatet ville bli. Jo større innlegg, jo større blir definering av "kløften", og jo mer ligger innleggene ut på siden dersom man har bredt mellomrom mellom brystmusklene. Dersom innleggene legges over muskel er det litt mer rom for justering, men man kan fremdeles ikke legge dem over muskelfestene på brystet, da blir resultatet ihvertfall bli unaturlig. 3) Brystvortene. Disse virker som de lever sitt eget liv hos henne, alt etter hvordan hun står og vipper brystet opp og ned, men under ser dem da helt normalt plassert ut? Samme her: se lenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/01/12/backstage-muse-1-uke-til-lansering/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 9. juli 2022 #65491 Del Skrevet 9. juli 2022 Inocybe skrev (8 minutter siden): I alle land rundt Middelhavet er det kutyme å ta på litt klær når man går i byen, butikker, restauranter, severdigheter uten for strandområdet. I alle land jeg har vært i, inkludert Norge, er det kutyme å være påkledd i byen, på restauranter og severdigheter utenfor strandområdet. Det er rett og slett tacky og udannet å gå rundt med bikinioverdel (eller bar overkropp om man er mann), andre steder enn stranda/hytta/hagen/soling i parken, osv. Når man er ute og går blant folk, på restaurant, butikk, bygater, osv., er det alminnelig folkeskikk å være påkledd. Og aller helst mener jeg også at man i tillegg skal bestrebe seg på ikke å se ut som en dass, både av respekt for seg selv og for andre. Men det siste gjør i det minste ikke CBE. Det skal hun virkelig ha. Og da kan hun også begynne å forholde seg til andre alminnelige kleskoder, som å være påkledd der hvor det er forventet. pøbelsara skrev (5 minutter siden): Rekk opp hånda hvis du går på restaurant i Norge i bikini? Nettopp. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 9. juli 2022 Populært innlegg #65492 Del Skrevet 9. juli 2022 Hun bekrefter nok en gang at hun er ignorant og ganske tom når hun ikke har noe slags form respekt for kulturen dit hun drar. Jeg er jo enig i at kvinnesynet i muslimskeland bør diskuteres, men kanskje ikke på denne måte cbe gjør. Dessuten tror jeg ikke det er diskusjonen hun er ute etter, bare beundrende blikk. Som skrevet over her; hun bare understreker holdningen folk kan ha om blondiner fra nord som kler seg simpelt. Denne videoen her, som er lagt ut på hennes insta-konto, hvor hun kommer ut fra et trangt smug og svinser ut der hvor det står en gjeng menn er ultra klein. Og med tanke på at mannen går etter å filmer blir det bare ekstra flaut. Dette er voksne folk, altså! 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. juli 2022 #65493 Del Skrevet 9. juli 2022 Lafamiglia skrev (3 minutter siden): I alle land jeg har vært i, inkludert Norge, er det kutyme å være påkledd i byen, på restauranter og severdigheter utenfor strandområdet. Det er rett og slett tacky og udannet å gå rundt med bikinioverdel (eller bar overkropp om man er mann), andre steder enn stranda/hytta/hagen/soling i parken, osv. Når man er ute og går blant folk, på restaurant, butikk, bygater, osv., er det alminnelig folkeskikk å være påkledd. Og aller helst mener jeg også at man i tillegg skal bestrebe seg på ikke å se ut som en dass, både av respekt for seg selv og for andre. Men det siste gjør i det minste ikke CBE. Det skal hun virkelig ha. Og da kan hun også begynne å forholde seg til andre alminnelige kleskoder, som å være påkledd der hvor det er forventet. Nettopp. Når jeg tenker meg om kan jeg ikke komme på et eneste land hvor bikini på restaurant er ok. Folkeskikk er universielt. 40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 9. juli 2022 #65494 Del Skrevet 9. juli 2022 Kom på noe angående bikinitopp og muslimsk land: Ei venninne og jeg var i Egypt i 2009, unge og dumme satte vi oss på en kafé med skjørt og bikinitopp. Vi fikk da pent tilsnakk av kafe eieren om vi kunne kle litt mer på oss. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 9. juli 2022 #65495 Del Skrevet 9. juli 2022 MacBeth skrev (51 minutter siden): Avsporing men dette syns jeg er viktig å fremheve.. CBE sin "justering" er virkelig ikke et resultat av dårlig eller useriøs kirurgi! Til det uthevede: 1) Rippling. Dersom du kjenner bransjen vet du at kirurgene IKKE kan forutse at det kommer rippling. Dette står det spesifikt i skjemaet man signerer, og kirurgen understreker at dette kan forekomme ved vektnedgang blant annet. Sitat, henter fra https://plastikkirurgien.no/plastisk-kirurgi/brystforstorring-brystforstorrelse/ : Rippling kan defineres som små bølger i huden over en brystprotese. Den vanligste årsaken til det er at det er en svært tynn bløtdelsdekning over protesen. Jeg har selv innlegg og resultatet var perfekt i flere år, så gikk jeg ned i vekt og ripplingen kom tiltross for jeg har under muskel. Dette er ikke kirurgen sin skyld. 2) Mellomrom. Det avgjøres av plassinger av innlegg, som i over eller under muskel. Legges de under muskel er det musklenes plassering som bestemmer hvor de skal ligge. Jeg har selv 3.5 cm mellom muskelfestene foran på brystet. Dette ble vist under forundersøkelser etter 3D tegning ble laget for å se hvordan resultatet ville bli. Jo større innlegg, jo større blir definering av "kløften", og jo mer ligger innleggene ut på siden dersom man har bredt mellomrom mellom brystmusklene. Dersom innleggene legges over muskel er det litt mer rom for justering, men man kan fremdeles ikke legge dem over muskelfestene på brystet, da blir resultatet ihvertfall bli unaturlig. 3) Brystvortene. Disse virker som de lever sitt eget liv hos henne, alt etter hvordan hun står og vipper brystet opp og ned, men under ser dem da helt normalt plassert ut? Samme her: se lenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/01/12/backstage-muse-1-uke-til-lansering/ 1. Rippling kan selvsagt skje. Hos CBE var ripplingen tydelig allerede kort tid etter operasjonen. 2. Plasseringen er en ting, men fasongen kan man bestemme. Kulerunde implantater med så stort mellomrom gir en mer fake look enn implantater i en annen fasong og/eller størrelse. 3. Sjekk ut reklamereelen for nipplecovers. Der ser du at nipplene er kun få cm fra både siden og toppen av toppen hun har på seg. Nippler er vanligvis ikke plassert oppå brystet, pekende opp mot haken. 4. Kirurger skal heve pasienten opp i sittende stilling for å se på plassering og resultat før de lukker. Med mindre CBE har bedt om barbiebryster vil jeg fremdeles anse dette som et mindre vellykket resultat som en seriøs kirurg heller ikke ville vært 100% fornøyd med. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. juli 2022 #65496 Del Skrevet 9. juli 2022 BellaSwan skrev (1 time siden): Oppfordrer alle som har tilgang til IG-kontoen hennes til å gå inn å se dagens løpetur på story. Vet jeg har kommentert "løpeteknikken" hennes her inne tidligere, men altså...... dette er next level Phoebe. Det er så man ikke tror sine egne øyne 😅 Må jo være en spøk. Mulig! De kom seg på stranda i dag, iallfall. Får se om de skriver noe om det, kan jo være bra tips til andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 9. juli 2022 #65497 Del Skrevet 9. juli 2022 Hvordan vet dere at brystene er operert? De er jo ikke veldig store vil jeg si akkurat 🤔 har hun hatt puppeløft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 9. juli 2022 #65498 Del Skrevet 9. juli 2022 BellaSwan skrev (1 time siden): Oppfordrer alle som har tilgang til IG-kontoen hennes til å gå inn å se dagens løpetur på story. Vet jeg har kommentert "løpeteknikken" hennes her inne tidligere, men altså...... dette er next level Phoebe. Det er så man ikke tror sine egne øyne 😅 Må jo være en spøk. Kanskje de har fått med seg hva som skrives om løpestilen også gjør hun det bare enda mer, så nesten tilgjort ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juli 2022 #65499 Del Skrevet 9. juli 2022 leetha skrev (52 minutter siden): Kanskje de har fått med seg hva som skrives om løpestilen også gjør hun det bare enda mer, så nesten tilgjort ut. Det se jo veldig bratt ut, tenker det er derfor. Eller til ære for oss kjerringer på kg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 9. juli 2022 #65500 Del Skrevet 9. juli 2022 pøbelsara skrev (19 minutter siden): Det se jo veldig bratt ut, tenker det er derfor. Eller til ære for oss kjerringer på kg. Synes hun virker livredd for å jogge jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå