Gjest Tinkabell Skrevet 14. august 2019 #6461 Skrevet 14. august 2019 Noen som vet hvor kjolen med de hvite prikkene er ifra? Vil kjøpe meg lik:)
Piggi Skrevet 14. august 2019 #6462 Skrevet 14. august 2019 (endret) 5 timer siden, 123Frustrert skrev: Ja, det fokuset damen er forferdelig usunt. Bilde som ble lagt ut på snap for noen dager siden var også helt spesielt. Der ligger fruen på siden og ikke noe mageskinn følger tyngdekraften. For at det skal være tilfelle må du stramme og holde pusten så vanvittig. Alle bildene hun viser på insta også er bare innovermage og pupper som trykkes opp og ut av klærne. Helt spesielt av en småbarns mamma og ha dette enorme kroppsfokuset. Snap?? Er hun aktiv der? Har ikke sett noe på mangen mnd. Er jeg blokkert kanskje 🤔🤔 Endret 14. august 2019 av Piggi 3
123Frustrert Skrevet 15. august 2019 #6463 Skrevet 15. august 2019 8 timer siden, Piggi skrev: Snap?? Er hun aktiv der? Har ikke sett noe på mangen mnd. Er jeg blokkert kanskje 🤔🤔 Nei, beklager. Mente Instagram. 1
123Frustrert Skrevet 15. august 2019 #6464 Skrevet 15. august 2019 9 timer siden, Liver skrev: Det er på IG storry. Der de to som ikke kan bli nevnt blir eksponert med et type bilde som Kripos anbefaler foreldre mot å legge ut. Vet du eksakt hvor Kripos fraråder akkurat slike bilder? Hadde vært spennende å lese 👍 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. august 2019 #6465 Skrevet 15. august 2019 Tråden er ryddet for bilder som bryter med opphavsretten. Måne, mod.
Ultiva Skrevet 15. august 2019 #6466 Skrevet 15. august 2019 (endret) 21 minutter siden, 123Frustrert skrev: Vet du eksakt hvor Kripos fraråder akkurat slike bilder? Hadde vært spennende å lese 👍 "Av åpenbare bilder som ikke bør havne på nett i det hele tatt, nevner rådgiveren bilder av barna der de er i badetøy, eller nakne." https://www.barnevakten.no/er-bildene-av-barna-dine-trygge-pa-nett/ "Det er ikke noe problem å redigere bort en badebukse, sier politiet." "KRIPOS RÅD FOR Å FORBYGGE AT BARN LAR SEG LURE PÅ NETT: 6. Ikke del bilder eller video med fremmede" https://www.ba.no/kriminalitet-og-rettsvesen/politi/pedofili-avsloringene/politiet-advarer-foreldre-mot-bilder-i-sosiale-medier/s/5-8-467599 Endret 15. august 2019 av Ultiva 28
Populært innlegg Inocybe Skrevet 15. august 2019 Populært innlegg #6467 Skrevet 15. august 2019 Bilder i badetøy og kyssing er veldig enkle å manipulere inn i en helt annen setting. Og det skjer jevnlig med slike bilder. Er ikke uten grunn Kripos sterkt advarer mot å legge ut slikt. Det er nemlig Kripos som etterfølgende finner disse opprinnelig uskyldige bildene grovt manipulert og delt i pedofilinettverk på det skjulte nettet. Det er all grunn til å tenke forebyggende her og ikke legge ut bilder som er opplagte kandidater til misbruk. Jeg tenker mitt om foreldreevnen til personer som ikke ønsker å beskytte barna sine mot slikt. 66
Gjest loveli Skrevet 15. august 2019 #6468 Skrevet 15. august 2019 10 timer siden, WhisperingWind skrev: Man må være blind om man ikke ser at bildene er redigert. Er helt åpenbart at de glatter ut huden hennes og fjerner linjer og mørke ringer under øynene hennes. Ja, derfor skrev jeg at dette var helt åpenbart. Men selve kroppen, bortsett fra lys og skygge og utglatting her også, har de blitt tatt for redigering de siste par årene? Husker så godt det bildet av frua hvor halve ryggen var borte... Det var vel det siste bilde de ble tatt for? Etter dette synes jeg frua har virket mer normalvektig på bloggen, så er vel derfor jeg tror de ikke redigerer i like stor grad lenger. Selve kroppen altså, andre ting blir tydelig (dårlig) redigert.
Ultiva Skrevet 15. august 2019 #6469 Skrevet 15. august 2019 (endret) 1 time siden, loveli skrev: Ja, derfor skrev jeg at dette var helt åpenbart. Men selve kroppen, bortsett fra lys og skygge og utglatting her også, har de blitt tatt for redigering de siste par årene? Husker så godt det bildet av frua hvor halve ryggen var borte... Det var vel det siste bilde de ble tatt for? Etter dette synes jeg frua har virket mer normalvektig på bloggen, så er vel derfor jeg tror de ikke redigerer i like stor grad lenger. Selve kroppen altså, andre ting blir tydelig (dårlig) redigert. De fjernet muligheten for å sjekke bildebehandling og kommentarjuks nokså umiddelbart etter at de ble avslørt. Men etter at de ble fersket i å ha systematisk løyet for leserne sine i fem år, både i form av falske kommentarer og slankeredigering av bilder, så skal det jo naturligvis mye til for at man kan stole på dem igjen: https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Det etisk forkastelige i å b la utgi seg for å være lege var noe som fikk selv Legerådet for Etikk til å gå ut og refse paret: https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 At CBE har vært normalvektig de siste fem årene, har nok mest å gjøre med at hun ble mamma. Det er likevel enkelt å se på bildene at det er heftig bruk av retusjering og filter, noe de forøvrig ikke er alene om i sin sjanger (glanset fasadeverden). Endret 15. august 2019 av Ultiva 31
Medlem95 Skrevet 15. august 2019 #6470 Skrevet 15. august 2019 Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvorfor har hun ikke publisert innlegg på bloggen siden 6.aug? Forøvrig helt supert at hun ikke eksponerer barna sine i enda en kanal, men lurer da jeg ikke har hørt hvorfor bloggen er stille. 2
Surikatt Skrevet 15. august 2019 #6471 Skrevet 15. august 2019 Det kommer nok snart et bildedryss fra ferien.
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #6472 Skrevet 15. august 2019 7 minutter siden, Medlem95 skrev: Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvorfor har hun ikke publisert innlegg på bloggen siden 6.aug? Forøvrig helt supert at hun ikke eksponerer barna sine i enda en kanal, men lurer da jeg ikke har hørt hvorfor bloggen er stille. Det er fordi hun har «ferie». Mye aktivitet på IG hvor flere samarbeidspartnere har fått sine produkter vist frem ( uten at det merket som reklame) og hvor frua sin kropp og mindreårige har blitt løftet opp og frem. I tillegg er hotell og diverse spisesteder sammen med en lettbent framstilling av diverse alkoholholdige drikker behørig dokumentert på samme kanal. Hvorfor denne bloggeren viser dette frem på bedriftskontoen på IG når hun angivelig har «ferie», er en gåte eller ikke..
Medlem95 Skrevet 15. august 2019 #6473 Skrevet 15. august 2019 21 minutter siden, Emmy_H skrev: Det er fordi hun har «ferie». Mye aktivitet på IG hvor flere samarbeidspartnere har fått sine produkter vist frem ( uten at det merket som reklame) og hvor frua sin kropp og mindreårige har blitt løftet opp og frem. I tillegg er hotell og diverse spisesteder sammen med en lettbent framstilling av diverse alkoholholdige drikker behørig dokumentert på samme kanal. Hvorfor denne bloggeren viser dette frem på bedriftskontoen på IG når hun angivelig har «ferie», er en gåte eller ikke.. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ er alt jeg har å si 3
Tistelblad Skrevet 15. august 2019 #6475 Skrevet 15. august 2019 Ang alkohol. Jeg lurer på om hun virkelig drikker alle de drinkene, eller om det kun er for å ta fine bilder. Sånne drinker er jo kaloribombe. Jeg syns jeg forresten ikke bildene er fine. Det virker så desperat å måtte ha alkohol til alle døgnets tider bare fordi man er i "syden". 9
Tistelblad Skrevet 15. august 2019 #6476 Skrevet 15. august 2019 27 minutter siden, Uglesjel skrev: Hmmm.. okay🙄 Som i "grotesk", unødvendige skildringer, eller hva mener hun? 7
Klaraku78 Skrevet 15. august 2019 #6477 Skrevet 15. august 2019 19 minutter siden, Uglesjel skrev: Hmmm.. okay🙄 Jeg tviler på at forfatteren bryr seg så veldig om hva hun syns om boka. I stedet for å klage på andre, så kunne hun jo lest igjennom det hun selv skriver på bloggen av og til. Det er ikke så mye å skryte av; alt for lange setninger, skrivefeil og enkelt språk. 31
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6478 Skrevet 15. august 2019 3 minutter siden, Tistelblad skrev: Som i "grotesk", unødvendige skildringer, eller hva mener hun? Aner ikke hva hun mener med det🤷♀️ 3 minutter siden, Klaraku78 skrev: Jeg tviler på at forfatteren bryr seg så veldig om hva hun syns om boka. I stedet for å klage på andre, så kunne hun jo lest igjennom det hun selv skriver på bloggen av og til. Det er ikke så mye å skryte av; alt for lange setninger, skrivefeil og enkelt språk. Enig med deg.. Det er jo ikke første gangen eller første bok av samme forfatter hun har klaget på (?) Om jeg ikke husker feil så var hun ikke helt fornøyd med boken som hun leste like før eller nå i sommer. 1
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6479 Skrevet 15. august 2019 (endret) 15 minutter siden, Tistelblad skrev: Ang alkohol. Jeg lurer på om hun virkelig drikker alle de drinkene, eller om det kun er for å ta fine bilder. Sånne drinker er jo kaloribombe. Jeg syns jeg forresten ikke bildene er fine. Det virker så desperat å måtte ha alkohol til alle døgnets tider bare fordi man er i "syden". Tror nok det er bare for få ekstra boos på IG.. For det har jo ikke vært lite med reklamering av alkohol nå i det siste. Tror hun har nevnt hun fortrekker et glass vin i "ny og ned". Joda, fruen er på ferie men jeg ser ikke det på som ferie når man reklame i høst og vest. Endret 15. august 2019 av Uglesjel
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. august 2019 Populært innlegg #6480 Skrevet 15. august 2019 Min umiddelbare tanke er at en som lever av å produsere lettbeint underholdning blottet for substans, kanskje bør være forsiktig med å omtale et annet litterært verk som "unødvendig" 😅 101
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå