Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Tinkabell
Skrevet

Noen som vet hvor kjolen med de hvite prikkene er ifra? Vil kjøpe meg lik:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 timer siden, 123Frustrert skrev:

Ja, det fokuset damen er forferdelig usunt. Bilde som ble lagt ut på snap for noen dager siden var også helt spesielt. Der ligger fruen på siden og ikke noe mageskinn følger tyngdekraften. For at det skal være tilfelle må du stramme og holde pusten så vanvittig. Alle bildene hun viser på insta også er bare innovermage og pupper som trykkes opp og ut av klærne. Helt spesielt av en småbarns mamma og ha dette enorme kroppsfokuset. 

Snap?? Er hun aktiv der? Har ikke sett noe på mangen mnd. Er jeg blokkert kanskje 🤔🤔

Endret av Piggi
  • Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Piggi skrev:

Snap?? Er hun aktiv der? Har ikke sett noe på mangen mnd. Er jeg blokkert kanskje 🤔🤔

Nei, beklager. Mente Instagram.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Liver skrev:

Det er på IG storry. Der de to som ikke kan bli nevnt blir eksponert med et type bilde som Kripos anbefaler foreldre mot å legge ut. 

Vet du eksakt hvor Kripos fraråder akkurat slike bilder? Hadde vært spennende å lese 👍

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder som bryter med opphavsretten.

Måne, mod.

Skrevet (endret)
21 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Vet du eksakt hvor Kripos fraråder akkurat slike bilder? Hadde vært spennende å lese 👍

"Av åpenbare bilder som ikke bør havne på nett i det hele tatt, nevner rådgiveren bilder av barna der de er i badetøy, eller nakne."

https://www.barnevakten.no/er-bildene-av-barna-dine-trygge-pa-nett/

"Det er ikke noe problem å redigere bort en badebukse, sier politiet."

"KRIPOS RÅD FOR Å FORBYGGE AT BARN LAR SEG LURE PÅ NETT:

6.   Ikke del bilder eller video med fremmede"

https://www.ba.no/kriminalitet-og-rettsvesen/politi/pedofili-avsloringene/politiet-advarer-foreldre-mot-bilder-i-sosiale-medier/s/5-8-467599

Endret av Ultiva
  • Liker 28
Skrevet
10 timer siden, WhisperingWind skrev:

Man må være blind om man ikke ser at bildene er redigert. Er helt åpenbart at de glatter ut huden hennes og fjerner linjer og mørke ringer under øynene hennes. 

Ja, derfor skrev jeg at dette var helt åpenbart. Men selve kroppen, bortsett fra lys og skygge og utglatting her også, har de blitt tatt for redigering de siste par årene?

Husker så godt det bildet av frua hvor halve ryggen var borte... Det var vel det siste bilde de ble tatt for? Etter dette synes jeg frua har virket mer normalvektig på bloggen, så er vel derfor jeg tror de ikke redigerer i like stor grad lenger. Selve kroppen altså, andre ting blir tydelig (dårlig) redigert.

Skrevet (endret)
1 time siden, loveli skrev:

Ja, derfor skrev jeg at dette var helt åpenbart. Men selve kroppen, bortsett fra lys og skygge og utglatting her også, har de blitt tatt for redigering de siste par årene?

Husker så godt det bildet av frua hvor halve ryggen var borte... Det var vel det siste bilde de ble tatt for? Etter dette synes jeg frua har virket mer normalvektig på bloggen, så er vel derfor jeg tror de ikke redigerer i like stor grad lenger. Selve kroppen altså, andre ting blir tydelig (dårlig) redigert.

De fjernet muligheten for å sjekke bildebehandling og kommentarjuks nokså umiddelbart etter at de ble avslørt. Men etter at de ble fersket i å ha systematisk løyet for leserne sine i fem år, både i form av falske kommentarer og slankeredigering av bilder, så skal det jo naturligvis mye til for at man kan stole på dem igjen:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/

https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/

Det etisk forkastelige i å b la utgi seg for å være lege var noe som fikk selv Legerådet for Etikk til å gå ut og refse paret:

https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400

At CBE har vært normalvektig de siste fem årene, har nok mest å gjøre med at hun ble mamma. Det er likevel enkelt å se på bildene at det er heftig bruk av retusjering og filter, noe de forøvrig ikke er alene om i sin sjanger (glanset fasadeverden).

Endret av Ultiva
  • Liker 31
Skrevet

Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvorfor har hun ikke publisert innlegg på bloggen siden 6.aug? 

Forøvrig helt supert at hun ikke eksponerer barna sine i enda en kanal, men lurer da jeg ikke har hørt hvorfor bloggen er stille. 

• Liker 2
Skrevet

Det kommer nok snart et bildedryss fra ferien. 

Skrevet
7 minutter siden, Medlem95 skrev:

Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvorfor har hun ikke publisert innlegg på bloggen siden 6.aug? 

Forøvrig helt supert at hun ikke eksponerer barna sine i enda en kanal, men lurer da jeg ikke har hørt hvorfor bloggen er stille. 

Det er fordi hun har «ferie». Mye aktivitet på IG hvor flere samarbeidspartnere har fått sine produkter vist frem ( uten at det merket som reklame) og hvor frua sin kropp og mindreårige har blitt løftet opp og frem. I tillegg er hotell og diverse spisesteder sammen med en lettbent framstilling av diverse alkoholholdige drikker behørig dokumentert på samme kanal. Hvorfor denne bloggeren viser dette frem på bedriftskontoen på IG når hun angivelig har «ferie», er en gåte eller ikke..

Skrevet
21 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er fordi hun har «ferie». Mye aktivitet på IG hvor flere samarbeidspartnere har fått sine produkter vist frem ( uten at det merket som reklame) og hvor frua sin kropp og mindreårige har blitt løftet opp og frem. I tillegg er hotell og diverse spisesteder sammen med en lettbent framstilling av diverse alkoholholdige drikker behørig dokumentert på samme kanal. Hvorfor denne bloggeren viser dette frem på bedriftskontoen på IG når hun angivelig har «ferie», er en gåte eller ikke..

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ er alt jeg har å si

• Liker 3
Skrevet

Ang alkohol. Jeg lurer på om hun virkelig drikker alle de drinkene, eller om det kun er for å ta fine bilder. Sånne drinker er jo kaloribombe. Jeg syns jeg forresten ikke bildene er fine. Det virker så desperat å måtte ha alkohol til alle døgnets tider bare fordi man er i "syden". 

• Liker 9
Skrevet
27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hmmm.. okay🙄

Screenshot_20190815-131529_Instagram.jpg

Som i "grotesk", unødvendige skildringer, eller hva mener hun?

• Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hmmm.. okay🙄

Screenshot_20190815-131529_Instagram.jpg

Jeg tviler på at forfatteren bryr seg så veldig om hva hun syns om boka. I stedet for å klage på andre, så kunne hun jo lest igjennom det hun selv skriver på bloggen av og til. Det er ikke så mye å skryte av; alt for lange setninger, skrivefeil og enkelt språk. 

• Liker 31
Skrevet
3 minutter siden, Tistelblad skrev:

Som i "grotesk", unødvendige skildringer, eller hva mener hun?

Aner ikke hva hun mener med det🤷‍♀️

3 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg tviler på at forfatteren bryr seg så veldig om hva hun syns om boka. I stedet for å klage på andre, så kunne hun jo lest igjennom det hun selv skriver på bloggen av og til. Det er ikke så mye å skryte av; alt for lange setninger, skrivefeil og enkelt språk. 

Enig med deg.. Det er jo ikke første gangen eller første bok av samme forfatter hun har klaget på (?) Om jeg ikke husker feil så var hun ikke helt fornøyd med boken som hun leste like før eller nå i sommer.

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Tistelblad skrev:

Ang alkohol. Jeg lurer på om hun virkelig drikker alle de drinkene, eller om det kun er for å ta fine bilder. Sånne drinker er jo kaloribombe. Jeg syns jeg forresten ikke bildene er fine. Det virker så desperat å måtte ha alkohol til alle døgnets tider bare fordi man er i "syden". 

Tror nok det er bare for få ekstra boos på IG.. For det har jo ikke vært lite med reklamering av alkohol nå i det siste. Tror hun har nevnt hun fortrekker et glass vin i "ny og ned". Joda, fruen er på ferie men jeg ser ikke det på som ferie når man reklame i høst og vest. 

Endret av Uglesjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...