Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
Isild skrev (6 timer siden):

Han er nok "med på" det hele. Syns det er helt ok å ha navn, bilde og CV med på en IG-konto. PR? 

Tipper de er gode venner, og at han støtter de i det de sier og gjør. 

Klarer ikke helt å se det på noen annen måte, ellers ville han vel fått seg og sitt fjernet fra Netfit sine sider, vil jeg tro. 

Adrian Paul ser ut til å ha investert i mye forskjellig. Han har samarbeidet med mange influensere, alt fra Carina Dahl til Sophie Elise mener jeg. Han liker garantert synligheten, men det er jo tvilsomt at han har ressurser til å bidra i særlig grad til alt han har satt navnet sitt på:

Gründer Bislett Challenge (2011- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Trening (2012- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Klinikk (2014- pr.dd.)
Coach Biggest Loser Norge, TV Norge (2014- pr. dd.)
Gründer Optimal Trener (2015- pr.dd.)
Gründer Mind the body (2016- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Hud (2018- pr.dd.)
Gründer og partner Netfit.no (2019- pr.dd.)

https://optimaltrening.com/vare_trenere/adrian-paul/

Jeg skjønner godt at Netfit ikke ville svare IG-profilen Siljes Trening og Helse på spørsmålet om hva slags utdanning "rådgiverne" i Netfit har, selv om Silje spurte gjentatte ganger. Det skinner jo kraftig gjennom at her er det LKE med 1 stk PT-kurs (og ingen arbeidserfaring utover kona), som rådgir, på en treningskonto hvor det skrytes av både bachelorgrad og poliquin grad 1 og 2. VELDIG misvisende!!

https://www.instagram.com/reel/CfJ5NjwKMnj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (29 minutter siden):

Det blir jo litt selvmotisgelser når det påstås at få vet hvem dette er og at bedriften er et synkende skip. Tenker kanskje at det ville vært mer hensiktsmessig å diskutert langt farligere influensere, med flere følgere enn det synkende skipet cbe . 

Ingen tvinger deg til å være i denne tråden. Du tilfører den ingenting, men lager bare mye støy. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (42 minutter siden):

Adrian Paul ser ut til å ha investert i mye forskjellig. Han har samarbeidet med mange influensere, alt fra Carina Dahl til Sophie Elise mener jeg. Han liker garantert synligheten, men det er jo tvilsomt at han har ressurser til å bidra i særlig grad til alt han har satt navnet sitt på:

Gründer Bislett Challenge (2011- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Trening (2012- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Klinikk (2014- pr.dd.)
Coach Biggest Loser Norge, TV Norge (2014- pr. dd.)
Gründer Optimal Trener (2015- pr.dd.)
Gründer Mind the body (2016- pr.dd.)
Gründer og partner Optimal Hud (2018- pr.dd.)
Gründer og partner Netfit.no (2019- pr.dd.)

https://optimaltrening.com/vare_trenere/adrian-paul/

Jeg skjønner godt at Netfit ikke ville svare IG-profilen Stines Trening og Helse på spørsmålet om hva slags utdanning "rådgiverne" i Netfit har, selv om Stine spurte gjentatte ganger. Det skinner jo kraftig gjennom at her er det LKE med 1 stk PT-kurs (og ingen arbeidserfaring utover kona), som rådgir, på en treningskonto hvor det skrytes av både bachelorgrad og poliquin grad 1 og 2. VELDIG misvisende!!

https://www.instagram.com/reel/CfJ5NjwKMnj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Silje heter hun og på insta heter hun siljestreningoghelse, bare så vi vet hvem vi snakker om.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Man fikk jo en smakebit på hvor (lite) relevant hun er på Elle festen hvor Min mote ikke engang hadde bilde av henne på den røde løperen. Og der var det mange jeg ikke kjente til. Folk flest vet faktisk ikke hvem hun er lenger. 

Hun har iallefall en del følgere enda da, 300 000. En del vet nok derfor hvem hun er fortsatt. Hun så forresten helt fantastisk  ut på bildene fra Elle festen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (11 timer siden):

Vel, vi får vente og se da. Jeg tror hun klarer seg godt som influencer fremover også. Du tror ikke det. Det er uansett subjektiv synsing så vi får være enig om å være uenig. 

Forbrukermakt er en fint. Kundene vil ikke ha det som CBE.no pøser ut med i sosiale medier. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (3 minutter siden):

Hun har iallefall en del følgere enda da, 300 000. En del vet nok derfor hvem hun er fortsatt. Hun så forresten helt fantastisk  ut på bildene fra Elle festen. 

Noen av kontoene er fake.. akkurat som CBE.no sine skygge og lys bilder.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (4 minutter siden):

Men er flesteparten av kontoene fake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Men er flesteparten av kontoene fake? 

Jeg skrev ikke antall kontoer..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (18 minutter siden):

Ja? Jeg skrev ikke at ingen vet hvem hun er. Kanskje lese litt grundigere før du kaster deg over tastaturet for å arrestere noen?

Jeg er enig i at hun så flott ut på festen, så det var heller ikke det jeg skrev. Min mote, som skriver om, og viser, kjendiser og deres klesvalg valgte å ikke innlemme henne i de mange bildene fra rød løper. Av det konkluderer jeg med at hun ikke er særlig relevant, men du har kanskje et annet synspunkt på det valget? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (19 minutter siden):

Alle som har mange følgere har vel en del fake følgere. Hun har fortsatt mange følgere iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Alle som har mange følgere har vel en del fake følgere. Hun har fortsatt mange følgere iallefall. 

CBE.no er nok dessverre ikke så relevant lenger.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (23 minutter siden):

Forbrukermakt er en fint. Kundene vil ikke ha det som CBE.no pøser ut med i sosiale medier. 

Tja. Hun får fortsatt betalt av en del annonsører så det stemmer nok ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

CBE.no er nok dessverre ikke så relevant lenger.. 

Det er sikkert riktig sammenlignet med for noen år siden. Hvorfor skriver du dessverre forresten? Du er jo en av dem som kritiserer henne på daglig basis hver dag i denne tråden. Du synes vel derfor det  er bra hun ikke er relevant? CBE har iallefall fortsatt mange følgere og lever av å være influencer og det kommer hun nok til å fortsette med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (18 minutter siden):

Jeg skrev ikke antall kontoer..

Nei jeg spør? Hvis ikke  er det fremdeles mange følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Det blir jo litt selvmotisgelser når det påstås at få vet hvem dette er og at bedriften er et synkende skip. Tenker kanskje at det ville vært mer hensiktsmessig å diskutert langt farligere influensere, med flere følgere enn det synkende skipet cbe . 

Så du er her for...underholdningen, eller..? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (41 minutter siden):

Det er sikkert riktig sammenlignet med for noen år siden. Hvorfor skriver du dessverre forresten? Du er jo en av dem som kritiserer henne på daglig basis hver dag i denne tråden. Du synes vel derfor det  er bra hun ikke er relevant? CBE har iallefall fortsatt mange følgere og lever av å være influencer og det kommer hun nok til å fortsette med. 

Jeg synes det er bra at folk viser at de vil ha noe annet enn det CBE.no deler i sosiale medier. Folk er blitt mer bevisst på barns rettigheter og hvorfor en ikke skal dele bilder av mindreårige på internet. Mange er også opptatt av skjult reklame og lovverket rundt publisering av reklame. Ansatte i CBE bedriver også med pro-ana.

Folk liker ikke slike negative påvirkere og bruker derfor sin forbrukermakt. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (50 minutter siden):

Tja. Hun får fortsatt betalt av en del annonsører så det stemmer nok ikke. 

Hun reklamerer for billig ræl..Er det noe å heise flagger for??

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er bra at folk viser at de vil ha noe annet enn det CBE.no deler i sosiale medier. Folk er blitt mer bevisst på barns rettigheter og hvorfor en ikke skal dele bilder av mindreårige på internet. Mange er også opptatt av skjult reklame og lovverket rundt publisering av reklame. Ansatte i CBE bedriver også med pro-ana.

Folk liker ikke slike negative påvirkere og bruker derfor sin forbrukermakt. 

Ja en kan avfølge og slutte å oppsøke bedriftens sosiale media. Beste virkemiddelet. Pluss å boikotte de som velger å bruke bedriften til å reklamere for seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Er det noen som har sagt det er noe å reise flagget for? Poenget er at hun fortsatt  selger annonser på sin konto. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Nei, men hun lever jo enda av det så da er det greit. De har til mat på bordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...