Klink Skrevet 24. juni 2022 #64401 Del Skrevet 24. juni 2022 Dere er for opptatte med brukerdebatt til å diskutere cbe da, men…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 24. juni 2022 #64402 Del Skrevet 24. juni 2022 Hut skrev (1 time siden): Tror CBE vet utmerket godt hva hun driver ned uavhengig av hva du måtte mene om henne som influencer. Ser ut til å gå greit med henne til tross for stadige påstander her inne om at hun er så utdatert og lite aktuell. Hun klarer seg nok som influencer en stund til er mitt stalltips🤫 Gjør det? Hva skjedde med Cubus-kampanjen? Og hva skjer videre med Beckmann nå? Det er kanskje grei skuring, men that’s it. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 24. juni 2022 #64403 Del Skrevet 24. juni 2022 Aquarius04 skrev (2 minutter siden): Gjør det? Hva skjedde med Cubus-kampanjen? Og hva skjer videre med Beckmann nå? Det er kanskje grei skuring, men that’s it. Vel, vi får vente og se da. Jeg tror hun klarer seg godt som influencer fremover også. Du tror ikke det. Det er uansett subjektiv synsing så vi får være enig om å være uenig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. juni 2022 #64404 Del Skrevet 24. juni 2022 Hut skrev (10 minutter siden): Vel, vi får vente og se da. Jeg tror hun klarer seg godt som influencer fremover også. Du tror ikke det. Det er uansett subjektiv synsing så vi får være enig om å være uenig. Tenker du at 2020-tallene var tilfredsstillende? 240-ish tusen i lederlønn. Bør være langt bedre i 2021 for at det skal være mye å leve av fremover. Tallene er ikke synsing. https://www.proff.no/regnskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000/ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juni 2022 #64405 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (3 timer siden): FruJohansen, jeg tror jeg elsker deg😍 (og det er ikke glass nr to i solveggen som snakker, altså 🥂) Jeg også Hut skrev (2 timer siden): Hadde det bare vært så vel at enkelte brukere hadde akseptert at det finnes brukere som har en annen oppfatning av CBE enn den evinnelige nedsnakkingen sladringen og kritikk av hver detalj hun legger ut. Det hadde vært noe. Men disse brukerne klarer ikke å forstå og akseptere å bli motsagt. Denne tråden er et evinnelig ekkokammer. Mye av den såkalte debatten i denne tråden minner meg om sånn sladring bak gardinene. Se hva hun har gjort nå. Nei, hva har hun funnet på nå. Tenk å gå kledd sånn når hun er en voksen tobarnsmor. Ikke rart det er umulig å ta denne tråden på alvor og at den har så dårlig rykte. Det er vel heller CBE som har dårlig rykte. Hvordan kan en tråd på internett ha det? Klink skrev (1 time siden): Tatt fra cbe sin Instagram. Er det ikke noe veeeldig galt med armen hennes? Eller er det bare måten jakka henger på? Eller måten hun vrir armen feil vei på? Eller Hmm? Nei, hva da? Den ser jo helt normal ut. men hvorfor svarer jeg deg.. du finner bare på ting uansett. Hmmmm Endret 24. juni 2022 av loffen 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. juni 2022 #64406 Del Skrevet 24. juni 2022 loffen skrev (9 minutter siden): Jeg også Det er vel heller CBE som har dårlig rykte. Hvordan kan en tråd på internett ha det? Nei, hva da? Den ser jo helt normal ut. men hvorfor svarer jeg deg.. du finner bare på ting uansett. Hmmmm loffen skrev (10 minutter siden): Jeg også Det er vel heller CBE som har dårlig rykte. Hvordan kan en tråd på internett ha det? Nei, hva da? Den ser jo helt normal ut. men hvorfor svarer jeg deg.. du finner bare på ting uansett.hmm Jeg syns det var noe rart som i for lang arm eller noe var liksom rart, men sikkert bare den jakka eller noe. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 24. juni 2022 #64407 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Surikatt skrev (5 timer siden): Lurer på hvorfor hun er på joggetur med en polarhund når det er så varmt ute. Godt spørsmål. Ikke sunt for noen av dem og antagelig verst for hunden Endret 24. juni 2022 av Pusern3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 24. juni 2022 #64408 Del Skrevet 24. juni 2022 Kollontaj skrev (37 minutter siden): Tenker du at 2020-tallene var tilfredsstillende? 240-ish tusen i lederlønn. Bør være langt bedre i 2021 for at det skal være mye å leve av fremover. Tallene er ikke synsing. https://www.proff.no/regnskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000/ Som jeg skrev tidligere så får vi vente og se. Nei, de er ikke på topp lenger, men tror hun fortsatt klarer seg godt som influencer en stund fremover også. Mye penger i den bransjen der. Og verken du eller jeg vet hvordan de styrer økonomien sin. Kanskje de har investert i noe? Hvem vet🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. juni 2022 #64409 Del Skrevet 24. juni 2022 Hut skrev (6 minutter siden): Som jeg skrev tidligere så får vi vente og se. Nei, de er ikke på topp lenger, men tror hun fortsatt klarer seg godt som influencer en stund fremover også. Mye penger i den bransjen der. Og verken du eller jeg vet hvordan de styrer økonomien sin. Kanskje de har investert i noe? Hvem vet🤷♀️ De har investert i Netfit. Gikk i minus med 156 000 i 2020. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. juni 2022 #64410 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Hut skrev (1 time siden): Som jeg skrev tidligere så får vi vente og se. Nei, de er ikke på topp lenger, men tror hun fortsatt klarer seg godt som influencer en stund fremover også. Mye penger i den bransjen der. Og verken du eller jeg vet hvordan de styrer økonomien sin. Kanskje de har investert i noe? Hvem vet🤷♀️ Mye penger å tjene for de som er dyktige ja. De som ikke har en tydelig målgruppe og som ikke klarer å levere det målgruppen ønsker å se, de sliter. Å bare ha fokus på egen kropp og trening treffer neppe særlig mange. Særlig når kompetansen heller ikke er særlig høy. Få i Norge vet hvem dama er. Og typen er en gammel, glemt fotballspiller, ikke vært på landslag etter U21, ingen legende akkurat. Så D-kjendiser de to. Gir nok ikke mye peng det heller Endret 24. juni 2022 av Stargaze 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 24. juni 2022 #64411 Del Skrevet 24. juni 2022 Kollontaj skrev (14 minutter siden): De har investert i Netfit. Gikk i minus med 156 000 i 2020. Det stemmer helt sikkert. Om de har investert i noe annet vet vi ikke. Jeg har imidlertid fått med meg meg at hun har publisert en del mer reklame i det siste enn jeg tror hun har gjort på en stund. Festivalen og noe sminke pluss treningsklær er det jeg har fått med meg. Uansett tror jeg hun fortsatt kan leve av sin influencervirksomhet en god stund fremover også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 24. juni 2022 #64412 Del Skrevet 24. juni 2022 Hut skrev (57 minutter siden): Det stemmer helt sikkert. Om de har investert i noe annet vet vi ikke. Jeg har imidlertid fått med meg meg at hun har publisert en del mer reklame i det siste enn jeg tror hun har gjort på en stund. Festivalen og noe sminke pluss treningsklær er det jeg har fått med meg. Uansett tror jeg hun fortsatt kan leve av sin influencervirksomhet en god stund fremover også. Man fikk jo en smakebit på hvor (lite) relevant hun er på Elle festen hvor Min mote ikke engang hadde bilde av henne på den røde løperen. Og der var det mange jeg ikke kjente til. Folk flest vet faktisk ikke hvem hun er lenger. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 24. juni 2022 #64413 Del Skrevet 24. juni 2022 Rosatoast skrev (3 timer siden): Er det noen her inne som har tenkt til å sende en mail til Adrian Paul, for å forhøre seg om de er partnere? Også spørre om de såkalte ekspert-rådene som hopping over måltider og drikke ekstra med vann for metthetsfølelse. Kjenner jeg er interessert i å høre direkte fra han, hva han tenker om alt dette. Det er ganske leit å få navnet sitt brukt i uprofesjonelle settinger, på den måten. Ihvertfall hvis han ikke er helt klar over det selv. Jeg mistenker sterkt at han ikke er med på noen prosjekter med dem. Jeg sendte han mld på insta for flere dager siden. Han svarer ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. juni 2022 #64414 Del Skrevet 25. juni 2022 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Man fikk jo en smakebit på hvor (lite) relevant hun er på Elle festen hvor Min mote ikke engang hadde bilde av henne på den røde løperen. Og der var det mange jeg ikke kjente til. Folk flest vet faktisk ikke hvem hun er lenger. Da er hun heller ikke så farlig som vi skal ha det til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. juni 2022 #64415 Del Skrevet 25. juni 2022 Klink skrev (9 timer siden): Dere er for opptatte med brukerdebatt til å diskutere cbe da, men…. Oh the flaming irony… 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 25. juni 2022 #64416 Del Skrevet 25. juni 2022 Hut skrev (7 timer siden): Det stemmer helt sikkert. Om de har investert i noe annet vet vi ikke. Jeg har imidlertid fått med meg meg at hun har publisert en del mer reklame i det siste enn jeg tror hun har gjort på en stund. Festivalen og noe sminke pluss treningsklær er det jeg har fått med meg. Uansett tror jeg hun fortsatt kan leve av sin influencervirksomhet en god stund fremover også. Hun kan helt sikkert leve av det. Men er det ikke litt rart at de ikke legger om kursen litt når man ser at antall følgere, kommentarer og engasjement går jevnt ned? Hun var jo så utrolig populær da hun hadde en blogg med masse innhold, gode tips, litt selvironi, gjennomtenkte antrekk etc. Det virket så mye mer gjennomarbeidet. Nå virker det som det meste av innholdet handler om å vise frem kroppen hennes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. juni 2022 #64417 Del Skrevet 25. juni 2022 Klink skrev (4 timer siden): Da er hun heller ikke så farlig som vi skal ha det til. Kan du gi deg? 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. juni 2022 #64418 Del Skrevet 25. juni 2022 Emma Marie skrev (7 timer siden): Jeg sendte han mld på insta for flere dager siden. Han svarer ikke. Han er nok "med på" det hele. Syns det er helt ok å ha navn, bilde og CV med på en IG-konto. PR? Tipper de er gode venner, og at han støtter de i det de sier og gjør. Klarer ikke helt å se det på noen annen måte, ellers ville han vel fått seg og sitt fjernet fra Netfit sine sider, vil jeg tro. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. juni 2022 #64419 Del Skrevet 25. juni 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Kan du gi deg? Det blir jo litt selvmotisgelser når det påstås at få vet hvem dette er og at bedriften er et synkende skip. Tenker kanskje at det ville vært mer hensiktsmessig å diskutert langt farligere influensere, med flere følgere enn det synkende skipet cbe . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. juni 2022 #64420 Del Skrevet 25. juni 2022 Hut skrev (9 timer siden): Det stemmer helt sikkert. Om de har investert i noe annet vet vi ikke. Jeg har imidlertid fått med meg meg at hun har publisert en del mer reklame i det siste enn jeg tror hun har gjort på en stund. Festivalen og noe sminke pluss treningsklær er det jeg har fått med meg. Uansett tror jeg hun fortsatt kan leve av sin influencervirksomhet en god stund fremover også. Spørs vel hvordan hun skal tjene pengene. For reklame for produkter til barn eller som involverer barn blir det nok slutt på etter Cubus og Beckmann. De vet selv at det er barna de tjener best på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå