Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

S0lstraalen skrev (33 minutter siden):

Jeg var innom en bokhandel i stad, der de selger disse sekkene. La merke til en mor og en datter hvor jenta gjerne ville ha en av disse sekkene, og mor svarte; nei, de er vi nødt til å boikotte vennen! 

Trakk litt på smilebåndet jeg da altså 😊

oj,lite tifeldig da,jeg opplevde de samme i dag men de var to damer,hun ene sa hun tenkte på et fittetryne når hun såg de sekkene....høres helt vilt ut men kors på halsen

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet skattelister fra den kanten nylig? For det gir jo gjerne en pekepinn on hvor bra det står til med bedriften, og de fleste bedrifter evner også å endre kurs dersom foretakets inntekter er på dalende kurs…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (8 timer siden):

Jeg bare tenker: kan man mobbe et firma? Skjønner de selv denne sammenblandingen av deres privatliv,  barn og firma? Det er noe som er helt feil her. Jeg får ikke hjertermojier og skrytekommentarer på hvor fin, vakker og flott jeg er, fin kropp, verdens beste mamma osv på jobb. Hadde det skjedd, hadde jeg blitt redd. Det er litt ironisk. I Beckmann saken har forbrukerne saklig sagt i fra. Og en ting jeg synes er utrolig pinlig og det er at Lars Kristian Eriksen begynner å diskutere på Beckmann sin Instagram. Det er så uproft. De klarer ikke selv å skille mellom jobb og privatliv. 

https://www.tv2.no/nyheter/14846036

Jeg synes denne artikkelen om bedriften StayClassy, som en har laget en kritisk TikTok video om fra forbrukeres ståsted, var interessant.
Daglig leder sender han en e-post om at han mener at han har skapt hat mot en bedrift.
influencere som bruker eget navn i merkevaren er også bedrifter, selv om de hardnakket påstår at de ikke er det.

De selger noe og mange har det som levebrød. Da må man tåle kritikk av måten de driver butikk på! 

Sitat:

– Paragraf 185, som Holstad bruker, beskytter ulike menneskegrupper, eksempelvis religiøse-, etniske eller andre minoritetsgrupper, men selvfølgelig ikke bedrifter, forklarer han og påpeker at det er helt greit å ytre hat mot en bedrift.
https://www.tv2.no/nyheter/14846036/

Lagt til for ordens skyld:
Jeg så ingen hatefulle ytringer fra kritikerne under instagramposten til Beckman. (Men noen usaklige motsvar fra følgerne de sendte inn.)

Endret av BaHare
Presisering.
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rinne skrev (26 minutter siden):

Dersom CBE opplever seg mobbet og hetset over flere år, så skjønner jeg (om mulig) enda mindre av at de eksponerer barna sine i den graden de gjør. Hvis de selv kjenner på kroppen hvor nådeløse folk kan være på nett, hvorfor ikke verne bedre om barna sine på det samme nettet?  

Fordi money talks.. :filer: 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (11 timer siden):

Hvordan kan hun vite det, at det er de samme menneskene?

Hun sier jo selv at "slike" blir blokkert asap. Ergo ser hun ikke hva de senere skriver, så hvordan kan hun vite at det er de samme?

Nei si det, kan legges på lista over "spørsmål CBE aldri vil svare på"...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler så veeeeeeldig på at alle de som støtter CBE etter Beckmann-gate har den ringeste anelse om hva det dreier seg om, det eneste de kan ha fått med seg er kanskje en og annen ufin kommentar, men de ser ikke helheten og hva det egentlig dreier seg om.
Og så har de fått med seg CBE sine "stakkars meg, det er så mange haters der ute som bare vil ødelegge for meg/oss/bedriften......buhuuuuu"-stories, og så er det plutselig veldig synd på CBE, for hun er jo bare så fantastisk og så kommer det hjerter og blomster og gud vet hva........lurer på om de samme menneskene også har fått med seg herr CBE sine herjinger rundtomkring hvor han faktisk er verre enn de fleste med å slenge ut eder og galle?

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegogVi2 skrev (9 timer siden):

Lars Kristian og Caroline: Jeg har aldri hevet min røst mot dere i forhold til samarbeid, så jeg føle at dere setter alle i samme bås. Men det er noe som er viktig å huske på. Det er kanskje en grunn til at folk reagerer. Et bittelite tips fra en som har stått i vinden før i offentligheten ( ikke bare dere som er kjendiser, selv om dere ønsker det)  lag egen bedriftskonto og egen familiekonto, så slipper dere en mix og da blir det bedre for dere også i forhold til samarbeid.

jeg har også gjort det slik og det uten å være en kjendis til og med. En svært privat IG konto hvor bare noen få nære slipper til og en offentlig hvor man kan følge meg og mitt på det mer offentlige planet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (47 minutter siden):

jeg har også gjort det slik og det uten å være en kjendis til og med. En svært privat IG konto hvor bare noen få nære slipper til og en offentlig hvor man kan følge meg og mitt på det mer offentlige planet. 

CBE vet vel at dersom hun skiller bedriftskonto og privatkonto vil hun sitte igjen med lite engasjement. Hvorfor ellers blande? I den virkelige verden hadde det aldri vert et alternativ å drive slik shady business og det vet hun godt. De klarer jo ikke yte "normal" arbeidskapasitet jfr Netfit, avbrutt utdannelse og kursing.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuvas skrev (3 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233

Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv!

45D5D103-33B4-4A3F-9CEA-D7A3DB4F27A3.jpeg

Hun har lagt seg til et så merkelig og annerledes uttrykk som gjør at hun blant annet ser eldre ut enn hun er. Sløret og fjernt uttrykk og lite imøtekommende og smilende. Ingen sjarme. Er vel fillers etc som har endret ansiktet pluss at det virker som hun synes dette uttrykket er kult. 

• Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pusern3 said:

Hun har lagt seg til et så merkelig og annerledes uttrykk som gjør at hun blant annet ser eldre ut enn hun er. Sløret og fjernt uttrykk og lite imøtekommende og smilende. Ingen sjarme. Er vel fillers etc som har endret ansiktet pluss at det virker som hun synes dette uttrykket er kult. 

Tenk å skrive sånt om et annet menneske. Du burde skamme deg! Dette er ikke saklig kritikk, men ren og skjær mobbing! 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tuvas skrev (23 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233

Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv!

45D5D103-33B4-4A3F-9CEA-D7A3DB4F27A3.jpeg

Det var bilde av Synnøve Skarbø der også. De ser egentlig like gamle ut. Synnøve er 51, mer trenger man vel ikke å si. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klaraku78 said:

Det var bilde av Synnøve Skarbø der også. De ser egentlig like gamle ut. Synnøve er 51, mer trenger man vel ikke å si. 

Synes du dette var saklig kritikk? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (6 minutter siden):

Synes du dette var saklig kritikk? 

Det er ikke det, men tipper ts forfekter at botox, fillers og inngrep ofte forandrer veldig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...