Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (På 13.6.2022 den 18.24):

Da var hun klar for å vise seg fram igjen etter noen tøffe timer. Stakkars……….

Ekspander  

Reels på facebook? Kom nettopp en slik video opp. Damen i rosa skjørt og dressjakke. Liksom koser seg på kafé. Ikke fullt så filtrert, men poserer som vanlig. Hvem filmer galskapen? Og her ser hun veldig sliten og lei ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily91 skrev (På 13.6.2022 den 16.30):

Hun er ikke den eneste influenser som eksponerer ungene,eller? Hun tar fine,delikate bilder av barn. Dem er ikke nakne,skittne eller i et eller annet seksualisert stilling.

Ekspander  

Ah, så fordi bildene er fine og delikate, så er det ok? 🤦🏼‍♀️

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (På 13.6.2022 den 18.28):

Ah, så fordi bildene er fine og delikate, så er det ok? 🤦🏼‍♀️

Ekspander  

Ja, man blir helt matt.

Dette viser jo igjen hvor viktig det er at man fortsetter å sette fokus på barns rettigheter som er akkurat det samme som voksnes. Vi bestemmer over vår egen (digitale) identitet. Det er fortsatt noen som ikke har fått med seg dette tydeligvis…

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Neste innlegg/story blir nok; Så mange har spurt meg hvor denne (fyll inn det som passer) kommer fra. Her er link vakre søte dere ❤️

17B9C139-B5CE-493E-B587-CED10A0F3B59.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
  trultelise skrev (På 13.6.2022 den 14.28):

Dette blir vel litt i overkant. En ting er å kritisere dem for å eksponere barn, noe annet er å påvirke dette på en slik måte at de mister levebrødet sitt. 

Ekspander  

Vel ærlig talt, det er markedskrefter i praksis! Det gjelder da ingen andre regler for diverse influensere AS enn det gjør for andre selskaper som om og om og om igjen gjør uetiske valg. Folk får nok, og selvfølgelig vil aktører i bransjen advare samarbeidspartnere! 

**

At disse AKSJESELSKAPENE prøver å velte seg i offerrollen når businessen deres blir kritisert er bare patetisk. Du kan ikke bytte businesshatt med privathatt som det passer deg når du gjør business ut av livet ditt. Da må du stå i kritikken. Disse influenserne prøver å få i både pose og sekk. De skal drive business og sope inn penger, men når forretningsmodellen møter kritikk, nei da er de bare et stakkars menneske med ekte følelser. 

Det er synd i de uskyldige som er involvert, men selskapseierne har jeg ikke et fnugg av medfølelse for. 

Beckmann har jeg aldri vært imponerte over, så intet tap for min del. Mistet respekten da de hardt prøvde å forsvare hvorfor de ikke solgte barnesekker som var litt mer midt mellom feminin rosa og tøffete blått. De gjør seg ingen selvstendige meninger. 

https://www.nrk.no/osloogviken/_-kan-se-pa-ryggen-til-ungene-hvilket-kjonn-de-har-1.13632350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (På 13.6.2022 den 10.26):

Nyhus er absolutt verst i klassen, mener jeg. Helt uten tvil, de er aller verst.

Funky bruker ikke ungene for verken content eller i reklame - har i hvert fall ikke gjort det på veldig lenge.

Ekspander  

nyhus drives vel også av behovet for inntekter og fordeler. Tragisk opplegg de lever ut også

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Hvordan vet disse tilhengerne at dette paret er så gode foreldre? Fordi barna alltid smiler og ler på bilder/videoer de legger ut? Alt er så oppstilt og falskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 13.6.2022 den 18.53):

Snakk om hjernevask og manglende kritisk sans hos enkelte følgere.  @Felis Jeg synes det er skikkelig skummelt at noen tenker at CBE og LKE er fantastiske foreldre kun basert på SoMe-aktiviteten deres. Skikkelig skremmende, faktisk. Forhåpentligvis har de aller fleste et mer distansert forhold til reklamekanaler som CBE.no.  

Ekspander  

Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
  Klink skrev (På 13.6.2022 den 19.14):

Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. 

Ekspander  

Jo! Når det kommer til eksponering av barna så kan man ha en mening om at gode foreldre ikke eksponerer barna på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun mye støtte og likes og "stakkarsdeg" kommentarer etter det jeg hører hun har lagt ut idag? (Er medlem i blokkertgjengen)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 13.6.2022 den 18.43):

Neste innlegg/story blir nok; Så mange har spurt meg hvor denne (fyll inn det som passer) kommer fra. Her er link vakre søte dere ❤️

Ekspander  

Altså.. Dette er en bedriftskonto med foretak registrert i Brønnøysundregisteret. Ingen seriøse aktører opptrer slik som dette på bedriftskontoen sin. 
Det er puteflaut. 

• Liker 44
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama

Ekspander  

Klart du ikke er vinner av prisen som årets forelder, når man selger barnas liv for cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevira skrev (På 13.6.2022 den 19.18):

Får hun mye støtte og likes og "stakkarsdeg" kommentarer etter det jeg hører hun har lagt ut idag? (Er medlem i blokkertgjengen)

Ekspander  

Ikke så mange som hun «burde» ifølge hvor grusomt dette er. Er faktisk relativt få mtp at dette liksom skal være en «stygg mobbesak» 😅

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Det er en veldig dårlig foreldre egenskap og sette egne behov foran sine barns rettigheter. 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
  AnnePåLande skrev (På 13.6.2022 den 19.19):

Altså.. Dette er en bedriftskonto med foretak registrert i Brønnøysundregisteret. Ingen seriøse aktører opptrer slik som dette på bedriftskontoen sin. 
Det er puteflaut. 

Ekspander  

Jepp. Butikken går ikke så bra, så da må man inntre offerrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 13.6.2022 den 18.43):

Ekspander  

Ja, det stakk nok veldig dypt, alt det med Beckmann. Men ikke dypere enn dette nei. Kvalmt. Og så lurer de på hvor troverdigheten blir av?

Endret av Aquarius04
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 13.6.2022 den 19.22):

Jepp. Butikken går ikke så bra, så da må man inntre offerrollen.

Ekspander  

Jeg synes virksomheten er blitt en parodi av seg selv..

Endret av AnnePåLande
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevira skrev (På 13.6.2022 den 19.18):

Ekspander  

Det får hun sikkert, for det er alt for mange der ute som ikke klarer å se det kritikkverdige som den bedriften bedriver.

Ble også medlem av blokkertgjengen i går siden jeg hadde likt kritiske kommentarer.....må jo være en heldagsjobb det å blokkere på IG med tanke på hvor mange som likte kritiske kommentarer på det Beckmann-innlegget 😛

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...