Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Tror ikke det hjelper at noen av de titalls «fansene» CBE.no har igjen, samt støtte fra management og samarbeidspartneren på fillers trår til nå. Cancelled, er fasiten. Beckmann også, om de ikke skjerper seg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ihvertfall slutte å høre på podcasten "Bak fasaden" med hun Ine-dama.

Tydeligvis er hun bestis med herr og fru Eriksen og forsvarer deres eksponering med argumentet at alle foreldre vet best for sine barn.

Synd Barneombudet, UNICEF og Kripos er uenige da, men pyttsann, så lenge the Eriksens kan tjene penger på de søte ansiktene til barna sine så er det greit. Forstyrra og syke mennesker er nok strålende fornøyde med å høre slikt da, de som utøver fysisk, psykisk eller seksualisert vold mot barna sine får bekreftelse på at det de gjør er greit. De vet jo best!!

Endret av Blåttvann
  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanedis

Fra https://www.instagram.com/p/Cev5Z4sqDg8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20220613-161838_Instagram.thumb.jpg.732e092ceb6b698ac706b1b2044a4e0c.jpg

Tilføyelse: Ser ut som de har skrudd av kommentarfeltet på dette innlegget også. Synd, for jeg tenker de burde svare på den saklige kritikken de har mottatt, og samtidig være mottakelig for tilbakemeldinger (ikke slette og sperre kommentarfelt).

Vi får imidlertid håpe at de tar innover seg hvorfor mange reagerer på valg av influencer.

Endret av Vanedis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (47 minutter siden):

Jeg prøvde å svare på den kommentaren til beckman men fikk varsel om at jeg ikke kunne kommentere..

De har stengt kommentarfeltet til innlegget med mange kommentarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily91 skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle de det? Dere burde bli anmeldt hele gjengen. Skam dere. Det er akkurat det dere er -en gjeng med MOBBERE.

Heihei LK 😉

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemy_87 skrev (3 minutter siden):

Heihei LK 😉

Ikke rart de beskriver arbeidsdagene sine som «travle» når de bruker mange timer på å blokkere kritikere, lage seg falske kontoer og forsvare bedriften sin under andre alias. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bun9 said:

Jeg jobber med – ikke for – et stort globalt selskap som den siste tiden har begynt med influencer-markedsføring i stor skala. Her snakker vi om hundretalls nye avtaler på én måned. Jeg jobber ikke med markedsføringsavdelingen, men har en god tone med lederen i avdelingen, og jobbene våre er indirekte knyttet til hverandre. Jeg har allerede advart dem mot å inngå noen avtaler med Treasures AS og dets like i Norge, nettopp pga. foreldrenes krenkelse av sine egne barns personvern, og at den shitstormen som vi nå har sett hos Beckmann og Cubus vil ikke jeg eller selskapet ha om de velger Treasures AS.

Jeg er helt ærlig superglad for at jeg er i en posisjon hvor jeg har innflytelse til å påvirke et selskap til å velge bort sånne uetiske bedrifter.

There ya go, CBE og LKE. Der forduftet enda en lukrativ samarbeidsavtale. Treasures AS ville vært en perfekt plattform for produktene selskapet ønsker å reklamere for, sånn utenom at dere publiserer thinspo, juks og fanteri, hets og trolling, sex og barneeksponering i skjønn forening.

Dette blir vel litt i overkant. En ting er å kritisere dem for å eksponere barn, noe annet er å påvirke dette på en slik måte at de mister levebrødet sitt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trultelise skrev (Akkurat nå):

Dette blir vel litt i overkant. En ting er å kritisere dem for å eksponere barn, noe annet er å påvirke dette på en slik måte at de mister levebrødet sitt. 

Du opprettet ny bruker for å skrive dette? LK?

Det er jo nettopp det å ikke gi influencere inntekt via barna sine at vi oppnår endring og hjelper barna. Flott at The Eriksens gikk glipp av en stor avtale!

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trultelise skrev (Akkurat nå):

Uenig. Hun har et ansvar for sitt samarbeidende firma og hun advarer mot de reaksjonene som kommer i kjølvannet av oppdragene til CBE, det ville jeg også ha gjort. 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg bare høyt: hvis det går så innpå dem når de får kritikk, er det ikke kanskje en ide å velge annet «yrke»? 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Ikke rart de beskriver arbeidsdagene sine som «travle» når de bruker mange timer på å blokkere kritikere, lage seg falske kontoer og forsvare bedriften sin under andre alias. 

Ikke første gangen de har laget fake brukerkontoer og blir ikke siste. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blåttvann said:

Du opprettet ny bruker for å skrive dette? LK?

Det er jo nettopp det å ikke gi influencere inntekt via barna sine at vi oppnår endring og hjelper barna. Flott at The Eriksens gikk glipp av en stor avtale!

Jeg kan berolige med at jeg ikke er lk😃 brukeren er ikke ny, jeg skriver bare sjelden/aldri. Kan også legge til at jeg er enig med mye av kritikken som kommer fram i denne tråden (og jeg følger ikke cbe).  Men tenkte til tross for det at det var litt i overkant å advare potensielle samarbeidspartnere. Tenker at de selv må evne å gjøre forarbeid før eventuelle avtaler inngås. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trultelise skrev (8 minutter siden):

Vel, det er en konsekvens av måten virksomheten blir driftet… 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
trultelise skrev (2 minutter siden):

Jeg kan berolige med at jeg ikke er lk😃 brukeren er ikke ny, jeg skriver bare sjelden/aldri. Kan også legge til at jeg er enig med mye av kritikken som kommer fram i denne tråden (og jeg følger ikke cbe).  Men tenkte til tross for det at det var litt i overkant å advare potensielle samarbeidspartnere. Tenker at de selv må evne å gjøre forarbeid før eventuelle avtaler inngås. 

Hun jobber jo for firmaet. Det ER jo en del av forarbeidet det hun har gjort. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble kommentarene hos Beckmann fjernet helt, ikke mulig å se. Sinnsykt at man ikke kan la konstruktiv kritikk stå.

Jeg leste ikke én mobbete kommentar hvor det sto noe om anoreksia (men jeg leste ikke alle, rakk ikke). Det eneste jeg leste var at folk tok avstand fra Beckmann pga valg av samarbeidspartner og de forklarte hvorfor.

trultelise skrev (3 minutter siden):

Hehe, ok. Jeg synes ikke det var så ille jeg da, for det var jo nettopp forarbeid bedriften gjorde. 🤗 Da er vi egentlig enige.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...