Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
9 hours ago, Medici said:

Hjelpes, for et anstrengt liv de lever. Helt absurd at de ikke ser selv hvor unaturlig den posituren ser ut. Skulle vært interessant å sett hvordan det ble jobbet med å huske alle triksene for å posere slik før bildet ble tatt.

De trenger ikke huske det, holder du på med det en stund husker kroppen det av seg selv. Det er jo det som er så trist, for etterhvert er man i en boble der man ikke selv lenger forstår hva som er kroppens naturlige positur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (17 timer siden):

Jeg lurer oppriktig på hva de mener man er misunnelig på? 

Jeg hadde blitt utslitt av å føle et "press" om å være plettfri, strøken og full av liv HVER dag HELE dagen på Instagram. Jeg hadde blitt lei av å se verden gjennom et mobilkamera, og lei av å henge på som en hauk for å slette alt som ikke "tar seg ut" av tilbakemeldinger.

Jeg hadde vært bekymret for at man nå kan se "bunnen" ift den toppen fotballfrue en gang var på, og jeg hadde følt et stress ift om det er tilstrekkeilg inntektskilde for en hel familie særlig mye lenger. 

Jeg hadde følt at jeg levde veldig annerledes enn andre, og på mange måter følt meg utenfor. Andre kan spise både frokost og middag uten å ta bilde av det, de går på jobb og har noe å disktuere ift hva som skjer der ute i verden. De fleste andre senker skuldrene og har et stort behov for privatliv når de er hjemme. De fleste legger vekk telefonen og holder på med noe helt annet enn det digitale maset man som oftest har fått nok av på jobb. 

Jeg hadde blitt usikker og lei meg av den økende kritikken, og jeg hadde blitt litt lei smigeret og å måtte svare "Fine duuu" til fans også. 

Jeg hadde tenkt mye på OM det en dag i fremtiden vil være noe i det mange har sagt om at barn av influencere kanskje kan komme til å slite senere - med å ha vokst opp på foreldrenes Trumanshow-kontoer. 

Jeg hadde fått angst for kcal og fett på kroppen hvis jeg bodde med en mann med fettklype og fobi mot kvinnelår som møtes. 

Jeg hadde kjedet meg ihjel hvis livet var så innholdsløst som det de viser. 

Misunnelig på hva da? 

En utopi, eventuelt dystopi…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (16 timer siden):

Jeg syntes mannen til Caroline også ser veldig annerledes ut på sine egne bilder. På sine bilder ser han muskuløs ut, men her ser han jo direkte mager ut.

65A6830E-6C72-41C5-ACA0-9F677D9E775E.jpeg

Det ser ut som at Lke har neglelakk på føttene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (10 minutter siden):

De trenger ikke huske det, holder du på med det en stund husker kroppen det av seg selv. Det er jo det som er så trist, for etterhvert er man i en boble der man ikke selv lenger forstår hva som er kroppens naturlige positur. 

Glemte det visst på første bilde i siste innlegg på IG. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstar skrev (4 minutter siden):

Mye løping gir blå negler. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (10 timer siden):

Ja det var ikke planlagt og iscenesatt i det hele tatt. 😂

Ser de ikke selv hvor pinlige de er? Jeg blir flau by proxy bare av å se på bildet. For ikke å snakke om tanken om å planlegge, oppstilling, gjennomføring og posting av det! :flau:

«Flau by proxy» 😂

Nei, de ser ikke det, tror jeg. Det de ser i speilflater/vinduer/ovnsdører/etc. elsker de så høyt at det er det eneste de vil formidle. 
Tilfeldig ja: 

C936C536-A3B3-43B8-8839-A6F3131353FB.jpeg

(Bildet er hentet fra CBEs Instagram, jeg vet ikke hvordan man linker)

Endret av Aquarius04
Endret oppsett
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yellowstar skrev (1 time siden):

Kollontaj skrev (56 minutter siden):

Mye løping gir blå negler. 

Stemmer at mye løping gir blå/mørke tånegler. Stefaren min er en som løper mye, både maraton, orienteringsløp ol, løpt siden han var 19, og er nå 65 og like aktiv, og han har alltid blå tånegler. Kommer av belastningen/trykket skoene gir 

Husker det var kommentarer om det samme da LKE var aktiv fotballspiller også 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (11 timer siden):

Kjøpt seg større jur igjen?

Det var det jeg tenkte også. Ganske tydelig egentlig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstar skrev (1 time siden):

Jeg løpet mye og har sjelden negler på store tærne.. 🥶 de faller av med mye belastning, men først er de sorte..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
123Frustrert skrev (1 minutt siden):

Det var det jeg tenkte også. Ganske tydelig egentlig.

CBE bare poserer. Hvis du drar skulderbladene så langt bakover at de nesten kræsjer i hverandre, samtidig som du drar skuldrene dine nedover, så får også du samme "voldsomme" brystparti som hun har på bildet. Bare prøv. Da merker du også hvor utrolig ubehagelig det er å stå sånn 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posering når hun tar av/på seg genser. Og den kyssefilmen med mannen, bare kleint.

Og hvorfor løper hun med armene så høyt og stivt? Poseringsløping? Dumme meg måtte innå se. Og de kommentarene...15 stk som skriver flotte deg, fineste deg, du er babe og bla, bla. Der er dopet. Daglig hyllest for FINESTE poseringsFrue.

• Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
AntiBullshit skrev (15 timer siden):
Ellie77 skrev (15 timer siden):

Åpenbart tatt av en snikfotograf, ja. Det ser man på den helt naturlige og avslappede posituren. 🤥🤭🫣

133EEF0F-845F-45DD-BF97-8348CBAE5E89.jpeg

skyggen hennes avslører hvor ekstremt mye hun svaier ryggen og presser skuldrene bakover hvertfall. CBE har minimalt med muskulatur i beina og overkroppen. Selv med sykelig lav fettprosent er det så vidt noe definisjon i quadriceps, så at hun liksom skal ha så voldsomt med muskulatur bak er helt usannsynlig. Ganske komisk å se hvor mye hardt hun poserer for å se ut som noe hun ikke er.

Den skyggen ser merkelig ut.

Skyggens armhule, innsvinget i hofte/midje- parti...det er liksom noe som ikke stemmer.

Samtidig maser fornuften min og sier at INGEN redigerer en skygge😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Den skyggen ser merkelig ut.

Skyggens armhule, innsvinget i hofte/midje- parti...det er liksom noe som ikke stemmer.

Samtidig maser fornuften min og sier at INGEN redigerer en skygge😂

Trekanten som lages ved at armen bøyes er ikke lik trekanten i skyggen, der er den plutselig fått en helt annen form.  (Bildet @Aquarius04 har lagt ut)

Endret av Kollontaj
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok ikke redigert skyggen, men frua selv. ;) Derfor matcher ikke skygge og menneske.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 timer siden):

Posering når hun tar av/på seg genser. Og den kyssefilmen med mannen, bare kleint.

Og hvorfor løper hun med armene så høyt og stivt? Poseringsløping? Dumme meg måtte innå se. Og de kommentarene...15 stk som skriver flotte deg, fineste deg, du er babe og bla, bla. Der er dopet. Daglig hyllest for FINESTE poseringsFrue.

Skikkelig kleint at et ektepar kysser hverandre ja. Tenk at de kan finne på noe sånt😱 Nei, nå står ikke verden til påske. Løping med armene høyt også? Nei, dette tar av nå. Saklig kritikk av bedriften Treasures for kyssing av mann og høye armer når hun løper faktisk. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til coachen og cbe: Fokuser på at armene beveger seg i løpsretningen, ikke på tvers. Da blir også overkroppen mindre Phoebe.

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Hut said:

Skikkelig kleint at et ektepar kysser hverandre ja. Tenk at de kan finne på noe sånt😱 Nei, nå står ikke verden til påske. Løping med armene høyt også? Nei, dette tar av nå. Saklig kritikk av bedriften Treasures for kyssing av mann og høye armer når hun løper faktisk. 

Ingenting kleint med at et ektepar kysser hverandre, hadde det bare sett liiiiitt naturlig og ektefølt ut..... Det folk reagerer på, er den poseringen og at alt er oppstilt, redigert og tilgjort. Ingenting naturlig og spontant over noe som paret legger ut i sosiale medier, derfor blir det kleint.

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 time siden):

Siden du stadig etterspør det du mener mangler her av saklig kritikk så kan jo du bidra? Eller nei vent - du har bare metadebatt å komme med…

Og slutt å tillegge andre meninger de ikke ytrer. @Xstrella skriver intet om at de ikke kan kysse, men at hun syntes klinefilmen de la ut er klein. Det er noe helt annet enn det du insinuerer og helt ok kritikk av en bedrift som lever av SoMe-følgerne sine. 

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (6 minutter siden):

Det som er kleint, er å gjøre et ekteskapelig kyss til en hel produksjon. 

- La oss lage en Insta - post om at vi har vært kjærester i x - antall år i dag.

- Ok, skal vi filme det her, eller? Da kan jeg sette mobilen oppå  her, også kan vi stå der.

- Også skal vi bare kysse? 

- Ja, vi prøver det og ser hva vi finner på underveis. Nå filmer jeg, er du klar? 

Og da har jeg ikke engang spekulert i hva som krevdes av eventuelle kostymer, make - up og hår. 

Eller en ganske vanlig dag i casa fotballfrue..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...